SLJ- GLASKUJ BESEDE
MAT- ŠTEVILO 13
SPO- KAJ POTREBUJEJO ŽIVA BITJA?
ŠPO – VODI ŽOGO MED OVIRAMI
ANGLEŠČINA:
Prosim, da povezave za interaktivne vaje prekopirate in odprete v Google Chrom.
ANGLEŠČINA:
Prosim, da povezave za interaktivne vaje prekopirate in odprete v Google Chrom.
NIP francoščina
Oglej si video na spodnji povezavi, kjer je predstavljeno, kako v francoščini povemo nekaj osnovnih stvari o sebi.
https://www.youtube.com/watch?v=sASEgeQE2co
Ali se znaš predstaviti v francoščini? (ime, starost, državljanstvo in kje živiš?)
V zvezek napiši kratek intervju z mamo ali atom. Zapiši štiri vprašanja, ki mu/ji jih boš postavil/a.
1. Comment tu t’appelles? (Kako ti je ime)2. Quel age as-tu? ( Koliko si star/a?) 3. Quelle est ta nationalite? (Katere narodnosti si?) Ou tu habites? (Kje živiš?) Pomagaj staršu odgovoriti na ta vprašanja in zapiši njegove ali njene odgovore. (Lahko na kratko).
NIZ – RAČUNALNIŠTVO:
NAVODILA ZA DELO (ZA OBE SKUPINI)
SLJ :
Z dnevnimi zapisi v male zvezke KONČATE.
Kdor želi, si lahko izdela svoj dnevnik v katerega bo zapisoval svoje dnevne dogodke, pomembne dogodke, doživljaje, svoje skrivnosti in tudi kaj lepega narisal.
Tako je pisala svoj dnevnik tudi Anastazija Krupnik. Spoznali jo boste, ko boste prebrali odlomek v berilu.
Preberi odlomek v BERILU na str. 132 oz. str. 65 (novo berilo)
Naloge:
Priloga SLJ: Anastazija Krupnik
POPRAVEK_Navodila_SLJ_5R_Anastazija_K.
- E – gradiva založbe Rokus:
- Če kdo doma nima BERILA, je dostopno v e-gradivih založbe Rokus (Radovednih 5 – str.132), le prej se je potrebno prijaviti.
MAT
– Navodila za delo (Priloga MAT – Ponovimo o množicah)
Priloga MAT Ponovimo o mnozicah
DRU
– Naloge (Priloga DRU – Podzemni svet kot življenjski prostor)
Priloga DRU _ Podzemni svet kot zivljenjski prostor
ŠPO
Razgibaj se (Priloga ŠPO – Razgibaj se)
NIP francoščina
Oglej si video na spodnji povezavi, kjer je predstavljeno, kako v francoščini povemo nekaj osnovnih stvari o sebi.
https://www.youtube.com/watch?v=sASEgeQE2co
Ali se znaš predstaviti v francoščini? (ime, starost, državljanstvo in kje živiš?)
V zvezek napiši kratek intervju z mamo ali atom. Zapiši štiri vprašanja, ki mu/ji jih boš postavil/a.
1. Comment tu t’appelles? (Kako ti je ime)2. Quel age as-tu? ( Koliko si star/a?) 3. Quelle est ta nationalite? (Katere narodnosti si?) Ou tu habites? (Kje živiš?) Pomagaj staršu odgovoriti na ta vprašanja in zapiši njegove ali njene odgovore. (Lahko na kratko).
ANGLEŠČINA 5.A:
Oglej si dva videa, s pomočjo katerih boš spoznal poimenovanja za različne dele telesa. Ob gledanju sodeluj, tako da besede izgovarjaš in ponavljaš za posnetkom. https://www.youtube.com/watch?v=jkMtgLBtoFI
https://www.youtube.com/watch?v=4-T9QuldVOw
Nato v zvezek napiši naslov MY BODY. Nariši se in pobarvaj sliko ter na sliki s puščicami označi glavne dele svojega telesa (glava, lasje, noge, vrat, roke, stopala…) in jih napiši po angleško. Če je potrebno, si ponovno pomagaj s posnetkom, kjer imaš besede tudi zapisane. Svojo sliko v zvezku slikaj s telefonom (če nimaš svojega telefona za pomoč prosi starše) in če je le možno sliko pošlji učiteljici na naslov
ANGLEŠČINA 5.B:
Prosim, da povezave za interaktivne vaje prekopirate in odprete v Google Chrom.
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET ŠPORT
Navodila za delo: Delovni list
NIP FRANCOŠČINA
Oglej si video na spodnji povezavi, kjer je predstavljeno, kako v francoščini povemo nekaj osnovnih stvari o sebi.
https://www.youtube.com/watch?v=sASEgeQE2co
Ali se znaš predstaviti v francoščini? (ime, starost, državljanstvo in kje živiš?)
V zvezek napiši kratek intervju z mamo ali atom. Zapiši štiri vprašanja, ki mu/ji jih boš postavil/a.
1. Comment tu t’appelles? (Kako ti je ime)2. Quel age as-tu? ( Koliko si star/a?) 3. Quelle est ta nationalite? (Katere narodnosti si?) Ou tu habites? (Kje živiš?) Pomagaj staršu odgovoriti na ta vprašanja in zapiši njegove ali njene odgovore. (Lahko na kratko).
LIKOVNA UMETNOST:
košarica iz časopisnega papirja tretja ura
GLASBENA UMETNOST:
NARAVOSLOVJE:
GEOGRAFIJA:
DELO ZA TRETJI TEDEN (OD 30. 3. DO 3. 4.)
Ponavljanje in utrjevanje :
6.a,b -Življenje v zmernotoplem pasu.
Preberi tekst in razloži pomen klimograma. Učbenik stran 61,62,63,64. Preberi si tekste, ki jih najdeš na spletu (računalnik).
NAVODILO ZA DELO
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET ŠPORT
Navodila za delo: Delovni list
NIP FRANCOŠČINA
Oglej si video na spodnji povezavi, kjer je predstavljeno, kako v francoščini povemo nekaj osnovnih stvari o sebi.
https://www.youtube.com/watch?v=sASEgeQE2co
Ali se znaš predstaviti v francoščini? (ime, starost, državljanstvo in kje živiš?)
V zvezek napiši kratek intervju z mamo ali atom. Zapiši štiri vprašanja, ki mu/ji jih boš postavil/a.
1. Comment tu t’appelles? (Kako ti je ime)2. Quel age as-tu? ( Koliko si star/a?) 3. Quelle est ta nationalite? (Katere narodnosti si?) Ou tu habites? (Kje živiš?) Pomagaj staršu odgovoriti na ta vprašanja in zapiši njegove ali njene odgovore. (Lahko na kratko).
ANGLEŠČINA:
Rešuj vaje v DZ str. 40, 41. Pomagaj si z zvezkom in 5. poglavjem v učbeniku.
LIKOVNA UMETNOST:
košarica iz časopisnega papirja tretja ura
GLASBENA UMETNOST:
NARAVOSLOVJE:
GEOGRAFIJA:
DELO ZA TRETJI TEDEN (OD 30. 3. DO 3. 4.)
Ponavljanje in utrjevanje :
6.a,b -Življenje v zmernotoplem pasu.
Preberi tekst in razloži pomen klimograma. Učbenik stran 61,62,63,64. Preberi si tekste, ki jih najdeš na spletu (računalnik).
SLOVENŠČINA
Oscar Wilde: SEBIČNI VELIKAN
V berilu na str. 178 preberi umetno pravljico irskega pisatelja O. Wilda. Najprej v 5-10 povedih v zvezek za književnost napiši obnovo besedila, nato pa pisno odgovori na vprašanja na str. 183 – Pripoved je tudi tvoja. Ob pomoči zvezkov iz prejšnjih šolskih let oz. spleta ponovi značilnosti ljudskih pravljic. Spomni se tudi umetnih pravljic, ki si jih spoznal, in njihovih avtorjev (npr. H. C. Andersena). Nato v zvezek napiši, katere značilnosti ljudskih pravljic srečamo v besedilu O. Wilda, kaj pa je tu bistveno drugače v primerjavi z njimi.
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
Povezavo do učbenika najdete tukaj.
LIKOVNA UMETNOST:
NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET
V zvezek napišite naslov in besedišče nove lekcije:
Die Schulsachen (Šolske potrebščine)
MOŠKI SPOL (der): der Kugelschreiber/der Kuli (kemičnik), der Bleistift (svinčnik), der Farbstift (barvica), der Filzstift (flomaster), der Lippenstift (šminka za ustnice), der Spitzer (šilček), der Radiergummi (radirka), der Textmarker (marker), der Malkasten (škatla z vodenimi barvicami), der Malblock (slikarski blok), der Taschenrechner (žepno računalo), der Sportschuh (športni copat)
SREDNJI SPOL (das): das Lineal (ravnilo), das Heft (zvezek), das Buch (knjiga), das Wörterbuch (slovar), das Tablet (tablica)
ŽENSKI SPOL (die): die Schere (škarje), die Flöte (flavta), die Kreide (kreda), die Schultasche (šolska torba)
Nato se prijavite na https://www.irokusplus.si/, poiščite učbenik Maximal 1 in si oglejte posnetek pri nalogi v UČB 58/1. (Kliknite na ikono ob številki naloge, da se bo predvajal filmček o Aliciji.) V zvezke nato rešite nalogi UČB 58/1, 2 ter DZ 48/1, 2.
GLASBENA UMETNOST:
Navodilo za delo – Jakob Petelin Gallus
TIT:
Rešitve učnega lista iz prejšnjega tedna najdeš tukaj.
Za navodila tega tedna pa klikneš tukaj.
