POUK NA DALJAVO
PONEDELJEK, 16. 3. 2020
SLJ – POIŠČI 10 IGRAČ, jih glaskuj ter zapiši besede (na list ali v zvezek)
MAT – Reši učni list označen z datumom 16.3., ponedeljek
LUM – Nariši sliko s suhimi barvicami
ŠPO – Ko postaneš utrujen, naredi 10 gimnastičnih vaj
ANGLEŠČINA:
Pouk angleščine poteka skoraj v celoti ustno, delo na daljavo je zelo omejeno, zato naprošam za sodelovanje staršev. Če imate možnost, lahko naredite naslednje:
- števila do 10 (lahko igrate igrico, vi povejte število v angleščini, otrok naj pokaže ustrezno število prstov, igro lahko tudi obrnete),
- pri zadnjih urah smo se učili o oblačilih, naj vam pove, če si je katero zapomnil,
prilagam linke do videov in pesmic, lahko si jih ponovno ogledate in ob njih prepevate in se predvsem »poučno« zabavate (povezave, ki so prilepljene spodaj, so direktna povezava, do določene vsebine – na tipkovnici držite tipko CTRL in kliknete z miško in ste preusmerjeni na to aktivnost):
https://www.youtube.com/watch?v=-jBfb33_KHU
https://www.youtube.com/watch?v=taoCF1cKZSY
https://www.youtube.com/watch?v=T4h41CgIGwc
https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY
SLOVENSKI JEZIK
Male pisane črke h, b in d
Na spodnjih povezavah si oglej, kako se napišejo črke h, b in d. V zvezek za SLJ napiši po dve vrstici vsake črke.
https://www.lilibi.si/solska-ulica/slovenscina/dezela-abc/pisane-crke/h/kako-napisemo-to-crko
https://www.lilibi.si/solska-ulica/slovenscina/dezela-abc/pisane-crke/b/kako-napisemo-to-crko
https://www.lilibi.si/solska-ulica/slovenscina/dezela-abc/pisane-crke/d/kako-napisemo-to-crko
Besede in povedi prepiši v zvezek. Piši s pisanimi črkami. Pazi na velike začetnice.
Andraž, Aleksandra, Orehek
drevo, deblo, bukev, hrast, breza, želod, mah, teloh, hlod, drva, medved, detel, drvar, lubadar, hrib
Uroš briše tablo.
Jakob barva oblake.
Daša si oblači hlače.
Robi bere vabilo.
MATEMATIKA
Odštevanje enic brez prehoda
Če še nisi rešil nalog V DZ (3. del) na straneh 59 in 65, najprej reši te naloge.
Nadaljuj v DZ (3. del) na straneh 68 in 69.
LIKOVNA UMETNOST
Risanje po opazovanju
Na sprehodu naberi vsaj tri spomladanske cvetice. Opazuj jih in nariši v zvezek za spoznavanje okolja. Risbe natančno pobarvaj.
ANGLEŠČINA – 2.r
(16. 3., 19.3. velja torej za cel ta teden, kadarkoli boste lahko)
Najprej naprošam starše, da učence (v kolikor še niso) registrirajo na portal Lilibi založbe Rokus Klett.
Na omenjenem portalu je namreč tudi zavihek angleščina, ki ga bomo v teh tednih uporabljali za pouk angleščine na daljavo
Na portalu Lilibi lahko ta teden naredimo vaje:
https://www.lilibi.si/anglescina/numbers/glossary
https://www.lilibi.si/anglescina/numbers/learn-the-numbers-1-10
https://www.lilibi.si/anglescina/numbers/click-on-the-number-1
https://www.lilibi.si/anglescina/colours/glossary
https://www.lilibi.si/anglescina/colours/learn-the-names-1
https://www.lilibi.si/anglescina/colours/learn-the-names-2
https://www.lilibi.si/anglescina/colours/my-favourite-color
Poleg naštetih igric lahko zapojete naslednje pesmice ali si ogledate kratke poučne filmčke (naslednja obravnavana snov bodo oblačila):
https://www.youtube.com/watch?v=-jBfb33_KHU
https://www.youtube.com/watch?v=taoCF1cKZSY
https://www.youtube.com/watch?v=T4h41CgIGwc
Učenci naj pobrskajo po zvezku in se poskušajo spomniti (poimenovati) kakšnih oblačil iz lanskega leta.
MAT – DZ – str. 96 /RAČUNAMO DO 100; utrjevanje poštevanke ustno; SLJ- vaje pravopis UL (učni list dobiš tukaj) ŠPO – Ko končaš z delom pri matematiki, naredi gimnastične vaje. |
- NIT: Ločevanje odpadkov je pomembno
Učb. Str. 90 – 92, preberi in prepiši Moram vedeti.
- MAT: DZ str. 44 in reši en delovni list
- SLJ: Besede nagajivke
DZ str. 74 – Uporabi besede iz slovarčka (besede z lj, nj) v povedih in napiši daljšo zgodbo v zvezek.
NIZ – RAČUNALNIŠTVO
Igrico Lightboot za učenje programiranja že poznaš.
Poskušaj rešiti čim več nalog.
SLJ
- Branje knjige za DB
- DZ za SLJ 1.del, 93, 94 – reši naloge
- Mali zvezek za SLJ – Pišem dnevnik – Od ponedeljka, 16.3. dalje
za vsak dan zapiši 3-5 povedi (Povedi naj se ne ponavljajo. Piši s pisanimi črkami in z nalivnikom. Pazi na lepopis.)
MAT
- DZ za MAT 2.del, str. 81 – reši naloge,
str. 82, 83 – natančno preberi
DRU
- Reši UL – Skrivnostne globine (Podzemne kraške oblike)
- Priloga1 DRU 5R Skrivnostne globine
ANGLEŠČINA 5.A:
rešite dva učna lista na povezavah:
otroci.org/5.r9/stavbe.pdf
otroci.org/5r9/predlogi.pdf
(lahko sprintajo ali v zvezek.)
Angleščina – 5.B:
V tem tednu (ponedeljek, sreda) najprej dokončaj svojo govorno predstavitev. Ne samo plakat in besedilo, ampak se besedilo (vsaj malo) tudi uči. Za tiste ki vas v petek, 13. 3. ni bilo v šoli, je navodilo za govorno predstavitev na tej povezavi. Če doma nimaš kakega kosa šeleshamerja, govorno predstavitev lahko narediš na hrbtno stran kakega starega koledarja ali pa na čisto navaden list iz kakega starega zvezka.
Naprej naprošam starše, da učence registrirajo na portal Irokus založbe Rokus Klett (to storite najkasneje do petka).
Na omenjenem portalu boste dobili tudi učbenik in delovni zvezek za angleščino v elektronski obliki, ki ga bomo v teh tednih uporabljali za pouk angleščine na daljavo. Sam program vas bo vodil, kako naložite ustrezno gradivo. Za pouk angleščine naložite Super Minds 2 – učbenik in Super Minds 2 – delovni zvezek ( oba vsebujeta tudi posnetke).
Učenci, ki imate dodatno strokovno pomoč, boste tukaj našli navodila za delo.
Za vsa vprašanja, pomoč ali pa samo kakšen pozdrav, smo dosegljive na:
JANJA BAŠELJ: janja.baselj@os-cerkno.si
MARTINA BIZJAK: bizjakmartina@os-cerkno.si
AJDA PODOBNIK: apodobnik@os-cerkno.si
IRENA ZAJC: izajc@os-cerkno.si
JANJA REJEC: jrejec@os-cerkno.si
Splošne vaje za vse učence:
Vaje za učence z _doktorsko_ pisavo
MATEMATIKA:
delovni list- PISNO ODŠTEVANJE
Naloge delajte v zvezek za matematiko!!!
SLOVENŠČINA:
6.A Preverjanje znanja
GEOGRAFIJA:
Gibanje Zemlje – posledice; učbenik stran 50 – 55; preberi, pomagaj si tudi z internetom;
LUM – košarica iz časopisnega papirja
NARAVOSLOVJE:
Navodila: Naravoslovje_6razred
Učni list: Fotosinteza-celično dihanje delovni list
GUM:
Navodila za delo: Glabena umetnost
Vsebine iz učbenika so dosegljive na tej povezavi.
MATEMATIKA:
1.delovni list- PISNO ODŠTEVANJE
Naloge delajte v zvezek za matematiko!!!
SLOVENŠČINA:
www.rokusova.slovenscina.si Slovenija, Slovenci, Evropa, naloge Č,D,E,F,G
GEOGRAFIJA:
Gibanje Zemlje – posledice; učbenik stran 50 – 55; preberi, pomagaj si tudi z internetom;
ANGLEŠČINA:
Vaje v delovnem zvezku str. 30, 31, 32, 33 (kar še ni narejeno)
LUM – košarica iz časopisnega papirja
NARAVOSLOVJE:
Navodila: Naravoslovje_6razred
Učni list: Fotosinteza-celično dihanje delovni list
GEOGRAFIJA:
Srednja Evropa – Panonska nižina, Alpe in Karpati, srednjegorje in kotline, Nemško – Poljsko nižavje;
Učbenik 39 – 55; PREBERI; Pomagaj si z internetom;
ZGODOVINA;
Minojci; Mikenci; Trojanska vojna; Temno obdobje; Polisi; Grško-Perzijske vojne; Kakšno je bilo življenje v antični Grčiji;
Učbenik 43 – 51; PREBERI, Pomagaj si z internetom;
DKE:
Posameznik in družba; osebnost, osebnostne značilnosti, človekove potrebe, čustva, samopodoba, socializacija družbe, družina, družbene skupine; družbene vloge, življenje v skupnosti;
Učbenik 7 – 25; PREBERI, Pomagaj si z internetom;
MATEMATIKA:
Odpri učni list, ki ga najdeš na tej povezavi.
TIT
Gradivo za delo boste našli na tej povezavi.
Med gradivi na spletni strani OŠ Cerkno, ste lahko poiskali ppt predstavitev TIT7. Predstavitev si naložite na računalnik in jo pozorno poglejte. Posamezne prosojnice so opremljene z zvokom oziroma razlago snovi, ki je podana na samih prosojnicah.
Vaša naloga je, da si v zvezke naredite izpiske dane snovi. Kako bodo izpiski narejeni (miselni vzorec, alineje, …) je prepuščeno vam. Bodite čim bolj kreativni.
Na koncu rešite še kviz, ki je dostopen na spodnji povezavi. Na začetku reševanja vpišite svoje ime in začetnico priimka, da bo učitelj vedel, kdo je kviz rešil in kdo ne. Vaši odgovori bodo učitelju tudi v pomoč pri pripravi, gradiv v prihodnjem tednu.
https://forms.gle/FoUD6bcYA4ZixSdp9
SLOVENŠČINA:
Opis življenja znane osebe oz. vzornika/vzornice. Po navodilih v delovnem zvezku Slovenščina za vsak dan 7 (stran 13, naloga 22) v časopisih, revijah ali na spletu poišči podatke o načinu življenja znane osebe in nato v zvezek za jezik napiši opis življenja te osebe.
NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET
Reši naloge v DZ Maximal 1: str. 45/12, 13 in 46/15.
