POUK NA DALJAVO
TOREK, 14. 4.  2020
KULTURNI DAN

Navodilo

KULTURNI DAN

Navodilo

KULTURNI DAN

Navodilo

KULTURNI DAN  – Ogled slovenskega filma Sreča na vrvici

 

 

1.DEL filma:   https://www.dailymotion.com/video/x2kdcqv

2.DEL filma:   https://www.dailymotion.com/video/x2kdcyp

NAVODILA ZA DELO Delovni list _ SREČA NA VRVICI

KARAOKE : https://www.youtube.com/watch?v=43zueoS6fCM

Besedilo_pesmi_Sreča na vrvici

 

KULTURNI DAN  – Ogled slovenskega filma Sreča na vrvici

 

 

Povezava 1.DEL filma: https://www.dailymotion.com/video/x2kdcqv

Povezava 2.DEL filma: https://www.dailymotion.com/video/x2kdcyp

NAVODILA ZA DELO Delovni list _ SREČA NA VRVICI

KARAOKE : https://www.youtube.com/watch?v=43zueoS6fCM

Besedilo_pesmi_Sreča na vrvici

KULTURNI DAN        

 

Danes je pred vami glasbeno-likovni kulturni dan. Najprej si oglejte glasbeni del, nato likovnega. Likovni se veže na glasbeni del.

GLASBENI DELI: ČUDNI INŠTRUMENTI – delovni list z ogledom oddaje

LIKOVNI DEL: Nenavadni inštrumenti

 

KULTURNI DAN        

 

Danes je pred vami glasbeno-likovni kulturni dan. Najprej si oglejte glasbeni del, nato likovnega. Likovni se veže na glasbeni del.

GLASBENI DEL: ČUDNI INŠTRUMENTI – delovni list z ogledom oddaje

LIKOVNI DEL: Nenavadni inštrumenti

 

Danes je pred vami glasbeno-likovni kulturni dan. Najprej si oglejte glasbeni del, nato likovnega. Likovni se veže na glasbeni del.

 

GLASBENI DEL: ČUDNI INŠTRUMENTI – delovni list z ogledom oddaje

LIKOVNI DEL: Nenavadni inštrumenti

IP ROKOMET: navodila

Danes je pred vami glasbeno-likovni kulturni dan. Najprej si oglejte glasbeni del, nato likovnega. Likovni se veže na glasbeni del.

 

GLASBENI DEL: ČUDNI INŠTRUMENTI – delovni list z ogledom oddaje

LIKOVNI DEL: Nenavadni inštrumenti

IP ROKOMET: navodila

Danes je pred vami glasbeno-likovni kulturni dan. Najprej si oglejte glasbeni del, nato likovnega. Likovni se veže na glasbeni del.

 

 

 

 

 

 

 

GLASBENI DEL: Na tej povezavi poiščite in odprite dokument Zabavna glasba skozi 19. stoletje

LIKOVNI DEL: Henri Marie Raymond de Toulouse-Lautrec-Monfa

V PPT predstavitvi je tudi povezava do filmčka, ki je v angleščini. Tu si odprete prevod: Prevod

Danes je pred vami glasbeno-likovni kulturni dan. Najprej si oglejte glasbeni del, nato likovnega. Likovni se veže na glasbeni del.

 

GLASBENI DEL: Na tej povezavi poiščite in odprite dokument Zabavna glasba skozi 19. stoletje

LIKOVNI DEL: Henri Marie Raymond de Toulouse-Lautrec-Monfa

V PPT predstavitvi je tudi povezava do filmčka, ki je v angleščini. Tu si odprete prevod: Prevod

 

Danes je pred vami glasbeno-likovni kulturni dan. Najprej si oglejte glasbeni del, nato likovnega. Likovni se veže na glasbeni del.

 

GLASBENI DEL: Na tej povezavi poiščite in odprite dokument Zabavna glasba iz 19. v 20. stoletje

LIKOVNI DEL: LAND ART scena

 

Danes je pred vami glasbeno-likovni kulturni dan. Najprej si oglejte glasbeni del, nato likovnega. Likovni se veže na glasbeni del.

 

GLASBENI DEL: Na tej povezavi poiščite in odprite dokument Zabavna glasba iz 19. v 20. stoletje

LIKOVNI DEL: LAND ART scena

SREDA, 15. 4.  2020
NAVODILO ZA DELO 

 

 

ANGLEŠČINA: NAVODILA ZA DELO

 

 

MAT – SIMETRIJA  OGLEJ SI VIDEOPOSNETEK

 

 

GLASBENA UMETNOST

Na tej povezavi odpri dve datoteki: najprej Glasbeni kviz, nato Glasbeno ustvarjalnico

 

 

 

 

 

 

 

 

NAVODILA ZA DELO

SLJ – ZGODBA OB SLIKAH

ŠPO – NAVODILA ZA DELO

 

 

 

 

 

Kdor še ni poslal plakata ali besedilo o poklicu ter poročilo o športnem dnevu, naj to stori danes.

 

 

MAT: Ponovimo pisno deljenje

Reši 1. nalogo v DZ str. 74, 75 in 1. nalogo v DZ str. 78, 79. Računov ni treba pošiljati.

SLJ: Razumevanje besedila

Reši učni list Opis poklica – razumevanje besedila (tri strani). Najdeš ga tukaj: OPIS_ POKLICA

NIT: Po zgradbi smo si ljudje podobni, a vendarle različni

Preberi učbenik str. 104, 105, 106. V zvezek napiši naslov in prepiši Moram vedeti.

Na spodnji povezavi i- učbenika preberi in reši naloge str. 240 – 245 (Različni, a podobni).

https://eucbeniki.sio.si/nit4/1320/index.html

ŠPO: Tek na 60 m

S koraki odmeri približno 60 m in z nizkim startom čim hitreje preteči razdaljo. Čas ti lahko nekdo štopa. Pred tekom se dobro ogrej.

GUM: Danes je dan za glasbene želje. Najprej si pesem izberi sam, nato so na vrsti člani tvoje družine. Ob glasbi zapleši.

NIP – FRANCOŠČINA

Danes te vabim na virtualni ogled enega najbolj znanih in najlepših muzejev na svetu – muzeja Louvre v Parizu. Na spodnji povezavi lahko potuješ po različnih hodnikih in sobanah tega veličastnega gradu. Izberi si nekaj soban, ki se ti  zdijo najbolj zanimive, sprehodi se skozi njih in si oglej umetnine, ki jih muzej skriva. Sprehajaš se preprosto s puščicami na tipkovnici.

https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne

NIZ4 – RAČUNALNIŠTVO:

Ob 11. bomo imeli pouk na daljavo preko videokonference. Najprej si poglejte dva videoposnetka z navodili:
Prvi videoposnetek – kako vstopimo v spletno učilnico  in Drugi videoposnetek – kako poteka pouk v spletni učilnici
Spodaj boste našli dva podatka, ki ju potrebujete za vstop.
POVEZAVA: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-ucilnica/
GESLO: vstop

MAT – UTRDIMO SVOJE ZNANJE

 

 

NAVODILO: Račune prepiši v zvezek, računaj po navodilih prejšnje ure – na dolgo.

VAJA_Številski izrazi

SLJ –  VAJA_določanje samostalnikov in pridevnikov

NIT – Zapis v zvezek

ŠPO – Splošna kondicijska priprava

ANGLEŠČINA 5.B: NAVODILA ZA DELO

NIP – FRANCOŠČINA

Danes te vabim na virtualni ogled enega najbolj znanih in najlepših muzejev na svetu – muzeja Louvre v Parizu. Na spodnji povezavi lahko potuješ po različnih hodnikih in sobanah tega veličastnega gradu. Izberi si nekaj soban, ki se ti  zdijo najbolj zanimive, sprehodi se skozi njih in si oglej umetnine, ki jih muzej skriva. Sprehajaš se preprosto s puščicami na tipkovnici.

https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne

ANGLEŠČINA: NAVODILO ZA DELO 2. IN 3.R

 

 

ANGLEŠČINA – 4. razred

Za uvod si oglej kratek posnetek o zdravih vsakdanjih navadah na spodnji povezavi.

https://www.youtube.com/watch?v=_VczK2zV2sE

Na strani 88 v učbeniku si pod nalogo 1 preberi in poslušaj, katere navade so zdrave. Reši tudi 2. nalogo (povej, katere navade na sličicah so zdrave in katere niso.) V zvezek napiši naslov HEALTHY AND UNHEALTHY HABITS (ZDRAVE IN NEZDRAVE NAVADE). Pod naslov preriši razpredelnico, kot je v učbeniku na strani 89, vendar za člane svoje družine. Najprej izpolni za sebe. Nato po angleško vprašaj vsakega člana družine vseh pet vprašanj (na primer: How many hours a week do you do sport?) in označi. Koliko oseb v tvoji družini ima zdrave navade? Koliko pa ne preveč?

