V sodobnem času je pomembno, da učence opremimo z različnimi veščinami, ki jim bodo v pomoč pri nadaljnjih poklicnih odločitvah, pa tudi v vsakdanjem življenju.

Robotika in elektronika sta vsekakor del uporabnih veščin, ki jih potrebuje današnja družba. Letos smo zato obe področji združili v enovit krožek Robotika in elektronika, pri katerem učenci pod vodstvom mentorjev Marka Bevka in Irene Zajc kombinirajo programiranje robotov  v sistemu LegoMindstorm in programiranje elektronskih vezij v programskem okolju Arduino.

Tako je po idejni zamisli učitelja Marka Bevka nastajal projekt Parkirišče, pri katerem so učenci izdelali avtomobilske robote in zapornice, kar naj bi  predstavljalo »pametni sistem parkiranja«.

Projekt smo v četrtek, 13. februarja, predstavili učencem predmetne stopnje in v petek, 14. februarja, učencem razredne stopnje.  Učenci so lahko spremljali dva robotska avtomobila, ki sta samodejno poiskala prazno parkirišče, uspešno parkirala, nato pa zapeljala po črti do zapornice in tam počakala, da se je zapornica odprla ter nato zapeljala iz območja parkirišča. Zapornice je uravnaval sistem elektronike in prav tako digitalni zaslon, ki je prikazoval število prostih mest.

Vzporedno se je odvijal še prikaz robota, ki se je premikal po črti in se ustavil, če si mu približal oviro, ter programirani »vsevednež«, ki je na digitalnem zaslonu pokazal odgovor na vsa vprašanja, ki so se začela z »Ali….?«. Predvsem zadnji prikaz je povzročil veliko smeha in zabave, saj je razkril marsikatero skrivnost.

Izkušnje, ki jih dobijo učenci pri krožku so vsekakor dragocene, saj se poleg veščine programiranja naučijo tudi vztrajnosti, potrpežljivosti, natančnosti, strategije reševanja različnih problemov in medsebojnega sodelovanja. Dokazali so, da jim vse našteto gre dobro od rok.

(Skupno število obiskov 243, 1 obiskov danes)
Dostopnost