LUM – strip teoretični uvod
GUM:
Navodila za delo: Glasbena umetnost 7
SLOVENŠČINA:
– DZ 2. del – OD ZORE DO MRAKA – preberi besedilo in reši naloge od 7. do 13. strani
GEOGRAFIJA:
Srednja Evropa – Panonska nižina, Alpe in Karpati, srednjegorje in kotline, Nemško – Poljsko nižavje;
Učbenik 39 – 55; PREBERI; Pomagaj si z internetom;
ZGODOVINA;
Minojci; Mikenci; Trojanska vojna; Temno obdobje; Polisi; Grško-Perzijske vojne; Kakšno je bilo življenje v antični Grčiji;
Učbenik 43 – 51; PREBERI, Pomagaj si z internetom;
DKE:
Posameznik in družba; osebnost, osebnostne značilnosti, človekove potrebe, čustva, samopodoba, socializacija družbe, družina, družbene skupine; družbene vloge, življenje v skupnosti;
Učbenik 7 – 25; PREBERI, Pomagaj si z internetom;
MATEMATIKA:
Odpri učni list, ki ga najdeš na tej povezavi.
TIT
Gradivo za delo boste našli na tej povezavi.
Med gradivi na spletni strani OŠ Cerkno, ste lahko poiskali ppt predstavitev TIT7. Predstavitev si naložite na računalnik in jo pozorno poglejte. Posamezne prosojnice so opremljene z zvokom oziroma razlago snovi, ki je podana na samih prosojnicah.
Vaša naloga je, da si v zvezke naredite izpiske dane snovi. Kako bodo izpiski narejeni (miselni vzorec, alineje, …) je prepuščeno vam. Bodite čim bolj kreativni.
Na koncu rešite še kviz, ki je dostopen na spodnji povezavi. Na začetku reševanja vpišite svoje ime in začetnico priimka, da bo učitelj vedel, kdo je kviz rešil in kdo ne. Vaši odgovori bodo učitelju tudi v pomoč pri pripravi, gradiv v prihodnjem tednu.
https://forms.gle/FoUD6bcYA4ZixSdp9
NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET
Reši naloge v DZ Maximal 1: str. 45/12, 13 in 46/15.
LUM – strip teoretični uvod
SLOVENŠČINA:
8.S1 in 8.S2
- Za ves čas odsotnosti velja domače branje: Ivan Tavčar: Visoška kronika (povezava)
DZ 2 – Navajanje virov str. 26.-28.
GEOGRAFIJA:
- Avstralija in Nova Zelandija;
Učbenik 36 – 44; PREBERI; pomagaj si z internetom;
DKE:
- Kaj je demokracija; Demokracija skozi zgodovino; sodobne demokracije; demokracija in politika; demokracija in pravo; smisel demokracije,
Učbenik 6 – 26; PREBERI, Pomagaj si z internetom;
MATEMATIKA: (velja vse tri skupine)
Napiši naslov: OBSEG IN PLOŠČINA VEČKOTNIKA
Prepiši okvirček: OBSEG VEČKOTNIKA
Ponovi: obseg in ploščino trikotnika in štirikotnika in zapiši formule, ki jih najdeš na strani 154 spodaj.
Potem izpiši okvirček (str.155) PLOŠČINA VEČKOTNIKA
Prepiši in preriši prvi in drugi rešeni primer na strani 155.
Vaje: str.156/1., str.157/2
NAMIG: pri nekaterih primerih je smiselno, če si pri delitvi pomagamo z delitvijo na pravokotnike.
ZGODOVINA:
V priponki je besedilo o poteku FRANCOSKE REVOLUCIJE. Preberi ga in v zvezek odgovori na naslednja vprašanja:
- Naštej glavne vzroke, ki so pripeljali do začetka francoske revolucije?
- Kaj je po tvojem mnenju hotelo ljudstvo z napadom na skoraj neosvoljivo trdnjavo dokazati kralju?
- Pojasni neznane pojme: narodna skupščina, republika, radikalen, giljotina
- Katere spremembe je Franciji prinesla revolucija in na katerih načelih so te temeljile?
Priponka: gradivo_zgo_8r_16marec2020.pdf
FIZIKA:
V delovnem zvezku reši naloge na straneh 146, 147, 148 in 149.
(Če nimaš delovnega zvezka so naloge v datoteki sestavljanje vzporednih sil naloge reši v zvezek.)
ANGLEŠČINA 3.sk.:.
IZBIRNI PREDMET FRANCOŠČINA:
SLOVENŠČINA:
8.S1 in 8.S2
Za ves čas odsotnosti velja domače branje: Ivan Tavčar: Visoška kronika (povezava)
DZ 2 – Navajanje virov str. 26.-28.
GEOGRAFIJA:
Avstralija in Nova Zelandija;
Učbenik 36 – 44; PREBERI; pomagaj si z internetom;
MATEMATIKA: (velja vse tri skupine)
Napiši naslov: OBSEG IN PLOŠČINA VEČKOTNIKA
Prepiši okvirček: OBSEG VEČKOTNIKA
Ponovi: obseg in ploščino trikotnika in štirikotnika in zapiši formule, ki jih najdeš na strani 154 spodaj.
Potem izpiši okvirček (str.155) PLOŠČINA VEČKOTNIKA
Prepiši in preriši prvi in drugi rešeni primer na strani 155.
Vaje: str.156/1., str.157/2
NAMIG: pri nekaterih primerih je smiselno, če si pri delitvi pomagamo z delitvijo na pravokotnike.
ZGODOVINA:
V priponki je besedilo o poteku FRANCOSKE REVOLUCIJE. Preberi ga in v zvezek odgovori na naslednja vprašanja:
- Naštej glavne vzroke, ki so pripeljali do začetka francoske revolucije?
- Kaj je po tvojem mnenju hotelo ljudstvo z napadom na skoraj neosvoljivo trdnjavo dokazati kralju?
- Pojasni neznane pojme: narodna skupščina, republika, radikalen, giljotina
- Katere spremembe je Franciji prinesla revolucija in na katerih načelih so te temeljile?
Priponka: gradivo_zgo_8r_16marec2020.pdf
FIZIKA:
V delovnem zvezku reši naloge na straneh 146, 147, 148 in 149.
(Če nimaš delovnega zvezka so naloge v datoteki sestavljanje vzporednih sil naloge reši v zvezek.)
ANGLEŠČINA 3.sk.:.
IZBIRNI PREDMET FRANCOŠČINA:
GEOGRAFIJA:
Gospodarstvo Slovenije
Učbenik 47 – 63; PREBERI; Pomagaj si z internetom;
ZGODOVINA;
Medvojna Evropa;
Učbenik 22 – 33; PREBERI, Pomagaj si z internetom;
Druga svetovna vojna;
Učbenik 34 – 50; PREBERI, Pomagaj si z internetom;
MATEMATIKA:
Napiši naslov: PIRAMIDA
V zvezek zapiši. Piramida je oglato geometrijsko telo, ki ima…str.155 zgoraj nad tabelo.
Preriši in prepiši tabelo s strani 155.
Napiši in nariši še OSNOVNI POJMI V PIRAMIDI (str.156)
Reši še iz samostojnega delovnega zvezka, 4. del: str.101/1., 2. In str.102/3., 4.
ANGLEŠČINA:
Vaje v delovnem zvezku od strani 38 do 41. Ponoviti besedišče 5. poglavja s pomočjo učbenika, zvezka, delovnega zvezka, slovarja v učbeniku. S pomočjo povezave na www.iRokus.si vadi tudi izgovorjavo.
SLOVENŠČINA:
Reševanje starega NPZ-ja (2013). Učenci ste liste dobili že v petek v šoli.
NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET
Oglej si nalogo v UČB Maximal 3, str. 53/6 (Victorias Fotos). Najprej v zvezke reši nalogo b), kjer boš k opisu fotografije dodal ustrezno številko. Nato reši še nalogo a), kjer boš pridevniku dodal ustrezno končnico:
- spol (DER) → ein …-er
ž. spol (DIE) → eine … -e
- spol (DAS) → eine …-es
množina za vse spole (DIE –Pl.) → …-e
Obe nalogi reši v zvezek.
Reši nalogo v DZ 41/1, kjer boš prečrtal črko ob besedi, ki ne sodi k ostalim. Te ti bodo dale končno rešitev.
FIZIKA:
V delovnem zvezku reši naloge na strani 65 od 1 do 18. Naloge rešuj v zvezek.
Če nimaš delovnega zvezka so naloge v datoteki Vaje delo, energija,moč Naloge reši v zvezek.
ZGODOVINA;
Medvojna Evropa;
Učbenik 22 – 33; PREBERI, Pomagaj si z internetom;
Druga svetovna vojna;
Učbenik 34 – 50; PREBERI, Pomagaj si z internetom;
MATEMATIKA:
Napiši naslov: PIRAMIDA
V zvezek zapiši. Piramida je oglato geometrijsko telo, ki ima…str.155 zgoraj nad tabelo.
Preriši in prepiši tabelo s strani 155.
Napiši in nariši še OSNOVNI POJMI V PIRAMIDI (str.156)
Reši še iz samostojnega delovnega zvezka, 4. del: str.101/1., 2. In str.102/3., 4.
NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET
Oglej si nalogo v UČB Maximal 3, str. 53/6 (Victorias Fotos). Najprej v zvezke reši nalogo b), kjer boš k opisu fotografije dodal ustrezno številko. Nato reši še nalogo a), kjer boš pridevniku dodal ustrezno končnico:
- spol (DER) → ein …-er
ž. spol (DIE) → eine … -e
- spol (DAS) → eine …-es
množina za vse spole (DIE –Pl.) → …-e
Obe nalogi reši v zvezek.
Reši nalogo v DZ 41/1, kjer boš prečrtal črko ob besedi, ki ne sodi k ostalim. Te ti bodo dale končno rešitev.
FIZIKA:
V delovnem zvezku reši naloge na strani 65 od 1 do 18. Naloge rešuj v zvezek.
Če nimaš delovnega zvezka so naloge v datoteki Vaje delo, energija,moč Naloge reši v zvezek.
BIOLOGIJA:
NAVODILA: Biologija
Učenci, ki imate dodatno strokovno pomoč, boste tukaj našli navodila za delo.
Za vsa vprašanja, pomoč ali pa samo kakšen pozdrav, smo dosegljive na:
JANJA BAŠELJ: janja.baselj@os-cerkno.si
MARTINA BIZJAK: bizjakmartina@os-cerkno.si
AJDA PODOBNIK: apodobnik@os-cerkno.si
IRENA ZAJC: izajc@os-cerkno.si
JANJA REJEC: jrejec@os-cerkno.si
Splošne vaje za vse učence:
Vaje za učence z _doktorsko_ pisavo
TOREK, 17. 3. 2020
SLJ – PREBERI IN NAUČI SE PESEM: KO PRIDE POMLAD Učni list
MAT – SESTAVI IN ZAPIŠI 10 RAČUNOV SEŠTEVANJA IN ODŠTEVANJA DO 10 (NA LIST ALI KARO ZVEZEK)
LUM – PESMICO (KO PRIDE POMLAD) ILUSTRIRAJ
GUM – SAM SE SPOMNI MELODIJO ZA PESEM
SLOVENSKI JEZIK
- Primerjamo lastnosti
Učbenik za slovenski jezik odpri na strani 61. Stran najdeš na spodnji povezavi.
https://folio.rokus-klett.si/?credit=LIBSLO2UC&pages=61&layout=single
Ustno odgovori na naslednja vprašanja.