OSTALI PREDMETI:POUK NA DALJAVO 15. 4.

ISP 1. razred – za učence z zmanjšano pozornostjo in koncentracijo, vaje najdeš tukaj – 3. ISP 1. RAZRED.

 

 

 

ISP SOCIALNE VEŠČINE (1.-3. RAZRED) 

Danes so pred teboj tri naloge:

  1. Si že kdaj pomislil kako bi bilo, če bi lahko ustavil svoje misli. Ali je sploh to mogoče? Prosi enega od staršev, da počasi šteje do 15. Usedi se vzravnano in udobno. Oči lahko pripreš ali popolnoma zapreš, naslednjih petnajstih sekundah poskušaj ne razmišljati. Kaj si opazil? Ali si lahko ustavil misli ali si si ves čas v sebi govoril: “Ne bom razmišljal!” Katera misel je bila prva, ki se ti je v tem času porodila? Naj ti razkrijem, da se misli ne da kar tako ustaviti. Ves čas se v nas porajajo misli. Včasih so vesele, zabavne, radostne spet drugič jezne, zaskrbljujoče. Dobro je, da jih sprejmeš, v njih prepoznaš čustveno stanje in nanje primerno reagiraš.
  2. Zapri oči in pomisli na pretekli teden – kaj vse si doživel. Izberi si en dogodek, ki te je najbolj osrečil in ga zaupaj staršem.
  3. Izberi si novo vajo iz čuječnosti, ki jo najdeš v rubriki SVETOVALNA SLUŽBA – KRATKE VAJE ZA UMIRITEV IN SPROSTITEV, na desni strani spletne strani šole.

Še vedno vas čakava, da nama napišete, katera vaja vam je bila najbolj všeč, na janja.baselj@os-cerkno.si ali bizjakmartina@os-cerkno.si.

Lep pozdrav do prihodnjega tedna – Martina in Janja

 

DSP – 5. B – TJA (Martina Bizjak, Ajda Podobnik)

Pri zadnji nalogi preverjanja znanja si pomagaj z naseldnjimi osebki oziroma kratkimi svojilnimi zaimki:

jaz – I —- moje – MY;    ona – SHE  —- njeno –  HER;     on – HE —- njegovo – HIS;    ono (za žival/predmet) – IT —- od onega – ITS;    mi – WE —- naše – OUR;    ti/vi – YOU —- tvoje/vaše – YOUR;     oni – THEY —- njihovo – THEIR

V kolikor si še nisi izdelal spominske kartice za imena mesecev in vrstilne števnike, si to naredi sedaj in z njimi utrjuj znanje.

ISP – 4. razred (Maja Tušar)

Reši učni list pri SLJ. V kolikor boš imel kakšna vprašanja, mi lahko pišeš na: maja.tusaros@os-cerkno.si. Če še nisi pripravil opisa poklica, ga pripravi sedaj. Lahko si pomagaš s tem: Opis poklica.

ANGLEŠČINA:

 

Navodila za delo

MATEMATIKA:

V zvezek napiši naslov PLOŠČINSKE MERSKE ENOTE IN MERJENJE PLOŠČINE

Prepiši »TABLETKO« na str. 148 in preriši spodnjo tabelo Pretvarjanje ploščinskih Eno

Preberi rešene primere na str.148 in 149, nal. 1,2,3, in jih ponovno reši oz. prepiši v zvezek.   

(FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)

SLOVENŠČINA:

V zvezku za slovenski jezik si še enkrat preberi vse o GLAGOLU.

 Delovni zvezek str. 50 in 51-  reši nal. 12,13,14,15,16,17 in 18. (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)

ŠPORT

Navodila za delo: klikni tukaj

Vsi tisti, ki še niste opravili športnega dneva ali poslali izpolnjen delovni list, je zadnji dan za oddajo, 17. 4. 2020.

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA:

Vsi, ki mi še niste posredovali slik svojih zvezkov in izdelkov, to naredite čimprej. Zadnji dan za oddajo je petek, 17.4.. Če takrat gradiv ne prejmem, boste imeli svoje naloge označene kot neopravljene. Vsi, ki ste naloge že opravili, ste v tem tednu prosti.

IP – FRANCOŠČINA

Danes te vabim na virtualni ogled enega najbolj znanih in najlepših muzejev na svetu – muzeja Louvre v Parizu. Na spodnji povezavi lahko potuješ po različnih hodnikih in sobanah tega veličastnega gradu. Izberi si nekaj soban, ki se ti  zdijo najbolj zanimive, sprehodi se skozi njih in si oglej umetnine, ki jih muzej skriva. Sprehajaš se preprosto s puščicami na tipkovnici.

https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne

GEOGRAFIJA:

Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
6.a,b – geo  Kartografija
Kaj je zemljevid in kako nastane ?
Učbenik stran 10, 11. Preberi in napiši obnovo.

ANGLEŠČINA:

 

Navodila za delo

MATEMATIKA:

V zvezek napiši naslov PLOŠČINSKE MERSKE ENOTE IN MERJENJE PLOŠČINE

Prepiši »TABLETKO« na str. 148 in preriši spodnjo tabelo Pretvarjanje ploščinskih Eno

Preberi rešene primere na str.148 in 149, nal. 1,2,3, in jih ponovno reši oz. prepiši v zvezek.   

(FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)

SLOVENŠČINA:

V zvezku za slovenski jezik si še enkrat preberi vse o GLAGOLU.

 Delovni zvezek str. 50 in 51-  reši nal. 12,13,14,15,16,17 in 18. (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)

ŠPORT

Navodila za delo: klikni tukaj

Vsi tisti, ki še niste opravili športnega dneva ali poslali izpolnjen delovni list, je zadnji dan za oddajo, 17. 4. 2020

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA:

Vsi, ki mi še niste posredovali slik svojih zvezkov in izdelkov, to naredite čimprej. Zadnji dan za oddajo je petek, 17.4.. Če takrat gradiv ne prejmem, boste imeli svoje naloge označene kot neopravljene. Vsi, ki ste naloge že opravili, ste v tem tednu prosti.

IP – FRANCOŠČINA

Danes te vabim na virtualni ogled enega najbolj znanih in najlepših muzejev na svetu – muzeja Louvre v Parizu. Na spodnji povezavi lahko potuješ po različnih hodnikih in sobanah tega veličastnega gradu. Izberi si nekaj soban, ki se ti  zdijo najbolj zanimive, sprehodi se skozi njih in si oglej umetnine, ki jih muzej skriva. Sprehajaš se preprosto s puščicami na tipkovnici.

https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne

GEOGRAFIJA:

Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
6.a,b – geo  Kartografija
Kaj je zemljevid in kako nastane ?
Učbenik stran 10, 11. Preberi in napiši obnovo.

ANGLEŠČINA:

 

Navodila za delo

SLOVENŠČINA

Stalne besedne zveze in pregovori so jezikovna snov, ki nam ni tuja. S stalnimi besednimi zvezami smo se namreč že ukvarjali, ko smo brali Martina Krpana in razlagali pomen njegovih besed, s pregovori pa ob branju basni, ko smo ugotavljali, da je njihov nauk/morala pogosto izražen(-a) s pregovori.

Najprej si v zvezek za jezik zapišite razlago, v čem se stalne besedne zveze in pregovori razlikujejo med seboj: Stalne besedne zveze in pregovori (LINK)

Nato rešite nalogeDZ od 54/1 do 59/16.

ŠPORT

Navodila za delo: klikni tukaj

Vsi tisti, ki še niste opravili športnega dneva ali poslali izpolnjen delovni list, je zadnji dan za oddajo, 17. 4. 2020

MATEMATIKA:

Navodila za delo dobiš na videokonferenci ob 9.00. Za navodila glede dostopa do konference, preveri svoj e-mail naslov.

Naloge današnje ure so tukaj in tukaj.

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA

Vsi, ki vam še ni uspelo dokončati seminarske predstavitve, morate to obvezno narediti v tem tednu. Ostali ste prosti.

NARAVOSLOVJE:

Naravoslovje 7a 15 4 2020

GEOGRAFIJA:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
– Vzhodna Evropa in Severna Azija
– Pokrajinske enote
– Podnebja
– Življenjske razmere, gospodarstvo
Učbenik stran 73 -75.
Preberi in napiši obnovo ali naredi miselne vzorce. Na spletu poišči zemljevid Evrope in Azije in poišči pokrajinske enote, preštudiraj podnebno karto, gospodarsko karto.

DKE:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.

