POUK NA DALJAVO
PONEDELJEK, 4. 5. 2020
MAT – ŠTEVILA DO 1000
SPO – VREME IN VREMENSKI ZNAKI DELOVNI LIST – OPAZUJEMO VREME
Opozorilo: Nekateri učenci iz 4.A še vedno niste poslali opis poklica. Redno, urejeno in pravočasno pošiljanje gradiv, ki jih učiteljici določiva, bo vplivalo na zaključitev ocen.
MAT: UTRJEVANJE PISNEGA MNOŽENJA IN DELJENJA Lahko računaš na list ali v zvezek.
NIT: Reši učni list Skupine organizmov. Do petka 8. 5. pošljite fotografijo HERBARIJA.
LUM: Preberi navodila: Risanje nenavadne živali
NIP – FRANCOŠČINA
Na koncu navodil klikni na dokument PREVERJANJE. Prosi nekoga, da ti ga natisne. Če nimaš možnosti tiskanja, lahko rešitve napišeš v zvezek. Poslikano rešeno preverjanje pošlji učiteljici na elektronski naslov PREVERJANJE1NIP4
NIP4 – RAČUNALNIŠTVO 1. SKUPINA:
Ob 10.00 bomo imeli pouk na daljavo preko videokonference.
POVEZAVA: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-nip4/
GESLO: vstopnip4
MAT – Logične in miselne naloge PRIPRAVE ZA MATEMATIČNO TEKMOVANJE
LUM –Optične prevare
ŠPO – Pred teboj so različne naloge za razvijanje vzdržljivosti, moči, ravnotežja in raztezanja. Vsak dan si izberi 5 vaj iz posamezne skupine (vzdržljivost, moč, prosti čas, ravnotežje, raztezanje). Športnih 5×5
ANGLEŠČINA – 5. A
Preberi besedilo o ljudeh v afriški državi Mali v učbeniku na strani 102. Pri branju si pomagaj s spodnjim slovarčkom. Besedilo preberi vsaj dvakrat, še bolje trikrat. Po branju v zvezek reši vaje na strani 103 ali pa si to stran (če imaš možnost) sprintaj in vaje reši na list.
people – ljudje
country – država
desert – puščava
official language –uradni jezik
a tribe – pleme
important –pomembno
tell – povedati
history – zgodovina
musician – glasbenik
string – struna
famous – slaven, poznan
NIP – FRANCOŠČINA
Na koncu navodil klikni na dokument PREVERJANJE. Prosi nekoga, da ti ga natisne. Če nimaš možnosti tiskanja, lahko rešitve napišeš v zvezek. Poslikano rešeno preverjanje pošlji učiteljici na elektronski naslov PREVERJANJE1NIP4
ANGLEŠČINA 5.B: NAVODILA ZA DELO
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET ŠPORT: navodila za delo
POZITIVA DNEVA
Ko se utrudiš, se nauči počivati, ne pa odnehati.
V zvezek za slovenski jezik prepiši spodnje besedilo!
Nedoločniki stojijo samo za določenimi glagoli, npr. za moramo, more, želi, smem, hoče-torej za glagoli, ki poimenujejo nujnost(npr. moramo), dovoljenje (npr. smem), željo (npr. želi/hoče) ipd. (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
- V delovnem zvezku Gradim slovenski jezik 6 reši naloge na str. 62 in 63.
(FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
MATEMATIKA-6.A IN 6.B
-V učbeniku na str. 154 reši nal. 7 in 8. (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
LIKOVNA UMETNOST: Pred prazniki ste dobili nalogo o votli in polni plastiki, ki je bila zastavljena za dve šolski uri. Torej danes nove naloge ni. Tisti, ki ste mi fotografije izdelkov že poslali, ste prosti, ostale pa prosim, da to storite v tem tednu.
ŠPORT: navodila za delo
NARAVOSLOVJE – Naravoslovje 6ab 4 5 in 8 5 2020
NIP – FRANCOŠČINA
Na koncu navodil klikni na dokument PREVERJANJE. Prosi nekoga, da ti ga natisne. Če nimaš možnosti tiskanja, lahko rešitve napišeš v zvezek. Poslikano rešeno preverjanje pošlji učiteljici na elektronski naslov PREVERJANJE1NIP4
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET ŠPORT: navodila za delo
Preveri elektronsko pošto, kjer najdeš rešitve preverjanja.Vzemi si čas za temeljit pregled napak. Popravi, dopolni in razčisti, kar ni bilo pravilno. Če rešitev nisi dobil(a) moraš najprej poslati rešeno preverjanje! Do petka mi pošlji fotografije zvezka in delovnega zvezka od 16. 3. naprej.
SLOVENSKI JEZIK – 6.A IN 6.B
V zvezek za slovenski jezik prepiši spodnje besedilo!
Nedoločniki stojijo samo za določenimi glagoli, npr. za moramo, more, želi, smem, hoče-torej za glagoli, ki poimenujejo nujnost(npr. moramo), dovoljenje (npr. smem), željo (npr. želi/hoče) ipd. (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
- V delovnem zvezku Gradim slovenski jezik 6 reši naloge na str. 62 in 63.
(FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
MATEMATIKA-6.A IN 6.B
-V učbeniku na str. 154 reši nal. 7 in 8. (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
LIKOVNA UMETNOST: Pred prazniki ste dobili nalogo o votli in polni plastiki, ki je bila zastavljena za dve šolski uri. Torej danes nove naloge ni. Tisti, ki ste mi fotografije izdelkov že poslali, ste prosti, ostale pa prosim, da to storite v tem tednu.
ŠPORT: navodila za delo
NARAVOSLOVJE – Naravoslovje 6ab 4 5 in 8 5 2020
NIP – FRANCOŠČINA
Na koncu navodil klikni na dokument PREVERJANJE. Prosi nekoga, da ti ga natisne. Če nimaš možnosti tiskanja, lahko rešitve napišeš v zvezek. Poslikano rešeno preverjanje pošlji učiteljici na elektronski naslov PREVERJANJE1NIP4
NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET ŠPORT: navodila za delo
PREDLOG
Danes bomo spoznali kratke besede, ki same nimajo polnega pomena, pač pa z njimi izražamo določena razmerja. To so PREDLOGI. V zvezek si zapišite razlago in si jo zapomnite (LINK -PREDLOG). Nato rešite naloge od DZ 59/1 do 65/15.
LIKOVNA UMETNOST: Pred prazniki ste dobili nalogo o odlitku, ki je bila zastavljena za dve šolski uri. Torej danes nove naloge ni. Tisti, ki ste mi fotografije izdelkov že poslali, ste prosti, ostale pa prosim, da to storite v tem tednu.
ŠPORT: navodila za delo
NEMŠČINA- IZBIRNI PREDMET
Wie sind die Sachen? (Adjektive – Festigung)
Ena naloga preverjanja (učni list SCHULSACHEN UND FARBEN) iz preteklega tedna še ni bila oddana. Obvezno oddati DANES (4. 5. 2020) na e-naslov Prejšnjo uro smo se naučili nekaj pridevnikov, s katerimi opisujemo stvari. Danes jih bomo ponovili, zato v zvezke najprej napišite naslednje povedi in poleg njih prevod v nemščino:
Šolska torba je polna. / Moj šilček je star. / Svinčnik je trd. / Ravnilo je dolgo. / Škatla z vodenimi barvicami je nova.
Rešite dve nalogi na spletu, s pomočjo katerih boste utrdili znanje pridevnikov. Če je katera od besed nova, jo poiščite v (spletnem) slovarju, npr. PONS:
https://learningapps.org/453522 (Sličice iz zgornje vrstice povleci na ustrezen pridevnik.)
https://learningapps.org/11608382 (Najprej v zvezek prepiši pridevnike iz desnega stolpca in poleg njih napiši prevode. Nato v mreži na levi poišči vse te pridevnike (vodoravno in navpično). Označi jih z miško, da se ti obarvajo.)
MATEMATIKA:
Navodilo za delo dobite tukaj.
GLASBENA UMETNOST – odprite dokument na tej povezavi Baročna glasba
TIT:
V tem tednu, še enkrat preverite svoje zapiske, jih uredite in mi jih posredujete na naslov . Tisti, ki ste to že naredili ste v tem tednu prosti.
ANGLEŠČINA Na koncu teh navodil klikni na dokument PREVERJANJE, ki ga boš rešil(a) do srede. Rešitve lahko vneseš kar v wordov dokument ali pa si preverjanje natisneš. Rešeno ali poslikano preverjanje pošlji učiteljici na elektronski naslov PREVERJANJE3-7.r
LIKOVNA UMETNOST: Pred prazniki ste dobili nalogo o odlitku, ki je bila zastavljena za dve šolski uri. Torej danes nove naloge ni. Tisti, ki ste mi fotografije izdelkov že poslali, ste prosti, ostale pa prosim, da to storite v tem tednu.
ŠPORT: navodila za delo
NEMŠČINA- IZBIRNI PREDMET
Wie sind die Sachen? (Adjektive – Festigung)
Ena naloga preverjanja (učni list SCHULSACHEN UND FARBEN) iz preteklega tedna še ni bila oddana. Obvezno oddati DANES (4. 5. 2020) na e-naslov Prejšnjo uro smo se naučili nekaj pridevnikov, s katerimi opisujemo stvari. Danes jih bomo ponovili, zato v zvezke najprej napišite naslednje povedi in poleg njih prevod v nemščino:
Šolska torba je polna. / Moj šilček je star. / Svinčnik je trd. / Ravnilo je dolgo. / Škatla z vodenimi barvicami je nova.
Rešite dve nalogi na spletu, s pomočjo katerih boste utrdili znanje pridevnikov. Če je katera od besed nova, jo poiščite v (spletnem) slovarju, npr. PONS:
https://learningapps.org/453522 (Sličice iz zgornje vrstice povleci na ustrezen pridevnik.)
https://learningapps.org/11608382 (Najprej v zvezek prepiši pridevnike iz desnega stolpca in poleg njih napiši prevode. Nato v mreži na levi poišči vse te pridevnike (vodoravno in navpično). Označi jih z miško, da se ti obarvajo.)
MATEMATIKA:
Navodilo za delo dobite tukaj.
TIT:
V tem tednu, še enkrat preverite svoje zapiske, jih uredite in mi jih posredujete na naslov . Tisti, ki ste to že naredili ste v tem tednu prosti.
ANGLEŠČINA – SKUPINA 3
Danes bomo (vsaj v mislih) malo odpotovali na celino, ki jo na splošno dokaj slabo poznamo, in sicer v Afriko. Napiši naslov Africa v zvezek. Kaj že veš o tej državi? Za uvod si oglej kratko predstavitev na spodnji povezavi.
https://www.youtube.com/watch?v=FVfXO97-WF8
Zdaj preberi besedilo o Afriki v učbeniku na straneh 114 in 115. Po branju v zvezek odgovori na vprašanja na začetku besedila. Če imaš težave z razumevanjem besedila, si pomagaj s slovarjem. Če imaš rad(a) glasbo, poslušaj pesem z naslovom Africa na spodnji povezavi s krasnimi prizori iz te celine.
https://www.youtube.com/watch?v=DWfY9GRe7SI
Pa še v izvedbi Perpetuum jazzile
https://www.youtube.com/watch?v=ATTeH6KWQZ4
ŠPORT:navodila za delo
IP ŠPORT ZA ZDRAVJE: Dnevnik vadbe – navodila za delo
IP – FRANCOŠČINA
V delovnem zvezku na zadnjih straneh poišči miselni vzorec z glagoli v sedanjiku. (LES VERBES AU PRESENT) (Tretji miselni vzoresc po vrsti) Bi ga znala dopolniti? Začneš na vrhu, z vsemi osebnimi zaimki, ki jih poznamo (jaz, ti…). Potem nadaljij na desni strani, kjer vpišeš vse končnice za glagole na –ER. Spodaj napiši trdilne in nikalne stavke. Na levi strani pa dopolni z dvema posebnima glagoloma v vseh osebah.