Katera žival je hitra, katera hitrejša in katera najhitrejša?
Katero drevo je visoko? Kako se imenuje drevo, ki je višje kot jablana? Katero drevo je najvišje?
Katera žival v tej vrsti je največja? Je medved večji kot slon? Je medved večji kot volk? Katera žival v tej vrsti je velika?
Kaj je dolgo? Kaj je daljše kot kača? In kaj je najdaljše?
V DZ (3. del) reši stran 64. Zgleduj se po primerih v učbeniku.
https://folio.rokus-klett.si/?credit=LB2-prenova-3&pages=64&layout=single
Vaje v branju in pisanju
Učenci 2. b razreda rešite učni list Male pisane črke – 7 (prejeli ste ga že prejšnji teden).
Učenci 2. a razreda učni list najdete spodaj. Če imate možnost in učni list lahko natisnete, napišite le spodnji del in sicer tako, da najprej pišete po že napisani povedi, nato jo prepišite v zvezek. Če hočete vaditi še sami, lahko napišete tudi zgornje besedilo.
MATEMATIKA
Odštevanje enic brez prehoda
V DZ (3. del) reši stran 71. Pri 1. in 2. nalogi si lahko pomagaš s stotičnim kvadratom. Bodi pozoren na število desetic.
https://folio.rokus-klett.si/?credit=LB2-prenova-3&pages=71&layout=single
SPOZNAVANJE OKOLJA
Učenci, ki ste manjkali v petek, v DZ (3. del) rešite 2. nalogo na strani 57. Pomoč za poimenovanje delov zvončka dobite v učbeniku na strani 57.
https://folio.rokus-klett.si/?credit=LB2-prenova-3&pages=57&layout=single
https://folio.rokus-klett.si/?credit=LIB2UCOKL&pages=57&layout=single
Živali spomladi
V DZ (3. del) reši stran 62.
https://folio.rokus-klett.si/?credit=LB2-prenova-3&pages=62&layout=single
ŠPORT
Če je mogoče, pojdi na sprehod in preskakuj različne ovire, skači v daljino. Če imaš možnost, naberi še nekaj storžev.
MAT -DZ – str. 97, utrjevanje poštevanke ustno SLJ – Možiček med dimniki, berilo str.50: preberi, prepiši povedi, ki opišejo možička, možička ilustriraj GUM – zapoj 3 pesmice, ki smo se jih učili ANGLEŠČINA:
|
- SLJ: Preberi zgodbo v berilu str. 115 Kosovirja na leteči žlici, odgovori na vprašanja iz berila str. 117 v zvezek.
- MAT: DZ str. 45,46 (7,8,9,10) in reši en delovni list
- ŠPO: Sprehod v naravi
- DRU:4.A: Izdelaj si igro “Spomin”. Kartice najdeš v priponki – Prazniki-spomin
- ANGLEŠČINA: Delo na daljavo_TJA_4r
NIZ – RAČUNALNIŠTVO:
Igrico Lightboot za učenje programiranja že poznaš.
Poskušaj rešiti čim več nalog.
SLJ
- Branje knjige za DB
- DZ za SLJ 1.del, zadnja stran – PRILOGA ZA IZDELAVO VRTAVK – Izreži podlago in po navodilu izdelaj svoji vrtavki. Vrtavki uporabi za igro skupaj z družinskimi člani – Utrjevanje samostalnikov.
- Mali zvezek za SLJ – Pišem dnevnik
MAT
- DZ za MAT 2.del, str. 83 – reši 4.nalogo,
str. 84 – 5., 6. in 7. naloga
- INTERAKTIVNE VAJE ZA MATEMATIKO
https://interaktivne-vaje.si/02_osnova/predmeti_meni/matematika_meni_1_5.html
Z vajami utrjuješ pisno računanje (deljenje, množenje, odštevanje, seštevanje)
DRU
- Reši UL Kraške jame
- Priloga2 DRU 5R Kraške jame
NIZ – Računalništvo:
Prijavi se v Tynker, izberi (desno zgoraj) Back to Classic, klikni na drugi level in dokončaj 2 level tako, da bo delalo vse v redu.
Učenci, ki imate dodatno strokovno pomoč, boste tukaj našli navodila za delo.
Za vsa vprašanja, pomoč ali pa samo kakšen pozdrav, smo dosegljive na:
JANJA BAŠELJ: janja.baselj@os-cerkno.si
MARTINA BIZJAK: bizjakmartina@os-cerkno.si
AJDA PODOBNIK: apodobnik@os-cerkno.si
IRENA ZAJC: izajc@os-cerkno.si
JANJA REJEC: jrejec@os-cerkno.si
Splošne vaje za vse učence:
Vaje za učence z _doktorsko_ pisavo
MATEMATIKA:
delovni list – NARAVNA ŠTEVILA
Naloge delajte v zvezek za matematiko!!!
SLOVENŠČINA:
– Bogomir Magajna : Ananas
– 2x preberi
– Avtor in naslov v zvezek za književnost
– male učenosti
– pripoved je tudi tvoja 1-7
– ilustracija
-ustna obnova besedila
ANGLEŠČINA:
Vaje v delovnem zvezku str. 30, 31, 32, 33 (kar še ni narejeno).
MATEMATIKA:
1.delovni list – NARAVNA ŠTEVILA
Naloge delajte v zvezek za matematiko!!!
SLOVENŠČINA:
– Bogomir Magajna : Ananas
– 2x preberi
– Avtor in naslov v zvezek za književnost
– male učenosti
– pripoved je tudi tvoja 1-7
– ilustracija
-ustna obnova besedila
ANGLEŠČINA:
Iz DZ str. 91 v zvezek zapiši razlago z naslovom Frequency adverbs – Prislovi pogostosti. Prepišeš razlage in primere v 21a, 21b, 21c. V slovarčku zadaj v učbeniku poišči slovenske pomene besed pod črto v 21a in jih zapiši poleg angleških besed. Nauči se jih!
GUM:
Navodila za delo: Glabena umetnost
ANGLEŠČINA:
S pomočjo povezave na www.iRokus.si , kjer najdeš učbenik v interaktivni obliki, poslušaj besedilo Tom is in danger na str. 70, nato besedilo preberi in izpiši morebitne nove besede. V zvezek napiši odgovore na vprašanja pod besedilom. Ponovno poslušaj besedilo in vadi glasno branje.
SLOVENŠČINA:
Jezikovne vaje. V delovnem zvezku reši naloge od 12/18 do 13/21.
MATEMATIKA:
Navodila za delo: TOREK_ MAT7_
IP ROKOMET, 7. RAZRED
Preberi si rokometna pravila od strani 5 do strani 57: http://www.rokometna-zveza.si/si/files/default/Pravila%20rokometne%20igre/Rokometna%20pravila_SLO_2018.pdf
NARAVOSLOVJE:
SLOVENŠČINA:
–napiši v zvezek SVOJ OPIS ŽIVLJENJA (pomagaj si z besedili iz poglavja OD ZORE DO MRAKA)
MATEMATIKA:
Navodila za delo: TOREK_ MAT7_
IP ROKOMET, 7. RAZRED
Preberi si rokometna pravila od strani 5 do strani 57: http://www.rokometna-zveza.si/si/files/default/Pravila%20rokometne%20igre/Rokometna%20pravila_SLO_2018.pdf
LUM tonsko slikanje ali modelacija prva ura
SLOVENŠČINA:
Za ves čas odsotnosti velja domače branje: Ivan Tavčar: Visoška kronika (povezava)
8.S1 in 8.S2
Reši naloge v DZ 2 – PREVZETE BESEDE str. 38-44
8.S3
DZ 2 – Navajanje virov str. 26.-28.
ANGLEŠČINA:
8S2
Preberi besedilo The history of the Olympics v učbeniku str. 57. V zvezek si izpiši nove besede in njihove slovenske pomene. Uporabi slovarček zadaj v učbeniku. V zvezek zapiši odgovore na vprašanja v Task A in B na isti strani v učbeniku.
NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET:
Preberi osem kratkih besedil v UČB Maximal 2, str. 42−43. Ob pomoči slovarčka zadaj v učbeniku jih prevedi in prevode napiši v zvezke. Nato ugotovi, h kateri črki v koledarju sodijo, in napiši rešitev. Črke vpiši v krogce.
Reši tudi nalogo v DZ 41/1. Besede na začetku naloge glede na pomen vpiši v povedi.
KEMIJA:
Iz učbenika preberi poglavje Ogljikov atom je v marsičem poseben, na straneh 60, 61, 62 in 63. V zvezek si prepiši povzetek Na kratko, ki je na koncu poglavja in preriši slike grafita, diamanta ter fulerena. Pri vsakem zapiši tudi njegove lastnosti. Odgovori na vprašanje na str. 63. Odgovor zapiši v zvezek.
Če nimaš učbenika je gradivo v datoteki ogljikov atom je poseben.
TIT :
Gradivo za vse osme razrede najdeš tukaj.
MAT:
Navodila za delo najdete tukaj.
Učni list najdete tukaj.
IP ŠPORT ZA ZDRAVJE, 8. RAZRED
V četrtek ali v petek se SAM odpravi na daljši sprehod v gozd, ki naj traja 45 – 60 min. Tvoja naloga je, da na sprehod vzameš mobilni telefon. Z njegovo pomočjo izmeri čas trajanja sprehoda in koliko kilometrov oziroma korakov si v tem času prehodil. Ko se vrneš nazaj domov narediš »screenshot« zaslona in mi sliko pošlješ na elektronski naslov: mihela.gnezda@os-cerkno.si . V kolikor želiš, lahko pošlješ tudi sliko zemljevida, da vidim, kje vse ste se potepali.
V kolikor že nimaš na telefonu naložene aplikacije, ki bi ti izmerila vse to, si naloži Sports Tracker ali Endomondo.
LUM tonsko slikanje ali modelacija prva ura
SLOVENŠČINA:
8.S1 in 8.S2
Za ves čas odsotnosti velja domače branje: Ivan Tavčar: Visoška kronika (povezava)
Reši naloge v DZ 2 – PREVZETE BESEDE, str. 38-44
8.S3
DZ 2 – NAVAJANJE VIROV, str. 26.-28.
ANGLEŠČINA:
8S2
Preberi besedilo The history of the Olympics v učbeniku str. 57. V zvezek si izpiši nove besede in njihove slovenske pomene. Uporabi slovarček zadaj v učbeniku. V zvezek zapiši odgovore na vprašanja v Task A in B na isti strani v učbeniku.
NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET:
Preberi osem kratkih besedil v UČB Maximal 2, str. 42−43. Ob pomoči slovarčka zadaj v učbeniku jih prevedi in prevode napiši v zvezke. Nato ugotovi, h kateri črki v koledarju sodijo, in napiši rešitev. Črke vpiši v krogce.
Reši tudi nalogo v DZ 41/1. Besede na začetku naloge glede na pomen vpiši v povedi.
KEMIJA:
Iz učbenika preberi poglavje Ogljikov atom je v marsičem poseben, na straneh 60, 61, 62 in 63. V zvezek si prepiši povzetek Na kratko, ki je na koncu poglavja in preriši slike grafita, diamanta ter fulerena. Pri vsakem zapiši tudi njegove lastnosti. Odgovori na vprašanje na str. 63. Odgovor zapiši v zvezek.