  • Diskriminacija
  • Ksenofobija
  • Antisemitizem
  • Strpnost

Učbenik stran 57 – 59-
Preberi in naredi miselne vzorce. Poišči  to tematiko na spletu in si razširi znanje in razumevanje.
ZGODOVINA:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.

  1. a,b zgo
  • Gaj Oktavij Avgust, dobri cesarji, slabi cesarji – Učbenik stran 74, 75. Preberi in naredi miselne vzorce. Razširi si znanje s pomočjo spleta.
  • Gospodarski razcvet rimskega imperija. Učbenik stran 75,76. Preberi in naredi miselne vzorce.
ANGLEŠČINA

 

Učbenik, stran 82. Izpiši si izraze za prelomne dogodke v življenju (naloga 1) v slovar v zvezku. Poskusi jih postaviti še v preteklik in jih prevesti v slovenščino. Potem jih poslušaj in vadi izgovorjavo. Oglej si tudi 2. nalogo. Matt je pri vedeževalki in zanimajo ga različne stvari o prihodnosti. V zvezek napiši naslov  AT THE FORTUNE TELLER’S. Prepiši Mattova vprašanja in najdi ustrezne odgovore nanja. Nato še poslušaj. Pod ta dialog zapiši še, kako bi izgledal pogovor pri vedeževalki, če bi jo obiskal/a TI. Kakšna vprašanja bi ji postavil/a? Kaj misliš, da bi ti odgovoril/a?

MATEMATIKA:

Navodila za delo dobiš na videokonferenci ob 9.00. Za navodila glede dostopa do konference, preveri svoj e-mail naslov.

Naloge današnje ure so tukaj in tukaj.

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA

Vsi, ki vam še ni uspelo dokončati seminarske predstavitve, morate to obvezno narediti v tem tednu. Ostali ste prosti.

NARAVOSLOVJE

Naravoslovje 7b 15 4 2020

ŠPORT

Navodila za delo: klikni tukaj

Vsi tisti, ki še niste opravili športnega dneva ali poslali izpolnjen delovni list, je zadnji dan za oddajo, 17. 4. 2020

GEOGRAFIJA:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
– Vzhodna Evropa in Severna Azija
– Pokrajinske enote
– Podnebja
– Življenjske razmere, gospodarstvo
Učbenik stran 73 -75.
Preberi in napiši obnovo ali naredi miselne vzorce. Na spletu poišči zemljevid Evrope in Azije in poišči pokrajinske enote, preštudiraj podnebno karto, gospodarsko karto.

DKE:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.

  • Diskriminacija
  • Ksenofobija
  • Antisemitizem
  • Strpnost

Učbenik stran 57 – 59-
Preberi in naredi miselne vzorce. Poišči  to tematiko na spletu in si razširi znanje in razumevanje.
ZGODOVINA:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.

  1. a,b zgo
  • Gaj Oktavij Avgust, dobri cesarji, slabi cesarji – Učbenik stran 74, 75. Preberi in naredi miselne vzorce. Razširi si znanje s pomočjo spleta.
  • Gospodarski razcvet rimskega imperija. Učbenik stran 75,76. Preberi in naredi miselne vzorce.

 

GLASBENA UMETNOST – Pomembna navodila

Analiza dela in ponovitev snovi – glasba renesanse

 

 

ANGLEŠČINA:

 

8. S2

Navodila za delo

SKUPINI 1 in 3

Reši extra exercises v učbeniku na strani 64. To šteje že za predpripravo za naslednje preverjanje znanja. Rešitve zapiši v zvezek.

SLOVENŠČINA (vse tri skupine) – REŠITVE ZA 1_MAČKOVA OČETA_resitve dokumentarec 2_MAČKOVA OČETA_resitve po branju v berilu

Sporočam, da še nisem prejela nekaj nalog za Tržačana in uradno zahvalo, zamudnike pozivam, da pošljete čimprej.

FRANCE PREŠEREN zivljenje in delo – navodilo (miselni vzorec pošlji do petka, 17. 4.)

BIOLOGIJA

Biologija 8a 15 4 2020

ŠPORT

Navodila za delo: klikni tukaj

Vsi tisti, ki še niste opravili športnega dneva ali poslali izpolnjen delovni list, je zadnji dan za oddajo, 17. 4. 2020

LIKOVNA UMETNOST: iluzija prostora prva ura

MATEMATIKA:

Navodila za delo dobiš na videokonferenci ob 10.00. Za navodila glede dostopa do konference, preveri svoj e-mail naslov.

Naloge današnje ure so tukaj.

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA

Vsi, ki vam še ni uspelo dokončati seminarske predstavitve, morate to obvezno narediti v tem tednu. Ostali ste prosti.

IP – FRANCOŠČINA

Danes te vabim na virtualni ogled enega najbolj znanih in najlepših muzejev na svetu – muzeja Louvre v Parizu. Na spodnji povezavi lahko potuješ po različnih hodnikih in sobanah tega veličastnega gradu. Izberi si nekaj soban, ki se ti  zdijo najbolj zanimive, sprehodi se skozi njih in si oglej umetnine, ki jih muzej skriva. Sprehajaš se preprosto s puščicami na tipkovnici.

https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne

NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET

Oma Elke plant eine Reise nach Salzburg; So fahre ich …

V preteklih urah smo se naučili, kako poimenujemo prevozna sredstva in kako povemo, kakšno je lahko potovanje. Najprej ponovite te izraze, nato se prijavite na https://www.irokusplus.si/ Maximal 2 (interaktivni delovni zvezek) ter poslušajte pogovor med babico Elke in Leno  – naloga DZ 44/4a. Označite, ali so trditve pravilne (R) ali napačne (F). Nato preberite nalogo v DZ 44/4b in z besedami nad e-pošto dopolnite besedilo. Na koncu preverite rešitve. REŠITVE – LINK

Med novicami na šolski spletni strani si oglejte novičko V ŠOLO, kjer je filmček ŠRTV. Nato uporabite pridobljeno znanje ter napišite »mini spis« o svoji uporabi prometnih sredstev: SO FAHRE ICH … (So fahre ich – NAVODILA) Potrudite se, saj gre za preverjanje znanja. Spis pošljite do petka, 17. 4. 2020, na e-naslov anica.sola.cerkno@gmail.com

GEOGRAFIJA:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.

  • Severna Amerika – gospodarstvo, učbenik stran 63,64,65.
  • Preberi in naredi miselne vzorce. S pomočjo spleta poskušaj rešiti nalogo na strani 65. Kaj se dogaja z gospodarstvom sedaj, v času pandemije?

DKE:

Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
Človeštvo  in prihodnost
– Kaj je globalizacija
– Globalni problemi človeštva, učbenik stran 79 – 82.
Preberi, razmisli in naredi miselne vzorce. Nauči se nove izraze.

GLASBENA UMETNOST – dokumente odpiraj tako, kot so oštevilčeni po vrsti

ANGLEŠČINA:

 

8. S2

Navodila za delo

SKUPINI 1 in 3

Reši extra exercises v učbeniku na strani 64. To šteje že za predpripravo za naslednje preverjanje znanja. Rešitve zapiši v zvezek

SLOVENŠČINA (vse tri skupine) – REŠITVE ZA 1_MAČKOVA OČETA_resitve dokumentarec 2_MAČKOVA OČETA_resitve po branju v berilu

Sporočam, da še nisem prejela nekaj nalog za Tržačana in uradno zahvalo, zamudnike pozivam, da pošljete čimprej.

FRANCE PREŠEREN zivljenje in delo – navodilo (miselni vzorec pošlji do petka, 17. 4.)

ŠPORT

Navodila za delo: klikni tukaj

Vsi tisti, ki še niste opravili športnega dneva ali poslali izpolnjen delovni list, je zadnji dan za oddajo, 17. 4. 2020

FIZIKA navodilo za delo

KEMIJA navodilo za delo

MATEMATIKA:

Navodila za delo dobiš na videokonferenci ob 10.00. Za navodila glede dostopa do konference, preveri svoj e-mail naslov.

Naloge današnje ure so tukaj.

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA

Vsi, ki vam še ni uspelo dokončati seminarske predstavitve, morate to obvezno narediti v tem tednu. Ostali ste prosti.