ZGODOVINA:
Samostojno delo in priprava seminarske naloge po dogovorjenih navodilih – “19. stoletje na področju politike, gospodarstva, umetnosti in znanosti”. Glej navodila.
MATEMATIKA:
Navodilo za delo dobite tukaj.
FIZIKA navodilo za delo najdeš tukaj.
LIKOVNO SNOVANJE 2: od pojma do znaka
ANGLEŠČINA – SKUPINA 3
Danes bomo (vsaj v mislih) malo odpotovali na celino, ki jo na splošno dokaj slabo poznamo, in sicer v Afriko. Napiši naslov Africa v zvezek. Kaj že veš o tej državi? Za uvod si oglej kratko predstavitev na spodnji povezavi.
https://www.youtube.com/watch?v=FVfXO97-WF8
Zdaj preberi besedilo o Afriki v učbeniku na straneh 114 in 115. Po branju v zvezek odgovori na vprašanja na začetku besedila. Če imaš težave z razumevanjem besedila, si pomagaj s slovarjem. Če imaš rad(a) glasbo, poslušaj pesem z naslovom Africa na spodnji povezavi s krasnimi prizori iz te celine.
https://www.youtube.com/watch?v=DWfY9GRe7SI
Pa še v izvedbi Perpetuum jazzile
https://www.youtube.com/watch?v=ATTeH6KWQZ4
ŠPORT: navodila za delo
IP ŠPORT ZA ZDRAVJE: Dnevnik vadbe – navodila za delo
LIKOVNA UMETNOST: avtoportret_risba po opazovanju
IP- FRANCOŠČINA
V delovnem zvezku na zadnjih straneh poišči miselni vzorec z glagoli v sedanjiku. (LES VERBES AU PRESENT) (Tretji miselni vzoresc po vrsti) Bi ga znala dopolniti? Začneš na vrhu, z vsemi osebnimi zaimki, ki jih poznamo (jaz, ti…). Potem nadaljij na desni strani, kjer vpišeš vse končnice za glagole na –ER. Spodaj napiši trdilne in nikalne stavke. Na levi strani pa dopolni z dvema posebnima glagoloma v vseh osebah.
ZGODOVINA:
Samostojno delo in priprava seminarske naloge po dogovorjenih navodilih – “19. stoletje na področju politike, gospodarstva, umetnosti in znanosti”. Glej navodila
MATEMATIKA:
Navodilo za delo dobite tukaj.
FIZIKA navodilo za delo najdeš tukaj.
LIKOVNO SNOVANJE 2: od pojma do znaka
Najprej preveri elektronsko pošto, kamor si prejel(a) rešitve preverjanja. Temeljito preglej napake in jih popravi. Razčisti, zakaj je nekaj narobe s pomočjo zvezka, učbenika, delovnega zvezka. Če rešitev nisi prejel(a), moraš najprej poslati rešeno preverjanje. Do petka ta teden pošlji tudi fotografije zvezka in delovnega zvezka od 16. 3. naprej. Naredi uvod v nov vsebinski sklop. Navodila najdeš TUKAJ
SLOVENŠČINA
Namesto kina in televizije (KULTURNI SPORED)
Preberi vprašanja v DZ 75/1, 2 in na kratko pisno reši nalogi. Nato si oglej spored kulturnih prireditev v DZ 76/3 ter pisno reši naloge od DZ 76/4 do 77/7.
NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET
Victorias Tagebuch
Najprej si v eTwinningu (projekt Solidarität als Weihnachtsgabe) oglejte, kaj so vam odgovorili/komentirali vrstniki iz Trsta (strani 11 in 12 – kliknite na diskusijo na spodnjem delu strani 11 in na link na strani 12).
Zdaj pa se vrnimo k Victorii (Vicky), ki iz Avstralije prihaja na obisk k Janovi družini v Weimarju v Nemčiji. Preberite besedilo iz njenega dnevnika (1. dan v Nemčiji): Maximal 3, UČB 56/11. Besedilo ob pomoči slovarčka zadaj v učbeniku pisno prevedite v slovenščino.
Nato v zvezke rešite nalogi UČB 56/11a (Katere 4 teme se pojavljajo v Victoriinem dnevniku?) in UČB 57/11b (Dele povedi povežite tako, da dobite vsebinsko in jezikovno pravilne trditve, in jih prepišite v zvezke.)
ŠPORT: navodila za delo
IP ŠPORT ZA SPROSTITEV: Dnevnik vadbe – navodila za delo
MATEMATIKA:
Navodilo za delo dobite tukaj.
IP- FRANCOŠČINA
V delovnem zvezku na zadnjih straneh poišči miselni vzorec z glagoli v sedanjiku. (LES VERBES AU PRESENT) (Tretji miselni vzoresc po vrsti) Bi ga znala dopolniti? Začneš na vrhu, z vsemi osebnimi zaimki, ki jih poznamo (jaz, ti…). Potem nadaljij na desni strani, kjer vpišeš vse končnice za glagole na –ER. Spodaj napiši trdilne in nikalne stavke. Na levi strani pa dopolni z dvema posebnima glagoloma v vseh osebah.
FIZIKA: dobimo se v video konferenčni sobi ob 9. uri. Gradivo je tukaj.
IP KEŽ gradivo je tukaj.
Victorias Tagebuch
Najprej si v eTwinningu (projekt Solidarität als Weihnachtsgabe) oglejte, kaj so vam odgovorili/komentirali vrstniki iz Trsta (strani 11 in 12 – kliknite na diskusijo na spodnjem delu strani 11 in na link na strani 12).
Zdaj pa se vrnimo k Victorii (Vicky), ki iz Avstralije prihaja na obisk k Janovi družini v Weimarju v Nemčiji. Preberite besedilo iz njenega dnevnika (1. dan v Nemčiji): Maximal 3, UČB 56/11. Besedilo ob pomoči slovarčka zadaj v učbeniku pisno prevedite v slovenščino.
Nato v zvezke rešite nalogi UČB 56/11a (Katere 4 teme se pojavljajo v Victoriinem dnevniku?) in UČB 57/11b (Dele povedi povežite tako, da dobite vsebinsko in jezikovno pravilne trditve, in jih prepišite v zvezke.)
ŠPORT: navodila za delo
IP ŠPORT ZA SPROSTITEV: Dnevnik vadbe – navodila za delo
BIOLOGIJA – Biologija 9b 4 5 2020 –
MATEMATIKA:
Navodilo za delo dobite tukaj.
IP- FRANCOŠČINA
V delovnem zvezku na zadnjih straneh poišči miselni vzorec z glagoli v sedanjiku. (LES VERBES AU PRESENT) (Tretji miselni vzoresc po vrsti) Bi ga znala dopolniti? Začneš na vrhu, z vsemi osebnimi zaimki, ki jih poznamo (jaz, ti…). Potem nadaljij na desni strani, kjer vpišeš vse končnice za glagole na –ER. Spodaj napiši trdilne in nikalne stavke. Na levi strani pa dopolni z dvema posebnima glagoloma v vseh osebah.
FIZIKA: dobimo se v video konferenčni sobi ob 9. uri. Gradivo je tukaj.
IP KEŽ gradivo je tukaj.
LIKOVNO SNOVANJE 3: načrtovanje prostorskih sprememb v kraju
TOREK, 5. 5. 2020
Preberi snov v DZ (4.del) str. 6. Reši nalogo v DZ str. 7.
Nato preberi snov v DZ str. 8. V zvezek napiši naslov Krog in krožnica in prepiši dva rumena kvadratka s str. 8.
V zvezek čez celo stran vadi risanje krožnic s šestilom. Središča krožnic označi s črko S. Izberi eno krožnico in ji označi polmer r, eni pa označi premer d.
SLJ: Pišemo brez težav
Reši naloge v DZ str. 88 (8., 10. in 11. naloga). 15 besed iz slovarčka na str. 89 uporabi v povedih. Piši v zvezek.
GUM: Preberi, poglej in poslušaj Mozart_Carobna piscal
DRU 4.B: Gospodarske dejavnosti – Preberi učb. str. 68, 69 in v zvezek napiši naslov ter prepiši povzetek.
Nato reši še Gospodarske dejavnosti.
DRU 4. A: Ponovitev – Domača pokrajina
Rešite delovni list Domača pokrajina ali naloge z delovnega lista rešite v zvezek. Izdelek v celoti poslikajte in mi pošljite do sobote, 9. 5. 2020, na mail: . Naj spomnim, da bo redno, urejeno in pravočasno pošiljanje gradiv vplivalo na zaključitev ocen.
NIP4 – RAČUNALNIŠTVO 2. SKUPINA:
Ob 10.00 bomo imeli pouk na daljavo preko videokonference.
POVEZAVA: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-nip4/
GESLO: vstopnip4
ANGLEŠČINA: NAVODILA ZA DELO
V učbeniku za DRU, str. 63 – 69, si preberite poglavje OBSREDOZEMSKI SVET ter si oglejte PPT predstavitev na povezavi:
https://uciteljska.net/ucit_dl.php?id=2914&n=0
MAT – ENAČBE
DZ str. 18 / 1.nal. – Reši v zvezek in pazi na urejen zapis (Preberi tudi razlago v vijola okvirčku – UČENOST JE MODROST)
DZ str. 19 / 2. in 3.nal. – Reši v DZ
DZ str. 20/ 4.nal. – Reši v DZ
SLJ- BERILO in mali zvezek za SLJ
5.a – Navodilo za delo: SLO – SOLZICE- VORANC
5.b – Navodilo za delo: SLO- Župančič-Breza in hrast
ANGLEŠČINA – 5. A
Klikni na dokument na koncu navodil, kjer sem ti danes pripravila zelo obsežen slovar z besedami za opis ljudi in občutkov. Če je možno, si slovar natisni in nalepi v zvezek. Oglej si besede. Katere od njih že poznaš? Morda katere tudi v slovenščini ne razumeš čisto dobro. Vprašaj koga od domačih, kaj pomenijo. Na spodnji povezavi boš našel/našla predstavitev teh besed s slikami in posnetki ter tri vaje, zadnja je križanka. Koliko od teh vaj ti uspe pravilno rešiti? Preizkusi se. KAKŠNI SMO IN KAJ OBČUTIMO
http://www.letshavefunwithenglish.com/vocabulary/feelings/index.html
NIP5 – RAČUNALNIŠTVO
Ob 11.00 bomo imeli pouk na daljavo preko videokonference.
POVEZAVA: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-nip5/
GESLO: vstopnip5
POZITIVA DNEVA
Kdor ni zadovoljen s tem, kar ima, ne bi bil zadovoljen s tistim, kar bi imel. (Sokrat)
Preveri elektronsko pošto, kjer najdeš rešitve preverjanja.Vzemi si čas za temeljit pregled napak. Popravi, dopolni in razčisti, kar ni bilo pravilno. Če rešitev nisi dobil(a) moraš najprej poslati rešeno preverjanje! Do petka mi pošlji fotografije zvezka in delovnega zvezka od 16. 3. naprej.
SLOVENSKI JEZIK-6.A IN 6.B
V zvezek za slovenski jezik prepiši spodnje besedilo.
Poznamo dve neosebni glagolski obliki: nedoločnik in namenilnik.
Med seboj se ločita v obliki in rabi:
- Namenilnik se končuje na -t/-č in ga uporabljamo za glagoli premikanja;z njim izražamo namen oz. cilj premikanja (prim. Prišel sem metat na koš. Prišel sem, da bi metal na koš.)
- Nedoločnik se končuje na -ti/-či in ga ne uporabljamo za glagoli premikanja, temveč za glagoli moram, morem, hočem, smem, začnem ipd. (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
V delovnem zvezku Gradim slovenski jezik 6 reši naloge na str. 64 , 65 IN 66. (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
MATEMATIKA- 6.A IN 6.B
- V zvezek za matematiko napiši naslov PROSTORNINSKE ENOTE IN MERJENJE PROSTORNINE.