Če nimaš učbenika je gradivo v datoteki ogljikov atom je poseben.
TIT :
Gradivo za vse osme razrede najdeš tukaj.
MAT:
Navodila za delo najdeš tukaj.
Učni list najdeš tukaj.
IP ŠPORT ZA ZDRAVJE, 8. RAZRED
V četrtek ali v petek se SAM odpravi na daljši sprehod v gozd, ki naj traja 45 – 60 min. Tvoja naloga je, da na sprehod vzameš mobilni telefon. Z njegovo pomočjo izmeri čas trajanja sprehoda in koliko kilometrov oziroma korakov si v tem času prehodil. Ko se vrneš nazaj domov narediš »screenshot« zaslona in mi sliko pošlješ na elektronski naslov: mihela.gnezda@os-cerkno.si . V kolikor želiš, lahko pošlješ tudi sliko zemljevida, da vidim, kje vse ste se potepali.
V kolikor že nimaš na telefonu naložene aplikacije, ki bi ti izmerila vse to, si naloži Sports Tracker ali Endomondo.
SLOVENŠČINA:
Pri Mentavajcih, otrocih vesolja. V delovnem zvezku (stran 37, naloga 21) preberite potopis. Nato rešite naloge, ki se navezujejo nanj (od 38/22 do 43/35). V zvezek za jezik nato napišite sledeči povzetek:
POTOPIS
To je besedilo, v katerem pisec na čim bolj zanimiv način pripoveduje o kakem potovanju in doživetjih med potjo. Predstavi kraje, skozi katere je potoval, ljudi, s katerimi se je srečal, ter doživetja na poti. Po navadi prikazuje svoja doživetja, zato so glagoli večinoma v 1. osebi ednine ali množine v pretekliku. Potopisi so subjektivna javna besedila, ki jih pogosto srečamo v raznih revijah (Svet & ljudje, Planinski vestnik … ), lahko pa tudi samostojno kot knjige (Zvone Šeruga, Benka Pulko, različni popotniki po Jakobovi poti …).
MATEMATIKA:
V zvezek napiši naslov: POVRŠINA IN PROSTORNINA PIRAMIDE
Zapiši besedilo pod naslovom spodaj (str.156) in še formulo v okvirčku, levo spodaj na isti strani,
P=O+pl
Zapiši še formulo za prostornino piramide na str.157 v okvirčku.
Za vajo reši naloge iz samostojnega delovnega zvezka, 4. del, str.102/6., 7. in str.103/8. Naloge rešuješ in zapisuješ v zvezek za matematiko.
SAMOSTOJNI DELOVNI ZVEZEK NAJDEŠ MED GRADIVI ROKUSA, glej navodila, ki jih najdeš med obvestili učiteljev (učitelj Marko Bevk).
KEMIJA:
V učbeniku preberi poglavje Aldehidi in ketoni str. 57, 58. Na kratko v zvezek zapiši splošne značilnosti aldehidov in ketonov, posebej pa še lastnosti metanala in propanala. Odgovori na vprašanja na str. 58. Odgovore zapiši v zvezek.
Če nimaš učbenika je gradivo v datoteki aldehidi in ketoni.
GUM:
1.SPREHOD SKOZI ZGODOVINO JAZZA skozi fimsko umetnost
BIOLOGIJA:
ANGLEŠČINA:
Vaje v delovnem zvezku od strani 38 do 41. Ponoviti besedišče 5. poglavja s pomočjo učbenika, zvezka, delovnega zvezka, slovarja v učbeniku. S pomočjo povezave na www.iRokus.si vadi tudi izgovorjavo.
SLOVENŠČINA:
Reševanje starega NPZ-ja (2013). Učenci ste liste dobili že v petek v šoli.
MATEMATIKA:
V zvezek napiši naslov: POVRŠINA IN PROSTORNINA PIRAMIDE
Zapiši besedilo pod naslovom spodaj (str.156) in še formulo v okvirčku, levo spodaj na isti strani,
P=O+pl
Zapiši še formulo za prostornino piramide na str.157 v okvirčku.
Za vajo reši naloge iz samostojnega delovnega zvezka, 4. del, str.102/6., 7. in str.103/8. Naloge rešuješ in zapisuješ v zvezek za matematiko.
SAMOSTOJNI DELOVNI ZVEZEK NAJDEŠ MED GRADIVI ROKUSA, glej navodila, ki jih najdeš med obvestili učiteljev (učitelj Marko Bevk).
KEMIJA:
V učbeniku preberi poglavje Aldehidi in ketoni str. 57, 58. Na kratko v zvezek zapiši splošne značilnosti aldehidov in ketonov, posebej pa še lastnosti metanala in propanala. Odgovori na vprašanja na str. 58. Odgovore zapiši v zvezek.
Če nimaš učbenika je gradivo v datoteki aldehidi in ketoni.
GUM:
Učenci, ki imate dodatno strokovno pomoč, boste tukaj našli navodila za delo.
Za vsa vprašanja, pomoč ali pa samo kakšen pozdrav, smo dosegljive na:
JANJA BAŠELJ: janja.baselj@os-cerkno.si
MARTINA BIZJAK: bizjakmartina@os-cerkno.si
AJDA PODOBNIK: apodobnik@os-cerkno.si
IRENA ZAJC: izajc@os-cerkno.si
JANJA REJEC: jrejec@os-cerkno.si
Splošne vaje za vse učence:
Vaje za učence z _doktorsko_ pisavo
SREDA, 18. 3. 2020
GUM – ZAPOJ PESMICE, KI SI SE JIH LETOS NAUČIL (KATARINA BARBARA, ČAROVNICA MICA, KO SI SREČEN…)
SLJ – V REVIJI, ČASOPISU, CICIBANU… POIŠČI ZANIMIVO SLIKO IN JO USTNO OPIŠI (6 POVEDI)
MAT – REŠI UČNI LISTIČ OZNAČEN Z DATUMOM 18.3., SREDA (Učni list)
SPO – 1. V TRI LONČKE POSADI FIŽOL
- PRVI LONČEK DAJ NA OKENSKO POLICO IN REDNO ZALIVAJ
- DRUGI LONČEK DAJ NA OKENSKO POLICO IN GA NE ZALIVAJ
- TRETJI LONČEK DAJ V OMARO, KJER JE TEMA IN GA ZALIVAJ
- OPAZUJ RAST FIŽOLA
SLOVENSKI JEZIK
Opis živali (pikapolonica)
Učbenik za slovenski jezik odpri na strani 58, preberi opis pikapolonice. Stran najdeš na spodnji povezavi.
https://folio.rokus-klett.si/?credit=LIBSLO2UC&pages=58&layout=single
V DZ (3. del) reši stran 67.
https://folio.rokus-klett.si/?credit=LB2-prenova-3&pages=67&layout=single
Če te zanima, kako so videti pokrovke in prozorna krila pod njimi in kakšna so jajčeca, si oglej fotografiji.
https://www.slo-foto.net/galerija_slika-171654.html
http://galerija.foto-narava.com/displayimage.php?pos=-19903
SPOZNAVANJE OKOLJA
Živali spomladi
V učbeniku na strani 58 si preberi, kaj se spomladi dogaja s pticami in žabami.
https://folio.rokus-klett.si/?credit=LIB2UCOKL&pages=58&layout=single
V zvezek prepiši in nariši, kako se razvijajo žabe.
Na spletu si lahko ogledaš še zanimivo oddajo o paglavcih. Oddajo si lahko ogledaš na spletnem naslovu https://4d.rtvslo.si/arhiv/zgodbe-iz-skoljke/174473962.
ŠPORT
Metanje storžev v tarčo
Na sprehodu si nabral storže. Najdi kakršnokoli tarčo (deblo, skalo …) in vanjo meči storže ali druge primerne predmete. Počasi povečuj razdaljo.
2.B – GLASBENA UMETNOST
KLIKNI NA TO POVEZAVO IN ODPRI DOKUMENT Z NASLOVOM IZŠTEVANKA.
MAT- DZ – str. 98, utrjevanje poštevanke: https://interaktivne-vaje.si/ SPO – preberi v učbeniku od str. 74 do 77 ŠPO – Sprehodi se v naravo. Opazuj cvetlice. Ali jih poznaš? GUM – poglej si video posnetek, ki ga najdeš na tej povezavi. |
- MAT:
4.A – DZ str. 42 (2), str. 43 (2) in reši en delovni list
4.B – DZ str. 48,49,50
- SLJ: DZ str. 81,82 (3b, 4b,5b,6,8) in v zvezek prepiši 6. nalogo
- NIT: Prilepi učne liste o odpadkih v zvezek.
- DRU 4.A: S starši/družino se igraj družabno igro “Spomin”, ki si jo izdelal sam.
- GUM: Izdelaj preprosto ropotuljo iz odpadnih materialov in se nauči spremljavo za poljubno pesmico
NIP FRANCOŠČINA:
Na portalu youtube vpiši v iskalnik naslov FRERE JACQUES (Mojstre Jaka). Oglej si vsaj tri verze te pesmice in jo poskušaj zapeti v francoščini.
GOS
TKANJE – po navodilih izdelaj tkan izdelek
(Priloga GOS 5R Tkanje1, Priloga GOS 5R Tkanje2)
Pomoč: : https://www.youtube.com/watch?v=AWLIy-Um7_0
ŠPO
- Pozdrav soncu – Ponoviš vsaj 5-krat (Priloga ŠPO 5R Pozdrav
- soncu)
Predstavitev: https://www.youtube.com/watch?v=85uA4lhXFcU
ANGLEŠČINA 5A:
S pomočjo odrasle osebe preberi in poskusi prevesti besedilo v učbeniku na strani 86. Nato reši naloge na strani 87.
NIP FRANCOŠČINA:
Na portalu youtube vpiši v iskalnik naslov FRERE JACQUES (Mojstre Jaka). Oglej si vsaj tri verze te pesmice in jo poskušaj zapeti v francoščini.
POUK NA DALJAVO-18. 3. ŠEBRELJE
ANGLEŠČINA:
Delo na daljavo_TJA_2r_3r_sebrelje
ANGLEŠČINA 4. razred:
Učenci, ki imate dodatno strokovno pomoč, boste tukaj našli navodila za delo.
Za vsa vprašanja, pomoč ali pa samo kakšen pozdrav, smo dosegljive na:
JANJA BAŠELJ: janja.baselj@os-cerkno.si
MARTINA BIZJAK: bizjakmartina@os-cerkno.si
AJDA PODOBNIK: apodobnik@os-cerkno.si
IRENA ZAJC: izajc@os-cerkno.si
JANJA REJEC: jrejec@os-cerkno.si
Splošne vaje za vse učence:
Vaje za učence z _doktorsko_ pisavo
MATEMATIKA:
3.delovni list- POGLED NAZAJ
Naloge delajte v zvezek za matematiko!!!
SLOVENŠČINA:
www.rokusova.slovenscina.si Petra mi je povedala, naloge A,B,C,Č
ANGLEŠČINA:
Iz DZ str. 91 v zvezek prepišI razlago z naslovom Frequency adverbs – Prislovi pogostosti. Prepišeš razlage in primere v 21a, 21b, 21c. V slovarčku zadaj v učbeniku poišči slovenske pomene besed pod črto v 21a in jih zapiši poleg angleških besed. Nauči se jih!