IP – FRANCOŠČINA

Danes te vabim na virtualni ogled enega najbolj znanih in najlepših muzejev na svetu – muzeja Louvre v Parizu. Na spodnji povezavi lahko potuješ po različnih hodnikih in sobanah tega veličastnega gradu. Izberi si nekaj soban, ki se ti  zdijo najbolj zanimive, sprehodi se skozi njih in si oglej umetnine, ki jih muzej skriva. Sprehajaš se preprosto s puščicami na tipkovnici.

https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne

NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET

Oma Elke plant eine Reise nach Salzburg; So fahre ich …

V preteklih urah smo se naučili, kako poimenujemo prevozna sredstva in kako povemo, kakšno je lahko potovanje. Najprej ponovite te izraze, nato se prijavite na https://www.irokusplus.si/ Maximal 2 (interaktivni delovni zvezek) ter poslušajte pogovor med babico Elke in Leno  – naloga DZ 44/4a. Označite, ali so trditve pravilne (R) ali napačne (F). Nato preberite nalogo v DZ 44/4b in z besedami nad e-pošto dopolnite besedilo. Na koncu preverite rešitve. REŠITVE – LINK

Med novicami na šolski spletni strani si oglejte novičko V ŠOLO, kjer je filmček ŠRTV. Nato uporabite pridobljeno znanje ter napišite »mini spis« o svoji uporabi prometnih sredstev: SO FAHRE ICH … (So fahre ich – NAVODILA) Potrudite se, saj gre za preverjanje znanja. Spis pošljite do petka, 17. 4. 2020, na e-naslov anica.sola.cerkno@gmail.com

GEOGRAFIJA:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.

  • Severna Amerika – gospodarstvo, učbenik stran 63,64,65.
  • Preberi in naredi miselne vzorce. S pomočjo spleta poskušaj rešiti nalogo na strani 65. Kaj se dogaja z gospodarstvom sedaj, v času pandemije?

DKE:

Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
Človeštvo  in prihodnost
– Kaj je globalizacija
– Globalni problemi človeštva, učbenik stran 79 – 82.
Preberi, razmisli in naredi miselne vzorce. Nauči se nove izraze.

ŠPORT
Navodila za delo: klikni tukaj
Vsi tisti, ki še niste opravili športnega dneva ali poslali izpolnjen delovni list, je zadnji dan za oddajo, 17. 4. 2020.
LIKOVNA UMETNOST: land art
MATEMATIKA:
Preveri in popravi tukaj.
IP – FRANCOŠČINA

Danes te vabim na virtualni ogled enega najbolj znanih in najlepših muzejev na svetu – muzeja Louvre v Parizu. Na spodnji povezavi lahko potuješ po različnih hodnikih in sobanah tega veličastnega gradu. Izberi si nekaj soban, ki se ti  zdijo najbolj zanimive, sprehodi se skozi njih in si oglej umetnine, ki jih muzej skriva. Sprehajaš se preprosto s puščicami na tipkovnici.

https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne

GEOGRAFIJA:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
Obsredozemske pokrajine

  1. Flišne in kraške pokrajine, Učbenik stran 90 – 92.

Preberi in naredi miselne vzorce. Reši nalogo na strani 91 – dejavnosti – s svinčnikom na svojem zemljevidu.

  1. Tržaški zaliv, gospodarske dejavnosti. Učbenik stran 92,93.

Preberi in naredi miselne vzorce.
Reši nalogo na strani 93 s svinčnikom.

ZGODOVINA:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
Učbenik stran 63,64.
– Kolonije so postale nove države
– Boj Nelsona Mandele
– Boj palestinskega naroda
Preberi in naredi obnovo ali miselne vzorce.
Razširi znanje in razumevanje s pomočjo člankov na spletu.

SLOVENŠČINA

 

SOŽALJE

Naučili se bomo, kako izražamo sočutje z nekom, ki občuti izgubo. Preberite besedili v DZ 65/1. Nato pisno rešite naloge od DZ 65/2 do 66/5. Rešite tudi naloge od 68/9 do 68/11, kjer boste utrjevali jezikovno znanje.

ŠPORT

Navodila za delo: klikni tukaj

Vsi tisti, ki še niste opravili športnega dneva ali poslali izpolnjen delovni list, je zadnji dan za oddajo, 17. 4. 2020

LIKOVNA UMETNOST: land art

FIZIKA navodilo za delo

BIOLOGIJA

Biologija 9b 15 4 2020

MATEMATIKA:

Preveri in popravi tukaj.

IP -FRANCOŠČINA

Danes te vabim na virtualni ogled enega najbolj znanih in najlepših muzejev na svetu – muzeja Louvre v Parizu. Na spodnji povezavi lahko potuješ po različnih hodnikih in sobanah tega veličastnega gradu. Izberi si nekaj soban, ki se ti  zdijo najbolj zanimive, sprehodi se skozi njih in si oglej umetnine, ki jih muzej skriva. Sprehajaš se preprosto s puščicami na tipkovnici.

https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne

GEOGRAFIJA:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
Obsredozemske pokrajine

  1. Flišne in kraške pokrajine, Učbenik stran 90 – 92.

Preberi in naredi miselne vzorce. Reši nalogo na strani 91 – dejavnosti – s svinčnikom na svojem zemljevidu.

  1. Tržaški zaliv, gospodarske dejavnosti. Učbenik stran 92,93.

Preberi in naredi miselne vzorce.
Reši nalogo na strani 93 s svinčnikom.

ZGODOVINA:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
Učbenik stran 63,64.
– Kolonije so postale nove države
– Boj Nelsona Mandele
– Boj palestinskega naroda
Preberi in naredi obnovo ali miselne vzorce.
Razširi znanje in razumevanje s pomočjo člankov na spletu.

UP-MATEMATIKA, Mija Bavcon Venko

 

Preveri in popravi preverjanje. Rešitve najdeš tukaj.

ČETRTEK, 16. 4.  2020

 

SLJ – POPRAVLJALNICA IGRAČ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MAT – PONOVIMO    Ustno ponovi poštevanko (množenje in deljenje) ,  DZ, str. 7

SPO – DEDIŠČINA

LIKOVNA UMETNOST: Prejšnji teden je bila naloga kar obsežna. Svoje likovne moči zato ta teden usmeri v lepe zapise v zvezke.

P.S.: Zapisala sem, da bom venčke objavila tudi na njihovi FB strani. Žal mi to ne bo uspelo, zato ga, če hočeš, lahko objaviš sam.

 

 

 

 

 

 

MAT: PISNO_DELJENJE_S_PREHODOM

SLJ: JEZIKOVNE_VAJE

ŠPO: SPORTNA_IGRA

DRU 4.B: PONOVIMO SNOV_DRU

DRU 4. A: Urejanje skupnega življenja

NIZ UMETNOST: Venčki so vam vzeli veliko časa. Zato ta teden mirujemo.

ANGLEŠČINA: NAVODILA ZA DELO

 Dobro jutro , petošolci!

Včeraj ste imeli kar veliko pisanja. Danes dokončate stvari, ki jih mogoče včeraj niste uspeli.

Zamudniki pa obvezno pošljite naloge, ki jih je bilo že potrebno poslati učiteljici, da jih pregleda.

Pri SLJ in MAT boste v prilogi odprli rešitve včeraj danih nalog. Natančno preglejte, kako ste reševali naloge

in če kaj ni bilo prav, popravite.

SLJ priloga: Določanje samostalnikov in pridevnikov_REŠITVE

 

MAT prilogaMAT – ŠTEVILSKI IZRAZI -2.URA – REŠITVE

DRU: 

Pripravite si zemljevid Slovenije, saj boste na zemljevidu iskali kraje, pokrajine, reke…

Na učnem listu (Nema karta Kras) na črto pri dani številki ali črki vpišete ustrezno ime kraja, reke.,..

Pomagate si lahko tudi z zemljevidom v prilogi.

ZEMLJEVID dinarskokraske pokrajine

UČNI LIST Nema karta kras

 

ŠPO: Vaje za krepitev hrbtnih mišic
ANGLEŠČINA – 5. A

Danes v učbeniku na strani 94 poslušaj pesmico o dedku in babici in vnukovem prijateljstvu, ki ga čuti do njiju njun vnuk. Če bo šlo, poskusi podobno, a krajšo pesmico napisati o enem svojem družinskem članu (mami, atu, bratu, sestri, teti, stricu, dedku, babici…). Pesmico lahko pošlješ učiteljici na naslov  turk.sanja@gmail.com

Na spodnji povezavi si oglej predstavitveno pesem za mesece v angleščini. https://www.youtube.com/watch?v=5enDRrWyXaw&list=PLqv4y60m_3_BsDssdzvrCueiho5Tc-1j8

Po ogledu v zvezek napiši naslov MONTHS OF THE YEAR (MESECI V LETU). Pod naslov po vrsti v angleščini z različnimi barvami zapiši  vse mesece v letu, od januarja do decembra. Pazi na to, da v angleščini mesece vedno pišemo z VELIKO začetnico. Nato si mesece naglas preberi. Si si jih vse zapomnil/a? Če imaš težave, si izdelaj male (lahko samolepilne)  listke z meseci v angleščini in na drugi strani v slovenščini. Listke položi na kupček, tako da boš videl/a samo slovenski napis. Znaš povedati angleško besedo za ta mesec? Če je tako, listek lahko položiš na stran. Tisti meseci, ki jih ne znaš, grejo v nov »krog« igre. Tako se ti bo vsak krog število mesecev, ki jih ne znaš, zmanjševalo. Ko boš vse listke položil/a na stran, si  zmagal/a 🙂 ! Če je ta vaja zate prelahka, lahko dodaš še dneve v tednu.

