NAPREJ        NAZAJ       NA ZAČETNO STRAN

POŠŠ KAJ DELAM, KO SE NE UČIM

Klara v prostem času najraje peče in ustvarja, brat Benjamin pa pomaga pri kuhanju kosila.


Filip je ustvaril sporočilo iz kamnov in napisa.

Lan pomaga pri pripravi drv.

Pija rada ustvarja in izdeluje različne stvari, ta teden je izdelala lutko Mašo. Pogreša vse prijatelje in učiteljico.

 6.B KAJ DELAM, KO SE NE UČIM.

4.A KAJ DELAM, KO SE NE UČIM.

MAJ – POGLEJTE SI VIDEOPOSNETEK TUKAJ


PATRIK

ALJOŠA iz 1. a
”Ko se ne učim, se zelo rad vozim s kolesom, izdelujem pustne maske in igram nogomet.

Rad sem na svežem zraku in pomagam atiju pri spomladanskih opravili.”


FRIDA (1. a) pa pošilja ta prelep plakat.

 

LARINA IGRA- Activity
 Učenka Lara, se je odločila, da z vami deli pravila igre Activity. Sama je izdelala igralno podlago in napisala navodila. Ideja za preganjanje dolgčasa.
Navodila igre Activity:
Igro se lahko gre najmanj 4 igralci. Dajo se v pare oz. skupine. Ena skupina začne tako, da svojo figuro postavi na prvo polje in takšne barve kot je polje takšno stvar, ki je napisana pod to barvo pokaže, razloži ali nariše. Eden od para, ki je na vrsti odpre kartico in jo ne pokaže drugemu v paru. Pokaže, nariše ali razloži, kar je na kartici in drugi od para uganjujejo. Če ugane gresta toliko polj naprej kolikor je zapisana številka zraven besede. Če pa ne uganeta pa ostanejo na istem polju. Zmaga pa tisti par, ki prej pride na cilj.
Legenda:
-modra ( risanje, narišeš kar piše na listku)
– rumena ( razlaga, razložiš kar piše na listku in ne sme izgovoriti te besede)
– rdeča( pantomima. ,pokažeš kar piše na listku brez spuščanja glasov)
Lara Purgar

5.A KAJ DELAM, KO SE NE UČIM

2.B KAJ DELAM, KO SE NE UČIM

4.B KAJ DELAM, KO SE NE UČIM

 Lep pozdrav.
Tukaj je slika kaj sem počel doma. Zelo pogrešam prijatelje in malo tudi pouk. Za tehniški dan sem s sestro izdelal masko. Ko sem prost grem k babici. Pomagam ji urejati vrt malo se pa se tudi zabavam.
Lepo vas pozdravljam    Juš.
MIHA

KARIN


NEŽA

“Danes smo imeli tehniški dan, tokrat smo ga izvedli doma. Mama nas je naučila, kako se naredi milo. Najprej smo pripravili vse potrebne pripomočke in sestavine. Nato smo stehtali natrijev hidroksid in sivkin hidrolat. Potem smo natrijev hidroksid vsuli v sivkin hidrolat., ki se je med topljenjem močno segrel V drugi lonec smo stehtali oljčno olje, karitejevo maslo in kokosovo maslo ter vse skupaj segreli, da sta se trdi maščobi stopili v oljčnem olju. Ko sta imeli mešanici obeh posod temperaturo okoli 45°C, smo lug vlili v oljno osnovo ter ju zmešali s paličnim mešalnikom. Zmes, ki je pri tem nastala, je bila podobna pudingu. Na koncu smo dodali še eterično olje ter maso prelili v kalupe. Kalupe z milom smo ovili v staro deko in dali sušit oziroma zoret.”

MONIKA

Včeraj, 30. 3. 2020, sva se z očetom po opravljenih šolskih obveznostih odpravila v Zakojško grapo. Obiskala sva nekdaj zelo velike, danes pa povsem  opuščene kmetije. Po poti mi je oče pripovedoval, da nekoč otroci pozimi niso mogli do šole v Zakojci, ker je zapadlo toliko snega, da niso mogli po več mesecev od doma. Večina otrok je zato znala le osnove branja in pisanja.

Ob tem sama razmišljam koliko možnosti učenja, nam ponuja današnja tehnologija v trenutni situaciji.


TOBIJA
MAJA

ANA


IVA

Med šolo doma mi gre zelo dobro. Vse za šolo naredim popoldne, kot da je pouk. Danes, ko pa je bil tehniški dan je bilo malo drugače.
Celo dopoldne sem razmišljala kaj bi naredila. Kar naenkrat se mi je posvetilo. Vse sem načrtovala in naredila sem bunker iz vej. Ko sem se lotila sem najprej zbrala dovolj vej. Med gradnjo mi jih je zmanjkalo in sem šla po nove.
Ko sem končala sem bila zelo zadovoljna. Še poslikala sem ga in napisala spis.

NAPREJ        NAZAJ       NA ZAČETNO STRAN

(Skupno število obiskov 1.349, 1 obiskov danes)
Dostopnost