NIP – francoščina za 6.razred:
NIZ – RAČUNALNIŠTVO:
MATEMATIKA:
3.delovni list- POGLED NAZAJ
Naloge delajte v zvezek za matematiko!!!
SLOVENŠČINA:
www.rokusova.slovenscina.si Petra mi je povedala, naloge A,B,C,Č
ANGLEŠČINA:
V učbeniku na str. 66 si oglej slike v nal. 1 in ugotovi, katera trditev od 1 do 5 spada h kateri sliki. Nove besede poišči v slovarčku zadaj v knjigi in jih zapiši v zvezek. Nato s pomočjo povezave na www.iRokus.si , kjer najdeš učbenik v interaktivni obliki, poslušaj rešitve. Nadaljuj v DZ str. 42,43.
NIP – francoščina za 6.razred:
ANGLEŠČINA:
S pomočjo povezave na www.iRokus.si poslušaj besedilo Tom is a hero na str. 71, nato besedilo preberi in izpiši morebitne nove besede. V zvezek napiši odgovore na vprašanja pod besedilom. Ponovno poslušaj besedilo in vadi glasno branje. Vaje v DZ str. 47, ki se nanašajo na Wild Flowers.
SLOVENŠČINA:
V delovnem zvezku reši naloge od 14/1 do 17/10. V zvezek za jezik nato napiši sledeči povzetek:
KAZALNI ZAIMKI
To so besede, ki kažejo na že prej omenjene besede ali besedne zveze v besedilu ali pa na bitja, predmete, prostore ipd. v okolici govorca oz. pisca.
Npr.:
- ta, tisti, óni
- tak(šen)
- tu, tam, tja
- tokrat, takrat, tedaj
- tako …
NARAVOSLOVJE:
ONA:
IP FRANCOŠČINA 1 :
GUM:
Navodila za delo: Glasbena umetnost 7
NARAVOSLOVJE:
ONA:
ANGLEŠČINA:
V učbeniku na strani 73 si preberi besedilo o prvih Američanih in v zvezek reši vaje povezane z besedilom.
IP FRANCOŠČINA 1 :
SLOVENŠČINA:
8.S1 in 8.S2
DZ 2 – ponovitev ZAHVALA, reši naloge od 50. do 55. strani
8.S3
Reši naloge v DZ 2 – PREVZETE BESEDE str. 38-44
ANGLEŠČINA:
8.S1
Reši vaje Extra exercises v učbeniku na strani 56.
8.S2
Vaje v DZ str. 38, 39. Ponoviti besedišče 5. poglavja s pomočjo učbenika, zvezka, delovnega zvezka, slovarja v učbeniku. S pomočjo povezave na www.iRokus.si vadi tudi izgovorjavo.
8. S3
IZBIRNI PREDMET NEMŠČINA
Preberi besedilo v UČB 44/1 (SMS, ki sta ga Lena in Klara dobili od očeta), nato v zvezke napiši odgovore na štiri vprašanja, ki sledijo besedilu.
Reši nalogo v DZ 42/1, kjer boš označil besede, ki poimenujejo stvari na sliki. Pomagaj si s slovarčkom.
FIZIKA:
V učbeniku preberi poglavje Trenje in upor str. od 89 do 92. Nato v delovnem zvezku reši naloge na straneh 134, 137, 138.
Če nimaš učbenika ali delovnega zvezka gradivo v datoteki trenje in upor, naloge reši v zvezek.
KEMIJA:
Preveri svoje znanje: Povezovanje delcev. Naloge so v učbeniku na str. 68., 69. Naloge rešuj v zvezek.
Če nimaš učbenika so naloge v datoteki preverjanje znanja povezovanje delcev
BIOLOGIJA:
TIT :
IP FRANCOŠČINA:
Reši vaje na povezavi https://www.tolearnfrench.com/exercises/exercise-french-2/exercise-french-101107.php Povedi nato prevedi v Slovenščino (v zvezek).
GLASBENA UMETNOST:
SLOVENŠČINA:
8.S1 in 8.S2
DZ 2 – ponovitev ZAHVALA, reši naloge od 50. do 55. strani
8.S3
Reši naloge v DZ 2 – PREVZETE BESEDE str. 38-44
ANGLEŠČINA:
8.S1
Reši vaje Extra exercises v učbeniku na strani 56.
8.S2
Vaje v DZ str. 38, 39. Ponoviti besedišče 5. poglavja s pomočjo učbenika, zvezka, delovnega zvezka, slovarja v učbeniku. S pomočjo povezave na www.iRokus.si vadi tudi izgovorjavo.
FIZIKA:
V učbeniku preberi poglavje Trenje in upor str. od 89 do 92. Nato v delovnem zvezku reši naloge na straneh 134, 137, 138.
KEMIJA:
Preveri svoje znanje: Povezovanje delcev. Naloge so v učbeniku na str. 68., 69. Naloge rešuj v zvezek.
IZBIRNI PREDMET NEMŠČINA
Preberi besedilo v UČB 44/1 (SMS, ki sta ga Lena in Klara dobili od očeta), nato v zvezke napiši odgovore na štiri vprašanja, ki sledijo besedilu.
Reši nalogo v DZ 42/1, kjer boš označil besede, ki poimenujejo stvari na sliki. Pomagaj si s slovarčkom.
IP FRANCOŠČINA:
Reši vaje na povezavi https://www.tolearnfrench.com/exercises/exercise-french-2/exercise-french-101107.php Povedi nato prevedi v Slovenščino (v zvezek).
LUM: gibljivi kipi – mobili
FIZIKA:
V delovnem zvezku reši naloge na strani 66 od 19 do 36. Naloge rešuj v zvezek.
Če nimaš delovnega zvezka so naloge v datoteki notranja energija, toplota Naloge reši v zvezek
MATEMATIKA
Obvestilo najdete tukaj.
SLOVENŠČINA:
Pri Mentavajcih, otrocih vesolja. V delovnem zvezku (stran 37, naloga 21) preberite potopis. Nato rešite naloge, ki se navezujejo nanj (od 38/22 do 43/35). V zvezek za jezik nato napišite sledeči povzetek:
POTOPIS
To je besedilo, v katerem pisec na čim bolj zanimiv način pripoveduje o kakem potovanju in doživetjih med potjo. Predstavi kraje, skozi katere je potoval, ljudi, s katerimi se je srečal, ter doživetja na poti. Po navadi prikazuje svoja doživetja, zato so glagoli večinoma v 1. osebi ednine ali množine v pretekliku. Potopisi so subjektivna javna besedila, ki jih pogosto srečamo v raznih revijah (Svet & ljudje, Planinski vestnik … ), lahko pa tudi samostojno kot knjige (Zvone Šeruga, Benka Pulko, različni popotniki po Jakobovi poti …).
FIZIKA:
V delovnem zvezku reši naloge na strani 65 od 19 do 136. Naloge rešuj v zvezek.
Če nimaš delovnega zvezka so naloge v datoteki notranja energija, toplota Naloge reši v zvezek
BIOLOGIJA:
MATEMATIKA:
Obvestilo najdete tukaj.
Učenci, ki imate dodatno strokovno pomoč, boste tukaj našli navodila za delo.
Za vsa vprašanja, pomoč ali pa samo kakšen pozdrav, smo dosegljive na:
JANJA BAŠELJ: janja.baselj@os-cerkno.si
MARTINA BIZJAK: bizjakmartina@os-cerkno.si
AJDA PODOBNIK: apodobnik@os-cerkno.si
IRENA ZAJC: izajc@os-cerkno.si
JANJA REJEC: jrejec@os-cerkno.si
Splošne vaje za vse učence:
Vaje za učence z _doktorsko_ pisavo
Kratke vaje za razmiganje in ogrevanje možgančkov
UP- Mija Bavcon Venko-9.razred
Navodilo za delo najdeš tukaj.
ČETRTEK, 19. 3. 2020
ŠPO – POJDI NA SPREHOD V NARAVO
SPO – OPAZUJ SPREMEMBE V NARAVI (RASTLINE, ŽIVALI, VREME…)
SLJ – KO SI SE VRNIL S SPREHODA, NARIŠI 10 STVARI, KI SI JIH OPAZIL V NARAVI.
BESEDE GLASKUJ IN JIH ZAPIŠI (V ZVEZEK ALI NA LIST)
MAT – VZEMI RAVNILO ALI ŠABLONO TER NATANČNO NARIŠI RAZLIČNE ČRTE (NA LIST ALI ZVEZEK BREZ ČRT)
ANGLEŠČINA:
Pouk angleščine poteka skoraj v celoti ustno, delo na daljavo je zelo omejeno, zato naprošam za sodelovanje staršev. Če imate možnost, lahko naredite naslednje:
- števila do 10 (lahko igrate igrico, vi povejte število v angleščini, otrok naj pokaže ustrezno število prstov, igro lahko tudi obrnete),
- pri zadnjih urah smo se učili o oblačilih, naj vam pove, če si je katero zapomnil,
prilagam linke do videov in pesmic, lahko si jih ponovno ogledate in ob njih prepevate in se predvsem »poučno« zabavate (povezave, ki so prilepljene spodaj, so direktna povezava, do določene vsebine – na tipkovnici držite tipko CTRL in kliknete z miško in ste preusmerjeni na to aktivnost):
https://www.youtube.com/watch?v=-jBfb33_KHU
https://www.youtube.com/watch?v=taoCF1cKZSY
https://www.youtube.com/watch?v=T4h41CgIGwc
https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY
SLOVENSKI JEZIK
Naše ptice (kukavica in kmečka lastovka)
Učbenik za slovenski jezik odpri na strani 55, preberi besedili o kukavici in kmečki lastovki.
https://folio.rokus-klett.si/?credit=LIBSLO2UC&pages=55&layout=single
V zvezek za slovenščino napiši naslov Kukavica in zapiši odgovore na vprašanja. Odgovarjaj na daljši način. Piši z malimi tiskanimi črkami.
V katerem letnem času se kukavica vrne v naše kraje?
Kje živi?
S čim se hrani?
Kdaj se oglaša z značilnim kukanjem?
Ali si kukavica zgradi gnezdo?
Kam odloži jajce?
Kaj se zgodi, ko se izleže kukavičji mladič?
Napiši še naslov Kmečka lastovka in prepiši povedi, iz katerih si izvedel, kakšno je lastovičje gnezdo in kako lastovka pije vodo. Piši z malimi tiskanimi črkami.
- Ljudska Zakaj teče pes za zajcem
V berilu na srani 58 preberi slovensko ljudsko pravljico Zakaj teče pes za zajcem.
https://folio.rokus-klett.si/?credit=LIB2BERILO&pages=58&layout=single
MATEMATIKA
Odštevanje enic brez prehoda
V DZ (3. del) reši stran 72, 73.
https://folio.rokus-klett.si/?credit=LB2-prenova-3&pages=72-73
ŠPORT
Čez dan izvedi spodnje naloge. Po končanih vajah si vedno dobro umij roke. Pravilno umivanje rok pokaži še staršem.
Pobiramo s tal
Počepe izvajaj tako, kot da nekaj pobiraš s tal. Pobiraš lahko papirčke, jagode …
Vozimo kolo
Lezi na hrbet. Menjaje krči in iztezaj noge. Gibanje nog naj bo krožno. Kolo lahko voziš počasi, hitro, zelo hitro – ustaviš se.