NIZ4 – RAČUNALNIŠTVO:

Ob 12.00 bomo imeli pouk na daljavo preko videokonference. Najprej si poglejte dva videoposnetka z navodili:
Prvi videoposnetek – kako vstopimo v spletno učilnico  in Drugi videoposnetek – kako poteka pouk v spletni učilnici
Spodaj boste našli dva podatka, ki ju potrebujete za vstop.
POVEZAVA: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-ucilnica/
GESLO: vstop

NIZ UMETNOST: Venčki so vam vzeli veliko časa. Zato ta teden mirujemo.

GLASBENA UMETNOST – na tej povezavi odpri vsebino Prekmurska ljudska glasba

GOSPODINJSTVO: navodila za videokonferenco vas čakajo na elektronski pošti. Če, kdo ni dobil mi lahko piše na gospodinjstvonadaljano@gmail.com. Vstopate preko povezave: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-gospodinjstvo/  – geslo: 1604. Začeli bomo ob 9:30, trajalo bo približno 15 minut, da si izmenjamo informacije o dosedanjem delu in podam navodila za naprej.

 

 

 

ANGLEŠČINA:

Naredi Extra exercises v učbeniku str. 72. Dodatna navodila in pomoč najdeš tukaj

MATEMATIKA:

SPOMNI SE, DA PREMIKAMO VEJICO VEDNO ZA DVE MESTI LEVO ALI DESNO, GLEDE NA VRSTNI RED PO VELIKOSTI MERSKIH ENOT ZA MERJENJE PLOŠČINE!!!
V  zvezek prepiši pod včerajšnji prepis nalog:   kilo-1000; hekto-100; deka-10; deci-1/10 ;centi-1/100 ; mili-1/1000 (/ piši kot ulomkovo črto) Na str. 149 reši nalogi 1 a), b) in 2 a),b)  (ne pozabiti na skice) ter na str. 150 nal. 5 (a),b),c),č),d),e),f),g)
(FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)

SLOVENSKI JEZIK:

Pojdi na you tube, vtipkaj lilliputput mravlja
Dvakrat si poglej risanko.
V zvezek za književnost napiši naslov LILLIPUTPUT-MRAVLJA
Napiši strnjeno obnovo risanke.
Ilustriraj risanko.
(FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)

NIZ4 – RAČUNALNIŠTVO:

Ob 11. bomo imeli pouk na daljavo preko videokonference. Najprej si poglejte dva videoposnetka z navodili:
Prvi videoposnetek – kako vstopimo v spletno učilnico  in Drugi videoposnetek – kako poteka pouk v spletni učilnici
Spodaj boste našli dva podatka, ki ju potrebujete za vstop.
POVEZAVA: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-ucilnica/
GESLO: vstop

LIKOVNA UMETNOST: košarica iz časopisnega papirja četrta ura_a

 

GOSPODINJSTVO: navodila za videokonferenco vas čakajo na elektronski pošti. Če, kdo ni dobil mi lahko piše na gospodinjstvonadaljano@gmail.com. Vstopate preko povezave: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-gospodinjstvo/  – geslo: 1604. Začeli bomo ob 9:30, trajalo bo približno 15 minut, da si izmenjamo informacije o dosedanjem delu in podam navodila za naprej.

 

 

 

ANGLEŠČINA:

Naredi Extra exercises v učbeniku str. 72. Dodatna navodila in pomoč najdeš tukaj

MATEMATIKA:

SPOMNI SE, DA PREMIKAMO VEJICO VEDNO ZA DVE MESTI LEVO ALI DESNO, GLEDE NA VRSTNI RED PO VELIKOSTI MERSKIH ENOT ZA MERJENJE PLOŠČINE!!!
V  zvezek prepiši pod včerajšnji prepis nalog:   kilo-1000; hekto-100; deka-10; deci-1/10 ;centi-1/100 ; mili-1/1000 (/ piši kot ulomkovo črto) Na str. 149 reši nalogi 1 a), b) in 2 a),b)  (ne pozabiti na skice) ter na str. 150 nal. 5 (a),b),c),č),d),e),f),g)
(FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)

SLOVENSKI JEZIK:

Pojdi na you tube, vtipkaj lilliputput mravlja
Dvakrat si poglej risanko.
V zvezek za književnost napiši naslov LILLIPUTPUT-MRAVLJA
Napiši strnjeno obnovo risanke.
Ilustriraj risanko.
(FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)

NIZ4 – RAČUNALNIŠTVO:

Ob 11. bomo imeli pouk na daljavo preko videokonference. Najprej si poglejte dva videoposnetka z navodili:
Prvi videoposnetek – kako vstopimo v spletno učilnico  in Drugi videoposnetek – kako poteka pouk v spletni učilnici
Spodaj boste našli dva podatka, ki ju potrebujete za vstop.
POVEZAVA: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-ucilnica/
GESLO: vstop

LIKOVNA UMETNOST: košarica iz časopisnega papirja četrta ura_a

 

NARAVOSLOVJE: Naravoslovje 7a 16 4 2020

ANGLEŠČINA:

 

 

 

Rešuj vaje v delovnem zvezku str. 52, 53. Obvezno si pomagaj z učbenikom in zvezkom. Če ugotoviš, da ti temeljno besedišče za pomembne dogodke v življenju (Important events) še dela preglavice, delaj na tem, da se izraze naučiš. Slušno nalogo poslušaj večkrat.

LS1: Venčki so vam vzeli veliko časa. Zato ta teden mirujemo.

FRANCOŠČINA – IZBIRNI PREDMET

Danes te vabim na virtualni ogled enega najbolj znanih in najlepših muzejev na svetu – muzeja Louvre v Parizu. Na spodnji povezavi lahko potuješ po različnih hodnikih in sobanah tega veličastnega gradu. Izberi si nekaj soban, ki se ti  zdijo najbolj zanimive, sprehodi se skozi njih in si oglej umetnine, ki jih muzej skriva. Sprehajaš se preprosto s puščicami na tipkovnici.

https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne

NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET: Verneinung mit »KEIN« + Farben (Zanikanje samostalnikov s KEIN + barve)

V prejšnjih urah smo se naučili izraze za šolske potrebščine in omenili, da se moramo v nemščini besede naučiti skupaj s členom DER, DAS, DIE, ki označuje spol samostalnika.

Danes pa se bomo naučili, kako zanikamo samostalnike. Če v nemščini zanikamo samostalnike, rabimo zanikani člen KEIN, ki se sklanja na isti način kot nedoločni člen EIN, npr.:

  • Ich habe keinen Spitzer. (Nimam nobenega šilčka.) – Hast du vielleicht einen Spitzer? (Imaš mogoče ti šilček?)
  • Die Lehrerin hat keine Kreide. (Učiteljica nima nobene krede.) – Sie braucht eine Kreide. (Ona rabi kredo.)

Oglej si tabeli MEMO v UČB 59/5,6. Nato se prijavi na https://www.irokusplus.si/ Maximal 1 (interaktivni delovni zvezek) in poslušaj posnetek pri nalogi v DZ 49/4a. (Na nakupovalnem seznamu s križci označi, kaj za šolo rabi Jan, kaj pa Alicia.) Nato reši nalogo DZ 50/4b. (Vstavi pravilni nedoločni ali zanikani člen KEIN.) Ponovno poslušaj posnetek in preveri rešitve.

Nato v zvezek zapiši razlago izrazov za barve in si jih zapomni. (Die Farben -LINK) Oglej si paleto v UČB 62/11 ter reši nalogo v DZ 50/5, DZ 70/1 (stolpec Farben) in UČNI LIST.

IP-UBE dobimo se v spletni konferenci. Navodilo ste prejeli po e-pošti.

MATEMATIKA

Navodila za delo najdeš tukaj.

NARAVOSLOVJE: Naravoslovje 7b 16 4 2020

SLOVENŠČINAKOZLOVSKA SODBA NA VIŠNJI GORI 5_KOZLOVSKA SODBA NA VIŠNJI GORI (NAVODILO), STRIP – Kozlovska sodba_strip (PAZI, NALOGE BO POTREBNO TUDI POSLATI.)

 

 

 

Še enkrat rešitve, če še nisi pregledal/-a REŠITVE 1, REŠITVE 2

LS1: Venčki so vam vzeli veliko časa. Zato ta teden mirujemo.

FRANCOŠČINA – IZBIRNI PREDMET

Danes te vabim na virtualni ogled enega najbolj znanih in najlepših muzejev na svetu – muzeja Louvre v Parizu. Na spodnji povezavi lahko potuješ po različnih hodnikih in sobanah tega veličastnega gradu. Izberi si nekaj soban, ki se ti  zdijo najbolj zanimive, sprehodi se skozi njih in si oglej umetnine, ki jih muzej skriva. Sprehajaš se preprosto s puščicami na tipkovnici.

https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne

NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET: Verneinung mit »KEIN« + Farben (Zanikanje samostalnikov s KEIN + barve)

V prejšnjih urah smo se naučili izraze za šolske potrebščine in omenili, da se moramo v nemščini besede naučiti skupaj s členom DER, DAS, DIE, ki označuje spol samostalnika.

Danes pa se bomo naučili, kako zanikamo samostalnike. Če v nemščini zanikamo samostalnike, rabimo zanikani člen KEIN, ki se sklanja na isti način kot nedoločni člen EIN, npr.:

  • Ich habe keinen Spitzer. (Nimam nobenega šilčka.) – Hast du vielleicht einen Spitzer? (Imaš mogoče ti šilček?)
  • Die Lehrerin hat keine Kreide. (Učiteljica nima nobene krede.) – Sie braucht eine Kreide. (Ona rabi kredo.)

Oglej si tabeli MEMO v UČB 59/5,6. Nato se prijavi na https://www.irokusplus.si/ Maximal 1 (interaktivni delovni zvezek) in poslušaj posnetek pri nalogi v DZ 49/4a. (Na nakupovalnem seznamu s križci označi, kaj za šolo rabi Jan, kaj pa Alicia.) Nato reši nalogo DZ 50/4b. (Vstavi pravilni nedoločni ali zanikani člen KEIN.) Ponovno poslušaj posnetek in preveri rešitve.

Nato v zvezek zapiši razlago izrazov za barve in si jih zapomni. (Die Farben -LINK) Oglej si paleto v UČB 62/11 ter reši nalogo v DZ 50/5, DZ 70/1 (stolpec Farben) in UČNI LIST.

IP-UBE dobimo se v spletni konferenci. Navodilo ste prejeli po e-pošti.

MATEMATIKA

Navodila za delo najdeš tukaj.

SLOVENŠČINA (vse tri skupine, poslušaj posnetek) – POVODNI MOŽ (Polde Bibič)

 ANGLEŠČINA – skupina 1

Reši Module 3 review (modre strani) na strani 66 in 67 v učbeniku. Ponovitev slovnice je sestavljena tako, da te preko preprostih primerov in razlag vodi do vaj, ki jih reši v zvezek.

ZGODOVINA
Tokrat se dobimo v spletni konferenci, kliknite na naslov: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-zgo8ab16042020/
geslo: zgo8ab

KEMIJA navodilo za delo

IP-MME dobimo se v spletni konferenci. Navodilo ste prejeli po e-pošti.

MATEMATIKA

Navodila za delo najdeš tukaj.

IP ŠPORT ZA ZDRAVJE: navodila za delo

SLOVENŠČINA (vse tri skupine, poslušaj posnetek) – POVODNI MOŽ (Polde Bibič)

BIOLOGIJABiologija 8b 16 4 2020

ANGLEŠČINA – skupina 1

Reši Module 3 review (modre strani) na strani 66 in 67 v učbeniku. Ponovitev slovnice je sestavljena tako, da te preko preprostih primerov in razlag vodi do vaj, ki jih reši v zvezek.

GLASBENA UMETNOST – dokumente odpiraj tako, kot so označeni po vrsti

ZGODOVINA
Tokrat se dobimo v spletni konferenci, kliknite na naslov: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-zgo8ab16042020/
geslo: zgo8ab

IP-MME dobimo se v spletni konferenci. Navodilo ste prejeli po e-pošti.

MATEMATIKA

Navodila za delo najdeš tukaj.

IP ŠPORT ZA ZDRAVJE: navodila za delo

ANGLEŠČINA:

Še vedno pričakujem pisne sestavke na temo Travelling, ki jih je bilo treba oddati včeraj. Pohvala vsem, ki ste nalogo že oddali.  Današnja zaposlitev so Extra exercises v uč. str. 64. Če imaš možnost tiskanja, si naredi kopijo.

BIOLOGIJA: Biologija 9a 16 4 2020

SLOVENŠČINA

ZNAČILNOSTI NOVELE

Ob branju odlomka iz Kosmačeve Gosenice in reševanju nalog v berilu in na učnem listu si mimogrede spoznal značilnosti NOVELE ter ugotovil, da v tej Kosmačevi noveli zasledimo AVTOBIOGRAFSKE ZNAČILNOSTI in srečamo vrsto SIMBOLOV. Povzetek si zapiši v zvezek za književnost in si zapomni, KAJ JE ZNAČILNO ZA NOVELO (LINK).

Spomni se obravnavanih Cankarjevih besedil, zlasti črtice Bobi. Razmisli, kako se novela razlikuje od (Cankarjeve) črtice. Pozoren bodi zlasti na to, kaj je v ospredju pri noveli, kaj pa pri črtici. (Ali je to pripovedovanje o dogajanju ali so to čustva, notranji svet in doživljanje literarne osebe?)

MATEMATIKA:

Navodila za delo dobiš na videokonferenci ob 9.00. Za navodila glede dostopa do konference, preveri svoj e-mail naslov.

NEMŠČINA- IZBIRNI PREDMET

Victoria stellt sich vor (Victoria se predstavi)

V prejšnji uri ste si ogledali posnetek pogovora med Janom in Victorio, ki iz Avstralije prihaja na obisk k sorodnikom v domovino svoje mame – Nemčijo. Danes jo spoznajmo podrobneje. Kaj bo povedala o sebi in o Avstraliji? Prijavite se na https://www.irokusplus.si/ V interaktivnem delovnem zvezku Maximal 3 poslušajte posnetek ob nalogi DZ 47/10a (Victoria stellt sich vor). Nato označite, katere trditve so pravilne (R) in katere napačne (F).

Nato rešite še nalogo DZ 47/10b, kjer boste dopolnili končnice pridevnikov. Da ponovimo:

  • pred sam. m. spola –ER (ein kalter Winter),
  • pred sam. ž. spola –E (eine gute Familie),
  • pred sam sr. spola –ES (ein heißes Land),
  • v množini pa pred samostalniki vseh treh spolov –E (neue Freunde).

(Glede spola samostalnikov si pomagajte s spletnim slovarjem PONS.)

Ponovno poslušajte posnetek in preverite pravilnost rešitev. Najdete pa jih tudi tukaj – REŠITVE – LINK

ANGLEŠČINA:

 

 

 

 

 

 

 

Še vedno pričakujem pisne sestavke na temo Travelling, ki jih je bilo treba oddati včeraj. Pohvala vsem, ki ste nalogo že oddali.  Današnja zaposlitev so Extra exercises v uč. str. 64. Če imaš možnost tiskanja, si naredi kopijo.

SLOVENŠČINA

ZNAČILNOSTI NOVELE

Ob branju odlomka iz Kosmačeve Gosenice in reševanju nalog v berilu in na učnem listu si mimogrede spoznal značilnosti NOVELE ter ugotovil, da v tej Kosmačevi noveli zasledimo AVTOBIOGRAFSKE ZNAČILNOSTI in srečamo vrsto SIMBOLOV. Povzetek si zapiši v zvezek za književnost in si zapomni, KAJ JE ZNAČILNO ZA NOVELO (LINK).

Spomni se obravnavanih Cankarjevih besedil, zlasti črtice Bobi. Razmisli, kako se novela razlikuje od (Cankarjeve) črtice. Pozoren bodi zlasti na to, kaj je v ospredju pri noveli, kaj pa pri črtici. (Ali je to pripovedovanje o dogajanju ali so to čustva, notranji svet in doživljanje literarne osebe?)

MATEMATIKA:

Navodila za delo dobiš na videokonferenci ob 9.00. Za navodila glede dostopa do konference, preveri svoj e-mail naslov.

KEMIJA: dobimo se v spletni konferenci v petek 17. 4. 2020 ob 9.00. Navodilo ste prejeli po e-pošti.

NEMŠČINA- IZBIRNI PREDMET

Victoria stellt sich vor (Victoria se predstavi)

V prejšnji uri ste si ogledali posnetek pogovora med Janom in Victorio, ki iz Avstralije prihaja na obisk k sorodnikom v domovino svoje mame – Nemčijo. Danes jo spoznajmo podrobneje. Kaj bo povedala o sebi in o Avstraliji? Prijavite se na https://www.irokusplus.si/ V interaktivnem delovnem zvezku Maximal 3 poslušajte posnetek ob nalogi DZ 47/10a (Victoria stellt sich vor). Nato označite, katere trditve so pravilne (R) in katere napačne (F).

Nato rešite še nalogo DZ 47/10b, kjer boste dopolnili končnice pridevnikov. Da ponovimo:

  • pred sam. m. spola –ER (ein kalter Winter),
  • pred sam. ž. spola –E (eine gute Familie),
  • pred sam sr. spola –ES (ein heißes Land),
  • v množini pa pred samostalniki vseh treh spolov –E (neue Freunde).

(Glede spola samostalnikov si pomagajte s spletnim slovarjem PONS.)

Ponovno poslušajte posnetek in preverite pravilnost rešitev. Najdete pa jih tudi tukaj – REŠITVE – LINK

DSP 8. razred – preveri kaj si si zapomnili ob branju in pisanju miselnih vzorcev za učno snov – družbene značilnosti Angloamerike. Reši naloge od strani 98 do strani 102 na povezavi https://eucbeniki.sio.si/geo8/2583/index.html 

 

 

 

PETEK, 17. 4.  2020

MAT –  SKLADNI LIKI  Poglej si predstavitev

NAVODILA ZA DELO

SPO – Oglej si predstavitev, ki jo je pripravil vaš sošolec Mihej   KULTURNE ZNAMENITOSTI CERKLJANSKE

SLJ –  BRANJE Z RAZUMEVANJEM

ŠPO – SKOK V DALJINO

ANGLEŠČINA: NAVODILA ZA DELO

3.R: GLASBENA UMETNOST – Na tej povezavi odpri dokument KONCERT DOMA (mogoče bo malce trajalo pri odpiranju)

 

 

 

MAT : Reši naloge v DZ str. 76, 77, 80.

NIT: – Preberi strip v učbeniku str. 107.

– Preberi snov in reši naloge v i-učbeniku str. 246 – 251 (Sorodniki so si podobni).

https://eucbeniki.sio.si/nit4/1378/index.html

SLJA_SO_KREMŠNITE_NEVARNE

ŠPO: MINUTA_ZA_ZDRAVJE

RU 4.B: Poglej si dodane prispevke svojih sošolcev na spletni strani šole KAJ DELAM.

SLJ: Oglej si PowerPoint UČIMO SE SKUPAJ_Tvorjenje pridevnikov

Nato reši naloge v DZ za SLJ 1.del str. 74 / 24., 25., in 26. naloga

MAT – DZ 2.del str.12 /14.naloga – Številske izraze reši v zvezek za MAT – Računaj na dolgo

LUM NAVODILA ZA DELO

Toplo – hladno – ppt

ANGLEŠČINA 5.B NAVODILA ZA DELO

GOS – Gospodinjstvo_vprašanja5

ISP – 2. razred (Maja Tušar)

Reši kratko vajo za koncentracijo pri branju. Vaja za koncentracijo pri branju

DSP – 5. B – TJA (Martina Bizjak, Ajda Podobnik)

Pri zadnji nalogi preverjanja znanja si pomagaj z naslednjimi osebki oziroma kratkimi svojilnimi zaimki:

jaz – I —- moje – MY;    ona – SHE  —- njeno –  HER;     on – HE —- njegovo – HIS;    ono (za žival/predmet) – IT —- od onega – ITS;    mi – WE —- naše – OUR;    ti/vi – YOU —- tvoje/vaše – YOUR;     oni – THEY —- njihovo – THEIR

V kolikor si še nisi izdelal spominske kartice za imena mesecev in vrstilne števnike, si to naredi sedaj in z njimi utrjuj znanje.

ANGLEŠČINA:

Danes ponavljamo in utrjujemo besedišče s pomočjo vaj na spletu. Sledi povezavam in vadi v vseh treh okvirčkih.

https://www.gamestolearnenglish.com/concentration/

https://www.gamestolearnenglish.com/describer/

https://www.gamestolearnenglish.com/fast-phrases/

MATEMATIKA:

Na str. 150 reši nal. 6 -a),b),c),č)  nal.7-a),b) nal.8,9   (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)

KDOR ŽELI LAHKO REŠI TUDI NALOGE POD ZMOREM TUDI TO!!!           (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)

SLOVENSKI JEZIK:

VZROK-KER
POSLEDICA-ZATO
Na str. 52 reši nalogi 19 in 20   (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)

NARAVOSLOVJENaravoslovje 6ab 17 4 2020

ZGODOVINA, 16.4.2020
Napiši naslov ZAKAJ SO NASTALI SAMOSTANI
V učbeniku prepiši v zvezek kar je obarvanega »Menihi so zgradili….«
Prepiši pojme.
Preriši samostan Pleterje in dopiši kje je delavnica, prostor menihov…
Preberi si celo stran in odgovori na vprašanja PONOVIMO.
(FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)

GOSPODINJSTVONavodila za delo_gospodinjstvo

 

 MATEMATIKA:

Na str. 150 reši nal. 6 -a),b),c),č)  nal.7-a),b) nal.8,9   (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
KDOR ŽELI LAHKO REŠI TUDI NALOGE POD ZMOREM TUDI TO!!!           (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)

SLOVENSKI JEZIK:

VZROK-KER
POSLEDICA-ZATO
Na str. 52 reši nalogi 19 in 20   (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)

NARAVOSLOVJE – Naravoslovje 6ab 17 4 2020

ZGODOVINA
Tokrat se dobimo v spletni konferenci, kliknite na naslov: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-zgo6b17042020/
geslo: zgo6b

GOSPODINJSTVONavodila za delo_gospodinjstvo

ANGLEŠČINA:

Preveri rešitve vaj v delovnem zvezku tukaj

 

SLOVENŠČINA

 

 

 

V dneh pandemije veliko govorimo o zdravju in bolezni. O tej témi nam marsikaj povedo tudi pregovori iz različnih kultur sveta. Prepišite jih v zvezek za jezik in k vsakemu dodajte svoje pojasnilo, svojo razlago, kaj pomenijoPregovori o zdravju in bolezni – LINK

ANGLEŠČINA

Iz  učbenika na strani 83 izpiši tedensko horoskopsko napoved za dvojčka. (V zelenem okvirju). V napovedi manjkajo določeni izrazi. Poslušaj napoved in dopolni z manjkajočimi besedami. Če je potrebno, posnetek vmes lahko večkrat ustaviš. Reši še vaje v delovnem zvezku na straneh 51, 52 in 53.

NARAVOSLOVJE  – Naravoslovje 7b 17 4 2020

ANGLEŠČINA:

SKUPINI 1 in 3

Na strani 68 v učbeniku preveri, ali znaš prevesti vse besede pod naslovom VOCABULARY AND EXPRESSIONS. Če katere ne razumeš, si pomagaj s slovarjem in jo prevedeno prepiši v svoj slovar v zvezku.

Preberi besedilo o nakupovanju v Londonu v učbeniku na strani 69. V  dokumentu pod temi navodili so vaje, ki se nanašajo na to besedilo. Reši jih (kar v ta isti dokument) in rešeno do nedelje zvečer pošlji učiteljici na naslov turk.sanja@gmail.com

SHOPPING IN LONDON

8. S2

Najprej preveri rešitve vaj v DZ tukaj. Glasno ponavljaj The if poem (nal. 5, str.43). Cilj je, da se jo naučiš na pamet. Glede pravilne izgovorjave si pomagaj s poslušanjem na www.iRokus.si.

SLOVENŠČINAROMANTIKA

 

 

 

 

 

 

 

FILMSKA VZGOJA: Nadaljujemo z delom slikofrca. Poleg tega opozarjam zamudnike, da mi pošljejo odgovore na vprašanja o filmčku Oče in hči. Trije ste na filmsko vzgojo, glede na odziv, povsem pozabili. Potrudite se, naredite zadano in pošljite vaše naloge na moj mail.

RU: Kot smo se zadnjič dogovorili, se na kratko slišimo preko Vox konference ob 13h. Povezava:

https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-razrednaura/  

geslo: 1234vstop

FIZIKA navodilo za delo

ANGLEŠČINA:

SKUPINI 1 in 3

Na strani 68 v učbeniku preveri, ali znaš prevesti vse besede pod naslovom VOCABULARY AND EXPRESSIONS. Če katere ne razumeš, si pomagaj s slovarjem in jo prevedeno prepiši v svoj slovar v zvezku.

Preberi besedilo o nakupovanju v Londonu v učbeniku na strani 69. V dokumentu pod temi navodili so vaje, ki se nanašajo na to besedilo. Reši jih (kar v ta isti dokument) in rešeno do nedelje zvečer pošlji učiteljici na naslov turk.sanja@gmail.comSHOPPING IN LONDON

8. S2

Najprej preveri rešitve vaj v DZ tukaj. Glasno ponavljaj The if poem (nal. 5, str.43). Cilj je, da se jo naučiš na pamet. Glede pravilne izgovorjave si pomagaj s poslušanjem na www.iRokus.si.

SLOVENŠČINA – ROMANTIKA

BIOLOGIJA – Biologija 8b 17 4 2020

RU – Konferenca bo ob 13h.

https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-razredna/

g:razredna

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FILMSKA VZGOJA: Nadaljujemo z delom slikofrca. Poleg tega opozarjam zamudnike, da mi pošljejo odgovore na vprašanja o filmčku Oče in hči. Trije ste na filmsko vzgojo, glede na odziv, povsem pozabili. Potrudite se, naredite zadano in pošljite vaše naloge na moj mail.

ANGLEŠČINA:

Naredi vaje v DZ str. 46. Ponovi snov 5. in 6. poglavja in se pripravi na preverjanje naslednji teden. Učni list za ponovitev temeljnega besedišča najdeš tukaj

SLOVENŠČINA

TVORNIK IN TRPNIK (Glagolski način)

Že pri pouku angleščine ste verjetno omenili, da poznamo dva različna glagolska načina: tvornik (aktiv), pri katerem v ospredje postavimo vršilca dejanja, in trpnik (pasiv), pri katerem je v ospredju tisti, ki ga dejanje prizadeva. V zvezek za jezik si zapišite razlago Tvornik in trpnik – LINK.

Nato rešite naloge od DZ 58/1 do 60/5.

KEMIJA: dobimo se v spletni konferenci ob 9.00. Navodilo ste prejeli po e-pošti.

MATEMATIKA:

Navodilo za delo dobite tukaj. Rešene naloge o stožcu so tukaj in tukaj.

ANGLEŠČINA:

Naredi vaje v DZ str. 46. Ponovi snov 5. in 6. poglavja in se pripravi na preverjanje naslednji teden. Učni list za ponovitev temeljnega besedišča najdeš tukaj

SLOVENŠČINA

 

TVORNIK IN TRPNIK (Glagolski način)

Že pri pouku angleščine ste verjetno omenili, da poznamo dva različna glagolska načina: tvornik (aktiv), pri katerem v ospredje postavimo vršilca dejanja, in trpnik (pasiv), pri katerem je v ospredju tisti, ki ga dejanje prizadeva. V zvezek za jezik si zapišite razlago Tvornik in trpnik – LINK.

Nato rešite naloge od DZ 58/1 do 60/5.

LIKOVNA UMETNOST: land art druga ura

KEMIJA: dobimo se v spletni konferenci. Navodilo ste prejeli po e-pošti.

MATEMATIKA:

Navodilo za delo dobite tukaj. Rešene naloge o stožcu so tukaj in tukaj.

OBVESTILA UČITELJEV
KARMEN LAPANJA
Ker je e-pošta šole zelo obremenjena in klapanja@os-cerkno.si lahko pošto zavrne, vas naprošam, da mi pošljete dokumente na naslov  karmen.lapanja1@gmail.com,.
ANA KOREN
UČITELJA PREDMETA ŠPORT
Vaje za prvi teden (16. 3. – 20. 3.) za vse učenec od 6. do 9. razreda.

 

 

ŠPORT 1. DEL

ŠPORT 2. DEL.

IP ŠPORT ZA SPROSTITEV: SZS_9__1

Vaje za drugi teden (23. 3. – 27. 3.) za vse učenec od 6. do 9. razreda.

ŠPORT

ŠPORT ZA SPROSTITEV

Vaje za tretji teden (30. 3. – 3. 4.) za vse učence od 6. do 9. razreda.

ŠPORT (ogrevanje, gibljivost)

IRENA NOVAK
Učenci, ki mi še niste pošiljali izdelkov na ang.writing@gmail.com , mi čim prej pišite na ta naslov, ker bom za aktivnosti v prihodnjih tednih rabila vaše kontakte. Mlajši učenci za pomoč prosite starše ali starejše brate in sestre.
SVETOVALNA SLUŽBA
Za učence, ki imate dodano strokovno pomoč je šolska svetovalna služba skupaj z  učiteljicami, ki izvajajo DSP, pripravila nekaj vaj za OGREVANJE MOŽGANČKOV IN VAJE ZA OGREVANJE . Seveda lahko vaje naredite tudi vsi ostali učenci.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Za vsa vprašanja in  pomoč smo dosegljivi na:

JANJA BAŠELJ: janja.baselj@os-cerkno.si

MARTINA BIZJAK: bizjakmartina@os-cerkno.si

AJDA PODOBNIK: apodobnik@os-cerkno.si

IRENA ZAJC: izajc@os-cerkno.si

JANJA REJEC: jrejec@os-cerkno.si

Splošne vaje za vse učence:

Vaje za učence z _doktorsko_ pisavo

Kratke vaje za razmiganje  in ogrevanje možgančkov

MOJ-DNEVNI-URNIK

KRATKE VAJE ZA UMIRITEV IN SPROSTITEV

KAKO SE UČITI

RAZVIJANJE VEŠČIN SLUŠNE POZORNOSTI

MOJCA LIPUŽIČ MORAVEC
Učenci, za vprašanja in pomoč sem vam stalno na voljo na elektronskem naslovu: mojca.sola.cerkno@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 STALNO DELO:

Za učence 8. razredov stalno velja branje domačega branja:

Dokument si lahko preneseš na računalnik ali telefon, po želji ga lahko pošljem tudi na elektronski naslov

Učenci 7. razreda se naučijo pesem na pamet:

Učenke 8. razreda, ki opravljate raziskovalno delo, naloge prejemate preko elektronske pošte.

ROMAN EBERLINC
Učne vsebine, ki so vidne na urniku za torek, 6. aprila razporedite do 10. aprila na dneve, kot so na šolskem urniku.

 

 

Pregled učnih vsebin

MARIJA URH LAHAJNAR
IPUBE: V Wordu nadaljuj s pisanjem svoje projektne naloge. Premisli, kaj že imaš narejeno in od tam nadaljuj.  Če potrebuješ svoj osnutek mi piši na mail: murh@os-cerkno.si

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IP MME- naredite PowerPoint  za svojo izbrano temo.

MARKO BEVK
Navodila za brezplačen dostop do e-gradiv boste našli na tej povezavi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gradiva za TIT bodo objavljena enkrat tedensko. V ponedeljek za sedmi razred, v torek za osmi in sredo za šesti razred. Delo si sami razporedite glede na to, kdaj imate omenjeni predmet na urniku.

Ker je nabiralnik mbevk@os-cerkno.si hitro poln, mi informacije in slike o vašem delu, vprašanja, predloge… pošiljajte na naslov marko.bevk62@gmail.com.

MIJA BAVCON VENKO
Ure matematike so za vse  skupine enake, snov, ki jo objavimo, si razporediš glede na dneve, kot so po šolskem urniku (4 ure na teden).
ANICA SVETIK
Učenci IP NEMŠČINA iz 7., 8. in 9. razreda poiščite svoja uporabniška imena in gesla za dostop do eTwinninga in se nanj prijavite, ker bomo v prihodnje kakšno stvar delali tudi preko eTwinninga.
TANJA MARINAC:

IP SPH 9: Učenci, ki ste bili izbrani za obisk Mesoteke, poiščite na spletu recept za omako za burger ali pa poskušajte ustvariti povsem svojo. Recept za omako in fotografijo omake mi pošljite na gospodinjstvonadaljavo@gmail.com

ZLATA KUHALNICA: Vsi, ki si še vedno želite sodelovati na tekmovanju za Zlato kuhalnico preberite dokument: Zlata kuhalnica

IRENA ZAJC:
Če je kdo pozabil geslo za vstop v Scratch ali Tynker ali Moj Arnes, naj mi piše na elektronski naslov izajc@os-cerkno.si in mu bom poslala geslo. Prav tako mi pišite, če imate kakršnakoli vprašanja.
MIJA BAVCON VENKO
Kdor bi želel v tem času reševati še dodatne in zanimive naloge jih najdete tukaj.

 

 

Pravilna 3-strana piramida je tukaj.

Naloge Kenguru lahko rešuješ preko spleta tukaj.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Glede na zasedenost poštnega nabiralnika, mi lahko svoje delo pošiljate tudi na ta naslov:

nadaljavomatematika@gmail.com

(Skupno število obiskov 12.660, 1 obiskov danes)
Dostopnost