- Pod naslov prepiši »tabletko« na str. 158 in pomni. (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
- Preberi si rešena primera na str. 158 in 159.
NIP – FRANCOŠČINA
Na koncu navodil klikni na povezavo PREVERJANJE. Lahko ga rešiš kar v wordov dokument (tipkaš rešitve), ali pa si ga natisneš. Če imaš težave, si pomagaj z učbenikom in z zapiski v zvezku. Rešeno v dokumentu ali poslikano pošlji učiteljici na naslov francoščina 6.r PREVERJANJE ZNANJA
Preberi besedilo Beautiful Slovenia na str. 73 v učbeniku. Pri novih besedah si pomagaj s slovarčkom zadaj v knjigi in z učnim listom, ki ga najdeš TUKAJ. Učni list si natisni in ga rešenega prilepi v zvezek, ali pa besede prepiši v zvezek. Ko to končaš, odgovori na vprašanja v Task 1, 2. Odgovore napiši v zvezek.
SLOVENSKI JEZIK-6.A IN 6.B
V zvezek za slovenski jezik prepiši spodnje besedilo.
Poznamo dve neosebni glagolski obliki: nedoločnik in namenilnik.
Med seboj se ločita v obliki in rabi:
- Namenilnik se končuje na -t/-č in ga uporabljamo za glagoli premikanja;z njim izražamo namen oz. cilj premikanja (prim. Prišel sem metat na koš. Prišel sem, da bi metal na koš.)
- Nedoločnik se končuje na -ti/-či in ga ne uporabljamo za glagoli premikanja, temveč za glagoli moram, morem, hočem, smem, začnem ipd. (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
V delovnem zvezku Gradim slovenski jezik 6 reši naloge na str. 64 , 65 IN 66. (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
MATEMATIKA- 6.A IN 6.B
- V zvezek za matematiko napiši naslov PROSTORNINSKE ENOTE IN MERJENJE PROSTORNINE.
- Pod naslov prepiši »tabletko« na str. 158 in pomni. (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
- Preberi si rešena primera na str. 158 in 159.
NIP – FRANCOŠČINA
Na koncu navodil klikni na povezavo PREVERJANJE. Lahko ga rešiš kar v wordov dokument (tipkaš rešitve), ali pa si ga natisneš. Če imaš težave, si pomagaj z učbenikom in z zapiski v zvezku. Rešeno v dokumentu ali poslikano pošlji učiteljici na naslov francoščina 6.r PREVERJANJE ZNANJA
Pred počitnicami si vadil(a) strukture različnih slovničnih časov, ki smo jih letos obravnavali. Danes se loti preverjanja, ki ga moraš oddati do četrtka, 7. 5. Preverjanje si lahko natisneš, rešiš in poslikaš, lahko si ga preneseš kot Wordov dokument in ga rešiš tako, da rešitve natipkaš, shraniš in pošlješ. Če ne gre ne prvo, ne drugo, lahko rešitve pišeš v zvezek. Preverjanje najdeš TUKAJ. Tisti, ki še niste poslali poslikanega zvezka (naloga izpred počitnic), naredite to ta teden.
SLOVENŠČINA
Josip Jurčič: KOZLOVSKA SODBA V VIŠNJI GORI (poslušanje radijske igre ali ogled gledališke predstave)
Poslušajte radijsko igro ali si oglejte gledališko predstavo Kozlovska sodba v Višnji Gori:
- radijska igra: https://www.youtube.com/watch?v=NF8EHmZEcl8
- gledališka predstava: https://wyoutube.com/watch?v=lvLyD6xZ3mw
Nato v zvezek za književnost napišite avtorja, naslov besedila in obnovo vsebine v 10 povedih.
IP- FRANCOŠČINA
V delovnem zvezku na zadnjih straneh poišči miselni vzorec z glagoli v sedanjiku. (LES VERBES AU PRESENT) (Tretji miselni vzoresc po vrsti) Bi ga znala dopolniti? Začneš na vrhu, z vsemi osebnimi zaimki, ki jih poznamo (jaz, ti…). Potem nadaljij na desni strani, kjer vpišeš vse končnice za glagole na –ER. Spodaj napiši trdilne in nikalne stavke. Na levi strani pa dopolni z dvema posebnima glagoloma v vseh osebah.
MATEMATIKA
Navodila za delo najdete tukaj.
IP ROKOMET: navodila za delo
NARAVOSLOVJE: Naravoslovje 7a 5 5 2020 – dobimo se v videokonferenci
ANGLEŠČINA
Danes je čas za urejanje delovnega zvezka. Najprej reši vaji na strani 55 (prej še enkrat preberi obe besedili, na kateri sta vaji vezani). Nato preglej, ali imaš delovni zvezek urejen in dopolni, če ti mogoče kakšna vaja manjka. Strani 54 zaenkrat še ne rešuj!
IP- FRANCOŠČINA
V delovnem zvezku na zadnjih straneh poišči miselni vzorec z glagoli v sedanjiku. (LES VERBES AU PRESENT) (Tretji miselni vzoresc po vrsti) Bi ga znala dopolniti? Začneš na vrhu, z vsemi osebnimi zaimki, ki jih poznamo (jaz, ti…). Potem nadaljij na desni strani, kjer vpišeš vse končnice za glagole na –ER. Spodaj napiši trdilne in nikalne stavke. Na levi strani pa dopolni z dvema posebnima glagoloma v vseh osebah.
MATEMATIKA
Navodila za delo najdete tukaj.
IP ROKOMET: navodila za delo
NARAVOSLOVJE: dobimo se v videokonferenci.
2. SKUPINA
Najprej preveri elektronsko pošto, kamor si prejel(a) rešitve preverjanja. Temeljito preglej napake in jih popravi. Razčisti, zakaj je nekaj narobe s pomočjo zvezka, učbenika, delovnega zvezka. Če rešitev nisi prejel(a), moraš najprej poslati rešeno preverjanje. Do petka ta teden pošlji tudi fotografije zvezka in delovnega zvezka od 16. 3. naprej. Današnjo snov najdeš TUKAJ.
3. SKUPINA
Oglej si uvodno stran v Module 4 v učbeniku (stran 71). Slike poveži z ustreznimi povedmi. Na strani 72 (na desni strani) si oglej PET FOTOGRAFIJ, ki predstavljajo sodobne probleme, s katerimi se spopadamo zemljani. Prikazani problemi so sledeči: 1. POLLUTION (onesnaževanje) 2. POVERTY (revščina) 3. ILLNESSES AND MEDICINE (bolezni in zdravila) 4. TECHNOLOGY (tehnologija) in 5. CLIMATE CHANGE(klimatske spremembe) Izberi si fotografijo, ki te najbolj pritegne in v angleščini napiši 4 do 6 povedi o tej temi, če želiš lahko tudi malo daljši pisni sestavek. Napisano v wordovem dokumentu pošlji na naslov
SLOVENŠČINA – vse tri skupine TURJAŠKA ROZAMUNDA , učni list TURJASKA ROZAMUNDA
KEMIJA samostojno delo – priprava seminarske naloge na temo elementa v PSE. Navodila za delo ste prejeli po elektronski pošti.
LIKOVNA UMETNOST: Zaključujemo z nalogo iluzija prostora. Kdor še ni oddal naloge, naj odda do konca tedna.
MATEMATIKA
Navodila za delo najdete tukaj.
TIT
V tem tednu, še enkrat preverite svoje zapiske, jih uredite in mi jih posredujete na naslov . Tisti, ki ste to že naredili ste v tem tednu prosti.
NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET
Danes se bomo naučili, kako nekomu opišemo pot. V zvezek napišite naslov in razlago besed.
Wegbeschreibung (Opis poti)
geradeaus – naravnost, nach links – na levo, nach rechts – na desno, über die Straße – čez cesto, über die Brücke – čez most
Entschuldigung, wie komme ich zum … / zur …? (Oprostite, kako pridem do …?)
zuerst – najprej, dann – potem, danach – nato
Geh/Gehen Sie zuerst über die Straße und dann nach links. – (Pojdi/Pojdite najprej čez cesto in potem na levo.)
Oglejte si slike v UČB 46/6 (spodaj), nato rešite naloge v DZ 46/9a (Poglejte rešen primer, nato po tem vzorcu opišite pot, kot vam kažejo znaki.) ter DZ 46/10 (Opišite svojo pot od doma do šole.)
2. SKUPINA
Najprej preveri elektronsko pošto, kamor si prejel(a) rešitve preverjanja. Temeljito preglej napake in jih popravi. Razčisti, zakaj je nekaj narobe s pomočjo zvezka, učbenika, delovnega zvezka. Če rešitev nisi prejel(a), moraš najprej poslati rešeno preverjanje. Do petka ta teden pošlji tudi fotografije zvezka in delovnega zvezka od 16. 3. naprej. Današnjo snov najdeš TUKAJ.
3. SKUPINA
Oglej si uvodno stran v Module 4 v učbeniku (stran 71). Slike poveži z ustreznimi povedmi. Na strani 72 (na desni strani) si oglej PET FOTOGRAFIJ, ki predstavljajo sodobne probleme, s katerimi se spopadamo zemljani. Prikazani problemi so sledeči: 1. POLLUTION (onesnaževanje) 2. POVERTY (revščina) 3. ILLNESSES AND MEDICINE (bolezni in zdravila) 4. TECHNOLOGY (tehnologija) in 5. CLIMATE CHANGE(klimatske spremembe) Izberi si fotografijo, ki te najbolj pritegne in v angleščini napiši 4 do 6 povedi o tej temi, če želiš lahko tudi malo daljši pisni sestavek. Napisano v wordovem dokumentu pošlji na naslov
SLOVENŠČINA – vse tri skupine TURJAŠKA ROZAMUNDA , učni list TURJASKA ROZAMUNDA
KEMIJA samostojno delo – priprava seminarske naloge na temo elementa v PSE. Navodila za delo ste prejeli po elektronski pošti.
LIKOVNA UMETNOST: Zaključujemo z nalogo iluzija prostora. Kdor še ni oddal naloge, naj odda do konca tedna.
MATEMATIKA
Navodila za delo najdete tukaj.
TIT:
V tem tednu, še enkrat preverite svoje zapiske, jih uredite in mi jih posredujete na naslov . Tisti, ki ste to že naredili ste v tem tednu prosti.
NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET
Danes se bomo naučili, kako nekomu opišemo pot. V zvezek napišite naslov in razlago besed.
Wegbeschreibung (Opis poti)
geradeaus – naravnost, nach links – na levo, nach rechts – na desno, über die Straße – čez cesto, über die Brücke – čez most
Entschuldigung, wie komme ich zum … / zur …? (Oprostite, kako pridem do …?)
zuerst – najprej, dann – potem, danach – nato
Geh/Gehen Sie zuerst über die Straße und dann nach links. – (Pojdi/Pojdite najprej čez cesto in potem na levo.)
Oglejte si slike v UČB 46/6 (spodaj), nato rešite naloge v DZ 46/9a (Poglejte rešen primer, nato po tem vzorcu opišite pot, kot vam kažejo znaki.) ter DZ 46/10 (Opišite svojo pot od doma do šole.)
KULTURNI SPORED (nadaljevanje)
Reši naloge od DZ 78/8 do DZ 83/25. Pri nekaterih nalogah si moraš pomagati s spletom. Obvezno reši tudi te.
GLASBENA UMETNOST – povezava Rock glasba – Woodstock
KEMIJA samostojno delo – priprava seminarske naloge na temo organske spojine. Navodila za delo ste prejeli v videokonferenci in po elektronski pošti.