Konj brca
Tečeš na mestu. Pri tem dviguješ pete tako visoko, da se brcaš v zadnjo plat.
Boksamo
Postaviš se v razkoračno stojo. Dlani stisni v pest in izmenično močno suvaj naprej.
Vaje z žogo
Sedi z iztegnjenimi nogami in nanje položi žogo. Ko nogi dvigneš, se ti žoga zakotali v naročje.
Sedi na tla, žogo daj med stopali, nogi dvigni v zrak.
Preskok kolebnice
Položi kolebnico na tla in jo preskakuj (bočno, naprej in nazaj).
Predklon, odklon
Kolebnico dvakrat preloži in jo drži z obema rokama nad glavo. Nato naredi predklon, vrv naj se dotakne tal, potem se vzravnaj. Vajo lahko narediš tudi kot odklon v levo in desno.
GUM
- a razred
Utrjuj petje pesmi Vesela pomlad. Spremljaj se z lastnimi inštrumenti ali z inštrumenti, ki jih lahko ustvariš iz predmetov, ki jih imaš doma.
ANGLEŠČINA – 2.r
(16. 3., 19.3. velja torej za cel ta teden, kadarkoli boste lahko)
Najprej naprošam starše, da učence (v kolikor še niso) registrirajo na portal Lilibi založbe Rokus Klett.
Na omenjenem portalu je namreč tudi zavihek angleščina, ki ga bomo v teh tednih uporabljali za pouk angleščine na daljavo
Na portalu Lilibi lahko ta teden naredimo vaje:
https://www.lilibi.si/anglescina/numbers/glossary
https://www.lilibi.si/anglescina/numbers/learn-the-numbers-1-10
https://www.lilibi.si/anglescina/numbers/click-on-the-number-1
https://www.lilibi.si/anglescina/colours/glossary
https://www.lilibi.si/anglescina/colours/learn-the-names-1
https://www.lilibi.si/anglescina/colours/learn-the-names-2
https://www.lilibi.si/anglescina/colours/my-favourite-color
Poleg naštetih igric lahko zapojete naslednje pesmice ali si ogledate kratke poučne filmčke (naslednja obravnavana snov bodo oblačila):
https://www.youtube.com/watch?v=-jBfb33_KHU
https://www.youtube.com/watch?v=taoCF1cKZSY
https://www.youtube.com/watch?v=T4h41CgIGwc
Učenci naj pobrskajo po zvezku in se poskušajo spomniti (poimenovati) kakšnih oblačil iz lanskega leta.
MAT – DZ – str. 107, utrjevanje poštevanke SPO – spoznajmo Slovenijo https://www.thatquiz.org/sl/practicetest?1w4ln4gw86s0 SLJ – učni list – popravi napake v besedilu in pravilno prepiši |
Učni list:
darja vončina hodi v 3. razred. Doma je v cerknem. vsak dan gre proti šoli ob reki cerknici. nekaj časa jo spremlja tudi kužek piki? V šoli sedi s simono in blažem! Popoldne hodi s prijateljem tomažem karin in urbanom v bazen. Hura, voda? komaj čaka, da bodo šli na morje v portorož. kdaj bo to. Uči jo učiteljica branka čadež.
LUM
- SLJ: Preberi berilo str. 49 – Hiša na Pujevem oglu
- LUM: V zvezek za SLJ nariši strip v šestih slikah o prebrani vsebini Hiša na Pujevem oglu.
- MAT: Reši en delovni list.
- 4.B DRU – preberi snov v učbeniku str. 54,55.raziskuj domači kraj na google zemljevidih;
- ŠPORT: SPO_4a
- 4.B ANGLEŠČINA: Delonadaljavo_TJA_4r_cetrtek19
NIP UMETNOST:
MAT
DZ za MAT 2.del, str. 85 – 8. in 9.naloga , Minuta za deljenje –
račune prepiši v zvezek in jih izračunaj
str. 86 – 12. naloga – reši jo v zvezek, reši tudi
nalogo Kdor spi rib ne ulovi (v DZ)
- Interaktivne vaje za MAT (Pisno računanje)
SLJ
5.A – DZ za SLJ 1 del, str. 64 – Naštete samostalnike iz 4. naloge uporabi
v povedih ali iz danih besed napiši zgodbico
5.B: DZ za SLJ 1 del, str. 64 – Naloge za utrjevanje učne snovi. Rešuj s
svinčnikom in piši s pisanimi črkami
- Branje knjige za DB
- Pišem dnevnik
DRU
- UČB str. 57 do 59 – Preberi poglavje Dinarskokraška podolja,
V zvezek napiši naslov in prepiši povzetek na str. 59
Angleščina – 5.B:
V tem tednu (ponedeljek, sreda) najprej dokončaj svojo govorno predstavitev. Ne samo plakat in besedilo, ampak se besedilo (vsaj malo) tudi uči. Za tiste ki vas v petek, 13. 3. ni bilo v šoli, je navodilo za govorno predstavitev na tej povezavi. Če doma nimaš kakega kosa šeleshamerja, govorno predstavitev lahko narediš na hrbtno stran kakega starega koledarja ali pa na čisto navaden list iz kakega starega zvezka.
Naprej naprošam starše, da učence registrirajo na portal Irokus založbe Rokus Klett (to storite najkasneje do petka).
Na omenjenem portalu boste dobili tudi učbenik in delovni zvezek za angleščino v elektronski obliki, ki ga bomo v teh tednih uporabljali za pouk angleščine na daljavo. Sam program vas bo vodil, kako naložite ustrezno gradivo. Za pouk angleščine naložite Super Minds 2 – učbenik in Super Minds 2 – delovni zvezek ( oba vsebujeta tudi posnetke).
Angleščina – 5.A:
GLASBENA UMETNOST 5.A IN 5.B:
Navodila za delo boš našel tukaj.
NIP UMETNOST
Učenci, ki imate dodatno strokovno pomoč, boste tukaj našli navodila za delo.
Za vsa vprašanja, pomoč ali pa samo kakšen pozdrav, smo dosegljive na:
JANJA BAŠELJ: janja.baselj@os-cerkno.si
MARTINA BIZJAK: bizjakmartina@os-cerkno.si
AJDA PODOBNIK: apodobnik@os-cerkno.si
IRENA ZAJC: izajc@os-cerkno.si
JANJA REJEC: jrejec@os-cerkno.si
Splošne vaje za vse učence:
Vaje za učence z _doktorsko_ pisavo
MATEMATIKA:
4.delovni list-BESEDILNE NALOGE
Naloge delajte v zvezek za matematiko!!!
SLOVENŠČINA:
www.rokusova.slovenscina.si Povsod je lepo, doma je najlepše, nalogi A,B
ZGODOVINA:
Gradbeništvo v času starih Grkov in Rimljanov ,
2x preberi, prepiši naslov, pojme, odgovori na vprašanja ponovimo,preriši risbo (kolosej, akvadukt, rimski tempelj), nauči se!
ANGLEŠČINA:
V učbeniku na str. 66 si oglej slike v nal. 1 in ugotovi, katera trditev od 1 do 5 spada h kateri sliki. Nove besede poišči v slovarčku zadaj v knjigi in jih zapiši v zvezek. Nato s pomočjo povezave na www.iRokus.si , kjer najdeš učbenik v interaktivni obliki, poslušaj rešitve. Nadaljuj v DZ str. 42,43.
GOSPODINJSTVO:
Učenci 6.razreda morate skuhati 2 kosili do 27.3.2020, fotografirati in mi poslati na tanja.marinac@os-cerkno.si.
MATEMATIKA:
4.delovni list-BESEDILNE NALOGE
Naloge delajte v zvezek za matematiko!!!
SLOVENŠČINA:
www.rokusova.slovenscina.si Povsod je lepo, doma je najlepše, nalogi A,B
ZGODOVINA:
Gradbeništvo v času starih Grkov in Rimljanov ,
2x preberi, prepiši naslov, pojme, odgovori na vprašanja ponovimo,preriši risbo (kolosej, akvadukt, rimski tempelj), nauči se!
ANGLEŠČINA:
V zvezek si napiši naslov Good or bad habits? (Dobre ali slabe navade?) . V učbeniku str. 67, nal. 4 si oglej vprašalnik, ki ga v roki drži Ben. Preberi ga in v slovarčku zadaj v knjigi poišči besede, ki jih ne razumeš. Zapiši jih v zvezek. Nato s pomočjo povezave na www.iRokus.si poslušaj, kaj o svojih navadah pove Ben. Njegove odgovore si v obliki številk in črk označi v zvezek. Vprašalnik reši tudi sam(a). Poročaj o svojih in Benovih odgovorih v pisni obliki v zvezek. Primer: 1. Ben usually does his homework on time. I always do my homework on time.
Učenci 6.razreda morate skuhati 2 kosili do 27.3.2020, fotografirati in mi poslati na tanja.marinac@os-cerkno.si.
NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET
Napiši PISMO za dopisovalca s partnerske šole z naslovom Meine Schule, mein Stundenplan, meine Schulfächer (Moja šola, moj urnik, moji šolski predmeti). V njem ob pomoči besedil v UČB 50/1a, 51/2, 52/6, 55/13 predstavi našo šolo, prostore v njej in kaj v katerem od prostorov kdo dela. V obliki tabele oblikuj svoj urnik. Predstavi, kako se ti zdijo posamezni predmeti in kateri je tvoj najljubši predmet. Dopisovalcu na to temo postavi tudi TRI VPRAŠANJA. Pismo kot priponko (Wordov dokument) pošlji na naslov anica.sola.cerkno@gmail.com
IPUBE:
V Wordu nadaljuj s pisanjem svoje projektne naloge. Premisli, kaj že imaš narejeno in od tam nadaljuj.
NARAVOSLOVJE:
ANGLEŠČINA:
Extra exercises na str. 72 v učbeniku. Vaje pišeš v zvezek. Če učbenika mogoče nimaš doma, si stran odpri na www.iRokus.si.
IP-FRANCOŠČINA:
SLOVENŠČINA:
Napiši v zvezek OPIS ŽIVLJENJA OSEBE, in sicer enega od starejših družinskih članov (oče, mama, stari starši …), pomaga si z besedili v DZ.
NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET
Napiši PISMO za dopisovalca s partnerske šole z naslovom Meine Schule, mein Stundenplan, meine Schulfächer (Moja šola, moj urnik, moji šolski predmeti). V njem ob pomoči besedil v UČB 50/1a, 51/2, 52/6, 55/13 predstavi našo šolo, prostore v njej in kaj v katerem od prostorov kdo dela. V obliki tabele oblikuj svoj urnik. Predstavi, kako se ti zdijo posamezni predmeti in kateri je tvoj najljubši predmet. Dopisovalcu na to temo postavi tudi TRI VPRAŠANJA. Pismo kot priponko (Wordov dokument) pošlji na naslov anica.sola.cerkno@gmail.com
IPUBE:
V Wordu nadaljuj s pisanjem svoje projektne naloge. Premisli, kaj že imaš narejeno in od tam nadaljuj.
NARAVOSLOVJE:
IP-FRANCOŠČINA:
SLOVENŠČINA:
8.S3
DZ 2 – ponovitev ZAHVALA, reši naloge od 50. do 55. strani
IP MME:
Naredite PowerPoint za svojo izbrano temo.
ZGODOVINA:
V priponki je besedilo o vzponu Napoleona in Ilirskih provincah. Preberi ga in v zvezek odgovori na naslednja vprašanja:
- Opiši okoliščine, ki so Napoleona pripeljale na oblast?
- Katera območja Evrope je obvladoval Napoleon na višku svoje moči?
- Pojasni neznane pojme: cenzura, koalicija, panjska končnica
- Razloži, zakaj je prebivalstvo francosko oblast v Ilirskih provincah sprejelo z mešanimi občutki.
Priponka: gradivo_zgo_8r_19marec2020.pdf
KEMIJA:
Preveri svoje znanje: Povezovanje delcev. Naloge so v učbeniku na str. 68., 69. Naloge rešuj v zvezek.
Če nimaš učbenika so naloge v datoteki preverjanje znanja povezovanje delcev.
BIOLOGIJA:
ANGLEŠČINA:
S1
S pomočjo slovarja prevedi besede povezane spogrinjkom na strani 58 v učbeniku. Izpiši jih v svoj slovarček v zvezku. Oglej si dialog v restavraciji in jedilni list ter reši vajo 2B.
SLOVENŠČINA:
8.S3
DZ 2 – ponovitev ZAHVALA, reši naloge od 50. do 55. strani
IP MME:
Naredite PowerPoint za svojo izbrano temo.
ZGODOVINA:
V priponki je besedilo o vzponu Napoleona in Ilirskih provincah. Preberi ga in v zvezek odgovori na naslednja vprašanja:
- Opiši okoliščine, ki so Napoleona pripeljale na oblast?
- Katera območja Evrope je obvladoval Napoleon na višku svoje moči?
- Pojasni neznane pojme: cenzura, koalicija, panjska končnica
- Razloži, zakaj je prebivalstvo francosko oblast v Ilirskih provincah sprejelo z mešanimi občutki.
Priponka: gradivo_zgo_8r_19marec2020.pdf
GLASBENA UMETNOST:
ANGLEŠČINA:
S1
S pomočjo slovarja prevedi besede povezane spogrinjkom na strani 58 v učbeniku. Izpiši jih v svoj slovarček v zvezku. Oglej si dialog v restavraciji in jedilni list ter reši vajo 2B.
SLOVENŠČINA:
Potopis
Po navodilih v delovnem zvezku (stran 37, naloga 20) na spletu, v časopisu ali reviji poišči zanimiv potopis in v zvezek za jezik sestavi njegovo obnovo. Kraje, ki so v njem predstavljeni, poišči na zemljevidu, da jih boš lahko pokazal sošolcem, ko boš ustno obnavljal izbrani potopis.
NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET
Preberi besedilo v UČB 51/4c (Ich will das nicht!) in napiši prevod v zvezke. Pomagaš si lahko s slovarčkom zadaj v učbeniku. Nato preberi nalogo v DZ 43/4 (nova šolska pravila). Prevode napiši v zvezke. Nato reši še nalogo v DZ. V njej boš komentiral, kaj od novih pravil se ti zdi in kaj ne. Uporabljal boš dass-stavke, glagol torej stoji na koncu
MAT :
Navodila za delo najdete tukaj
IP ROM:
Ponovno pripravi 8 fotografij in dva videoposnetka na svojo temo. Videoposnetki naj bodo dolgi do 3 minute. Naslednji teden boš po navodilih gradivo uporabil za oblikovanje strani galerija in videoposnetki.
BIOLOGIJA:
ANGLEŠČINA:
Ponovitev izražanja sedanjosti. Prijavi se na www.znamzavec.si in poišči vadnico za 9. razred. V kazalu poišči zavihek Izražanje sedanjosti. Preberi razlago in rešuj vaje od str. 6 do 22. Če imaš probleme z razumevanjem besedišča, si pomagaj s spletnim slovarjem Pons ali slovarjem v knjižni obliki, če ga imaš doma.
SLOVENŠČINA:
Potopis
Po navodilih v delovnem zvezku (stran 37, naloga 20) na spletu, v časopisu ali reviji poišči zanimiv potopis in v zvezek za jezik sestavi njegovo obnovo. Kraje, ki so v njem predstavljeni, poišči na zemljevidu, da jih boš lahko pokazal sošolcem, ko boš ustno obnavljal izbrani potopis.
NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET
Preberi besedilo v UČB 51/4c (Ich will das nicht!) in napiši prevod v zvezke. Pomagaš si lahko s slovarčkom zadaj v učbeniku. Nato preberi nalogo v DZ 43/4 (nova šolska pravila). Prevode napiši v zvezke. Nato reši še nalogo v DZ. V njej boš komentiral, kaj od novih pravil se ti zdi in kaj ne. Uporabljal boš dass-stavke, glagol torej stoji na koncu
KEMIJA:
V delovnem zvezku reši naloge na str. 36/3, 37., 38/4, 5. Izvedi poskus, ki je opisan v delovnem zvezku na str. 40. Kako slečemo jajce in odgovori na vprašanja. Če nimaš delovnega zvezka je gradivo v datoteki alehidi,dzdz. Na spletu odpri i-učbenik kemija 9. Izberi poglavje Alkoholi sorodniki vode. Preglej gradivo in reši interaktivne naloge.
Povezava do spletne strani: https://eucbeniki.sio.si/kemija9/1100/index.html
MAT:
Navodila za delo najdete tukaj
IP ROM:
Ponovno pripravi 8 fotografij in dva videoposnetka na svojo temo. Videoposnetki naj bodo dolgi do 3 minute. Naslednji teden boš po navodilih gradivo uporabil za oblikovanje strani galerija in videoposnetki.
ANGLEŠČINA:
Ponovitev izražanja sedanjosti. Prijavi se na www.znamzavec.si in poišči vadnico za 9. razred. V kazalu poišči zavihek Izražanje sedanjosti. Preberi razlago in rešuj vaje od str. 6 do 22. Če imaš probleme z razumevanjem besedišča, si pomagaj s spletnim slovarjem Pons ali slovarjem v knjižni obliki, če ga imaš doma.
Učenci, ki imate dodatno strokovno pomoč, boste tukaj našli navodila za delo.
Za vsa vprašanja, pomoč ali pa samo kakšen pozdrav, smo dosegljive na:
JANJA BAŠELJ: janja.baselj@os-cerkno.si
MARTINA BIZJAK: bizjakmartina@os-cerkno.si
AJDA PODOBNIK: apodobnik@os-cerkno.si
IRENA ZAJC: izajc@os-cerkno.si
JANJA REJEC: jrejec@os-cerkno.si
Splošne vaje za vse učence:
Vaje za učence z _doktorsko_ pisavo
PETEK, 20. 3. 2020
SLJ – V ZVEZEK S ČRTAMI ALI NA LIST VADI RAZLIČNE ZANKE (POMAGAJ SI Z VAJAMI, KI SMO JIH ŽE VADILI)
MAT – REŠI UČNI LISTIČ OZNAČEN Z DATUMOM 20.3., PETEK
ŠPO – MALO SI ODPOČIJ MOŽGANE IN VZEMI ŽOGO, MEČI ŽOGO V KOŠ, ŠKATLO…
TER VODI ŽOGO
SLJ – POIŠČI ZGODBICO, PROSI STARŠE, DA TI JO PREBEREJO. NATANČNO OBNOVI VSEBINO
ZGODBICE
SLOVENSKI JEZIK
Zakaj teče pes za zajcem; obnova
Prebral si pravljico Zakaj teče pes za zajcem. Napiši in nariši kratko obnovo ter nadaljevanje. Narisal boš štiri ilustracije. Ob vsaki ilustraciji boš na kratko zapisal, kaj se je zgodilo. Pomagaj si s spodnjim zapisom.
- Najprej …
- Potem …
- Nazadnje …
- Nariši in napiši, kaj ti misliš, kje in kako je pes lovil zajca. Kako je zajcu uspelo pobegniti?
MATEMATIKA
Prištevanje in odštevanje enic
V DZ (3. del) reši stran 77.
https://folio.rokus-klett.si/?credit=LB2-prenova-3&pages=77&layout=single
SPOZNAVANJE OKOLJA
Pomlad na vrtu
V DZ (3. del) reši stran 66.
https://folio.rokus-klett.si/?credit=LB2-prenova-3&pages=66&layout=single
Če ste doma že začeli z deli na vrtu, pomagaj.
GUM
- a razred
Ritmično izrekaj besedilo: ZVONČEK IN TROBENTICA, ki je napisano v DZ (3. del) stran 58.
https://folio.rokus-klett.si/?credit=LB2-prenova-3&pages=58-59
Postani skladatelj in si izmisli še melodijo k pesmici. Ob petju se spremljaj z lastnimi glasbili. Lahko pa koga zaprosiš in skupaj ustvarita glasbeno spremljavo z doma izdelanimi glasbili.
2.B – GLASBENA UMETNOST
MAT – učni list (učni list dobiš tukaj) SLJ- branje knjige po svoji izbiri ali za bralno značko |
GLASBENA UMETNOST
KLIKNI NA TO POVEZAVO IN ODPRI DOKUMENT Z NASLOVOM PRISLUHNIMO INŠTRUMENTOM.
ANGLEŠČINA:
- NIT: Za vajo reši učni list Ločevanje in zbiranje odpadkov in reši še križanko.
- MAT: reši en delovni list.
- ŠPO: Tek čez ovire v naravi
- SLJ: Beri knjige (BBZ, DB) ali drugo poljubno knjigo in o prebrani vsebini napiši 10 povedi v zvezek.
- 4.A ANGLEŠČINA: Delonadaljavo_TJA_4r_cetrtek19
NIT
UČB str. 66 do 68 – Preberi poglavje o gugalnicah
– Izdelaj model gugalnice
Pomoč:
- I-Učbeniki: https://eucbeniki.sio.si/
Izberi NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA 5 (KAZALO, GIBANJE SE PRENAŠA, IZDELAVA MODELA GUGALNICE)
SLJ
- Branje knjige za DB
- Pišem dnevnik
5.B ANGLEŠČINA:
Učenci, ki imate dodatno strokovno pomoč, boste tukaj našli navodila za delo.
Za vsa vprašanja, pomoč ali pa samo kakšen pozdrav, smo dosegljive na:
JANJA BAŠELJ: janja.baselj@os-cerkno.si
MARTINA BIZJAK: bizjakmartina@os-cerkno.si
AJDA PODOBNIK: apodobnik@os-cerkno.si
IRENA ZAJC: izajc@os-cerkno.si
JANJA REJEC: jrejec@os-cerkno.si
Splošne vaje za vse učence:
Vaje za učence z _doktorsko_ pisavo
MATEMATIKA:
5.delovni list-PISNO DELJENJE
Naloge delajte v zvezek za matematiko!!!
SLOVENŠČINA:
Slavko Pregl- Odprava zelenega zmaja- ogled nadaljevanke AVTO, naloga po ogledu nadaljevanke-zapis strnjene obnove v zvezek za književnost (UVOD, JEDRO, ZAKLJUČEK)
NARAVOSLOVJE:
ANGLEŠČINA:
V zvezek si napiši naslov Good or bad habits? (Dobre ali slabe navade?) . V učbeniku str. 67, nal. 4 si oglej vprašalnik, ki ga v roki drži Ben. Preberi ga in v slovarčku zadaj v knjigi poišči besede, ki jih ne razumeš. Zapiši jih v zvezek. Nato s pomočjo povezave na www.iRokus.si poslušaj, kaj o svojih navadah pove Ben. Njegove odgovore si v obliki številk in črk označi v zvezek. Vprašalnik reši tudi sam(a). Poročaj o svojih in Benovih odgovorih v pisni obliki v zvezek. Primer: 1. Ben usually does his homework on time. I always do my homework on time.
MATEMATIKA:
5.delovni list-PISNO DELJENJE
Naloge delajte v zvezek za matematiko!!!
SLOVENŠČINA:
Slavko Pregl- Odprava zelenega zmaja- ogled nadaljevanke AVTO, naloga po ogledu nadaljevanke-zapis strnjene obnove v zvezek za književnost (UVOD, JEDRO, ZAKLJUČEK)
ZGODOVINA:
V priponki je besedilo o začetkih gradbeništva. Preberi ga in v zvezek odgovori na naslednja vprašanja:
- Zakaj so ljudje v starem veku na različnih območjih gradili stavbe iz različnih materialov?
- Naštej nekaj gradbenih dosežkov iz rimske dobe na našem ozemlju.
- Zakaj so do 15. stoletja gradovi nastajali na vzpetinah?
- Katere razlike opaziš med srednjeveško kmečko in meščansko hišo? Zapiši jih.
- Opiši, kakšno vlogo so imeli samostani v srednjem veku.
Priponka: gradivo_zgo_6r_20marec2020.pdf
ANGLEŠČINA:
V zvezek si napiši naslov Good or bad habits? (Dobre ali slabe navade?) . V učbeniku str. 67, nal. 4 si oglej vprašalnik, ki ga v roki drži Ben. Preberi ga in v slovarčku zadaj v knjigi poišči besede, ki jih ne razumeš. Zapiši jih v zvezek. Nato s pomočjo povezave na www.iRokus.si poslušaj, kaj o svojih navadah pove Ben. Njegove odgovore si v obliki številk in črk označi v zvezek. Vprašalnik reši tudi sam(a). Poročaj o svojih in Benovih odgovorih v pisni obliki v zvezek. Primer: 1. Ben usually does his homework on time. I always do my homework on time.
NARAVOSLOVJE:
SLOVENŠČINA:
V zvezek za jezik napiši odgovore na vprašanja v delovnem zvezku Slovenščina za vsak dan 7, stran 19/1. Nato preberi besedilo KAKO ŽIVIJO JAPONCI in reši naloge od 20/3 do 21/7 ter od 22/10 do 25/20.
ANGLEŠČINA:
Danes beremo o naseljevanju Amerike od najbolj oddaljene zgodovine do kolonizacije s strani Evropejcev. Besedilo se dotakne tudi usode prvotnih prebivalcev, ki so jih kolonizatorji napačno poimenovali Indijanci.
Za uvod si poglej video na povezavi https://www.youtube.com/watch?v=wsMGICONtb8
The first Americans – Preberi besedilo na str. 73 v učbeniku. Izpiši si nove besede in s pomočjo slovarčka v učbeniku poišči slovenske pomene. Zapiši jih v zvezek. Nato v zvezek prepiši trditve v Task A in jih označi kot resnične (T) ali napačne (F). Napačne trditve popravi v pravilne.
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
NARAVOSLOVJE:
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
ANGLEŠČINA:
Preveri, ali znaš uporabljati strukture naučene v prejšnji lekciji s pomočjo tabel in kratkih razlag v učbeniku na straneh 74 in 75. Vaje ob razlagah reši v zvezek. (Naslov v zvezek je REVISION).
RAZREDNA URA:
FILMSKA VZGOJA
SLOVENŠČINA:
8.S1, 8.S2, 8.S3
– DAN ZA BRANJE: Ivan Tavčar – Visoška kronika (povezava)
FIZIKA:
V učbeniku preberi poglavje Trenje in upor str. od 89 do 92. Nato v delovnem zvezku reši naloge na straneh 134, 137, 138.
Če nimaš učbenika ali delovnega zvezka gradivo v datoteki trenje in upor naloge reši v zvezek.
ANGLEŠČINA:
S1 in S3
S2
Po učnem listu Izražanje prihodnosti, ki ga imaš prilepljenega v zvezku, ponovi rabo prihodnjikov. Potem naredi vaje v delovnem zvezku str. 40, 41. Morebitne nove besede poišči v slovarčku v učbeniku ali si pomagaj s spletnim slovarjem Pons.
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
FILMSKA VZGOJA
SLOVENŠČINA:
8.S1, 8.S2, 8.S3
– DAN ZA BRANJE: Ivan Tavčar – Visoška kronika (povezava)
ANGLEŠČINA:
S1 in S3
S2
Po učnem listu Izražanje prihodnosti, ki ga imaš prilepljenega v zvezku, ponovi rabo prihodnjikov. Potem naredi vaje v delovnem zvezku str. 40, 41. Morebitne nove besede poišči v slovarčku v učbeniku ali si pomagaj s spletnim slovarjem Pons.
BIOLOGIJA:
Biologija 8 b
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
SLOVENŠČINA:
Srečko Kosovel: Pa da bi znal
Preberi pesem v berilu na str. 152, nato v zvezek za književnost pisno reši naloge na str. 153 (Raziskujmo besedilo, Potujmo v svet književnosti).
KEMIJA:
V delovnem zvezku reši naloge na str. 36/3, 37., 38/4, 5. Izvedi poskus, ki je opisan v delovnem zvezku na str. 40. Kako slečemo jajce in odgovori na vprašanja. Če nimaš delovnega zvezka je gradivo v datoteki alehidi,dz. Na spletu odpri i-učbenik kemija 9. Izberi poglavje Alkoholi sorodniki vode. Preglej gradivo in reši interaktivne naloge.
MAT :
Navodila za delo najdete tukaj.
IP ROM:
Ponovno poišči in si pripravi 8 slik in dva videoposnetka na svojo temo. Videoposnetki naj bodo dolgi do 3 minute. Naslednji teden jih boš po navodilih uporabil za dodajanje galerije in videoposnetkov.
ANGLEŠČINA:
Ponovitev izražanja preteklosti. Prijavi se na www.znamzavec.si in poišči vadnico za 9. razred. V kazalu poišči zavihek Izražanje preteklosti. Preberi razlago in rešuj vaje do konca poglavja.
SLOVENŠČINA:
Srečko Kosovel: Pa da bi znal
Preberi pesem v berilu na str. 152, nato v zvezek za književnost pisno reši naloge na str. 153 (Raziskujmo besedilo, Potujmo v svet književnosti).
MAT :
Navodila za delo najdete tukaj
ANGLEŠČINA:
Ponovitev izražanja preteklosti. Prijavi se na www.znamzavec.si in poišči vadnico za 9. razred. V kazalu poišči zavihek Izražanje preteklosti. Preberi razlago in rešuj vaje do konca poglavja.
Učenci, ki imate dodatno strokovno pomoč, boste tukaj našli navodila za delo.
Za vsa vprašanja, pomoč ali pa samo kakšen pozdrav, smo dosegljive na:
JANJA BAŠELJ: janja.baselj@os-cerkno.si
MARTINA BIZJAK: bizjakmartina@os-cerkno.si
AJDA PODOBNIK: apodobnik@os-cerkno.si
IRENA ZAJC: izajc@os-cerkno.si
JANJA REJEC: jrejec@os-cerkno.si
Splošne vaje za vse učence:
Vaje za učence z _doktorsko_ pisavo
OBVESTILA UČITELJEV
SVETOVALNA SLUŽBA
Za učence, ki imate dodano strokovno pomoč je šolska svetovalna služba skupaj z učiteljicami, ki izvajajo DSP, pripravila nekaj vaj za OGREVANJE MOŽGANČKOV IN VAJE ZA OGREVANJE . Seveda lahko vaje naredite tudi vsi ostali učenci.
Vaje za učence z _doktorsko_ pisavo
MOJCA LIPUŽIČ MORAVEC
Učenci, za vprašanja in pomoč sem vam stalno na voljo na elektronskem naslovu: mojca.sola.cerkno@gmail.com
STALNO DELO:
Za učence 8. razredov stalno velja branje domačega branja:
- Ivan Tavčar: Visoška kronika (https://view.publitas.com/os/visoska_kronika/page/1)
Dokument si lahko preneseš na računalnik ali telefon, po želji ga lahko pošljem tudi na elektronski naslov
Učenci 7. razreda se naučijo pesem na pamet:
ROMAN EBERLINC
Učne vsebine, ki so vidne na urniku za ponedeljek, 16. marca, razporedite do 26. marca na dneve, kot so na šolskem urniku.
MARIJA URH LAHAJNAR
IPUBE: V Wordu nadaljuj s pisanjem svoje projektne naloge. Premisli, kaj že imaš narejeno in od tam nadaljuj. Če potrebuješ svoj osnutek mi piši na mail: murh@os-cerkno.si
IP MME- naredite PowerPoint za svojo izbrano temo.
MARKO BEVK
Navodila za brezplačen dostop do e-gradiv boste našli na tej povezavi.
MIJA BAVCON VENKO
Ure matematike so za vse skupine enake, snov, ki jo objavimo, si razporediš glede na dneve, kot so po šolskem urniku (4 ure na teden).
ANICA SVETIK
Učenci IP NEMŠČINA iz 7., 8. in 9. razreda poiščite svoja uporabniška imena in gesla za dostop do eTwinninga in se nanj prijavite, ker bomo v prihodnje kakšno stvar delali tudi preko eTwinninga.
UČITELJA PREDMETA ŠPORT
Vaje za prvi teden za vse učenec od 6. do 9. razreda.
IP ŠPORT ZA SPROSTITEV: SZS_9__1
ANA KOREN
Zaradi narave dela pri izbirnih predmetih Likovno snovanje 1, 2, 3 trenutno ne bomo delali na daljavo. Vsebine bomo izvedli v večurnih sklopih ob prihodu nazaj v šolo. V kolikor bi prišlo do sprememb, vas obvestim.
Prav tako sem za vsa vprašanja na voljo na spletnem naslovu ustvarjam.vsepovrsti@gmail.com.
Na programu SLO1 se od ponedeljka 16. 3. dalje, v času okrog 14.30 vrtijo dokumentarne serije Veliki slikarji na malem ekranu. Toplo priporočam kak ogled.
TANJA MARINAC:
GOSPODINJSTVO 6. RAZRED:
Učenci 6.razreda morate skuhati 2 kosili do 27.3.2020, fotografirati in mi poslati na tanja.marinac@os-cerkno.si.
V priponki boš našel recepte za:
1. Govejo juho z zdrobovimi cmočki, špageti s smetano in grahom
2. Rižota s paradižnikom in tuno
3. Pire krompir s špinačno omako, jajcem na oko in hrenovko
4. Kremna juha, solata s piščančjim zrezkom in čokoladni puding
5. Zelenjavna mineštra in palačinke
Ideje so primerne za učence od 6. – 9. razreda.
IRENA ZAJC:
Če je kdo pozabil geslo za vstop v Scratch ali Tynker ali Moj Arnes, naj mi piše na elektronski naslov izajc@os-cerkno.si in mu bom poslala geslo. Prav tako mi pišite, če imate kakršnakoli vprašanja.