GEOGRAFIJA:
DELO ZA TRETJI TEDEN (OD 30. 3. DO 3. 4.)
7.a,b geo –Zahodna Evropa:
Preberi tekst , razloži klimograme, Uč.str. 59. -63. Utrjevanje znanja dopolni s pomočjo vsebino na spletu.
DKE:
DELO ZA TRETJI TEDEN (OD 30. 3. DO 3. 4.)
Nova snov :
7.a,b dke – Človeške različnosti
Preberi tekst v učbeniku str. 50 -54. Kaj o tej temi najdeš na spletu ? Naredi miselne vzorce v zvezek.
ZGODOVINA:
DELO ZA TRETJI TEDEN (OD 30. 3. DO 3. 4.)
7.a,b zgo – Kako je delovala rimska republika?
Preberi in naredi miselne vzorce – uč. Str. 68,69.
Kako se je rimski imperij širil po Sredozemlju – uč. str. 70,71.
Preberi in naredi miselne vzorce v zvezek. Za širše razumevanje si pomagaj s spletom.
- B (delo za 2 šolski uri – ponedeljek, sreda, do petka, 3. 4., izdelek pošlješ)
Svojo kamišibaj predstavitev fotografiraj s telefonom in pripravi PowerPoint projekcijo.
- Prva drsnica – naslov pesmi in avtor, tvoje ime in priimek
- Druga drsnica – tvoj izdelan butaj, opis, kako in iz česa si ga naredil/-a
- Naslednje drsnice – prepisana kitica pesmi in fotografija tebe z butajem in risbo kitice v njem
- Zadnja drsnica – vtisi o nalogi
PowerPoint projekcijo pošlji na:
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
Povezavo do učbenika najdete tukaj.
ANGLEŠČINA:
Učbenik, stran 80
Preberi besedilo The luck factor. Kaj je glavno sporočilo besedila? Kako bi ocenil sebe, si po karakterju bolj optimistična ali pesimistična oseba? V zvezek napiši naslov ADJECTIVES – OPPOSITES in reši nalogo 1B (v besedilu poišči nasprotja napisanim pridevnikom in jih tudi prevedi v slovenščino, če je potrebno tudi s pomočjo slovarja.) Oglej si nalogo 2A. V zvezek prepiši vseh sedem sporočilc za nove učence na šoli in jih nato še poslušaj preko irokusovega dostopa do spletnega učbenika. Katera sporočila so optimistična (pozitivna)? V zvezek ob njih napiši +. Katera pa so bolj pesimistična? V zvezku jih označi z -. Nato vse današnje delo v zvezku poslikaj in pošlji sliko učiteljici na naslov .
LIKOVNA UMETNOST:
NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET
V zvezek napišite naslov in besedišče nove lekcije:
Die Schulsachen (Šolske potrebščine)
MOŠKI SPOL (der): der Kugelschreiber/der Kuli (kemičnik), der Bleistift (svinčnik), der Farbstift (barvica), der Filzstift (flomaster), der Lippenstift (šminka za ustnice), der Spitzer (šilček), der Radiergummi (radirka), der Textmarker (marker), der Malkasten (škatla z vodenimi barvicami), der Malblock (slikarski blok), der Taschenrechner (žepno računalo), der Sportschuh (športni copat)
SREDNJI SPOL (das): das Lineal (ravnilo), das Heft (zvezek), das Buch (knjiga), das Wörterbuch (slovar), das Tablet (tablica)
ŽENSKI SPOL (die): die Schere (škarje), die Flöte (flavta), die Kreide (kreda), die Schultasche (šolska torba)
Nato se prijavite na https://www.irokusplus.si/, poiščite učbenik Maximal 1 in si oglejte posnetek pri nalogi v UČB 58/1. (Kliknite na ikono ob številki naloge, da se bo predvajal filmček o Aliciji.) V zvezke nato rešite nalogi UČB 58/1, 2 ter DZ 48/1, 2.
GLASBENA UMETNOST:
NAVODILA ZA DELO – Jakob Petelin Gallus
TIT:
Rešitve učnega lista iz prejšnjega tedna najdeš tukaj.
Za navodila tega tedna pa klikneš tukaj.
GLASBENA UMETNOST:
Navodilo za delo – Jakob Petelin Gallus
GEOGRAFIJA:
DELO ZA TRETJI TEDEN (OD 30. 3. DO 3. 4.)
7.a,b geo –Zahodna Evropa:
Preberi tekst , razloži klimograme, Uč.str. 59. -63. Utrjevanje znanja dopolni s pomočjo vsebino na spletu.
DKE:
DELO ZA TRETJI TEDEN (OD 30. 3. DO 3. 4.)
Nova snov :
7.a,b dke – Človeške različnosti
Preberi tekst v učbeniku str. 50 -54. Kaj o tej temi najdeš na spletu ? Naredi miselne vzorce v zvezek.
ZGODOVINA:
DELO ZA TRETJI TEDEN (OD 30. 3. DO 3. 4.)
7.a,b zgo – Kako je delovala rimska republika?
Preberi in naredi miselne vzorce – uč. Str. 68,69.
Kako se je rimski imperij širil po Sredozemlju – uč. str. 70,71.
Preberi in naredi miselne vzorce v zvezek. Za širše razumevanje si pomagaj s spletom.
OPOZORILO: Nekaj nalog OPISA POSTOPKA še nisem dobila v pregled. Da boste vedeli, katere naloge sem dobila, sporočam, da na vsako prejeto nalogo tudi odgovorim. Kdor mojega odgovora ni prejel, naloge nisem dobila. Pošljite čim prej.
8.S1, 8.S2 (8.S3 – sreda)
Dokončaj učni list TRŽAČAN Ivan Tavčar (učni list) in si poglej filmček na naslednji povezavi, ki ti bo pomagal narediti nalogo:
http://www.s-sers.mb.edus.si/gradiva/w3/slo8/004_tavcar/tavcar_uvodna_motivacija_4.html
(klikni na filmski trak in prenesi posnetek)
Učni list v pregled pošlji na elektronski naslov do četrtka, 2. 4. Kdor je nalogo že poslal, naj jo dopolni. Po prejetju večine nalog dobiš na svoj el. naslov rešen učni list, da boš svojo nalogo lahko preveril/-a in dopolnil/-a..
FIZIKA Navodilo za delo
Naloge za utrjevanje: vaje
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
Povezavo do učbenika najdete tukaj.
ZGODOVINA
S pomočjo prispevka v gradivu, preberi o Janezu Vajkardu Valvasorju in odgovori na spodnji dve vprašanji. Ugotovitve zapiši v zvezek. Naslov naj bo O življenju in delu J. V. Valvasorja.
1. Kdo je bil Janez Vajkard Valvasor?
2. Kako je J.V. Valvasor prišel do podatkov, ki jih je uporabil v Slavi vojvodine Kranjske?
Priponka gradiva: gradivo_zgo_8r_30marec2020.
ANGLEŠČINA:
S3
Preberi pogovor v učbeniku na strani 60. Lizzie si naslednje leto zelo želi oditi v študentski kamp v Afriko. Kako se ob tem počutita njena starša? Dialog tudi poslušaj preko irokusovega dostopa do spletnega učbenika V zvezek napiši naslov LIZZIE WANTS TO GO TO KENYA in pod ta naslov reši nalogo 2B (Poveži vprašanja z odgovori). Nato napiši naslov MIGHT in spodaj prepiši kratko razlago: Might je modalni glagol, ki ga uporabimo, kadar želimo povedat, da je nekaj sicer možno, vendar zelo malo verjetno. Na primer: It might rain tomorrow = Jutri bo morda deževalo. He might not arrive on time. = Morda ne bo prispel pravočasno.
Po angleško rečemo, da might izraža »low possibility« oziroma majhne možnosti za to, da se bo nekaj zgodilo. Sam/a pod razlago dodaj še vsej štiri primere povedi z might (tudi nikalne) ali pa jih poišči na internetu.
IP-FI2 (8. razred)
Na spodnji povezavi si oglej več primerov pogovorov pri nakupovanju hrane. Če ti kakšen izraz ni razumljiv, posnetek ustavi in izraz poišči v slovarju.
https://www.youtube.com/watch?v=z0r2CmRGGDI
Po ogledu videa v zvezek za francoščino napiši svoj primer dialoga v trgovini. Uporabi čim več različnih izrazov. Nato besedilo slikaj s telefonom ali pretipkaj ter pošlji učiteljici na naslov
IP-LS2:
GEOGRAFIJA:
DELO ZA TRETJI TEDEN (OD 30. 3. DO 3. 4.)
8.ab – Odkritje Amerike – preberi kaj najdeš o tej temi na spletu.
Naravne značilnosti Angloamerike – preberi in naredi miselne vzorce v zvezek. Uč. 55-58.
DKE:
DELO ZA TRETJI TEDEN (OD 30. 3. DO 3. 4.)
8.a,b dke – Slovenija v EU, uč. str. 65-69
Preberi in naredi miselne vzorce v zvezek. Pomagaj si s spletom.
OPOZORILO: Nekaj nalog OPISA POSTOPKA še nisem dobila v pregled. Da boste vedeli, katere naloge sem dobila, sporočam, da na vsako prejeto nalogo tudi odgovorim. Kdor mojega odgovora ni prejel, naloge nisem dobila. Pošljite čim prej.
8.S1, 8.S2 (8.S3 – sreda)
Dokončaj učni list TRŽAČAN Ivan Tavčar (učni list) in si poglej filmček na naslednji povezavi, ki ti bo pomagal narediti nalogo:
http://www.s-sers.mb.edus.si/gradiva/w3/slo8/004_tavcar/tavcar_uvodna_motivacija_4.html
(klikni na filmski trak in prenesi posnetek)
Učni list v pregled pošlji na elektronski naslov do četrtka, 2. 4. Kdor je nalogo že končal, naj dopolni. Po prejetju večine nalog dobiš na svoj el. naslov rešen učni list, da boš svojo nalogo lahko preveril/-a in dopolnil/-a..