LIKOVNO SNOVANJE 3: načrtovanje prostorskih sprememb v kraju
BIOLOGIJA: Biologija 9a 5 5 2020 – dobimo se v videokonferenci.
Najprej preveri elektronsko pošto, kamor si prejel(a) rešitve preverjanja. Temeljito preglej napake in jih popravi. Razčisti, zakaj je nekaj narobe s pomočjo zvezka, učbenika, delovnega zvezka. Če rešitev nisi prejel(a), moraš najprej poslati rešeno preverjanje. Do petka ta teden pošlji tudi fotografije zvezka in delovnega zvezka od 16. 3. naprej. Naredi uvod v nov vsebinski sklop. Navodila najdeš TUKAJ
SLOVENŠČINA
Namesto kina in televizije (KULTURNI SPORED)
Preberi vprašanja v DZ 75/1, 2 in na kratko pisno reši nalogi. Nato si oglej spored kulturnih prireditev v DZ 76/3 ter pisno reši naloge od DZ 76/4 do 77/7.
GLASBENA UMETNOST – povezava Rock glasba – Woodstock
KEMIJA samostojno delo – priprava seminarske naloge na temo organske spojine. Navodila za delo ste prejeli v videokonferenci in po elektronski pošti.
LIKOVNO SNOVANJE 3: načrtovanje prostorskih sprememb v kraju
BIOLOGIJA: – dobimo se v videokonferenci.
Po telefonu se bomo dogovorili za videokonferenco..
Spodaj boste našli dva podatka, ki ju potrebujete za vstop.
POVEZAVA: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-ucilnica/
GESLO: vstop
SREDA, 6. 5. 2020
SLJ: Jezikovne vaje
NIT: Kraljestvo gliv
Preberi snov v učbeniku str. 111 – 113. V zvezek napiši naslov Kraljestvo gliv, prepiši Moram vedeti, preriši mušnico in opiši njene dele (slika v učb. str. 111).
GUM: Reši križanko Krizanka_v_operi in jo prilepi v zvezek. Rešitve lahko pišeš tudi v zvezek.
ŠPO: Z žogo izvajaj različne vaje vodenja in podaje.
NIP – FRANCOŠČINA
Klikni na povezavo na koncu teh navodil in preveri rešitve ponedeljkovega preverjanja. Ti je šlo? Če imaš kakršnokoli vprašanje, mi piši na REŠITVE
NIT– Iz zelenega v belo in iz belega v rjavo
Vse o tem si preberi v učbeniku za NIT str. 93 Na zadnji strani v učbeniku str. 126, 127 si poglej, kaj se zgodi s hrano in kako hrana potuje po našem telesu. Hitro se boš spomnil, kaj si se o tem že učil v četrtem razredu.
Zapis v zvezek za NIT:
Napiši naslov današnje ure in odgovori na naslednja vprašanja. (Pri odgovarjanju si lahko pomagaš tudi z učbenikom, zvezkom, internetom, starši,…. Obvezno odgovarjaj v celih povedih na dolgo.)
- Kako imenujemo pot hrane po telesu?
- Koliko časa potuje hrana po telesu?
- Kako potuje hrana, ki jo zaužijemo, po telesu? Opiši.
- Koliko je dolga prebavna cev zdravega odraslega človeka?
- Ali na Zemlji pridelamo dovolj hrane za vse ljudi? Svoj odgovor utemelji.
MAT – ŠE MALO ENAČB
DZ za MAT str. 21 / 7., 8. in 9. naloga
Naloge izračunaj v zvezek za MAT. Pravilno zapiši enačbe. Pri 9. nalogi pomožne račune izračunaj pisno v zvezek. Pazi na urejeno obliko zapisa.
SLJ – VAJE v DZ
Najprej odprite DZ za SLJ 1.del na str. 78 in v velik zvezek za SLJ prepišite besedilo iz modrega okvirčka.
Nato rešite v DZ na str. 82 / 18. in 19. nalogo
DRU – V prilogi za DRU si oglej, s katerimi dejavnostmi so se v preteklosti ukvarjali ljudje obsredozemskega sveta. Izvedel boš še marsikaj zanimivega o njihovih šegah, navadah, njihovi hrani…. Bodi pozoren tudi na zaključek predstavitve, da ne boš pozabil napisati kratkega zapisa v zvezek.
Priloga DRU: Gospodarstvo_v_preteklosti_in_sege
ŠPO – Športnih 5X5
ANGLEŠČINA 5.B: NAVODILA ZA DELO
NIP – FRANCOŠČINA
Klikni na povezavo na koncu teh navodil in preveri rešitve ponedeljkovega preverjanja. Ti je šlo? Če imaš kakršnokoli vprašanje, mi piši na REŠITVE
OSTALI PREDMETI: POUK NA DALJAVO 6. 5.
ANGLEŠČINA – 2.R: NAVODILA ZA DELO
ANGLEŠČINA – 3.R: NAVODILA ZA DELO
ANGLEŠČINA – 4.R
Si danes že pojedel/pojedla zajtrk? Upam, da si, saj je to najpomembnejši obrok dneva. Pa britanski otroci, misliš, da so ga že pojedli? Verjetno, saj je tam ura samo za eno manj kot pri nas. Ali veš, kakšno hrano jedo za zajtrk v Angliji? Tipičen angleški zajtrk je malo drugačen od slovenskega . Na spodnji povezavi boš spoznal/a, kaj angleži jedo zjutraj in rešil/a vaje. Danes torej zajtrkujemo malo drugače. Uživaj v spoznavanju angleške kulture. Poskusi rešiti vse vaje.
http://www.letshavefunwithenglish.com/vocabulary/breakfast/index.html
Zdaj pa ponovi še kako po angleško povemo, kaj počnemo v prostem času. Večino izrazov že poznaš. Nova izraza pa sta KNIT –PLESTI in SEW-ŠIVATI
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/free-time-1
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/free-time-2
ISP 1. razred – Pomoč učencem z zmanjšano pozornostjo in koncentracijo (učiteljica Martina Bizjak) vaje najdete tukaj ISP 1. razred (5)
ISP socialne veščine (od 1. razreda do 3. razreda) – za vas sva pripravili super izziv tedna, najdeš ga tukaj ISP izziv super dan
POZITIVA DNEVA
Naj bo DANES tako čudovit, da bo VČERAJ ljubosumen.
ANGLEŠČINA
Preberi besedilo Beautiful Slovenia na str. 73 v učbeniku. Pri novih besedah si pomagaj s slovarčkom zadaj v knjigi in z učnim listom, ki ga najdeš TUKAJ. Učni list si natisni in ga rešenega prilepi v zvezek, ali pa besede prepiši v zvezek. Ko to končaš, odgovori na vprašanja v Task 1, 2. Odgovore napiši v zvezek.
SLOVENSKI JEZIK – 6.A IN 6.B
NIP – FRANCOŠČINA
Klikni na povezavo na koncu teh navodil in preveri rešitve ponedeljkovega preverjanja. Ti je šlo? Če imaš kakršnokoli vprašanje, mi piši na REŠITVE
BERILO 6
Josip Jurčič: Kako je Krjavelj s hudičem opravil
-Preberi besedilo.
-V zvezek za književnost napiši naslov Josip Jurčič: Kako je Krjavelj s hudičem opravil.
– Prepiši male učenosti.
-Preberi Kaj vem o pisatelju.
– Odgovori na prva štiri vprašanja Pripoved je tudi tvoja.
-Ilustriraj pripoved. (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
MATEMATIKA- 6A IN 6.B
-V zvezek za matematiko preriši tabelo na str. 158 : Pretvarjanje prostorninskih enot.
– Reši 5. nalogo na str. 159 (Pazi, da boš premikal/a, vejico po tri mesta!!!) (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
NIP6 – RAČUNALNIŠTVO:
Ob 10.00 bomo imeli pouk na daljavo preko videokonference.
POVEZAVA: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-nip6/
GESLO: vstopnip6
GEOGRAFIJA (od 4.5. do 8.5):
Reliefno izoblikovanje površja prikazujemo na različne načine.
- Plastnice
- Barve
- Senčenje
Preberi in napiši obnovo.
Nariši v zvezek vse tri načine prikazovanja zemeljskega površja. Učbenik stran 12 in 13.
Kaj je absolutna in kaj relativna višina?
Preberi in napiši obnovo.
Nariši v zvezek obe skici. Učbenik stran 13.
TIT:
Vaše naloga v tem tednu je, da preverite vaše odgovore na vprašanja iz preverjanja znanja, ter jih, če je potrebno popravite in dopolnite.
V pomoč naj vam bodo rešitve, ki jih najdete tukaj.
ANGLEŠČINA
Navodila za delo najdeš TUKAJ.
SLOVENSKI JEZIK – 6.A IN 6.B
BERILO 6
Josip Jurčič: Kako je Krjavelj s hudičem opravil
-Preberi besedilo.
-V zvezek za književnost napiši naslov Josip Jurčič: Kako je Krjavelj s hudičem opravil.
– Prepiši male učenosti.
-Preberi Kaj vem o pisatelju.
– Odgovori na prva štiri vprašanja Pripoved je tudi tvoja.
-Ilustriraj pripoved. (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
MATEMATIKA- 6A IN 6.B
-V zvezek za matematiko preriši tabelo na str. 158 : Pretvarjanje prostorninskih enot.
– Reši 5. nalogo na str. 159 (Pazi, da boš premikal/a, vejico po tri mesta!!!) (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
NIP6 – RAČUNALNIŠTVO:
Ob 10.00 bomo imeli pouk na daljavo preko videokonference.
POVEZAVA: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-nip6/
GESLO: vstopnip6
NIP – FRANCOŠČINA
Klikni na povezavo na koncu teh navodil in preveri rešitve ponedeljkovega preverjanja. Ti je šlo? Če imaš kakršnokoli vprašanje, mi piši na REŠITVE
GEOGRAFIJA (od 4.5. do 8.5):
Reliefno izoblikovanje površja prikazujemo na različne načine.
- Plastnice
- Barve
- Senčenje
Preberi in napiši obnovo.
Nariši v zvezek vse tri načine prikazovanja zemeljskega površja. Učbenik stran 12 in 13.
Kaj je absolutna in kaj relativna višina?
Preberi in napiši obnovo.
Nariši v zvezek obe skici. Učbenik stran 13.
TIT:
Vaše naloga v tem tednu je, da preverite vaše odgovore na vprašanja iz preverjanja znanja, ter jih, če je potrebno popravite in dopolnite.
V pomoč naj vam bodo rešitve, ki jih najdete tukaj.
ANGLEŠČINA
Glej nalogo za TOREK, 4.5.
SLOVENŠČINA
Josip Jurčič: KOZLOVSKA SODBA V VIŠNJI GORI (komična perspektiva, značilnosti HUMORESKE)
Preberite odlomek besedila v berilu, ki ga imate na str. 34, nato v zvezek za književnost pisno odgovorite na vprašanja na str. 37 (Pripoved je tudi tvoja). Ob branju in poslušanju ste lahko ugotovili, da pisatelj na smešen (komičen) način želi prikazati človeške napake (prepirljivost, gobezdavost, »obračanje po vetru«, škodoželjnost … ) in se iz njih ponorčevati, a pri tem ne biti žaljiv. To so značilnosti HUMORESK. V zvezek za književnost si zapišite povzetek (LINK – HUMORESKA) in si zapomnite značilnosti teh besedil.
GEOGRAFIJA (od 4.5. do 8.5):
Potresi – Japonska
Učbenik stran 80 in 81.
Preberi in napiši obnovo.
Utrdim, ponovim, raziščem. Učbenik stran 82. Preberi tekst, naredi naloge pod rubriko Razišči, uporabi.
ZGODOVINA (od 4.5. do 8.5):
Kako se je širilo krščanstvo ?
Življenje in delo Jezusa Kristusa
Krščanstvo se je razširilo po rimskem imperiju.
Vpliv krščanstva na rimsko kulturo.
Učbenik stran 81 – 83.
Preberi in napiši kratko obnovo ali naredi miselne vzorce.
Na kratko pisno v zvezek napiši odgovore pod rubriko Ponovimo, Premisli.
Nauči se nove pojme.
DKE (od 4.5. do 8.5):
Iz večkulturne družbe v medkulturno Učbenik stran 63 – 66.
Večkulturne družbe
Etnocentrizem
Večkulturne družbe – medkulturne družbe.
Preberi in naredi v zvezek miselne vzorce , slovarček.
Odgovori pisno v zvezek na vprašanja stran 66.
NARAVOSLOVJE: uro ste opravili včeraj v videokonferenci – poskrbite za oddajo zapiskov in uredite zapiske po navodilih torkove ure.
ONA: ONA 6 5 2020
MATEMATIKA:
Vsa navodila za delo dobite v videokonferenci.
ANGLEŠČINA
V zvezek napiši naslov Present Continuous za izražanje prihodnosti. Sledi oznaki G 21 in v delovnem zvezku stran 90 preberi razlago (številka 20 in21). Sedanjika present continuous namreč ne uporabljamo samo za trenutno sedanjost temveč tudi, kadar govorimo o dogovorih in načrtih za prihodnost. Ne pa za izražanje kakršnekoli prihodnosti. Razlago iz delovnega zvezka prepiši v zvezek. Naredi vaje v delovnem zvezku na strani 54. Ne pozabi uporabljati časa PRESENT CONTINUOUS.
GLASBENA UMETNOST – klikni na povezavo Baročna glasba
GEOGRAFIJA (od 4.5. do 8.5):
Potresi – Japonska
Učbenik stran 80 in 81.
Preberi in napiši obnovo.
Utrdim, ponovim, raziščem. Učbenik stran 82. Preberi tekst, naredi naloge pod rubriko Razišči, uporabi.
ZGODOVINA (od 4.5. do 8.5):
Kako se je širilo krščanstvo ?
Življenje in delo Jezusa Kristusa
Krščanstvo se je razširilo po rimskem imperiju.
Vpliv krščanstva na rimsko kulturo.
Učbenik stran 81 – 83.
Preberi in napiši kratko obnovo ali naredi miselne vzorce.
Na kratko pisno v zvezek napiši odgovore pod rubriko Ponovimo, Premisli.
Nauči se nove pojme.
DKE (od 4.5. do 8.5):
Iz večkulturne družbe v medkulturno Učbenik stran 63 – 66.
Večkulturne družbe
Etnocentrizem
Večkulturne družbe – medkulturne družbe.
Preberi in naredi v zvezek miselne vzorce , slovarček.
Odgovori pisno v zvezek na vprašanja stran 66.
NARAVOSLOVJE: uro ste opravili včeraj v videokonferenci – poskrbite za oddajo zapiskov – uredite jih in pošljite.
ONA: ONA 6 5 2020
MATEMATIKA:
Vsa navodila za delo dobite v videokonferenci.
ANGLEŠČINA
2. SKUPINA
Navodila za delo najdeš TUKAJ.
1.SKUPINA
Danes bomo (vsaj v mislih) malo odpotovali na celino, ki jo na splošno dokaj slabo poznamo, in sicer v Afriko. Napiši naslov Africa v zvezek. Kaj že veš o tej državi? Za uvod si oglej kratko predstavitev na spodnji povezavi.
https://www.youtube.com/watch?v=FVfXO97-WF8
Zdaj preberi besedilo o Afriki v učbeniku na straneh 114 in 115. Po branju v zvezek odgovori na vprašanja na začetku besedila. Če imaš težave z razumevanjem besedila, si pomagaj s slovarjem. Če imaš rad(a) glasbo, poslušaj pesem z naslovom Africa na spodnji povezavi s krasnimi prizori iz te celine.
https://www.youtube.com/watch?v=DWfY9GRe7SI
Pa še v izvedbi Perpetuum jazzile
https://www.youtube.com/watch?v=ATTeH6KWQZ4
SLOVENŠČINA – glej torek
GLASBENA UMETNOST – Ruska glasba Modest Petrovič Mussorgski
LIKOVNA UMETNOST: avtoportret_risba po opazovanju
IP-FRANCOŠČINA
Klikni na priloženo povezavo GLAGOLI-REŠITVE in preveri ponedeljkovo nalogo. Upam, da ti je dobro šlo.
Na spodnjih dveh povezavah boš ponovil-a glagole v sedanjiku in se kakšnega novega tudi naučil-a.
Najprej klikni na prvo povezavo in si oglej spreganje najbolj pogosto uporabljanih glagolov v francoščini. Kar veliko jih že poznaš, nekatere pa boš moral-a preveriti v spletnem slovarju PONS. Če klikneš na zvočnik, boš slišala pravilno izgovorjavo.
https://www.lepointdufle.net/ressources_fle/conjugaison_present.htm
Zdaj pa na spodnji povezavi dopolni povedi s pravilnimi oblikami glagolov. Na koncu lahko rešitve tudi preveriš.
https://francais.lingolia.com/fr/grammaire/les-temps/le-present/exercices
IP-NEMŠČINA
Mein Weg zur Schule
Prejšnjo uro smo se naučili opisati pot, že pred časom pa smo se učili o različnih prevoznih sredstvih ter prednostih in slabostih njihove uporabe. Danes boste napisali »mini spis« o tem, kako prihajate v šolo (ko so normalne razmere). Obsegati mora 10 povedi. Pri pisanju bodite skrbni in natančni, ker se bo naloga upoštevala pri ocenjevanju. Točno upoštevajte NAVODILA (LINK). Nalogo pošljite do četrtka (7. 5. 2020) na e-naslov
FIZIKA – dobimo se ob 9.00 v videokonferenčni sobi. Navodilo za delo najdete tukaj. Uro bomo izvedli danes v sredo namesto v petek.
BIOLOGIJA: prilagam navodila za delo. Opravite čim več navodil – zapiske, jutri bomo v videokonferenci vso snov razložili. Torej ta ura se dejansko izvaja jutri. Navodila: Biologija 8a 7 5 2020
GEOGRAFIJA (od 4.5. do 8.5):
Latinska Amerika
Splošni pregled Latinske Amerike. Učbenik stran 69.
Preberi in naredi obnovo ali miselne vzorce.
Površje Latinske Amerike
Preberi in naredi kratko obnovo str. 70
Reši nalogo v učbeniku na strani 71.
DKE (od 4.5. do 8.5):
Ekologija
Preberi tekst in naredi miselne vzorce. Vključi tudi tekst rubrike Izvedel bom, trajnostni razvoj.
Slovarček
Odgovori pisno v zvezek na vprašanja pod rubriko Preverjanje znanja, vsebin in veščin.
Učbenik stran 84 – 86.
MATEMATIKA:
Vsa navodila za delo dobite v videokonferenci.
ANGLEŠČINA
2. SKUPINA
Navodila za delo najdeš TUKAJ
1. SKUPINA
Danes bomo (vsaj v mislih) malo odpotovali na celino, ki jo na splošno dokaj slabo poznamo, in sicer v Afriko. Napiši naslov Africa v zvezek. Kaj že veš o tej državi? Za uvod si oglej kratko predstavitev na spodnji povezavi.
https://www.youtube.com/watch?v=FVfXO97-WF8
Zdaj preberi besedilo o Afriki v učbeniku na straneh 114 in 115. Po branju v zvezek odgovori na vprašanja na začetku besedila. Če imaš težave z razumevanjem besedila, si pomagaj s slovarjem. Če imaš rad(a) glasbo, poslušaj pesem z naslovom Africa na spodnji povezavi s krasnimi prizori iz te celine.
https://www.youtube.com/watch?v=DWfY9GRe7SI
Pa še v izvedbi Perpetuum jazzile
SLOVENŠČINA – glej torek
FIZIKA – dobimo se ob 9.00 v videokonferenčni sobi. Navodilo za delo najdete tukaj.
KEMIJA – navodilo za delo najdete tukaj.
https://www.youtube.com/watch?v=ATTeH6KWQZ4
IP-FRANCOŠČINA
Klikni na priloženo povezavo GLAGOLI-REŠITVE in preveri ponedeljkovo nalogo. Upam, da ti je dobro šlo.
Na spodnjih dveh povezavah boš ponovil-a glagole v sedanjiku in se kakšnega novega tudi naučil-a.
Najprej klikni na prvo povezavo in si oglej spreganje najbolj pogosto uporabljanih glagolov v francoščini. Kar veliko jih že poznaš, nekatere pa boš moral-a preveriti v spletnem slovarju PONS. Če klikneš na zvočnik, boš slišala pravilno izgovorjavo.
https://www.lepointdufle.net/ressources_fle/conjugaison_present.htm
Zdaj pa na spodnji povezavi dopolni povedi s pravilnimi oblikami glagolov. Na koncu lahko rešitve tudi preveriš.
https://francais.lingolia.com/fr/grammaire/les-temps/le-present/exercices
IP-NEMŠČINA
Mein Weg zur Schule
Prejšnjo uro smo se naučili opisati pot, že pred časom pa smo se učili o različnih prevoznih sredstvih ter prednostih in slabostih njihove uporabe. Danes boste napisali »mini spis« o tem, kako prihajate v šolo (ko so normalne razmere). Obsegati mora 10 povedi. Pri pisanju bodite skrbni in natančni, ker se bo naloga upoštevala pri ocenjevanju. Točno upoštevajte NAVODILA (LINK). Nalogo pošljite do četrtka (7. 5. 2020) na e-naslov
GEOGRAFIJA (od 4.5. do 8.5):
Latinska Amerika
Splošni pregled Latinske Amerike. Učbenik stran 69.
Preberi in naredi obnovo ali miselne vzorce.
Površje Latinske Amerike
Preberi in naredi kratko obnovo str. 70
Reši nalogo v učbeniku na strani 71.
DKE (od 4.5. do 8.5):
Ekologija
Preberi tekst in naredi miselne vzorce. Vključi tudi tekst rubrike Izvedel bom, trajnostni razvoj.
Slovarček
Odgovori pisno v zvezek na vprašanja pod rubriko Preverjanje znanja, vsebin in veščin.
Učbenik stran 84 – 86.
MATEMATIKA:
Vsa navodila za delo dobite v videokonferenci.
IP-FRANCOŠČINA
Klikni na priloženo povezavo GLAGOLI-REŠITVE in preveri ponedeljkovo nalogo. Upam, da ti je dobro šlo.
Na spodnjih dveh povezavah boš ponovil-a glagole v sedanjiku in se kakšnega novega tudi naučil-a.
Najprej klikni na prvo povezavo in si oglej spreganje najbolj pogosto uporabljanih glagolov v francoščini. Kar veliko jih že poznaš, nekatere pa boš moral-a preveriti v spletnem slovarju PONS. Če klikneš na zvočnik, boš slišala pravilno izgovorjavo.
https://www.lepointdufle.net/ressources_fle/conjugaison_present.htm
Zdaj pa na spodnji povezavi dopolni povedi s pravilnimi oblikami glagolov. Na koncu lahko rešitve tudi preveriš.
https://francais.lingolia.com/fr/grammaire/les-temps/le-present/exercices
FIZIKA – navodilo za delo najete tukaj.
LIKOVNA UMETNOST: V tem tednu se zaključuje naloga land art portreta. Tisti, ki mi izdelka še niste poslali, to naredite v tem tednu.
GEOGRAFIJA (od 4.5. do 8.5):
Obpanonske pokrajine
1.Preberi tekst v učbeniku na strani 96,97 in napiši obnovo.
2.Orientacija po zemljevidu Slovenije – poišči posamezne Obpanonske pokrajine, reke, naselja, mesta, hribe.
ZGODOVINA (od 4.5. do 8.5):
Gospodarsko povezovanje po drugi svetovni vojni.
Gospodarstvo po drugi svet. Vojni.
Gospodarsko povezovanje po svetu, po Evropi.
Učbenik stran 74 -75. Preberi in napiši obnovo. Odgovori pisno v zvezek na vprašanja pod rubriko Ponovimo in Premisli – učbenik stran 75.
Globalizacija
Zlom gospodarstva v komunističnih državah
Naraščanje svetovne trgovine
Posledice svetovnega gospodarskega razvoja
Preberi in napiši obnovo.
Odgovori pisno v zvezek na vprašanja pod rubriko Ponovimo in Premisli. Učbenik stran 76 – 77.
MATEMATIKA:
Navodilo za delo dobite tukaj.
Če še nisi, izpolni in pošlji prijavo za vpis v srednjo šolo!
SLOVENŠČINA
KULTURNI SPORED (nadaljevanje)
Reši naloge od DZ 78/8 do DZ 83/25. Pri nekaterih nalogah si moraš pomagati s spletom. Obvezno reši tudi te.
IP-FRANCOŠČINA
Klikni na priloženo povezavo GLAGOLI-REŠITVE in preveri ponedeljkovo nalogo. Upam, da ti je dobro šlo.
Na spodnjih dveh povezavah boš ponovil-a glagole v sedanjiku in se kakšnega novega tudi naučil-a.
Najprej klikni na prvo povezavo in si oglej spreganje najbolj pogosto uporabljanih glagolov v francoščini. Kar veliko jih že poznaš, nekatere pa boš moral-a preveriti v spletnem slovarju PONS. Če klikneš na zvočnik, boš slišala pravilno izgovorjavo.
https://www.lepointdufle.net/ressources_fle/conjugaison_present.htm
Zdaj pa na spodnji povezavi dopolni povedi s pravilnimi oblikami glagolov. Na koncu lahko rešitve tudi preveriš.
https://francais.lingolia.com/fr/grammaire/les-temps/le-present/exercices
FIZIKA – navodilo za delo najete tukaj.
BIOLOGIJA – uro ste opravili včeraj v videokonferenci. Poskrbite, da izdelate snov iz ponedeljkove ure.
LIKOVNA UMETNOST: V tem tednu se zaključuje naloga land art portreta. Tisti, ki mi izdelka še niste poslali, to naredite v tem tednu.
MATEMATIKA:
Navodilo za delo dobite tukaj.
Če še nisi, izpolni in pošlji prijavo za vpis v srednjo šolo!
DSP – IRENA ZAJC
Po telefonu se bomo dogovorili za videokonferenco..
Spodaj boste našli dva podatka, ki ju potrebujete za vstop.
POVEZAVA: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-ucilnica/
GESLO: vstop
UP – MIJA BAVCON VENKO
Navodilo za delo dobiš tukaj.
ČETRTEK, 7. 5. 2020
SLJ – Branje z razumevanjem NAVODILA ZA DELO
MAT – Liter, deciliter
SPO – VREMENSKI POJAVI
LUM – monotipija
SLJ: Vadi glasno branje. Izberi med berili: Sovica Oka, Krava v cirkusu, A so kremšnite nevarne, Bojni zapiski mestnega mulca.
MAT: Reši naloge v DZ str. 11 in 12. V zvezek nariši s šestilom tri poljubne krožnice in tri poljubne kroge. Krožnicam označi polmer, krogom pa premer. Označi tudi središča.
DRU 4.B: Izberi eno gospodarsko dejavnost in jo čez pol strani ilustriraj v zvezek. Spodaj opiši kaj si narisal.
DRU 4. A: Poglej in preberi si PowerPoint predstavitev. Na zadnji elektronski drsnici je napisana tvoja naloga. NASELJA V DOMAČI POKRAJINI
ŠPO: Izvedi sklop gimnastičnih vaj. Nato vadi skok v daljino brez zaleta. Skoke lahko tudi meriš.
ANGLEŠČINA: NAVODILA ZA DELO
NIP UMETNOST: V tem tednu se zaključi naloga Venček upanja.
ŠPO – Dan začni z jutranjo telovadbo.
Priloga: Minuta za zdravje
SLJ: Naloge v DZ – malo za ponovitev
Če se česa ne spomniš, malo prelistaj velik zvezek za slovenščino in si preberi oz. ponovi vse o samostalniku, poglej, katere besede so nadpomenke in katere besede sodijo v isto besedno družino.
Reši naloge v DZ za SLJ, 1.del., str. 83 / 21., 22. in 23 naloga
POPRAVEK ZA SLJ: Če imate nekateri učenci na str. 83 v DZ 1 za SLJ že rešene naloge, naredite 9. in 10 nalogo na str. 79.
V prilogi pa si poglejte rešitve včerajšnje naloge pri SLJ. Če ste se kje zmotili, popravite.
Priloga: SLJ resitve – opis 82
DRU – Interaktivne naloge – Kviz Sadovi zemlje
Z reševanjem teh nalog boš spoznal nekaj pridelkov, ki jih ponuja toplo in prijazno podnebje Primorskega sveta. Reši križanko in določi geslo, poišči pridelke v osmici in jih umesti. Z igrico spomin utrdi poznavanje plodov.
Povezava: KVIZ
NIT – V učbeniku za NIT, si preberi poglavje na str. 94 in 95
Zapis v zvezek za NIT_Jedilnik za rastline
Priloga: NIT_ZA MLADE RAZISKOVALCE
ANGLEŠČINA – 5. A
Poznaš zgodbo o lačni gosenici? Oglej si jo na povezavi https://www.youtube.com/watch?v=75NQK-Sm1YY Kaj se je z gosenico zgodilo na koncu zgodbe? Po ogledu posnetka si v učbeniku na strani 104 preberi, kako se razvija gosenica in reši nalogo 2. Veš, kaj pomeni beseda chrysalis? To je buba. Na strani 105 reši še nalogo 1 – razmisli o življenskem krogu gosenice. Če želiš, lahko iz palčke in papirja izdelaš tudi mobile, vezan na zgodbo o gosenici, ga slikaš in sliko pošlješ učiteljici.
NIP UMETNOST: V tem tednu se zaključi naloga Venček upanja.
GLASBENA UMETNOST – Drage učenke in učenci, na tej povezavi si NAJPREJ pozorno preberite Navodila za delo, najbolje da to storite SKUPAJ S STARŠI, nato odprite PowerPoint s pesmicami. Veselo ustvarjanje želim!
POZITIVA DNEVA
Tisti, ki premakne goro, začne z odnašanjem kamenčkov. (kitajski pregovor)
ANGLEŠČINA
Navodila za delo najdeš TUKAJ.
RAZREDNA URA ob 9.00 se dobimo v spletni učilnici.
Povezava: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-ru6ab/
Geslo: ru6ab
GOSPODINJSTVO: Navodila za delo
NARAVOSLOVJE: ob 11.00 se dobimo v moji konferenčni sobi. Uro bomo izvedli danes namesto v petek. Potrebujete zvezek in izpolnjena ponedeljkova navodila.
SLOVENSKI JEZIK- 6.A in 6.B
V zvezek prepiši spodnje besedilo.
JAVNO OBVESTILO
Javno obvestilo je besedilo, v katerem sporočevalec javnosti naznanja, da se bo nekaj pomembnega zgodilo oziroma se dogaja. Po navadi je objavljeno v množičnih občilih.
Javno obvestilo množičnemu naslovniku naznanja pomemben dogodek.
Sporočilo je kratko in pove:
Kdo obvešča.
Koga obvešča.
Kaj se bo zgodilo.
Kdaj se bo zgodilo.
Kje se bo zgodilo.
Vzrok dogodka.
Vljudnostna poved, tudi podpis sporočevalca.
Slog
Javno obvestilo mora biti razumljivo čim širšemu krogu ljudi, zato je v njem veliko samostalnikov in povedi s trpnikom (bodo obveščeni, bo moteno).
Besedil, namenjenih obveščanju javnosti, je več vrst (podvrste):
- oglasi,
- sporedi (za radio, TV, kino, gledališče),
- jedilni listi, osmrtnice…
(FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
ZGODOVINA-6.A
V učbeniku preberi obe strani pod naslovom GRADBENIŠTVO DANES
V zvezek za zgodovino napiši naslov Gradbeništvo danes in prepiši oba ALI VEŠ? + POJMI
Nariši drugo najvišjo stavbo na svetu Taipei 101 Tower! (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
LIKOVNA UMETNOST: Pred prazniki ste dobili nalogo o votli in polni plastiki, ki je bila zastavljena za dve šolski uri. Torej danes nove naloge ni. Tisti, ki ste mi fotografije izdelkov že poslali, ste prosti, ostale pa prosim, da to storite v tem tednu.
ANGLEŠČINA
Navodila za delo najdeš TUKAJ.
RAZREDNA URA ob 9.00 se dobimo v spletni učilnici.
Povezava: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-ru6ab/
Geslo: ru6ab
GOSPODINJSTVO: Navodila za delo
NARAVOSLOVJE: ob 11.00 se dobimo v moji konferenčni sobi. Uro bomo izvedli danes namesto v petek. Potrebujete zvezek in izpolnjena ponedeljkova navodila.
SLOVENSKI JEZIK- 6.A in 6.B
V zvezek prepiši spodnje besedilo.
JAVNO OBVESTILO
Javno obvestilo je besedilo, v katerem sporočevalec javnosti naznanja, da se bo nekaj pomembnega zgodilo oziroma se dogaja. Po navadi je objavljeno v množičnih občilih.
Javno obvestilo množičnemu naslovniku naznanja pomemben dogodek.
Sporočilo je kratko in pove:
Kdo obvešča.
Koga obvešča.
Kaj se bo zgodilo.
Kdaj se bo zgodilo.
Kje se bo zgodilo.
Vzrok dogodka.
Vljudnostna poved, tudi podpis sporočevalca.
Slog
Javno obvestilo mora biti razumljivo čim širšemu krogu ljudi, zato je v njem veliko samostalnikov in povedi s trpnikom (bodo obveščeni, bo moteno).
Besedil, namenjenih obveščanju javnosti, je več vrst (podvrste):
- oglasi,
- sporedi (za radio, TV, kino, gledališče),
- jedilni listi, osmrtnice…
(FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
LIKOVNA UMETNOST: Pred prazniki ste dobili nalogo o votli in polni plastiki, ki je bila zastavljena za dve šolski uri. Torej danes nove naloge ni. Tisti, ki ste mi fotografije izdelkov že poslali, ste prosti, ostale pa prosim, da to storite v tem tednu.
ANGLEŠČINA
Pred začetkom novega poglavja ponavljamo besedišče za hrano. Na spodnji povezavi so učni listi, ki jih lahko natisneš in prilepiš v zvezek, če te možnosti nimaš, pa besede, ki jih ne poznaš zares dobro, zapiši v zvezek skupaj s slovenskim prevodom. Obvezno poslušaj in ponavljaj izgovorjavo besed, ki jih ne poznaš dobro ali so ti nove, na povezavi https://sl.pons.com/prevod/sloven%C5%A1%C4%8Dina-angle%C5%A1%C4%8Dina/angle%C5%A1%C4%8Dina.
Tukaj najdeš UČNI LIST.
NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET
Alicia, was suchst du heute? (Alicia, kaj iščeš danes?) / Die Fundkiste von Herrn Rütter (Škatla z najdenimi predmeti pri gospodu Rütterju)
Prijavite se na https://www.irokusplus.si/, poiščite interaktivni učbenik Maximal 1 in poslušajte pogovor med Alicio in hišnikom (Maximal 1, UČB 60/8). Alicia je izgubila športni copat in ga išče v škatli z najdenimi predmeti. V zvezek prepišite celotno besedilo (skupaj z dopolnjenimi manjkajočimi besedami, ki ste jih slišali na posnetku) in ga pisno prevedite. Nato preberite pismo, ki ga je učenkam in učencem napisal hišnik v zvezi s to škatlo (UČB 61/9). Prevod pisma napišite v zvezke. Videli boste, kaj vse se nahaja v škatli.
LIKOVNO SNOVANJE 1: V tem tednu se zaključi naloga Venček upanja. Kdor še ni poslal fotografije izdelka, naj to stori do naslednjič!
IP UBE – dobimo se v videokonferenčni sobi ob 9.00. Navodila ste dobili po elektronski pošti.
IP-FRANCOŠČINA
Klikni na priloženo povezavo GLAGOLI-REŠITVE in preveri ponedeljkovo nalogo. Upam, da ti je dobro šlo.
Na spodnjih dveh povezavah boš ponovil-a glagole v sedanjiku in se kakšnega novega tudi naučil-a.
Najprej klikni na prvo povezavo in si oglej spreganje najbolj pogosto uporabljanih glagolov v francoščini. Kar veliko jih že poznaš, nekatere pa boš moral-a preveriti v spletnem slovarju PONS. Če klikneš na zvočnik, boš slišala pravilno izgovorjavo.
https://www.lepointdufle.net/ressources_fle/conjugaison_present.htm
Zdaj pa na spodnji povezavi dopolni povedi s pravilnimi oblikami glagolov. Na koncu lahko rešitve tudi preveriš.
https://francais.lingolia.com/fr/grammaire/les-temps/le-present/exercices
MATEMATIKA:
Navodilo za delo dobite tukaj.
NARAVOSLOVJE: Naravoslovje 7a 7 5 in 13 5 (2 uri)
NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET
Alicia, was suchst du heute? (Alicia, kaj iščeš danes?) / Die Fundkiste von Herrn Rütter (Škatla z najdenimi predmeti pri gospodu Rütterju)
Prijavite se na https://www.irokusplus.si/, poiščite interaktivni učbenik Maximal 1 in poslušajte pogovor med Alicio in hišnikom (Maximal 1, UČB 60/8). Alicia je izgubila športni copat in ga išče v škatli z najdenimi predmeti. V zvezek prepišite celotno besedilo (skupaj z dopolnjenimi manjkajočimi besedami, ki ste jih slišali na posnetku) in ga pisno prevedite. Nato preberite pismo, ki ga je učenkam in učencem napisal hišnik v zvezi s to škatlo (UČB 61/9). Prevod pisma napišite v zvezke. Videli boste, kaj vse se nahaja v škatli.
SLOVENŠČINA – GLAGOLSKI NAKLON
LIKOVNO SNOVANJE 1: V tem tednu se zaključi naloga Venček upanja. Kdor še ni poslal fotografije izdelka, naj to stori do naslednjič!
IP UBE – dobimo se v videokonferenčni sobi ob 9.00. Navodila ste dobili po elektronski pošti.
IP-FRANCOŠČINA
Klikni na priloženo povezavo GLAGOLI-REŠITVE in preveri ponedeljkovo nalogo. Upam, da ti je dobro šlo.
Na spodnjih dveh povezavah boš ponovil-a glagole v sedanjiku in se kakšnega novega tudi naučil-a.
Najprej klikni na prvo povezavo in si oglej spreganje najbolj pogosto uporabljanih glagolov v francoščini. Kar veliko jih že poznaš, nekatere pa boš moral-a preveriti v spletnem slovarju PONS. Če klikneš na zvočnik, boš slišala pravilno izgovorjavo.
https://www.lepointdufle.net/ressources_fle/conjugaison_present.htm
Zdaj pa na spodnji povezavi dopolni povedi s pravilnimi oblikami glagolov. Na koncu lahko rešitve tudi preveriš.
https://francais.lingolia.com/fr/grammaire/les-temps/le-present/exercices
MATEMATIKA:
Navodilo za delo dobite tukaj.
NARAVOSLOVJE: Naravoslovje 7b 7 5 in 8 5 2020
ZGODOVINA:
Samostojno delo in priprava seminarske naloge po dogovorjenih navodilih – “19. stoletje na področju politike, gospodarstva, umetnosti in znanosti”. Glej navodila.
ANGLEŠČINA: 3. SKUPINA
Oglej si uvodno stran v Module 4 v učbeniku (stran 71). Slike poveži z ustreznimi povedmi. Na strani 72 (na desni strani) si oglej PET FOTOGRAFIJ, ki predstavljajo sodobne probleme, s katerimi se spopadamo zemljani. Prikazani problemi so sledeči: 1. POLLUTION (onesnaževanje) 2. POVERTY (revščina) 3. ILLNESSES AND MEDICINE (bolezni in zdravila) 4. TECHNOLOGY (tehnologija) in 5. CLIMATE CHANGE(klimatske spremembe) Izberi si fotografijo, ki te najbolj pritegne in v angleščini napiši 4 do 6 povedi o tej temi, če želiš lahko tudi malo daljši pisni sestavek. Napisano v wordovem dokumentu pošlji na naslov
BIOLOGIJA: prilagam navodila za delo. Preletite čim več navodil – zapiske. V videokonferenci bomo vso snov razložili. Dobimo se v moji konferenčni sobi ob 9h. Navodila: Biologija 8ab 7 5 2020
KEMIJA – navodilo za delo najdete tukaj.
IP MME – dobimo se v videokonferenčni sobi ob 8.00. Navodila ste dobili po elektronski pošti.
MATEMATIKA:
Navodilo za delo dobite tukaj.
ZGODOVINA:
Samostojno delo in priprava seminarske naloge po dogovorjenih navodilih – “19. stoletje na področju politike, gospodarstva, umetnosti in znanosti”. Glej navodila.
ANGLEŠČINA – 3. SKUPINA
Oglej si uvodno stran v Module 4 v učbeniku (stran 71). Slike poveži z ustreznimi povedmi. Na strani 72 (na desni strani) si oglej PET FOTOGRAFIJ, ki predstavljajo sodobne probleme, s katerimi se spopadamo zemljani. Prikazani problemi so sledeči: 1. POLLUTION (onesnaževanje) 2. POVERTY (revščina) 3. ILLNESSES AND MEDICINE (bolezni in zdravila) 4. TECHNOLOGY (tehnologija) in 5. CLIMATE CHANGE(klimatske spremembe) Izberi si fotografijo, ki te najbolj pritegne in v angleščini napiši 4 do 6 povedi o tej temi, če želiš lahko tudi malo daljši pisni sestavek. Napisano v wordovem dokumentu pošlji na naslov
BIOLOGIJA: prilagam navodila za delo. Preletite čim več navodil – zapiske. V videokonferenci bomo vso snov razložili. Dobimo se v moji konferenčni sobi ob 9h. Navodila: Biologija 8ab 7 5 2020
GLASBENA UMETNOST – Ruska glasba Modest Petrovič Mussorgski
IP MME – dobimo se v videokonferenčni sobi ob 8.00. Navodila ste dobili po elektronski pošti.
MATEMATIKA:
Navodilo za delo dobite tukaj.
ANGLEŠČINA
Če še nisi poslal(a) obveznosti za ocenjevanje, najprej uredi to. Danes začenjamo z večurnim sklopom, v katerem bomo obravnavali pogojne odvisnike (conditional clauses). Najprej prepiši razlago v zvezek, najdeš jo tukaj, potem pa naredi še eno stran vaj. Lahko jih natisneš in prilepiš, ali pa pišeš rešitve v zvezek. VAJE
SLOVENŠČINA
France Bevk: Kaplan Martin Čedermac (roman z domovinsko tematiko)
Pred časom smo spoznali novelo Gosenica, ki jo je napisal pisatelj Ciril Kosmač in govori o času fašizma. V isti zgodovinski čas je postavljen tudi najboljši roman pisatelja rojaka Franceta Bevka. V berilu preberi odlomek na str. 162, nato pa pisno odgovori na vprašanja na str. 165 (Raziskujmo besedilo).
NEMŠČINA- IZBIRNI PREDMET
Sport (Bilddiktate)
V preteklih mesecih smo se učili o raznih športih. Danes bomo svoje znanje uporabili v projektu eTwinning Zeichne, was ich dir sage – Bilddiktat im Deutschunterricht (Nariši, kar ti rečem – Slikovni narek pri pouku nemščine). Prijavite se v omenjeni projekt in proti koncu vseh strani poiščite Thema 1 (Sport, Freizeit). Kliknite na LINK, kjer najdete opise stvari v zvezi s športom. Natančno jih preberite, s pomočjo slovarja ugotovite, kaj opisujejo, nato pa stvari narišite. Uporabite bele liste A4, jih razdelite na 6 enakih polj ter na vsako polje narišite eno stvar in jo pobarvajte. (Ena slika bo na posebnem listu.) Liste z ilustracijami predmetov nato skenirajte ali fotografirajte in mi jih do petka zvečer (8. 5. 2020) pošljite na e-naslov Potrudite se, ker bomo risbe objavili, kakor so to storile tudi partnerske šole.
MATEMATIKA:
Navodilo za delo dobite tukaj.
BIOLOGIJA: Biologija 9a 7 5 2020
ANGLEŠČINA
Če še nisi poslal(a) obveznosti za ocenjevanje, najprej uredi to. Danes začenjamo z večurnim sklopom, v katerem bomo obravnavali pogojne odvisnike (conditional clauses). Najprej prepiši razlago v zvezek, najdeš jo tukaj, potem pa naredi še eno stran vaj. Lahko jih natisneš in prilepiš, ali pa pišeš rešitve v zvezek. VAJE
SLOVENŠČINA
France Bevk: Kaplan Martin Čedermac (roman z domovinsko tematiko)
Pred časom smo spoznali novelo Gosenica, ki jo je napisal pisatelj Ciril Kosmač in govori o času fašizma. V isti zgodovinski čas je postavljen tudi najboljši roman pisatelja rojaka Franceta Bevka. V berilu preberi odlomek na str. 162, nato pa pisno odgovori na vprašanja na str. 165 (Raziskujmo besedilo).
NEMŠČINA- IZBIRNI PREDMET
Sport (Bilddiktate)
V preteklih mesecih smo se učili o raznih športih. Danes bomo svoje znanje uporabili v projektu eTwinning Zeichne, was ich dir sage – Bilddiktat im Deutschunterricht (Nariši, kar ti rečem – Slikovni narek pri pouku nemščine). Prijavite se v omenjeni projekt in proti koncu vseh strani poiščite Thema 1 (Sport, Freizeit). Kliknite na LINK, kjer najdete opise stvari v zvezi s športom. Natančno jih preberite, s pomočjo slovarja ugotovite, kaj opisujejo, nato pa stvari narišite. Uporabite bele liste A4, jih razdelite na 6 enakih polj ter na vsako polje narišite eno stvar in jo pobarvajte. (Ena slika bo na posebnem listu.) Liste z ilustracijami predmetov nato skenirajte ali fotografirajte in mi jih do petka zvečer (8. 5. 2020) pošljite na e-naslov Potrudite se, ker bomo risbe objavili, kakor so to storile tudi partnerske šole.
MATEMATIKA:
Navodilo za delo dobite tukaj.
KEMIJA navodilo za delo dobite tukaj.
Po telefonu se bomo dogovorili za videokonferenco..
Spodaj boste našli dva podatka, ki ju potrebujete za vstop.
POVEZAVA: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-ucilnica/
GESLO: vstop
PETEK, 8. 5. 2020
ŠPO – Danes pa sam/a izberi športno dejavnost, ki te veseli.
ANGLEŠČINA: NAVODILA ZA DELO
GLASBENA UMETNOST – klik na povezavo
Ko končaš s šolskim delom, reši še elektronski obrazec za neobvezne izbirne predmete za naslednje šolsko leto.
MAT: Reši učni list Besedilne naloge
SLJ: Pesem OBLAK ŽELJA
NIT: Kraljestvo rastlin
Preberi snov v učbeniku str. 114. Reši učni list KRALJESTVO RASTLIN in ga prilepi v zvezek.
ŠPO: Vožnja s kolesom ali rolerji
Ko končaš s šolskim delom, reši še elektronski obrazec za neobvezne izbirne predmete za naslednje šolsko leto.
GOS – Poskrbi za umivanje in higieno, nato pa sledi jutranje razgibavanje: pomoč staršem pri hišnih opravilih. Ali ste vedeli, da pri hišnih opravilih tudi porabljaš kalorije? Zato je izjemno pomembno, da preden začneš s težkim delom, najprej dobro zajtrkuješ. Pripravi si zdrav zajtrk, nato pa si izberi opravilo, ki ga boš danes opravil namesto staršev. (Predlog hišnih opravil)
Pri gospodinjstvu si letos spoznal postopek od vlakna do niti, torej, kako predelamo ovčjo volno, da spredemo nit in spletemo npr. šal, nogavice, pulover.
Na spodnji povezavi pa si tokrat oglej, kaj vse je potrebno narediti , da od pridelanega zrnja pridemo do sveže pečenega kruha.
Povezava: OD_ZRNA_DO_HLEBCA
Naloga: V tem tednu, ki je pred tabo, pripravi sladico. Lahko pripraviš sladico po že preizkušenem domačem receptu ali pa pripraviš palačinke s pudingom, po receptu, ki ga dobiš v prilogi. S pripravljeno sladico se fotografiraj in sliko pošlji svoji učiteljici gospodinjstva do četrtka, 14.5.2020. V sporočilu napiši, katero sladico si pripravil.
Priloga: Recept za palačinke s pudingom
SLJ:
5.A : DZ za SLJ 1. del. str. 94 (cela stran)
5.B : DZ za SLJ 1. del. str. 94 – Izberi 5 besed iz 6. naloge in 5 besed iz besed iz 7 naloge ter jih uporabi v povedih. Sestavi zanimive povedi in jih zapiši v velik zvezek za SLJ.
MAT – DZ str, 20/ 5. in 6. naloga ter
DZ str. 52/ 6 nal. – Račune reši v zvezek
Priloga: MAT – rešitve DZ – enačbe
NIT – Zapis v zvezek_NIT_fotosinteza
ANGLEŠČINA 5.B: NAVODILA ZA DELO
Ko končaš s šolskim delom, reši še elektronski obrazec za neobvezne izbirne predmete za naslednje šolsko leto.
ISP 2 – Vaja za razvijanje pozornosti in koncentracijo pri branju
Naredi kratko vajo. Vaja – iskanje ponovljenih besed
POZITIVA DNEVA
Če spremeniš način, kako gledaš na stvari, se stvari, na katere gledaš, spremenijo.
ANGLEŠČINA
Navodila za delo najdeš TUKAJ.
SLOVENSKI JEZIK-6.A in 6.B
V delovnem zvezku Gradim slovenski jezik reši naloge na str. 68 in 69. (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
MATEMATIKA-6.A IN 6.B
V učbeniku na str.160 reši naloge 6, 7 in 8. (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
NARAVOSLOVJE – uro smo opravili včeraj v videokonferenci
Ko končaš s šolskim delom, reši še elektronski obrazec za izbirne predmete za naslednje šolsko leto.
SLOVENSKI JEZIK-6.A in 6.B
V delovnem zvezku Gradim slovenski jezik reši naloge na str. 68 in 69. (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
MATEMATIKA-6.A IN 6.B
V učbeniku na str.160 reši naloge 6, 7 in 8. (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
ZGODOVINA:
Samostojno delo in priprava seminarske naloge po dogovorjenih navodilih – “Izumi, ki so pustili pomembno sled v razvoju človeštva”. Glej navodila.
NARAVOSLOVJE – uro smo opravili včeraj v videokonferenci
Ko končaš s šolskim delom, reši še elektronski obrazec za izbirne predmete za naslednje šolsko leto.
ANGLEŠČINA
Navodila za delo najdeš TUKAJ.
SLOVENŠČINA
LITERARNO USTVARJANJE (Enajstičke na temo dreves)
Enajstičke so kratke preproste pesmi iz 11 besed. Oglej si, po katerih pravilih morajo biti napisane: ENAJSTIČKA-LINK. Napiši DVE enajstički. Eno na temo »svojega« drevesa, ki si ga predstavil v »mini« projektni nalogi Drevo iz mojega rajskega vrta, eno pa o nekem drugem drevesu iz svoje okolice. Oglej si primer v prilogi in obvezno upoštevaj navodila. Obe besedili mi do nedelje zvečer (10. 5. 2020) pošlji na e-naslov . Najboljše prispevke bomo poslali na literarni natečaj Šinkovčevi dnevi poezije.
Poglejte si tudi prispevke učencev iz šole v Weitensfeldu v Avstriji, ki so ravno tako predstavljali drevesa iz svojega rajskega vrta. Prispevke so objavili ta teden. Na vrhu strani so njihovi, pod njimi pa vsi vaši: https://twinspace.etwinning.net/109537/pages/page/927014
IP SPH: Navodila za delo
LIKOVNA UMETNOST: barvna monotipija
Ko končaš s šolskim delom, reši še elektronski obrazec za izbirne predmete za naslednje šolsko leto.
NARAVOSLOVJE: Naravoslovje 7b 7 5 in 8 5 2020
ANGLEŠČINA: Natančno preveri in popravi rešitve preverjanja znanja PREVERJANJE3-7.r-REŠITVE
IP SPH: Navodila za delo
Ko končaš s šolskim delom, reši še elektronski obrazec za izbirne predmete za naslednje šolsko leto.
ANGLEŠČINA
2. skupina
Naredi vaje v delovnem zvezku str. 44, 45, 46. Pomagaj si z učbenikom in zapiski v zvezku.
1. in 3. skupina
Reši vaje v delovnem zvezku stran 48 in 49 ( Revision and extension). Pomagaj si z učbenikom in zapiski v zvezku.
SLOVENŠČINA – glej torek
FIZIKA – uro smo opravili v sredo.
FILMSKA VZGOJA: slikofrc
Ko končaš s šolskim delom, reši še elektronski obrazec za izbirne predmete za naslednje šolsko leto.
ANGLEŠČINA
2. skupina
Naredi vaje v delovnem zvezku str. 44, 45, 46. Pomagaj si z učbenikom in zapiski v zvezku.
1. in 3. skupina
Reši vaje v delovnem zvezku stran 48 in 49 ( Revision and extension). Pomagaj si z učbenikom in zapiski v zvezku.
SLOVENŠČINA – glej torek
FILMSKA VZGOJA: slikofrc
BIOLOGIJA: Biologija 8b 8 5 2020
Ko končaš s šolskim delom, reši še elektronski obrazec za izbirne predmete za naslednje šolsko leto.
RAZREDNA URA: Dobimo se preko videokonference ob 8. uri. (Navodila boste dobili preko e-pošte.)
ANGLEŠČINA:
Nadaljujemo s pogojnimi odvisniki. Najprej prepiši RAZLAGO v zvezek, potem vadi novo strukturo na povezavi https://www.perfect-english-grammar.com/first-conditional-exercise-1.html
SLOVENŠČINA
France Bevk: Kaplan Martin Čedermac (nadaljevanje) – filmska upodobitev romana
Po Bevkovem romanu Kaplan Martin Čedermac so že leta 1972 posneli tudi film. Najprej na naslednji spletni strani preberi obnovo celotnega romana, nato pa si oglej dele iz filma: https://ucilnice.arnes.si/mod/book/view.php?id=468427&chapterid=2055
KEMIJA navodilo za delo dobite tukaj.
IP SPH: Navodila za delo
IP ROM9
Do srede, 13. 5. je potrebno končati projekt Moja spletna stran v WordPress-u. V sredo se dobimo na videokonferenci in se bomo pogovorili o ocenah.
RAZREDNA URA: Dobimo se preko videokonference ob 8. uri. (Navodila boste dobili preko e-pošte.)
ANGLEŠČINA:
Nadaljujemo s pogojnimi odvisniki. Najprej prepiši RAZLAGO v zvezek, potem vadi novo strukturo na povezavi https://www.perfect-english-grammar.com/first-conditional-exercise-1.html
SLOVENŠČINA
France Bevk: Kaplan Martin Čedermac (nadaljevanje) – filmska upodobitev romana
Po Bevkovem romanu Kaplan Martin Čedermac so že leta 1972 posneli tudi film. Najprej na naslednji spletni strani preberi obnovo celotnega romana, nato pa si oglej dele iz filma: https://ucilnice.arnes.si/mod/book/view.php?id=468427&chapterid=2055
LIKOVNA UMETNOST: zračna perspektiva
IP ROM9
Do srede, 13. 5. je potrebno končati projekt Moja spletna stran v WordPress-u. V sredo se dobimo na videokonferenci in se bomo pogovorili o ocenah.
DSP – IRENA ZAJC
Po telefonu se bomo dogovorili za videokonferenco..
Spodaj boste našli dva podatka, ki ju potrebujete za vstop.
POVEZAVA: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-ucilnica/
GESLO: vstop
OBVESTILA UČITELJEV
SVETOVALNA SLUŽBA
Za vsa vprašanja in pomoč smo dosegljivi na:
JANJA BAŠELJ:
MARTINA BIZJAK:
AJDA PODOBNIK:
IRENA ZAJC:
JANJA REJEC:
Splošne vaje za vse učence:
Vaje za učence z _doktorsko_ pisavo
Kratke vaje za razmiganje in ogrevanje možgančkov
KRATKE VAJE ZA UMIRITEV IN SPROSTITEV
IRENA ZAJC
Če je kdo pozabil geslo za vstop v Scratch ali Tynker ali Moj Arnes, naj mi piše na elektronski naslov in mu bom poslala geslo. Prav tako mi pišite, če imate kakršnakoli vprašanja.
KARMEN LAPANJA
ANA KOREN
UČITELJA PREDMETA ŠPORT
IP ŠPORT ZA SPROSTITEV: SZS_9__1
Vaje za drugi teden (23. 3. – 27. 3.) za vse učenec od 6. do 9. razreda.
Vaje za tretji teden (30. 3. – 3. 4.) za vse učence od 6. do 9. razreda.
IRENA NOVAK
MOJCA LIPUŽIČ MORAVEC
STALNO DELO:
Za učence 8. razredov stalno velja branje domačega branja:
- Ivan Tavčar: Visoška kronika (https://view.publitas.com/os/visoska_kronika/page/1)
Dokument si lahko preneseš na računalnik ali telefon, po želji ga lahko pošljem tudi na elektronski naslov
Učenci 7. razreda se naučijo pesem na pamet:
- Tone Pavček: Ljubezen (za besedilo kliknite tukaj), branje DB do prihoda v šolo
Učenke 8. razreda, ki opravljate raziskovalno delo, naloge prejemate preko elektronske pošte.
ROMAN EBERLINC
MARIJA URH LAHAJNAR
MARKO BEVK
Gradiva za TIT bodo objavljena enkrat tedensko. V ponedeljek za sedmi razred, v torek za osmi in sredo za šesti razred. Delo si sami razporedite glede na to, kdaj imate omenjeni predmet na urniku.
Ker je nabiralnik hitro poln, mi informacije in slike o vašem delu, vprašanja, predloge… pošiljajte na naslov .
MIJA BAVCON VENKO
ANICA SVETIK
TANJA MARINAC:
ZLATA KUHALNICA: Vsi, ki si še vedno želite sodelovati na tekmovanju za Zlato kuhalnico preberite dokument: Zlata kuhalnica
GOS 6: Manjka mi še kar nekaj fotografij vaših kosil (poslati morate vsaj 2!), zato vas prosim, da mi jih čimprej pošljete na .
MIJA BAVCON VENKO
Glede na zasedenost poštnega nabiralnika, mi lahko svoje delo pošiljate tudi na ta naslov: