POUK NA DALJAVO – NEOBVEZNI IN OBVEZNI PREDMETI

NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMETI – OD 4. DO 6. RAZREDA

NIP4 – 1. IN 2. SKUPINA

DO KONCA ŠOLSKEGA LETA IZDELAJTE IGRO: UJEMI ŽABO
IGRO SMO RAZDELILI NA SEDEM KORAKOV.
ZA VSAK KORAK SI POMAGAJTE Z NAVODILI V SPODNJIH POSNETKIH.
ŽELIM VAM USPEŠNO DOKONČANJE IGRE.

  1. KORAK: PRIPRAVA FIGUR
  2. KORAK: ŽABA SKAČE
  3. KORAK: PRIPRAVA SPREMENLJIVK
  4. KORAK: ŠTETJE TOČK
  5. KORAK: ČAS JE POTEKEL_PORAZ
  6. KORAK: DESET TOČK_ZMAGA
  7. KORAK: IZBOLJŠAVA
NIP5

V OKOLJU TYNKER DO KONCA LETA IZDELAJ IGRO, KI SE IGRA TAKO, KOT JE PRIKAZANO NA TEM POSNETKU: IGRA
ZA IGRO BOŠ POTREBOVAL 4 LEVELE, RAZDELILI PA SMO JO NA SEDEM KORAKOV.
ZA VSAK KORAK SI POMAGAJTE Z NAVODILI V SPODNJIH POSNETKIH.
ŽELIM VAM USPEŠNO DOKONČANJE IGRE.

  1. KORAK:ZAČETEK
  2. KORAK: METULJ SE SKRIVA
  3. KORAK: DODAJANJE SPREMENLJIVK
  4. KORAK: ZMAGA_PORAZ
  5. KORAK: PORAZ
  6. KORAK: ZMAGA
  7. KORAK: IZBOLJŠAVE
NIP6

NAVODILA ZA DELO
SPODAJ SO NAVODILA, KAKO NALOŽITI PROGRAM ZA POMOŽNI ZASLON – EMULATOR.
EMULATOR_NAVODILA
MOJ PRVI PROGRAM V APPINVENTORJU. NAVODILA Z VIDEOPOSNETKI PO KORAKIH BOSTE NAŠLI SPODAJ.

  1. KORAK:UVOD_PRIJAVA
  2. KORAK: PRIPRAVA FOTOGRAFIJ
  3. KORAK: GUMBI
  4. KORAK: SLIKE
  5. KORAK: PROGRAM_GUMBI
  6. KORAK: DELO Z EMULATORJEM
  7. KORAK: STRESI
  8. KORAK: ZVOK

Do konca nas loči le še nekaj kratkih uric. Vaša naloga je, da si izmislite zgodbico o živalski dogodivščini. To naj bo kratka zgodbica, v kateri opišite en nenavadni dogodek, ki se zgodi vaši izbrani živalci. Bodite čim bolj izvirni, nenavadni, zabavni, hecni.

Glavno živalco, ki ste si jo izmislili, narišite in mi poleg zgodbice pošljite na spletni naslov: .

OBVEZNI IZBIRNI PREDMETI – OD 7. DO 9. RAZREDA

Poiščite najprej svoj razred in nato dan ter rešite naloge.

7. RAZRED

PONEDELJEK, 22. 6. 2020: Zaključna ura (ogled e-knjig iz projekta eTwinning: Essen und trinken, Schule)

ČETRTEK, 25. 6. 2020: Praznik (dan državnosti)

8. RAZRED

TOREK, 23. 6. 2020: Zaključna ura (ogled e-knjig iz projekta eTwinning: Essen und trinken, Schule, Hobbys, Mode)

SREDA, 24. 6. 2020: Prireditev ob zaključku šolskega leta

******************************************************************************************************************************************************************

7. RAZRED

PONEDELJEK, 15. 6. 2020: Dopolnjevanje manjkajočih nalog na daljavo (Essen – Wortschatz, Beiträge für das eBuch)

ČETRTEK, 18. 6. 2020: Zaključevanje ocen, ogled skupne e-knjige na temo hrane in pijače

8. RAZRED

TOREK, 16. 6. 2020: Kleidung und Schuhe (Oblačila in obutev) – dopolnjevanje manjkajočih nalog

Učenci, ki še niste rešili in oddali učnega lista z novim besediščem na temo oblačil, obutve in modnih dodatkov – Kleidung und Schuhe (LINK), nujno rešite naloge in jih oddajte. Rešite nalogo, v kateri boste besede razvrščali k ustreznim predmetom. Rešeni list mi danes (16. 6. 2020) pošljite na običajni e-naslov. Besede, ki poimenujejo oblačila, si poskusite zapomniti.

SREDA, 17. 6. 2020: Zaključevanje ocen, ogled e-knjige na temo oblačil in šole

******************************************************************************************************************************************************************

7. RAZRED

PONEDELJEK, 8. 6. 2020: Anton hat Hunger (Anton je lačen)

Učenci, ki še niste oddali naloge iz predprejšnjega tedna (preverjanje – Arbeitsblatt 12) in prejšnjega tedna (učni list Wir essen und trinken ter prispevek o hrani za e-knjigo), nujno pošljite rešene naloge TAKOJ. Pred zaključevanjem ocen morate obvezno oddati vse naloge. Ostali si svoje objavljene prispevke v e-knjigi oglejte na povezavi https://app.writereader.com/library/book/1f36a75a-9112-4d3e-98be-badac4bb065f

Danes bomo videli, kako se prehranjujeta Anton in Jan. Preberite sporočilca med njima v UČB 66/1. Anton je lačen in bi rad šel jest v šolsko menzo. V zvezek pisno rešite to nalogo, kjer boste šest povedi dopolnili z manjkajočimi besedami, ki so napisane nad besedilom. Preberite tudi povedi v UČB 66/2 in nato rešite nalogo v DZ 56/1a ter DZ 56/2. (V slednji označite, kaj vi počnete med odmorom.)

ČETRTEK, 11. 6. 2020: Der Snack-Check (Preverjanje prigrizkov)

Prijavite se na https://www.irokusplus.si/ Maximal 1 (interaktivni učbenik) in si oglejte VIDEO, v katerem Sammy preverja, kakšno prehrano imajo posamezne osebe: UČB 73/18. Ocenjuje, koliko so obroki slastni (lecker), zdravi (gesund)  in kolikšna je cena (Preis). Nalogo pisno rešite v zvezek. Nato poslušajte še nalogo UČB 73/20 in rešite nalogo. V DZ 63/19 pa rešite nalogo, v kateri boste z zvezdicami označili prigrizke glede na vaš okus. Dodajte tudi svojega najljubšega.

8. RAZRED

TOREK, 9. 6. 2020: Kleidung und Schuhe (Oblačila in obutev)

Oglej si učni list z novim besediščem na temo oblačil, obutve in modnih dodatkov – Kleidung und Schuhe. (LINK) Reši nalogo, v kateri boš besede razvrščal k ustreznim predmetom. Rešeni list mi danes (9. 6. 2020) pošlji na običajni e-naslov. Nato reši še nalogi v DZ 54/11 a in b ter UČB 55/9 a in b. Čim več besed, ki poimenujejo oblačila, si poskusi zapomniti.

SREDA, 10. 6. 2020: Was ziehst du zu Alicias Party an? (Kaj boš oblekel za Alicijino zabavo?)

Alicia je povabila prijatelje na rojstnodnevno zabavo v rdečem.  Anton in Jan izbirata primerna oblačila za to priložnost. Prijavi se na https://www.irokusplus.si/ Maximal 2 (interaktivni učbenik) in poslušaj pogovor med njima: UČB 54/8. Nato v zvezek reši nalogi v UČB 54/8a in b. (Najprej označi, katera fotografija sodi k pogovoru, nato pa izberi pravilne odgovore na vseh pet vprašanj.) Reši tudi nalogo v DZ 55/14. (Besede razvrsti k fotografijam vseh daril v rdečem, ki jih je dobila Alicia. Katero besedo dobiš kot rešitev in kaj pomeni?)

Nato utrjuj znanje besedišča v zvezi z oblačili s pomočjo naslednjih interaktivnih nalog:

https://learningapps.org/3607489

https://learningapps.org/2076296

******************************************************************************************************************************************************************

7. RAZRED

PONEDELJEK, 1. 6. 2020: Wir essen und trinken

Učenci, ki še niste oddali naloge iz prejšnjega tedna (preverjanje), nujno pošljite rešen list danes (1. 6. 2020).

Zadnje poglavje v našem učbeniku je osredotočeno okrog teme »hrana«, zato bomo danes najprej spoznali nekaj izrazov za jedi in pijače. Oglejte si učni list Wir essen und trinken (LINK), rešite obe nalogi ter si poskusite zapomniti nove besede. Zapomnite si tudi izraze pod zadnjo tabelo, ki jih boste uporabljali, ko boste pripovedovali o svojih prehranjevalnih navadah. Rešen list mi danes (1. 6. 2020) pošljite na e-naslov

ČETRTEK, 4. 6. 2020: Was magst du? Was magst du nicht? + pisanje prispevka za e-knjigo

Oglejte si jedilnik šole, ki jo obiskujeta Jan in Anton: UČB 67/3 (dva menija). S pomočjo slik poskusite ugotoviti, kaj pomenijo besede. Nato rešite nalogo v DZ 57/3. Pod besede napišite tudi slovenski prevod. Pomagajte si s slovarčkom v učbeniku.

Nato si oglejte e-knjigo, ki jo pišemo skupaj z učenci partnerskih šol v eTwinningu iz Španije, Poljske in Češke: https://app.writereader.com/library/book/1f36a75a-9112-4d3e-98be-badac4bb065f

Tudi vsak od vas bo danes na podoben način napisal svoj prispevek, kaj rad je/pije in česa ne mara. Najprej se predstavite, nato napišite, ali jeste v šoli ali doma /in der Schule … zu Hause/, nato pa kaj radi jeste/pijete in česa ne marate. Vsak mora napisati vsaj 6 povedi in jih danes (4. 6. 2020) poslati na moj e-naslov:

Pomagate si lahko z listom iz prejšnje ure, UČB 67/3 (tabela) in DZ ter prispevki učencev partnerskih šol. Potrudite se vsebinsko in pravopisno, ker prispevki štejejo k oceni za projektno delo. Objavili jih bomo v e-knjigi.

8. RAZRED

TOREK, 2. 6. 2020: Ich habe Geburtstag (Alicias EInladung)

Učenci, ki še niste oddali naloge iz prejšnjega tedna oz. popravkov le-te (ločljivi glagoli)), jo nujno pošljite danes (2. 6. 2020).

Novo poglavje je osredotočeno okrog Alicijinega praznovanja rojstnega dne. Oglejte si njeno vabilo: UČB 52/1. Moto zabave je »Alicia sieht rot« (Alicija vidi rdeče), saj želi, da je vse v zvezi s praznovanjem v tej barvi. Preberite besedilo (če je potrebno, si pomagajte s slovarjem), nato pa v zvezke pisno odgovorite na šest vprašanj pri tej nalogi. Rešite tudi nalogo v DZ 50/1, kjer SMS povežete z ustreznimi odgovori oz. odzivi.

SREDA, 3. 6. 2020: Wer kommt zur Party? (Personalpronomen im Akkusativ)

Prejšnjo uro smo brali Alicijino vabilo na rojstnodnevno zabavo v rdečem. Oglejte si sliko v UČB 59/18, kjer jo vidimo v krogu prijateljev. Danes bomo videli, kako so se ji odzivali. Najprej v zvezek zapišite razlago Personalpronomen im Akkusativ. (LINK) Nato preberite nalogo v UČB 52/2. Nalogo rešite v zvezek. Prepišite celo besedilo z vstavljenimi manjkajočimi besedami: bisschen – malo, Einladung – vabilo, lädst … ein – vabiš, leider – žal, Musik – glasba, schwierig – težak, težko. Rešite tudi naloge v DZ 50/2  (Vstavite zaimke v ustrezni obliki.), DZ 51/3 (Zaimke iz kroga razvrstite v dva stolpca – imenovalnik in tožilnik.), DZ 51/4 (Vstavite zaimke v pravilnem sklonu.), DZ 51/5 (V vabilo vstavite manjkajoče besede, lahko si pomagate z Alicijinim vabilom – UČB 52/1.)

9. RAZRED

PONEDELJEK, 1. 6. 2020: Bilddiktate – Essen und Trinken

V preteklem tednu smo se učili besede v zvezi z nakupovanjem živil. Lena je namreč sestavila seznam vsega potrebnega za pripravo kosila z Vincentom. Danes bomo svoje znanje na to temo uporabili v projektu eTwinning Zeichne, was ich dir sage – Bilddiktat im Deutschunterricht (Nariši, kar ti rečem – Slikovni narek pri pouku nemščine): https://twinspace.etwinning.net/91519/home: Thema 4 (Essen und Trinken). Kliknite na link, kjer najdete opise različnih živil:

https://docs.google.com/document/d/1_QXhxXJ7uakjLzN5ERq6n90qw1Wp6plxPuIDIQdqZ0A/edit

Natančno jih preberite, s pomočjo slovarja ugotovite, kaj opisujejo, nato pa stvari narišite. (Izpustite tri opise v rdeči in rjavi barvi, ker so jezikovno prezapleteni.) Uporabite bele liste A4, jih razdelite na enaka polja ter na vsako polje narišite eno stvar in jo pobarvajte. Liste z ilustracijami predmetov nato skenirajte ali fotografirajte in mi jih do danes zvečer (1. 6. 2020) pošljite na e-naslov Potrudite se, ker bomo risbe objavili, kakor so to storile tudi partnerske šole.

ČETRTEK, 4. 6. 2020: Zaključevanje ocen, evalvacija mednarodnih projektov

Prijavite se v eTwinning in si oglejte vse tri projekte, v katerih ste letos sodelovali. Prvega smo že evalvirali s pomočjo vprašalnika, za druga dva pa mi, prosim, napišite (za vsakega posebej), kaj vam je prinesel koristnega na različnih področjih (npr. znanje tujega jezika – nemščine, znanje uporabe novih računalniških orodij, socialne kompetence, skupinsko delo in sodelovanje, spoznavanje drugih kultur …). Napišite torej, kaj ste s pomočjo sodelovanja v projektu pridobili, kako bi ovrednotili svoje delo v njem. Besedilo mi danes (4. 6. 2020) pošljite kot priponko na e-naslov

Zeichne, was ich dir sage – Bilddiktat im Deutschunterricht
Solidarität als Weihnachtsgabe
Die Welt lernt Deutsch (Schüler 12-13)

 

Do konca leta nas loči le še nekaj malo časa. Žal nam je letos virus precej ponagajal, zato je vsebina našega predmeta kar precej prilagojena. Manjka nam še del o snemanju in montaži, ki je za samostojno delo brez osnove prezahteven. Zato ga ne bom zahtevala od vas. Ogledali pa si boste še eno slovensko filmsko klasiko in o njej zapisali vaše kritično mnenje. Pri zapisu mnenja bodite realni, ne hvalite in ne kritizirajte vsepovprek. Napišite kaj ste ob ogledu čutili. Bi kaj spremenili? Napišite kako bi po vašem predstavljena zgodba izgledala danes. Bi jo posneli drugače, bi sploh zaživela? Vaša mnenja mi oddate do 19. 6. na moj spletni naslov: .

Film najdete na tej povezavi: https://www.youtube.com/watch?v=Cn82ANH_mmQ

LIKOVNO SNOVANJE 1:

Tisti, ki še niste, oddajte prosim kartonski čevelj do petka. Naša zadnja naloga pa bo komponiranje barvnih ploskev in njihovo učinkovanje. LS1Z KOMPONIRANJE BARVNIH PLOSKEV

LIKOVNO SNOVANJE 2:

Dokončajte in oddajte nalogo za oceno do petka, 12. 6. 2020.

 

 ROM9

Z UPORABNIŠKIM IMENOM IN GESLOM SE PRIJAVITE V SCRATCH.
SESTAVITE PROGRAM PLES.
POMAGAJTE SI Z VIDEOPOSNETKI:

  1. KORAK: ZAČETEK
  2. KORAK. PRVI PLES
  3. KORAK: DRUGI PLES
  4. KORAK: ZVOK IN OZADJE
  5. KORAK: KONEC

UPAM, DA VAM BO USPELO.

SREČNO DEVETOŠOLCI….:)

 

Pozdravljeni, zadnji dve uri sta bili vaši. Upoštevala sem vaše želje.

Prva ura:

Oglejte si posnetek, kjer par vrtnari malo drugače. V e-sporočilo mi napišite kako pognojita vrt in kako ga zaščitita pred izhlapevanjem.

Sonaravno vrtnarjenje brez prekopavanja tal

Druga ura:

Spodaj imate posnetek nenavadnih živali. Oglejte si film. Poskušajte razbrati katere živali predstavljajo v filmu in mi njihova imena pošljite kot e-sporočilo.

(Skupno število obiskov 1.111, 1 obiskov danes)
Dostopnost