FIZIKA Navodilo za delo
Naloge za utrjevanje: vaje
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
Povezavo do učbenika najdete tukaj.
ZGODOVINA
S pomočjo prispevka v gradivu, preberi o Janezu Vajkardu Valvasorju in odgovori na spodnji dve vprašanji. Ugotovitve zapiši v zvezek. Naslov naj bo O življenju in delu J. V. Valvasorja.
1. Kdo je bil Janez Vajkard Valvasor?
2. Kako je J.V. Valvasor prišel do podatkov, ki jih je uporabil v Slavi vojvodine Kranjske?
Priponka gradiva: gradivo_zgo_8r_30marec2020.
LIKOVNA UMETNOST:
Zadnja dva tedna je bilo že kar nekaj dela. Najprej pozivam zamudnike, da mi pošljejo slike s kavo na . Danes vas čaka slikanica z naslovom Stara hiša slovenske avtorice Anamarije Bukovec brez besedila, ki je ustvarjena v tehniki svinčnika. Avtoričin namen je, da si ob gledanju risb sami ustvarite svojo zgodbo, ki jo imate zase ali pa jo pripovedujete mlajšim bratcem, sestricam ali staršem. Uživajte v “svoji” zgodbi, potopite se v čudoviti svet ilustracij in si dobro oglejte podrobnosti le teh na tej povezavi:
ANGLEŠČINA:
S3
Preberi pogovor v učbeniku na strani 60. Lizzie si naslednje leto zelo želi oditi v študentski kamp v Afriko. Kako se ob tem počutita njena starša? Dialog tudi poslušaj preko irokusovega dostopa do spletnega učbenika V zvezek napiši naslov LIZZIE WANTS TO GO TO KENYA in pod ta naslov reši nalogo 2B (Poveži vprašanja z odgovori). Nato napiši naslov MIGHT in spodaj prepiši kratko razlago: Might je modalni glagol, ki ga uporabimo, kadar želimo povedat, da je nekaj sicer možno, vendar zelo malo verjetno. Na primer: It might rain tomorrow = Jutri bo morda deževalo. He might not arrive on time. = Morda ne bo prispel pravočasno.
Po angleško rečemo, da might izraža »low possibility« oziroma majhne možnosti za to, da se bo nekaj zgodilo. Sam/a pod razlago dodaj še vsej štiri primere povedi z might (tudi nikalne) ali pa jih poišči na internetu.
IP-FI2 (8. razred)
Na spodnji povezavi si oglej več primerov pogovorov pri nakupovanju hrane. Če ti kakšen izraz ni razumljiv, posnetek ustavi in izraz poišči v slovarju.
https://www.youtube.com/watch?v=z0r2CmRGGDI
Po ogledu videa v zvezek za francoščino napiši svoj primer dialoga v trgovini. Uporabi čim več različnih izrazov. Nato besedilo slikaj s telefonom ali pretipkaj ter pošlji učiteljici na naslov
IP-LS2:
GEOGRAFIJA:
DELO ZA TRETJI TEDEN (OD 30. 3. DO 3. 4.)
8.ab – Odkritje Amerike – preberi kaj najdeš o tej temi na spletu.
Naravne značilnosti Angloamerike – preberi in naredi miselne vzorce v zvezek. Uč. 55-58.
DKE:
DELO ZA TRETJI TEDEN (OD 30. 3. DO 3. 4.)
8.a,b dke – Slovenija v EU, uč. str. 65-69
Preberi in naredi miselne vzorce v zvezek. Pomagaj si s spletom.
Winter in Weimar (Die E-Mail von Jans Mutter) – Verneinung mit KEIN (Zanikanje s KEIN)
Kot se spomnite iz preteklih let, veste, da v nemščini s KEIN / KEINE zanikamo samostalnike. Ob njih pogosto stojijo tudi pridevniki in ti imajo značilne pridevniške končnice (glede na spol, število in sklon). V zvezke si najprej zapišite pravilo za oblike v imenovalniku.
Adjektiv nach KEIN / KEINE im Nominativ (Pridevnik za zanikanim členom KEIN / KEINE v imenovalniku)
der Freund > kein guter Freund
das Haus > kein großes Haus
die Idee > keine gute Idee
die Berge (Plural / množina) > keine hohen Berge (Plural / množina)
Oglejte si UČB 55/MEMO in dopolnite manjkajoče končnice. Nato v zvezek rešite nalogo UČB 54/8. Pridevnike vstavite v besedilo na naslednji strani, tako da bodo imeli pravilne končnice, nato pa besedilo prevedite v slovenščino. Rešite tudi nalogo v DZ 46/9 in besedilo ustno prevedite.
SLOVENŠČINA – Pisanje uradne prošnje
Po vseh pravilih za oblikovanje uradne prošnje na računalnik napiši uradno prošnjo. Izberi eno od treh možnosti v delovnem zvezku Slovenščina za vsak dan 9, str. 56/9. Da bo oblika res pravilna, si pomagaj z vzorcem v nalogi 54/3. Manjkajoče podatke si izmisli. Pazi, da bo razporeditev besedila preko celotnega formata A4. Shrani ga kot WORD-ov dokument in mi ga kot priponko pošlji do četrtka, 2. 4. 2020, na e-naslov . V delovnem zvezku reši tudi naloge od 56/10 do 58/17.
FIZIKA navodilo za delo
IP KEMIJA V ŽIVLJENJU navodilo za delo
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
Povezavo do učbenika najdete tukaj.
ANGLEŠČINA:
Odpri učbenik na str. 60 in si oglej fotografijo nenavadne skulpture imenovane The WEEE Man (WEEE = Waste Electrical & Electronic Equipment). Dobro si jo oglej in ugotovi iz delov katerih gospodinjskih in ostalih električnih aparatov je sestavljen. Zapiši si te besede v zvezek. Če ne veš angleškega poimenovanja, si pomagaj s slovarjem ali s spletom. Preberi okvirček pod sliko in se zamisli nad dejstvom, koliko smeti proizvajamo! Nato poslušaj in beri besedilo v nal. 2A. Poišči morebitne nove besede in si jih zapiši v zvezek. Nalogo 2B naredi ustno. Nadaljuješ na str. 61 – v zvezek si prepiši razlago in primere pod naslovom Present perfect + yet, already. V zvezek reši še nalogo 4 A in B.
ŠPORT ZA SPROSTITEV: ULTIMATE FRIZBI
GEOGRAFIJA:
DELO ZA TRETJI TEDEN (OD 30. 3. DO 3. 4.)
9.a,b geo – Predalpske pokrajine, uč. str. 78-83.
Preberi in naredi miselne vzorce v zvezek, orientiraj se na svojem zemljevidu Slovenije.
ZGODOVINA:
DELO ZA TRETJI TEDEN (OD 30. 3. DO 3. 4.)
9.a,b zgo –Svet po 2. svetovni vojni, uč. str. 51,52.
-OZN
– hladna vojna
Preberi in naredi miselne vzorce v zvezek. Za boljše razumevanje si pomagaj s spletom.
Winter in Weimar (Die E-Mail von Jans Mutter) – Verneinung mit KEIN (Zanikanje s KEIN)
Kot se spomnite iz preteklih let, veste, da v nemščini s KEIN / KEINE zanikamo samostalnike. Ob njih pogosto stojijo tudi pridevniki in ti imajo značilne pridevniške končnice (glede na spol, število in sklon). V zvezke si najprej zapišite pravilo za oblike v imenovalniku.
Adjektiv nach KEIN / KEINE im Nominativ (Pridevnik za zanikanim členom KEIN / KEINE v imenovalniku)
der Freund > kein guter Freund
das Haus > kein großes Haus
die Idee > keine gute Idee
die Berge (Plural / množina) > keine hohen Berge (Plural / množina)
Oglejte si UČB 55/MEMO in dopolnite manjkajoče končnice. Nato v zvezek rešite nalogo UČB 54/8. Pridevnike vstavite v besedilo na naslednji strani, tako da bodo imeli pravilne končnice, nato pa besedilo prevedite v slovenščino. Rešite tudi nalogo v DZ 46/9 in besedilo ustno prevedite.
FIZIKA navodilo za delo
IP KEMIJA V ŽIVLJENJU navodilo za delo
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
Povezavo do učbenika najdete tukaj.
ŠPORT ZA SPROSTITEV: ULTIMATE FRIZBI
BIOLOGIJA
Biologija 9b – 30.3. – NAVODILA ZA DELO
GEOGRAFIJA:
DELO ZA TRETJI TEDEN (OD 30. 3. DO 3. 4.)
9.a,b geo – Predalpske pokrajine, uč. str. 78-83.
Preberi in naredi miselne vzorce v zvezek, orientiraj se na svojem zemljevidu Slovenije.
ZGODOVINA:
DELO ZA TRETJI TEDEN (OD 30. 3. DO 3. 4.)
9.a,b zgo –Svet po 2. svetovni vojni, uč. str. 51,52.
-OZN
– hladna vojna
Preberi in naredi miselne vzorce v zvezek. Za boljše razumevanje si pomagaj s spletom.
UP MARIJA URH LAHAJNAR – 8. RAZRED
Dokončaj list za urejevanje znanja, ki si ga začel pri uri fizike. Če imaš kakšna vprašanja mi piši na elektronski naslov: . Tisti, ki mi še ni poslal preverjanja za kemijo, naj mi ga pošlje.
DSP IRENA ZAJC – 7. RAZRED (SLJ):
O značilnosti ljudske pravljice si lahko pogledaš tukaj: Pravljica
V zvezek izpiši značilnosti ljudske pravljice, ki jih boš našel v besedilu Sebični velikan (na primer: število 7 – velikan je odšel za 7 let )
Na vprašanje kaj je bistveno drugače pomisli, kako se končajo ljudske ali umetne pravljice in kako se konča Sebični velikan.
DSP IRENA ZAJC – 8. RAZRED (SLJ):
Preberi ponovno povest Tržačan in se potrudi pri odgovorih. Če potrebuješ dodatno pojasnilo pri posameznih vprašanjih, mi piši na naslov .
SLOVENŠČINA (NALOGA ZA TEH. DAN)
V pravljici O. Wilda Sebični velikan je omenjen velik, prijazen vrt z dvanajstimi breskvami, ki so vsako pomlad rožnato zacvetele, jeseni pa bogato obrodile. V tem vrtu so se otroci igrali najčudovitejše igre in poslušali prepevanje ptic. Pripravi foto-strokovno-literarni prispevek DREVO IZ MOJEGA RAJSKEGA VRTA. Izberi drevo, ki raste blizu tvojega doma in naredi fotografijo, na kateri bo to drevo (lahko tudi le kaka njegova veja, cvet, brsti … ) in ti ob njem. Nato opiši, kje raste, za katero vrsto drevesa gre, koliko je približno visoko in staro, kakšne liste/iglice, cvetove, plodove, lubje … ima, kako ga negujete, kakšno zanimivost o njem, lahko lepo razmišljanje ali par verzov. Oblikuj besedilo na formatu A4. Naslov naj bo DREVO IZ MOJEGA RAJSKEGA VRTA, podnaslov TVOJE IME IN PRIIMEK ter VRSTA DREVESA. Nato naj na polovici strani sledi FOTOGRAFIJA, vsaj na polovici (lahko pa tudi več) pa BESEDILO po zgornjih navodilih (pisava Arial, velikost 12, medvrstični razmik 1). Vse skupaj pošlji do petka, 3. 4. 2020, kot WORD-ov dokument na naslov . Potrudi se, saj bo izdelek lahko tudi ocenjen. Če nimaš tehničnih možnosti za izvedbo naloge, mi sporoči na e-naslov, da se bova dogovorila za drugačen način izvedbe naloge.
IP ROKOMET
Danes nimate nove naloge. Tisti, ki še niste prebrali in rešili nalog iz prvega in drugega tedna učenja na daljavo, prosim opravite to do naslednjič.
IP ROKOMET
Danes nimate nove naloge. Tisti, ki še niste prebrali in rešili nalog iz prvega in drugega tedna učenja na daljavo, prosim opravite to do naslednjič.
Prispevek za rubriko »Kaj počnem ko se ne učim« pošlji na elektronski naslov:
Ob modelu teles ponovi poimenovanje teles in njihovih delov (rob, ploskev, oglišče).
Preberi v DZ na strani 101.
Na spletu – interaktivne vaje – reši vajo: TELESA – ZBIRKA NALOG
https://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/GEOM_T_1R/SKUPNO.htm
Greš na: interaktivne vaje – matematika 1. do 5. razred – geometrija – liki in telesa – telesa – zbirka nalog
SLJ – 1. april – dan norcev
Dan norcev oziroma dan norčavosti je neuradni praznik, ki ga praznujemo 1. aprila in izvira iz 18. stoletja, ko je dvorni norec »nasmolil« kralja Ludvika XIV.
Na ta dan so v navadi potegavščine, zato ne pozabite koga potegniti za nos.
V zvezek napiši koga si »nahecal« in kako.
ŠPO – Tek v naravi – teci 5 minut brez prekinitev
Bo šlo?
GLASBENA UMETNOST S pesmico v dobro jutro in s pesmico v lahko noč
IP-FI2:
Na spodnji povezavi poišči vajo, kjer boš ob poslušanju besedilo dopolnil z manjkajočimi besedami. Če bo potrebno, poslušaj večkrat. Nato s klikom na rešitve preveri, kako uspešen/uspešna si bila.
https://ielanguages.com/listen/routine.htm
DRUŽBA – 4.A NAVODILA ZA DELO
SLJ Priloga SLJ, Pridevniki _vaja
MAT Priloga MAT _Unija in presek
DRU Priloga DRU _Cloveška ribica
NIT Priloga NIT_ vzvod_skripec
ANGLEŠČINA 5.B:
IP-FI2:
Na spodnji povezavi poišči vajo, kjer boš ob poslušanju besedilo dopolnil z manjkajočimi besedami. Če bo potrebno, poslušaj večkrat. Nato s klikom na rešitve preveri, kako uspešen/uspešna si bila.
https://ielanguages.com/listen/routine.htm
GOSPODINJSTVO 5.r.
2., 3. razred
4. razred
Branje besedila v učbeniku na strani 86. Besedilo o kolesarjenju na Madžarskem poskusi prebrati čim bolj samostojno in večkrat. Oglej si vaje na strani 87 in jih reši (list lahko skopiraš ali rešitve napišeš v zvezek.) Za pomoč imaš spodaj napisan slovar nekaterih izrazov. Če boš imel(a) res velike težave, poskusi pri razumevanju besedila poiskati pomoč pri katerem od članov družine.
SLOVARČEK:
RIDE A BIKE = VOZITI SE S KOLESOM
CYCLE PATH = KOLESARSKA POT
LAKE = JEZERO
CITY= MESTO
CAPITAL = GLAVNO MESTO
FREE = ZASTONJ
OSTALI PREDMETI
POUK NA DALJAVO 1. 4. Šebrelje
Iz učnega lista Besede nagajivke uporabi šest besed v pripovednih povedih, šest v vprašalnih in šest v vzkličnih povedih. Povedi piši v zvezek. Pri nalogi si lahko pomagaš s tem pripomočkom: ISP4 – Vrste povedi
ISP 1. razred
Pozdravljeni prvošolčki, danes bomo razvijali slušno pozornost, vaje se skrivajo tukaj – ISP 1. razred. Pa dobro napnite ušesa!
ISP socialne veščine (od 1. razreda do 3. razreda)
Tekom šolskega leta smo se veliko pogovarjali o počutju in čustvih, da boš svoje počutje spremljal tudi od doma imaš tukaj pripomoček ISP počutomer. Še vedno čakamo na odgovor, katera vaja iz prejšnjega tedna ti je bila najbolj všeč.
NAVODILO ZA DELO
ANGLEŠČINA
Rešuj vaje v DZ str. 40, 41. Pomagaj si z zvezkom in 5. poglavjem v učbeniku.
TIT:
Navodila za delo najdete tukaj.
Model za izdelavo račke, si natisnete tukaj
IP-FI2:
Na spodnji povezavi poišči vajo, kjer boš ob poslušanju besedilo dopolnil z manjkajočimi besedami. Če bo potrebno, poslušaj večkrat. Nato s klikom na rešitve preveri, kako uspešen/uspešna si bila.
https://ielanguages.com/listen/routine.htm
NIZ – RAČUNALNIŠTVO:
ANGLEŠČINA
V zvezek napiši naslov A survey about food. Nato odpri učbenik na str. 69 in si v nalogi 4 oglej sliko na kateri sta Joe in Tamiko, študentka z Japonske, ki dela raziskavo o hrani. Prijavi se na www.iRokus.si in njun pogovor večkrat poslušaj in preberi. Potem v zvezek po spominu napiši besede od 1 do 14, ki v besedilu manjkajo. Na koncu še enkrat poslušaj in preveri, oz. dopolni, kar nisi znal(a). Naredi naloge v DZ, str. 44.
TIT:
Navodila za delo najdete tukaj.
Model za izdelavo račke, si natisnete tukaj
IP-FI2:
Na spodnji povezavi poišči vajo, kjer boš ob poslušanju besedilo dopolnil z manjkajočimi besedami. Če bo potrebno, poslušaj večkrat. Nato s klikom na rešitve preveri, kako uspešen/uspešna si bila.
https://ielanguages.com/listen/routine.htm
NIZ – RAČUNALNIŠTVO:
Navodila za delo najdete TUKAJ
SLOVENŠČINA
Brez dela ni jela (GLAGOL – PONOVITEV)
V delovnem zvezku Slovenščina za vsak dan 7 reši naloge od str. 33/1 do 38/13. S pomočjo teh nalog boš obnovil znanje, ki ga imaš o glagolu iz prejšnjih šolskih let.
GLASBENA UMETNOST:
Navodilo za delo – Jakob Petelin Gallus
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
Naravoslovje 7.a – navodila za 5 uro 1.4.
ONA – NAVODILA ZA DELO
- B (delo za 2 šolski uri – ponedeljek, sreda, do petka, 3. 4., izdelek pošlješ)
Svojo kamišibaj predstavitev fotografiraj s telefonom in pripravi PowerPoint projekcijo.
- Prva drsnica – naslov pesmi in avtor, tvoje ime in priimek
- Druga drsnica – tvoj izdelan butaj, opis, kako in iz česa si ga naredil/-a
- Naslednje drsnice – prepisana kitica pesmi in fotografija tebe z butajem in risbo kitice v njem
- Zadnja drsnica – vtisi o nalogi
PowerPoint projekcijo pošlji na:
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
ANGLEŠČINA:
Današnja tema je tvorba prihodnjika z WILL. Ta prihodnjik je po obliki zelo preprost, saj je sestavljen samo iz besede WILL in pomenskega glagola v nespremenjeni obliki. Na primer: I WILL COOK lunch tomorrow. Zanikamo ga z WILL NOT oziroma kratko obliko WON’T. Oglej si razlago na spodnji povezavi.
https://www.youtube.com/watch?v=hz4-LkCEHCU
Za nas je trenutno pomembna predvsem oblika. Poznamo tudi okrajšavo za will, ki je ‘LL. V zvezek napiši naslov WILL FUTURE in iz učbenika na strani preriši tabelo o prihodnjiku ter reši nalogo 4 A. Če imaš čas, lahko v google vtipkaš will future exercises in rešiš kakšno interaktivno vajo po lastni izbiri. Zadetkov je res ogromno.
ONA – NAVODILA ZA DELO
8.S1, 8.S2 (8.S3 – sreda)
Dokončaj učni list TRŽAČAN in si poglej filmček na naslednji povezavi, ki ti bo pomagal narediti nalogo:
http://www.s-sers.mb.edus.si/gradiva/w3/slo8/004_tavcar/tavcar_uvodna_motivacija_4.html
(klikni na filmski trak in prenesi posnetek)
Učni list v pregled pošlji na elektronski naslov do četrtka, 2. 4. Po prejetju večine nalog dobiš na svoj el. naslov rešen učni list, da boš svojo nalogo lahko preveril/-a in dopolnil/-a..
ANGLEŠČINA
8. S1
Preberi pogovor v učbeniku na strani 60. Lizzie si naslednje leto zelo želi oditi v študentski kamp v Afriko. Kako se ob tem počutita njena starša? Dialog tudi poslušaj preko irokusovega dostopa do spletnega učbenika V zvezek napiši naslov LIZZIE WANTS TO GO TO KENYA in pod ta naslov reši nalogo 2B (Poveži vprašanja z odgovori). Nato napiši naslov MIGHT in spodaj prepiši kratko razlago: Might je modalni glagol, ki ga uporabimo, kadar želimo povedat, da je nekaj sicer možno, vendar zelo malo verjetno. Na primer: It might rain tomorrow = Jutri bo morda deževalo. He might not arrive on time. = Morda ne bo prispel pravočasno.
Po angleško rečemo, da might izraža »low possibility« oziroma majhne možnosti za to, da se bo nekaj zgodilo. Sam/a pod razlago dodaj še vsej štiri primere povedi z might (tudi nikalne) ali pa jih poišči na internetu.
8. S2
LIKOVNA UMETNOST:
Zadnja dva tedna je bilo že kar nekaj dela. Najprej pozivam zamudnike, da mi pošljejo slike s kavo na . Danes vas čaka slikanica z naslovom Stara hiša slovenske avtorice Anamarije Bukovec brez besedila, ki je ustvarjena v tehniki svinčnika. Avtoričin namen je, da si ob gledanju risb sami ustvarite svojo zgodbo, ki jo imate zase ali pa jo pripovedujete mlajšim bratcem, sestricam ali staršem. Uživajte v “svoji” zgodbi, potopite se v čudoviti svet ilustracij in si dobro oglejte podrobnosti le teh na tej povezavi:
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
TIT:
Pošljite mi vaše zapiske in predstavitve motorjev na naslov . Predstavitve in zapiske vam bom komentiral, vi pa jih boste do naslednjega tedna ustrezno z mojimi komentarji dopolnili in popravili.
IP-FI2
Na spodnji povezavi poišči vajo, kjer boš ob poslušanju besedilo dopolnil z manjkajočimi besedami. Če bo potrebno, poslušaj večkrat. Nato s klikom na rešitve preveri, kako uspešen/uspešna si bila.
https://ielanguages.com/listen/routine.htm
GLASBENA UMETNOST – Francoska opera – Bizet
NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET
V zvezke napišite naslov, novo besedišče ter razlago oz. prevode vprašanj:
Bus, Zug oder Flugzeug? – Wie kann man reisen? (Avtobus, vlak ali letalo? – Kako lahko potujemo?)
- Wohin fahren / fliegen wir? – Nach Berlin. / In die Schweiz. // (Kam se peljemo / letimo? – V Berlin. / V Švico.)
- Wie fahren wir nach …? // (Kako se peljemo v …?)
- mit dem Bus (z avtobusom)
- mit dem Zug / mit der Bahn (z vlakom / z železnico)
- mit dem Flugzeug (z letalom)
- mit dem Fahrrad (s kolesom)
- mit dem Auto (z avtom)
- mit der U-Bahn (s podzemno železnico)
- mit der S-Bahn (s tramvajem)
3. Wann fahren / fliegen wir? // (Kdaj se peljemo / letimo?)
- Am (V ponedeljek.)
- Um Uhr. (Ob 14. uri.)
- nie (nikoli) – selten (redko) – manchmal (včasih) – oft (pogosto) – immer (vedno)
Zapomni si poimenovanja prevoznih sredstev. Nato si oglej nalogo v UČB 45/4. Preberi besedilo in ga pisno prevedi v zvezke. Reši tudi nalogo v DZ43/3c. Najprej označi, kako pogosto se pelješ s katerim od prevoznih sredstev, nato pa po vzoru povedi v spodnjem delu naloge za vsako od prevoznih sredstev zapiši še v obliki povedi.
BIOLOGIJA – NAVODILO ZA DELO
8.S1, 8.S2 (8.S3 – sreda)
Dokončaj učni list TRŽAČAN in si poglej filmček na naslednji povezavi, ki ti bo pomagal narediti nalogo:
http://www.s-sers.mb.edus.si/gradiva/w3/slo8/004_tavcar/tavcar_uvodna_motivacija_4.html
(klikni na filmski trak in prenesi posnetek)
Učni list v pregled pošlji na elektronski naslov do četrtka, 2. 4. Po prejetju večine nalog dobiš na svoj el. naslov rešen učni list, da boš svojo nalogo lahko preveril/-a in dopolnil/-a..
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
ANGLEŠČINA
8. S1
Preberi pogovor v učbeniku na strani 60. Lizzie si naslednje leto zelo želi oditi v študentski kamp v Afriko. Kako se ob tem počutita njena starša? Dialog tudi poslušaj preko irokusovega dostopa do spletnega učbenika V zvezek napiši naslov LIZZIE WANTS TO GO TO KENYA in pod ta naslov reši nalogo 2B (Poveži vprašanja z odgovori). Nato napiši naslov MIGHT in spodaj prepiši kratko razlago: Might je modalni glagol, ki ga uporabimo, kadar želimo povedat, da je nekaj sicer možno, vendar zelo malo verjetno. Na primer: It might rain tomorrow = Jutri bo morda deževalo. He might not arrive on time. = Morda ne bo prispel pravočasno.
Po angleško rečemo, da might izraža »low possibility« oziroma majhne možnosti za to, da se bo nekaj zgodilo. Sam/a pod razlago dodaj še vsej štiri primere povedi z might (tudi nikalne) ali pa jih poišči na internetu.
8. S2
TIT:
Pošljite mi vaše zapiske in predstavitve motorjev na naslov . Predstavitve in zapiske vam bom komentiral, vi pa jih boste do naslednjega tedna ustrezno z mojimi komentarji dopolnili in popravili.
FIZIKA navodilo za delo
KEMIJA navodilo za delo
IP-FI2:
Na spodnji povezavi poišči vajo, kjer boš ob poslušanju besedilo dopolnil z manjkajočimi besedami. Če bo potrebno, poslušaj večkrat. Nato s klikom na rešitve preveri, kako uspešen/uspešna si bila.
https://ielanguages.com/listen/routine.htm
NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET
V zvezke napišite naslov, novo besedišče ter razlago oz. prevode vprašanj:
Bus, Zug oder Flugzeug? – Wie kann man reisen? (Avtobus, vlak ali letalo? – Kako lahko potujemo?)
- Wohin fahren / fliegen wir? – Nach Berlin. / In die Schweiz. // (Kam se peljemo / letimo? – V Berlin. / V Švico.)
- Wie fahren wir nach …? // (Kako se peljemo v …?)
- mit dem Bus (z avtobusom)
- mit dem Zug / mit der Bahn (z vlakom / z železnico)
- mit dem Flugzeug (z letalom)
- mit dem Fahrrad (s kolesom)
- mit dem Auto (z avtom)
- mit der U-Bahn (s podzemno železnico)
- mit der S-Bahn (s tramvajem)
3. Wann fahren / fliegen wir? // (Kdaj se peljemo / letimo?)
- Am (V ponedeljek.)
- Um Uhr. (Ob 14. uri.)
- nie (nikoli) – selten (redko) – manchmal (včasih) – oft (pogosto) – immer (vedno)
Zapomni si poimenovanja prevoznih sredstev. Nato si oglej nalogo v UČB 45/4. Preberi besedilo in ga pisno prevedi v zvezke. Reši tudi nalogo v DZ43/3c. Najprej označi, kako pogosto se pelješ s katerim od prevoznih sredstev, nato pa po vzoru povedi v spodnjem delu naloge za vsako od prevoznih sredstev zapiši še v obliki povedi.
NA TEJ POVEZAVI POIŠČI DOKUMENT PREDSTAVITEV1 IN JO ODPRI.
LIKOVNA UMETNOST:
gibljivi kipi naloga tretja ura
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
FIZIKA navodila za delo so v ponedeljkovi uri. Preglej utrjevanje.
IP-FI2:
Na spodnji povezavi poišči vajo, kjer boš ob poslušanju besedilo dopolnil z manjkajočimi besedami. Če bo potrebno, poslušaj večkrat. Nato s klikom na rešitve preveri, kako uspešen/uspešna si bila.
https://ielanguages.com/listen/routine.htm
IP – ROM:
V navodilih za delo je videoposnetek s katerim si pomagajte pri izdelavi manjkajočih strani.
Tokrat boste imeli časa dva tedna, da dokončate svoj projekt. V petek 10. aprila ga bom pregledala.
Če imate vprašanje mi pišite ()
VAŽNO!!! – 4 učenci, ki morate popraviti negativno oceno iz dom. branja (Cankar), ste po e-pošti prejeli navodila za spis (rok: do 2. 4. 2020)
Po vseh pravilih za oblikovanje uradne prošnje na računalnik napiši uradno prošnjo. Izberi eno od treh možnosti v delovnem zvezku Slovenščina za vsak dan 9, str. 56/9. Da bo oblika res pravilna, si pomagaj z vzorcem v nalogi 54/3. Manjkajoče podatke si izmisli. Pazi, da bo razporeditev besedila preko celotnega formata A4. Shrani ga kot WORD-ov dokument in mi ga kot priponko pošlji do četrtka, 2. 4. 2020, na e-naslov . V delovnem zvezku reši tudi naloge od 56/10 do 58/17.
LIKOVNA UMETNOST:
gibljivi kipi naloga tretja ura
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
FIZIKA navodila za delo so v ponedeljkovi uri. Preglej utrjevanje.
IP-FI2:
Na spodnji povezavi poišči vajo, kjer boš ob poslušanju besedilo dopolnil z manjkajočimi besedami. Če bo potrebno, poslušaj večkrat. Nato s klikom na rešitve preveri, kako uspešen/uspešna si bila.
BIOLOGIJA – NAVODILA ZA DELO
https://ielanguages.com/listen/routine.htm
IP – ROM:
V navodilih za delo je videoposnetek s katerim si pomagajte pri izdelavi manjkajočih strani.
Tokrat boste imeli časa dva tedna, da dokončate svoj projekt. V petek 10. aprila ga bom pregledala.
Če imate vprašanje mi pišite ()
Zapis v zvezek najdeš tukaj.
ČETRTEK, 2. 4. 2020
Za uvod oz. kot motivacija v današnji naravoslovni dan naj bodo izdelki učencev 7. razreda, ki nastajajo prav v teh dneh. Z njimi so začeli v torek, in sicer kot del naloge, vezane na tehniški dan.
DREVO IZ MOJEGA RAJSKEGA VRTA – Mini projektne naloge učencev 7. a
Učitelji smo vam pripravili naravoslovni dan, ki bo potekal na daljavo. Vsebuje dva delovna lista. Eden se navezuje na ekologijo, ki je del učne snovi pri pouku gospodinjstva, tehnike in naravoslovja. Drugi pa obsega tekočo snov naravoslovja – rastline. Izpolnite oba lista. Delovna lista nato poslikajte s telefonom ali skenirajte.
Izpolnjen delovni list ekologija pošljite na e-naslov:
Izpolnjen delovni list rastlin pa pošljite na e-naslov:
Spodaj sta oba delovna lista, ki vsebujeta vsa navodila za delo.
Izpolnjene delovne liste pošljite do 4. 4. 2020. Delovni list ekologija pa izpolnjujete en teden in nato pošljete do četrtka 9.4. 2020.
Učitelji smo vam pripravili naravoslovni dan, ki bo potekal na daljavo. Vsebuje dva delovna lista. Eden se navezuje na ekologijo, ki je del učne snovi pri pouku gospodinjstva, tehnike in naravoslovja. Drugi pa obsega tekočo snov naravoslovja – rastline. Izpolnite oba lista. Delovna lista nato poslikajte s telefonom ali skenirajte.
Izpolnjen delovni list ekologija pošljite na e-naslov:
Izpolnjen delovni list rastlin pa pošljite na e-naslov:
Spodaj sta oba delovna lista, ki vsebujeta vsa navodila za delo.
Izpolnjene delovne liste pošljite do 4. 4. 2020. Delovni list ekologija pa izpolnjujete en teden in nato pošljete do četrtka 9.4. 2020.
Učitelji smo vam pripravili naravoslovni dan, ki bo potekal na daljavo. Vsebuje dva delovna lista. Eden se navezuje na gozd in matematiko, ki je del učne snovi pri pouku matematike in naravoslovja. Drugi pa obsega tekočo snov naravoslovja – živali. Izpolnite oba lista. Delovni list odtisi živali s slikami nato poslikajte s telefonom ali skenirajte. Na delovnem listu gozd in matematika pa sledite navodilom v gradivu in datoteko ustrezno shranite.
Izpolnjen delovni list gozd in matematika pošljite na e-naslov:
Izpolnjen delovni list odtisi živali pa pošljite na e-naslov:
Spodaj sta oba delovna lista, ki vsebujeta vsa navodila za delo.
Izpolnjene delovne liste pošljite do 4. 4. 2020.
NARAVOSLOVNI DAN 7 – GOZD IN MATEMATIKA
Učitelji smo vam pripravili naravoslovni dan, ki bo potekal na daljavo. Vsebuje dva delovna lista. Eden se navezuje na gozd in matematiko, ki je del učne snovi pri pouku matematike in naravoslovja. Drugi pa obsega tekočo snov naravoslovja – živali. Izpolnite oba lista. Delovni list odtisi živali s slikami nato poslikajte s telefonom ali skenirajte. Na delovnem listu gozd in matematika pa sledite navodilom v gradivu in datoteko ustrezno shranite.
Izpolnjen delovni list gozd in matematika pošljite na e-naslov:
Izpolnjen delovni list odtisi živali pa pošljite na e-naslov:
Spodaj sta oba delovna lista, ki vsebujeta vsa navodila za delo.
Izpolnjene delovne liste pošljite do 4. 4. 2020.
NARAVOSLOVNI DAN 7 – GOZD IN MATEMATIKA
Učitelji smo vam pripravili naravoslovni dan, ki bo potekal na daljavo. Vsebuje dva delovna lista. Eden se navezuje na gozd in matematiko, ki je del učne snovi pri pouku matematike in biologije. Drugi pa obsega vedno aktualno temo – ekologijo. Izpolnite oba lista.
Delovni list ekologija nato poslikajte s telefonom ali skenirajte.
Na delovnem listu gozd in matematika pa sledite navodilom v gradivu in ustrezno shranite datoteko na računalnik.
Izpolnjen delovni list gozd in matematika pošljite na e-naslov:
Izpolnjen delovni list ekologija pa pošljite na e-naslov:
Spodaj sta oba delovna lista, ki vsebujeta vsa navodila za delo.
Izpolnjene delovne liste pošljite do 4. 4. 2020. Delovni list ekologija pa izpolnjujete en teden in nato pošljete do četrtka 9.4. 2020.
NARAVOSLOVNI DAN 8 – EKOLOGIJA
NARAVOSLOVNI DAN 8 – GOZD IN MATEMATIKA
IP ŠPORT ZA ZDRAVJE: navodilo za delo
Učitelji smo vam pripravili naravoslovni dan, ki bo potekal na daljavo. Vsebuje dva delovna lista. Eden se navezuje na gozd in matematiko, ki je del učne snovi pri pouku matematike in biologije. Drugi pa obsega vedno aktualno temo – ekologijo. Izpolnite oba lista.
Delovni list ekologija nato poslikajte s telefonom ali skenirajte.
Na delovnem listu gozd in matematika pa sledite navodilom v gradivu in ustrezno shranite datoteko na računalnik.
Izpolnjen delovni list gozd in matematika pošljite na e-naslov:
Izpolnjen delovni list ekologija pa pošljite na e-naslov:
Spodaj sta oba delovna lista, ki vsebujeta vsa navodila za delo.
Izpolnjene delovne liste pošljite do 4. 4. 2020. Delovni list ekologija pa izpolnjujete en teden in nato pošljete do četrtka 9.4. 2020.
NARAVOSLOVNI DAN 8 – EKOLOGIJA
NARAVOSLOVNI DAN 8 – GOZD IN MATEMATIKA
IP ŠPORT ZA ZDRAVJE: navodilo za delo
Učitelji smo vam pripravili naravoslovni dan, ki bo potekal na daljavo. Vsebuje en obsežen delovni list iz štirih nalog. Navezuje se na gozd in matematiko, ki je del učne snovi pri pouku matematike in biologije.
Izpolnite vse liste. Ko liste izpolnite sledite navodilom v gradivu.
Izpolnjene delovne liste gozd in matematika pošljite na e-naslov:
Spodaj je gradivo, ki vsebuje vsa navodila za delo.
Izpolnjene delovne liste pošljite do 4. 4. 2020.
Učitelji smo vam pripravili naravoslovni dan, ki bo potekal na daljavo. Vsebuje en obsežen delovni list iz štirih nalog. Navezuje se na gozd in matematiko, ki je del učne snovi pri pouku matematike in biologije.
Izpolnite vse liste. Ko liste izpolnite sledite navodilom v gradivu.
Izpolnjene delovne liste gozd in matematika pošljite na e-naslov:
Spodaj je gradivo, ki vsebuje vsa navodila za delo.
Izpolnjene delovne liste pošljite do 4. 4. 2020.
MAT – Ponovi deljenje
https://interaktivne-vaje.si/matematika/mat_100/racunam_do_100_deljenje.html
MAT – dodatno delo dobiš na:
https://www.dmfa.si/Tekmovanja/Kenguru/SpletnoTekmovanje.aspx
SLJ – OPRAVIČILO NAVODILA ZA DELO
GLASBENA UMETNOST, 3 RAZRED – Zapojmo in zaigrajmo
ANGLEŠČINA:
NIT – Dvigala
- UČB za NIT, str. 72, 73 – preberi
- V zvezek za NIT napiši naslov DVIGALA in sam zapiši kratek povzetek prebranega besedila.
- Nariši preprosto dvigalo ali prilepi sličico
MAT – Unija in presek (vaje v DZ)
- DZ za MAT str. 90 – 4., 5., in 6. naloga
SLJ Priloga SLJ_Hans Christian Andersen
LUM Priloga LUM_Mala morska deklica
ŠPO Sprehod v naravo
Nadihaj se svežega zraka, naredi nekaj gimnastičnih vaj, pripravi si kratek poligon, tek čez ovire…
Bodi iznajdljiv in uživaj!
ANGLEŠČINA 5.B:
MAT: Deljenje do 100.
Lahko vadiš deljenje na naslednji povezavi: https://www.thatquiz.org/sl/practicetest?1w9lr4lw1c02k
ali pa natisneš MINION IGRA – DELJENJE in na zabaven način vadiš deljenje. V igro lahko povabiš starejše družinske člane. Igralne figurice postavite na start. Za eno polje se pomakneš naprej, v kolikor pravilno izračunaš račun. Če račun izračunaš napačno, ostaneš na tem polju še en krog in ponovno razmisliš o rezultatu. Če v naslednjem krogu poveš pravilen rezultat, lahko nadaljuješ igro. Rezultati računov so zapisani v sredini igre. Vendar pozor, nekateri rezultati se pojavijo večkrat. Podobno igro lahko izdelaš tudi sam.
Rezultati deljenja:Tabela_deljenje
ISP 2. razred – učiteljica Maja Tušar
SLO: Munro Leaf: Zgodba o Ferdinandu
Naredi nalogo, kot sta jo predvideli učiteljici: v berilu preberi Zgodbo o Ferdinandu. V zvezek za slovenščino prepiši besedilo in ga dopolni. Pisno odgovori na zastavljeni vprašanji.
V priponki najdeš pobarvanko. Ob njej vadi pripovedovanje. V kolikor imaš doma tiskalnik, lahko pobarvanko natisneš in jo pobarvaš.
NAVODILA ZA DELO
ANGLEŠČINA
V zvezek napiši naslov A survey about food. Nato odpri učbenik na str. 69 in si v nalogi 4 oglej sliko na kateri sta Joe in Tamiko, študentka z Japonske, ki dela raziskavo o hrani. Prijavi se na www.iRokus.si in njun pogovor večkrat poslušaj. Potem v zvezek po spominu napiši besede od 1 do 14, ki v besedilu manjkajo. Na koncu še enkrat poslušaj in preveri, oz. dopolni, kar nisi znal(a). Naredi naloge v DZ, str. 44.
Preveri rešitve vaj v DZ za prejšnja dva tedna tukaj
NARAVOSLOVJE – NAVODILO ZA DELO SPODAJ
Naravoslovje 6
NAVODILA ZA DELO
ZGODOVINA
V priloženem gradivu preberi strani 42, 43, 44. V zvezek zapiši naslov IZUMI in podnaslov KOLO. V zvezek zapiši naslednje pojme HIPODROM in KOČIJA ter iz besedila zapiši razlago obeh pojmov. V zvezek odgovori na naslednja vprašanja:
1. Zakaj iznajdba kolesa spada med najpomembnejša tehnična odkritja v zgodovini?
2. Katera nova prevozna sredstva so se uveljavila v 19.st? Opiši njihov pomen.
3. S pomočjo interneta poišče odgovor na vprašanje Kje so našli najstarejše kolo z osjo na svetu?
4. Pri tej imenitni najdbi je sodeloval arheolog Janez Dirjec. Skupaj z Ivanom Turkom pa je sodeloval tudi pri najdbi posebnega arheološkega bisera iz naših krajev. S pomočjo interneta poišči za katero najdbo gre in mi odgovor pošlji na elektronski naslov .
Gradivo: gradivo_zgo_6r_3april2020
NARAVOSLOVJE – NAVODILO ZA DELO SPODAJ
Naravoslovje 6
ANGLEŠČINA
Preveri rešitve vaj v DZ tukaj
Uvod v Module 4: Oglej in preberi si str. 78 in 79 v učbeniku, da dobiš vpogled v snov prihodnjih dveh poglavij. V zvezek si napiši naslov modula in spodaj prepiši vprašanja oz. trditve s strani 79. Ugotovi, katere slike sodijo poleg. Prelistaj naslednji dve poglavji in preberi besedilo, ki te najbolj pritegne.
SLOVENŠČINA
GLAGOL IN GLAGOLSKI NAKLON
V zvezek za jezik napiši povzetek ponovitve znanja o glagolu:
GLAGOL
1. pomen (dejanje, dogajanje, stanje, odnos do dejanja)
2. oseba (1. – oblika za govorečega – pišem, 2. – oblika za ogovorjenega – pišeš, 3. – oblika za neudeleženca pogovora – piše)
3. število (ednina, dvojina, množina)
4. časovna oblika (sedanjik – pišem, preteklik – je pisal, prihodnjik – bo pisal)
Nato napiši nov naslov:
GLAGOLSKI NAKLON
1. POVEDNI NAKLON: Peter gre v trgovino. (Povemo, kaj nekdo dela, kaj se dogaja.)
2. VELELNI NAKLON: Peter, pojdi v trgovino. (Ukazujemo, velevamo.)
3. POGOJNI NAKLON: Peter bi šel v trgovino. (Izražamo umišljena dejanja – kaj bi nekdo naredil.)
Nato reši naloge v delovnem zvezku od str. 38/1 do 41/10.
MATEMATIKA:
Preden pričnete z delom si obvezno preberite navodila, ki jih najdete tukaj.
Ko prebereš navodila, si lahko odpreš učni list dostopen tukaj.
SLOVENŠČINA
Pošlji projekcijo na:
ANGLEŠČINA
Danes utrdi svoje znanje prihodnjika z interaktivnimi vajami na spodnji povezavi, kjer boš lahko tudi preveril/a svoje rešitve.
https://interaktivne-vaje.si/anglescina/grammar_6_9r/will_future.html
Za domačo nalogo napiši kratek pisni sestavek z naslovom MY FAVOURITE STAR IN 50 YEARS’ TIME (Moja najljubša slavna oseba čez 50 let). Lahko si izbereš igralca, pevca, youtuberja, blogerja…, ki ti je všeč in s prihodnjikom will in won’t opišeš kakšna bo ta oseba takrat, kje bo živela, kaj bo počela… Napiši vsaj 6 povedi (vključi tudi nikalne). Pretipkaj ali poslikaj in pošlji učiteljici na naslov
MATEMATIKA:
Preden pričnete z delom si obvezno preberite navodila, ki jih najdete tukaj..
Ko prebereš navodila, si lahko odpreš učni list dostopen tukaj.
NARAVOSLOVJE – NAVODILA ZA DELO SPODAJ
Naravoslovje 3 4 2020
SLOVENŠČINA
ZAHVALA – Napiši uradno zahvalo v Word (pazi na značilnosti/sestavine in obliko uradne zahvale, pomagaj si z DZ2 – str. 50 in 53). V imenu svojega razreda se zahvali vsem, ki se v naših krajih v teh težkih dneh trudijo na svojih delovnih mestih (zdravniki, medicinske sestre, trgovke, poštarji …). Naslovi jo na Občino Cerkno. Wordov dokument shrani pod svoje ime in ga pošlji na elektronski naslov . Nalogo pošlji do torka, 7. 4.
TIT:
Pošljite mi vaše zapiske in predstavitve motorjev na naslov . Predstavitve in zapiske vam bom komentiral, vi pa jih boste do naslednjega tedna ustrezno z mojimi komentarji dopolnili in popravili.
FIZIKA navodilo za delo
ANGLEŠČINA
8. S2
Preveri rešitve vaj v DZ tukaj
Odpri učbenik na str. 58 in v zvezek napiši naslov At the table. Napiši besede iz nal. 1 A v zvezek v takem vrstnem redu, kot jih prikazujejo slike od 1 do 11. Prijavi se na www.iRokus.si ter s pomočjo poslušanja ugotovi, če si besede prav razporedil(a). Nato prepiši opise iz nal. 1 B in zraven besede, ki ustrezajo opisu (najdeš jih v nal. 1 A). Preberi jedilni list na str. 59. S pomočjo interneta poskušaj ugotoviti, kaj ta restavracija ponuja.
ANGLEŠČINA 1. IN 3. SKUPINA
Petek je, zato naj bo današnja naloga malo drugačna in se ob njej malo pozabavajte. Tokrat boste morali odpreti učbenik v spletni obliki na strani 61 https://folio.rokus-klett.si/?credit=MESSAGES3UC_NE&pages=61&layout=single
Na koncu strani je posnetek pesmi All my loving. Poslušaj jo in nato si oglej še besedilo na strani 136. Na spletu poišči, katera skupina je to pesem posnela v originalu. Vaša naloga je, da pripravite kratek posnetek (lahko s telefonom), na katerem igrate ali pojete to pesem. Ni potrebno posneti celotne pesmi, lahko samo del (na primer refren). Mogoče se vas lahko nekaj iz skupine združi in naredite komad v celoti, tako, da vsak zapoje samo delček in potem posnetek eden od vas združi v celoto, po vzoru glasbenikov, ki te dni na veliko snemajo skupne pesmi od doma. Posnetke mi pošljite do nedelje. Pa naj vas ne bo sram, gre za to, da ustvarjate in se zabavate.
MATEMATIKA:
Preden pričnete z delom si obvezno preberite navodila, ki jih najdete tukaj.
Ko prebereš navodila, si lahko odpreš učni list dostopen tukaj.
FILMSKA VZGOJA:
SLOVENŠČINA
ZAHVALA – Napiši uradno zahvalo v Word (pazi na značilnosti/sestavine in obliko uradne zahvale, pomagaj si z DZ2 – str. 50 in 53). V imenu svojega razreda se zahvali vsem, ki se v naših krajih v teh težkih dneh trudijo na svojih delovnih mestih (zdravniki, medicinske sestre, trgovke, poštarji …). Naslovi jo na Občino Cerkno. Wordov dokument shrani pod svoje ime in ga pošlji na elektronski naslov . Nalogo pošlji do torka, 7. 4.
TIT:
Pošljite mi vaše zapiske in predstavitve motorjev na naslov . Predstavitve in zapiske vam bom komentiral, vi pa jih boste do naslednjega tedna ustrezno z mojimi komentarji dopolnili in popravili.
ANGLEŠČINA
8. S2
Preveri rešitve vaj v DZ tukaj
Odpri učbenik na str. 58 in v zvezek napiši naslov At the table. Napiši besede iz nal. 1 A v zvezek v takem vrstnem redu, kot jih prikazujejo slike od 1 do 11. Prijavi se na www.iRokus.si ter s pomočjo poslušanja ugotovi, če si besede prav razporedil(a). Nato prepiši opise iz nal. 1 B in zraven besede, ki ustrezajo opisu (najdeš jih v nal. 1 A). Preberi jedilni list na str. 59. S pomočjo interneta poskušaj ugotoviti, kaj ta restavracija ponuja.
ANGLEŠČINA 1. IN 3. SKUPINA
Petek je, zato naj bo današnja naloga malo drugačna in se ob njej malo pozabavajte. Tokrat boste morali odpreti učbenik v spletni obliki na strani 61 https://folio.rokus-klett.si/?credit=MESSAGES3UC_NE&pages=61&layout=single
Na koncu strani je posnetek pesmi All my loving. Poslušaj jo in nato si oglej še besedilo na strani 136. Na spletu poišči, katera skupina je to pesem posnela v originalu. Vaša naloga je, da pripravite kratek posnetek (lahko s telefonom), na katerem igrate ali pojete to pesem. Ni potrebno posneti celotne pesmi, lahko samo del (na primer refren). Mogoče se vas lahko nekaj iz skupine združi in naredite komad v celoti, tako, da vsak zapoje samo delček in potem posnetek eden od vas združi v celoto, po vzoru glasbenikov, ki te dni na veliko snemajo skupne pesmi od doma. Posnetke mi pošljite do nedelje. Pa naj vas ne bo sram, gre za to, da ustvarjate in se zabavate.
MATEMATIKA:
Preden pričnete z delom si obvezno preberite navodila, ki jih najdete tukaj.
Ko prebereš navodila, si lahko odpreš učni list dostopen tukaj.
BIOLOGIJA – NAVODILO ZA DELO SPODAJ
Biologija 8 .b – petek 3. 4. 1 ura
RAZREDNA URA
Pozdravljeni osmošolci. Naprošam vas, da mi vsi napišete eno elektronsko sporočilo iz vašega e-naslova, ki pa naj vsebuje e-naslov enega vašega starša. Zelo težko vas obveščam. Če imate kakršno koli vprašanje, problem…. mi prosim pišite. Vsi bodite dobro in ostanite zdravi. Karmen
FILMSKA VZGOJA:
SLOVENŠČINA: V zelenem raju (potopis – video)
Prijavi se na https://www.irokus.si/ , med gradivi poišči samostojni delovni zvezek Slovenščina za vsak dan 9, 2. del in si pri nalogi na str. 33/4 oglej videoposnetek o potovanju družine po Amazoniji. Klikni na ikono ob nalogi 4. Nato pisno reši naloge od 33/5 do 36/19. Ponovi značilnosti potopisa kot besedilne vrste, ki si jih spoznal v preteklih urah. Zapomni si jih in razlikuj med potopisom in opisom poti.
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
ANGLEŠČINA
Preveri rešitve vaj v DZ tukaj
Naredi vaje v DZ str. 44,45
KEMIJA navodilo za delo
SLOVENŠČINA: V zelenem raju (potopis – video)
Prijavi se na https://www.irokus.si/ , med gradivi poišči samostojni delovni zvezek Slovenščina za vsak dan 9, 2. del in si pri nalogi na str. 33/4 oglej videoposnetek o potovanju družine po Amazoniji. Klikni na ikono ob nalogi 4. Nato pisno reši naloge od 33/5 do 36/19. Ponovi značilnosti potopisa kot besedilne vrste, ki si jih spoznal v preteklih urah. Zapomni si jih in razlikuj med potopisom in opisom poti.
LIKOVNA UMETNOST:
gibljivi kipi naloga tretja ura
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
ANGLEŠČINA
Odpri učbenik na str. 60 in si oglej fotografijo nenavadne skulpture imenovane The WEEE Man (WEEE = Waste Electrical & Electronic Equipment). Dobro si jo oglej in ugotovi iz delov katerih gospodinjskih in ostalih električnih aparatov je sestavljen. Zapiši si te besede v zvezek. Če ne veš angleškega poimenovanja, si pomagaj s slovarjem ali s spletom. Preberi okvirček pod sliko in se zamisli nad dejstvom, koliko smeti proizvajamo! Nato poslušaj in beri besedilo v nal. 2A. Poišči morebitne nove besede in si jih zapiši v zvezek. Nalogo 2B naredi ustno. Nadaljuješ na str. 61 – v zvezek si prepiši razlago in primere pod naslovom Present perfect + yet, already. V zvezek reši še nalogo 4 A in B.
Preveri rešitve vaj v DZ tukaj
RAZREDNA URA
Dragi učenci 9. b! Najprej lep pozdrav od razredničarke. Upam, da ste se dobro znašli v pouku na daljavo. Vsi (tako učitelji kot učenci) spoznavamo, da je verjetno bolj naporen od tistega v živo v učilnici. Če imate kakršne koli težave, mi sporočite na naslov . Skupaj jih bomo poskusili rešiti.
Hkrati vas vse prosim, da mi na isti naslov sporočite kontaktne e-naslove vaših staršev, saj jih imam le nekaj, rabila pa bi vse za nujna obvestila s strani šole, če in ko bo potreba za to. Vnaprej hvala. Ostanite zdravi in imejte se lepo!
VAŽNO! Eden od vas ima v šoli še berilo. Ker ni podpisano, mu ga nisem mogla poslati po pošti kot ostalim. Nujno mi sporočite, kdo od vas nima doma berila, da mu ga bom lahko poslala.
UP NAR Tanja Marinac
Sledi navodilom učiteljice Karmen in zraven odpri moje pripombe v dokumentu za dodatno razlago.
Prosim, še enkrat, če mi pošlješ rešeno preverjanje znanja na
ANA KOREN
Dva tedna prilagojenega dela je za nami. In ni ga bilo malo za nikogar. Kljub temu kot razredničarka in kot učiteljica različnih predmetov opažam, da nekaterih nalog učenci še niste opravili.
Naprošam vas, da ste s pošiljanjem odgovorov učiteljem na spletno pošto dosledni, saj le tako vidimo kako vam gre in ali imate težave, pri katerih vam lahko pomagamo. V kolikor imate kakšne težave ali vprašanja, mi prosim sporočite na: ali .
Ostanite zdravi!
UČITELJA PREDMETA ŠPORT
IP ŠPORT ZA SPROSTITEV: SZS_9__1
Vaje za drugi teden (23. 3. – 27. 3.) za vse učenec od 6. do 9. razreda.
Vaje za tretji teden (30. 3. – 3. 4.) za vse učence od 6. do 9. razreda.
IRENA NOVAK
SVETOVALNA SLUŽBA
Za vsa vprašanja in pomoč smo dosegljivi na:
JANJA BAŠELJ:
MARTINA BIZJAK:
AJDA PODOBNIK:
IRENA ZAJC:
JANJA REJEC:
Splošne vaje za vse učence:
Vaje za učence z _doktorsko_ pisavo
Kratke vaje za razmiganje in ogrevanje možgančkov
MOJCA LIPUŽIČ MORAVEC
STALNO DELO:
Za učence 8. razredov stalno velja branje domačega branja:
- Ivan Tavčar: Visoška kronika (https://view.publitas.com/os/visoska_kronika/page/1)
Dokument si lahko preneseš na računalnik ali telefon, po želji ga lahko pošljem tudi na elektronski naslov
Učenci 7. razreda se naučijo pesem na pamet:
- Tone Pavček: Ljubezen (za besedilo kliknite tukaj), branje DB do prihoda v šolo
Učenke 8. razreda, ki opravljate raziskovalno delo, naloge prejemate preko elektronske pošte.
ROMAN EBERLINC
MARIJA URH LAHAJNAR
MARKO BEVK
Gradiva za TIT bodo objavljena enkrat tedensko. V ponedeljek za sedmi razred, v torek za osmi in sredo za šesti razred. Delo si sami razporedite glede na to, kdaj imate omenjeni predmet na urniku.
Ker je nabiralnik hitro poln, mi informacije in slike o vašem delu, vprašanja, predloge… pošiljajte na naslov .
MIJA BAVCON VENKO
ANICA SVETIK
TANJA MARINAC:
IP SPH 9: Učenci, ki ste bili izbrani za obisk Mesoteke, poiščite na spletu recept za omako za burger ali pa poskušajte ustvariti povsem svojo. Recept za omako in fotografijo omake mi pošljite na
ZLATA KUHALNICA: Vsi, ki si še vedno želite sodelovati na tekmovanju za Zlato kuhalnico preberite dokument: Zlata kuhalnica
GOS 6: Manjka mi še kar nekaj fotografij vaših kosil (poslati morate vsaj 2!), zato vas prosim, da mi jih čimprej pošljete na .
IRENA ZAJC:
MIJA BAVCON VENKO
Glede na zasedenost poštnega nabiralnika, mi lahko svoje delo pošiljate tudi na ta naslov: