1.DEL filma: https://www.dailymotion.com/video/x2kdcqv
2.DEL filma: https://www.dailymotion.com/video/x2kdcyp
NAVODILA ZA DELO Delovni list _ SREČA NA VRVICI
KARAOKE : https://www.youtube.com/watch?v=43zueoS6fCM
Besedilo_pesmi_Sreča na vrvici
Povezava 1.DEL filma: https://www.dailymotion.com/video/x2kdcqv
Povezava 2.DEL filma: https://www.dailymotion.com/video/x2kdcyp
NAVODILA ZA DELO Delovni list _ SREČA NA VRVICI
4.razred: Ogled filma Sreča na vrvici
Povezava 1.DEL filma: https://www.dailymotion.com/video/x2kdcqv
Povezava 2.DEL filma: https://www.dailymotion.com/video/x2kdcyp
NAVODILA ZA DELO Delovni list _ SREČA NA VRVICI
Danes je pred vami glasbeno-likovni kulturni dan. Najprej si oglejte glasbeni del, nato likovnega. Likovni se veže na glasbeni del.
GLASBENI DELI: ČUDNI INŠTRUMENTI – delovni list z ogledom oddaje
LIKOVNI DEL: Nenavadni inštrumenti
Danes je pred vami glasbeno-likovni kulturni dan. Najprej si oglejte glasbeni del, nato likovnega. Likovni se veže na glasbeni del.
GLASBENI DEL: ČUDNI INŠTRUMENTI – delovni list z ogledom oddaje
LIKOVNI DEL: Nenavadni inštrumenti
GLASBENI DEL: ČUDNI INŠTRUMENTI – delovni list z ogledom oddaje
LIKOVNI DEL: Nenavadni inštrumenti
IP ROKOMET: navodila
GLASBENI DEL: ČUDNI INŠTRUMENTI – delovni list z ogledom oddaje
LIKOVNI DEL: Nenavadni inštrumenti
IP ROKOMET: navodila
GLASBENI DEL: Na tej povezavi poiščite in odprite dokument Zabavna glasba skozi 19. stoletje
LIKOVNI DEL: Henri Marie Raymond de Toulouse-Lautrec-Monfa
V PPT predstavitvi je tudi povezava do filmčka, ki je v angleščini. Tu si odprete prevod: Prevod
GLASBENI DEL: Na tej povezavi poiščite in odprite dokument Zabavna glasba skozi 19. stoletje
LIKOVNI DEL: Henri Marie Raymond de Toulouse-Lautrec-Monfa
V PPT predstavitvi je tudi povezava do filmčka, ki je v angleščini. Tu si odprete prevod: Prevod
GLASBENI DEL: Na tej povezavi poiščite in odprite dokument Zabavna glasba iz 19. v 20. stoletje
LIKOVNI DEL: LAND ART scena
GLASBENI DEL: Na tej povezavi poiščite in odprite dokument Zabavna glasba iz 19. v 20. stoletje
LIKOVNI DEL: LAND ART scena
GLASBENA UMETNOST
Na tej povezavi odpri dve datoteki: najprej Glasbeni kviz, nato Glasbeno ustvarjalnico
SLJ – ZGODBA OB SLIKAH
ŠPO – NAVODILA ZA DELO
MAT: Ponovimo pisno deljenje
Reši 1. nalogo v DZ str. 74, 75 in 1. nalogo v DZ str. 78, 79. Računov ni treba pošiljati.
SLJ: Razumevanje besedila
Reši učni list Opis poklica – razumevanje besedila (tri strani). Najdeš ga tukaj: OPIS_ POKLICA
NIT: Po zgradbi smo si ljudje podobni, a vendarle različni
Preberi učbenik str. 104, 105, 106. V zvezek napiši naslov in prepiši Moram vedeti.
Na spodnji povezavi i- učbenika preberi in reši naloge str. 240 – 245 (Različni, a podobni).
https://eucbeniki.sio.si/nit4/1320/index.html
ŠPO: Tek na 60 m
S koraki odmeri približno 60 m in z nizkim startom čim hitreje preteči razdaljo. Čas ti lahko nekdo štopa. Pred tekom se dobro ogrej.
GUM: Danes je dan za glasbene želje. Najprej si pesem izberi sam, nato so na vrsti člani tvoje družine. Ob glasbi zapleši.
NIP – FRANCOŠČINA
Danes te vabim na virtualni ogled enega najbolj znanih in najlepših muzejev na svetu – muzeja Louvre v Parizu. Na spodnji povezavi lahko potuješ po različnih hodnikih in sobanah tega veličastnega gradu. Izberi si nekaj soban, ki se ti zdijo najbolj zanimive, sprehodi se skozi njih in si oglej umetnine, ki jih muzej skriva. Sprehajaš se preprosto s puščicami na tipkovnici.
https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne
NIZ4 – RAČUNALNIŠTVO:
Ob 11. bomo imeli pouk na daljavo preko videokonference. Najprej si poglejte dva videoposnetka z navodili:
Prvi videoposnetek – kako vstopimo v spletno učilnico in Drugi videoposnetek – kako poteka pouk v spletni učilnici
Spodaj boste našli dva podatka, ki ju potrebujete za vstop.
POVEZAVA: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-ucilnica/
GESLO: vstop
NAVODILO: Račune prepiši v zvezek, računaj po navodilih prejšnje ure – na dolgo.
SLJ – VAJA_določanje samostalnikov in pridevnikov
NIT – Zapis v zvezek
ŠPO – Splošna kondicijska priprava
ANGLEŠČINA 5.B: NAVODILA ZA DELO
NIP – FRANCOŠČINA
Danes te vabim na virtualni ogled enega najbolj znanih in najlepših muzejev na svetu – muzeja Louvre v Parizu. Na spodnji povezavi lahko potuješ po različnih hodnikih in sobanah tega veličastnega gradu. Izberi si nekaj soban, ki se ti zdijo najbolj zanimive, sprehodi se skozi njih in si oglej umetnine, ki jih muzej skriva. Sprehajaš se preprosto s puščicami na tipkovnici.
ANGLEŠČINA – 4. razred
Za uvod si oglej kratek posnetek o zdravih vsakdanjih navadah na spodnji povezavi.
https://www.youtube.com/watch?v=_VczK2zV2sE
Na strani 88 v učbeniku si pod nalogo 1 preberi in poslušaj, katere navade so zdrave. Reši tudi 2. nalogo (povej, katere navade na sličicah so zdrave in katere niso.) V zvezek napiši naslov HEALTHY AND UNHEALTHY HABITS (ZDRAVE IN NEZDRAVE NAVADE). Pod naslov preriši razpredelnico, kot je v učbeniku na strani 89, vendar za člane svoje družine. Najprej izpolni za sebe. Nato po angleško vprašaj vsakega člana družine vseh pet vprašanj (na primer: How many hours a week do you do sport?) in označi. Koliko oseb v tvoji družini ima zdrave navade? Koliko pa ne preveč?
OSTALI PREDMETI:POUK NA DALJAVO 15. 4.
ISP SOCIALNE VEŠČINE (1.-3. RAZRED)
Danes so pred teboj tri naloge:
- Si že kdaj pomislil kako bi bilo, če bi lahko ustavil svoje misli. Ali je sploh to mogoče? Prosi enega od staršev, da počasi šteje do 15. Usedi se vzravnano in udobno. Oči lahko pripreš ali popolnoma zapreš, naslednjih petnajstih sekundah poskušaj ne razmišljati. Kaj si opazil? Ali si lahko ustavil misli ali si si ves čas v sebi govoril: “Ne bom razmišljal!” Katera misel je bila prva, ki se ti je v tem času porodila? Naj ti razkrijem, da se misli ne da kar tako ustaviti. Ves čas se v nas porajajo misli. Včasih so vesele, zabavne, radostne spet drugič jezne, zaskrbljujoče. Dobro je, da jih sprejmeš, v njih prepoznaš čustveno stanje in nanje primerno reagiraš.
- Zapri oči in pomisli na pretekli teden – kaj vse si doživel. Izberi si en dogodek, ki te je najbolj osrečil in ga zaupaj staršem.
- Izberi si novo vajo iz čuječnosti, ki jo najdeš v rubriki SVETOVALNA SLUŽBA – KRATKE VAJE ZA UMIRITEV IN SPROSTITEV, na desni strani spletne strani šole.
Še vedno vas čakava, da nama napišete, katera vaja vam je bila najbolj všeč, na janja.baselj@os-cerkno.si ali bizjakmartina@os-cerkno.si.
Lep pozdrav do prihodnjega tedna – Martina in Janja
DSP – 5. B – TJA (Martina Bizjak, Ajda Podobnik)
Pri zadnji nalogi preverjanja znanja si pomagaj z naseldnjimi osebki oziroma kratkimi svojilnimi zaimki:
jaz – I —- moje – MY; ona – SHE —- njeno – HER; on – HE —- njegovo – HIS; ono (za žival/predmet) – IT —- od onega – ITS; mi – WE —- naše – OUR; ti/vi – YOU —- tvoje/vaše – YOUR; oni – THEY —- njihovo – THEIR
V kolikor si še nisi izdelal spominske kartice za imena mesecev in vrstilne števnike, si to naredi sedaj in z njimi utrjuj znanje.
ISP – 4. razred (Maja Tušar)
Reši učni list pri SLJ. V kolikor boš imel kakšna vprašanja, mi lahko pišeš na: maja.tusaros@os-cerkno.si. Če še nisi pripravil opisa poklica, ga pripravi sedaj. Lahko si pomagaš s tem: Opis poklica.
MATEMATIKA:
V zvezek napiši naslov PLOŠČINSKE MERSKE ENOTE IN MERJENJE PLOŠČINE
Prepiši »TABLETKO« na str. 148 in preriši spodnjo tabelo Pretvarjanje ploščinskih Eno
Preberi rešene primere na str.148 in 149, nal. 1,2,3, in jih ponovno reši oz. prepiši v zvezek.
(FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
SLOVENŠČINA:
V zvezku za slovenski jezik si še enkrat preberi vse o GLAGOLU.
Delovni zvezek str. 50 in 51- reši nal. 12,13,14,15,16,17 in 18. (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
ŠPORT
Navodila za delo: klikni tukaj
Vsi tisti, ki še niste opravili športnega dneva ali poslali izpolnjen delovni list, je zadnji dan za oddajo, 17. 4. 2020.
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA:
Vsi, ki mi še niste posredovali slik svojih zvezkov in izdelkov, to naredite čimprej. Zadnji dan za oddajo je petek, 17.4.. Če takrat gradiv ne prejmem, boste imeli svoje naloge označene kot neopravljene. Vsi, ki ste naloge že opravili, ste v tem tednu prosti.
IP – FRANCOŠČINA
Danes te vabim na virtualni ogled enega najbolj znanih in najlepših muzejev na svetu – muzeja Louvre v Parizu. Na spodnji povezavi lahko potuješ po različnih hodnikih in sobanah tega veličastnega gradu. Izberi si nekaj soban, ki se ti zdijo najbolj zanimive, sprehodi se skozi njih in si oglej umetnine, ki jih muzej skriva. Sprehajaš se preprosto s puščicami na tipkovnici.
https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne
GEOGRAFIJA:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
6.a,b – geo Kartografija
Kaj je zemljevid in kako nastane ?
Učbenik stran 10, 11. Preberi in napiši obnovo.
MATEMATIKA:
V zvezek napiši naslov PLOŠČINSKE MERSKE ENOTE IN MERJENJE PLOŠČINE
Prepiši »TABLETKO« na str. 148 in preriši spodnjo tabelo Pretvarjanje ploščinskih Eno
Preberi rešene primere na str.148 in 149, nal. 1,2,3, in jih ponovno reši oz. prepiši v zvezek.
(FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
SLOVENŠČINA:
V zvezku za slovenski jezik si še enkrat preberi vse o GLAGOLU.
Delovni zvezek str. 50 in 51- reši nal. 12,13,14,15,16,17 in 18. (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
ŠPORT
Navodila za delo: klikni tukaj
Vsi tisti, ki še niste opravili športnega dneva ali poslali izpolnjen delovni list, je zadnji dan za oddajo, 17. 4. 2020
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA:
Vsi, ki mi še niste posredovali slik svojih zvezkov in izdelkov, to naredite čimprej. Zadnji dan za oddajo je petek, 17.4.. Če takrat gradiv ne prejmem, boste imeli svoje naloge označene kot neopravljene. Vsi, ki ste naloge že opravili, ste v tem tednu prosti.
IP – FRANCOŠČINA
Danes te vabim na virtualni ogled enega najbolj znanih in najlepših muzejev na svetu – muzeja Louvre v Parizu. Na spodnji povezavi lahko potuješ po različnih hodnikih in sobanah tega veličastnega gradu. Izberi si nekaj soban, ki se ti zdijo najbolj zanimive, sprehodi se skozi njih in si oglej umetnine, ki jih muzej skriva. Sprehajaš se preprosto s puščicami na tipkovnici.
https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne
GEOGRAFIJA:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
6.a,b – geo Kartografija
Kaj je zemljevid in kako nastane ?
Učbenik stran 10, 11. Preberi in napiši obnovo.
SLOVENŠČINA
Stalne besedne zveze in pregovori so jezikovna snov, ki nam ni tuja. S stalnimi besednimi zvezami smo se namreč že ukvarjali, ko smo brali Martina Krpana in razlagali pomen njegovih besed, s pregovori pa ob branju basni, ko smo ugotavljali, da je njihov nauk/morala pogosto izražen(-a) s pregovori.
Najprej si v zvezek za jezik zapišite razlago, v čem se stalne besedne zveze in pregovori razlikujejo med seboj: Stalne besedne zveze in pregovori (LINK)
Nato rešite naloge v DZ od 54/1 do 59/16.
ŠPORT
Navodila za delo: klikni tukaj
Vsi tisti, ki še niste opravili športnega dneva ali poslali izpolnjen delovni list, je zadnji dan za oddajo, 17. 4. 2020
MATEMATIKA:
Navodila za delo dobiš na videokonferenci ob 9.00. Za navodila glede dostopa do konference, preveri svoj e-mail naslov.
Naloge današnje ure so tukaj in tukaj.
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA
Vsi, ki vam še ni uspelo dokončati seminarske predstavitve, morate to obvezno narediti v tem tednu. Ostali ste prosti.
NARAVOSLOVJE:
GEOGRAFIJA:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
– Vzhodna Evropa in Severna Azija
– Pokrajinske enote
– Podnebja
– Življenjske razmere, gospodarstvo
Učbenik stran 73 -75.
Preberi in napiši obnovo ali naredi miselne vzorce. Na spletu poišči zemljevid Evrope in Azije in poišči pokrajinske enote, preštudiraj podnebno karto, gospodarsko karto.
DKE:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
- Diskriminacija
- Ksenofobija
- Antisemitizem
- Strpnost
Učbenik stran 57 – 59-
Preberi in naredi miselne vzorce. Poišči to tematiko na spletu in si razširi znanje in razumevanje.
ZGODOVINA:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
- a,b zgo
- Gaj Oktavij Avgust, dobri cesarji, slabi cesarji – Učbenik stran 74, 75. Preberi in naredi miselne vzorce. Razširi si znanje s pomočjo spleta.
- Gospodarski razcvet rimskega imperija. Učbenik stran 75,76. Preberi in naredi miselne vzorce.
Učbenik, stran 82. Izpiši si izraze za prelomne dogodke v življenju (naloga 1) v slovar v zvezku. Poskusi jih postaviti še v preteklik in jih prevesti v slovenščino. Potem jih poslušaj in vadi izgovorjavo. Oglej si tudi 2. nalogo. Matt je pri vedeževalki in zanimajo ga različne stvari o prihodnosti. V zvezek napiši naslov AT THE FORTUNE TELLER’S. Prepiši Mattova vprašanja in najdi ustrezne odgovore nanja. Nato še poslušaj. Pod ta dialog zapiši še, kako bi izgledal pogovor pri vedeževalki, če bi jo obiskal/a TI. Kakšna vprašanja bi ji postavil/a? Kaj misliš, da bi ti odgovoril/a?
MATEMATIKA:
Navodila za delo dobiš na videokonferenci ob 9.00. Za navodila glede dostopa do konference, preveri svoj e-mail naslov.
Naloge današnje ure so tukaj in tukaj.
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA
Vsi, ki vam še ni uspelo dokončati seminarske predstavitve, morate to obvezno narediti v tem tednu. Ostali ste prosti.
NARAVOSLOVJE
ŠPORT
Navodila za delo: klikni tukaj
Vsi tisti, ki še niste opravili športnega dneva ali poslali izpolnjen delovni list, je zadnji dan za oddajo, 17. 4. 2020
GEOGRAFIJA:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
– Vzhodna Evropa in Severna Azija
– Pokrajinske enote
– Podnebja
– Življenjske razmere, gospodarstvo
Učbenik stran 73 -75.
Preberi in napiši obnovo ali naredi miselne vzorce. Na spletu poišči zemljevid Evrope in Azije in poišči pokrajinske enote, preštudiraj podnebno karto, gospodarsko karto.
DKE:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
- Diskriminacija
- Ksenofobija
- Antisemitizem
- Strpnost
Učbenik stran 57 – 59-
Preberi in naredi miselne vzorce. Poišči to tematiko na spletu in si razširi znanje in razumevanje.
ZGODOVINA:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
- a,b zgo
- Gaj Oktavij Avgust, dobri cesarji, slabi cesarji – Učbenik stran 74, 75. Preberi in naredi miselne vzorce. Razširi si znanje s pomočjo spleta.
- Gospodarski razcvet rimskega imperija. Učbenik stran 75,76. Preberi in naredi miselne vzorce.
GLASBENA UMETNOST – Pomembna navodila
Analiza dela in ponovitev snovi – glasba renesanse
ANGLEŠČINA:
8. S2
SKUPINI 1 in 3
Reši extra exercises v učbeniku na strani 64. To šteje že za predpripravo za naslednje preverjanje znanja. Rešitve zapiši v zvezek.
SLOVENŠČINA (vse tri skupine) – REŠITVE ZA 1_MAČKOVA OČETA_resitve dokumentarec 2_MAČKOVA OČETA_resitve po branju v berilu
Sporočam, da še nisem prejela nekaj nalog za Tržačana in uradno zahvalo, zamudnike pozivam, da pošljete čimprej.
FRANCE PREŠEREN zivljenje in delo – navodilo (miselni vzorec pošlji do petka, 17. 4.)
BIOLOGIJA
ŠPORT
Navodila za delo: klikni tukaj
Vsi tisti, ki še niste opravili športnega dneva ali poslali izpolnjen delovni list, je zadnji dan za oddajo, 17. 4. 2020
LIKOVNA UMETNOST: iluzija prostora prva ura
MATEMATIKA:
Navodila za delo dobiš na videokonferenci ob 10.00. Za navodila glede dostopa do konference, preveri svoj e-mail naslov.
Naloge današnje ure so tukaj.
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA
Vsi, ki vam še ni uspelo dokončati seminarske predstavitve, morate to obvezno narediti v tem tednu. Ostali ste prosti.
IP – FRANCOŠČINA
Danes te vabim na virtualni ogled enega najbolj znanih in najlepših muzejev na svetu – muzeja Louvre v Parizu. Na spodnji povezavi lahko potuješ po različnih hodnikih in sobanah tega veličastnega gradu. Izberi si nekaj soban, ki se ti zdijo najbolj zanimive, sprehodi se skozi njih in si oglej umetnine, ki jih muzej skriva. Sprehajaš se preprosto s puščicami na tipkovnici.
https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne
NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET
Oma Elke plant eine Reise nach Salzburg; So fahre ich …
V preteklih urah smo se naučili, kako poimenujemo prevozna sredstva in kako povemo, kakšno je lahko potovanje. Najprej ponovite te izraze, nato se prijavite na https://www.irokusplus.si/ Maximal 2 (interaktivni delovni zvezek) ter poslušajte pogovor med babico Elke in Leno – naloga DZ 44/4a. Označite, ali so trditve pravilne (R) ali napačne (F). Nato preberite nalogo v DZ 44/4b in z besedami nad e-pošto dopolnite besedilo. Na koncu preverite rešitve. REŠITVE – LINK
Med novicami na šolski spletni strani si oglejte novičko V ŠOLO, kjer je filmček ŠRTV. Nato uporabite pridobljeno znanje ter napišite »mini spis« o svoji uporabi prometnih sredstev: SO FAHRE ICH … (So fahre ich – NAVODILA) Potrudite se, saj gre za preverjanje znanja. Spis pošljite do petka, 17. 4. 2020, na e-naslov anica.sola.cerkno@gmail.com
GEOGRAFIJA:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
- Severna Amerika – gospodarstvo, učbenik stran 63,64,65.
- Preberi in naredi miselne vzorce. S pomočjo spleta poskušaj rešiti nalogo na strani 65. Kaj se dogaja z gospodarstvom sedaj, v času pandemije?
DKE:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
Človeštvo in prihodnost
– Kaj je globalizacija
– Globalni problemi človeštva, učbenik stran 79 – 82.
Preberi, razmisli in naredi miselne vzorce. Nauči se nove izraze.
GLASBENA UMETNOST – dokumente odpiraj tako, kot so oštevilčeni po vrsti
ANGLEŠČINA:
8. S2
SKUPINI 1 in 3
Reši extra exercises v učbeniku na strani 64. To šteje že za predpripravo za naslednje preverjanje znanja. Rešitve zapiši v zvezek
SLOVENŠČINA (vse tri skupine) – REŠITVE ZA 1_MAČKOVA OČETA_resitve dokumentarec 2_MAČKOVA OČETA_resitve po branju v berilu
Sporočam, da še nisem prejela nekaj nalog za Tržačana in uradno zahvalo, zamudnike pozivam, da pošljete čimprej.
FRANCE PREŠEREN zivljenje in delo – navodilo (miselni vzorec pošlji do petka, 17. 4.)
ŠPORT
Navodila za delo: klikni tukaj
Vsi tisti, ki še niste opravili športnega dneva ali poslali izpolnjen delovni list, je zadnji dan za oddajo, 17. 4. 2020
FIZIKA navodilo za delo
KEMIJA navodilo za delo
MATEMATIKA:
Navodila za delo dobiš na videokonferenci ob 10.00. Za navodila glede dostopa do konference, preveri svoj e-mail naslov.
Naloge današnje ure so tukaj.
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA
Vsi, ki vam še ni uspelo dokončati seminarske predstavitve, morate to obvezno narediti v tem tednu. Ostali ste prosti.
IP – FRANCOŠČINA
Danes te vabim na virtualni ogled enega najbolj znanih in najlepših muzejev na svetu – muzeja Louvre v Parizu. Na spodnji povezavi lahko potuješ po različnih hodnikih in sobanah tega veličastnega gradu. Izberi si nekaj soban, ki se ti zdijo najbolj zanimive, sprehodi se skozi njih in si oglej umetnine, ki jih muzej skriva. Sprehajaš se preprosto s puščicami na tipkovnici.
https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne
NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET
Oma Elke plant eine Reise nach Salzburg; So fahre ich …
V preteklih urah smo se naučili, kako poimenujemo prevozna sredstva in kako povemo, kakšno je lahko potovanje. Najprej ponovite te izraze, nato se prijavite na https://www.irokusplus.si/ Maximal 2 (interaktivni delovni zvezek) ter poslušajte pogovor med babico Elke in Leno – naloga DZ 44/4a. Označite, ali so trditve pravilne (R) ali napačne (F). Nato preberite nalogo v DZ 44/4b in z besedami nad e-pošto dopolnite besedilo. Na koncu preverite rešitve. REŠITVE – LINK
Med novicami na šolski spletni strani si oglejte novičko V ŠOLO, kjer je filmček ŠRTV. Nato uporabite pridobljeno znanje ter napišite »mini spis« o svoji uporabi prometnih sredstev: SO FAHRE ICH … (So fahre ich – NAVODILA) Potrudite se, saj gre za preverjanje znanja. Spis pošljite do petka, 17. 4. 2020, na e-naslov anica.sola.cerkno@gmail.com
GEOGRAFIJA:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
- Severna Amerika – gospodarstvo, učbenik stran 63,64,65.
- Preberi in naredi miselne vzorce. S pomočjo spleta poskušaj rešiti nalogo na strani 65. Kaj se dogaja z gospodarstvom sedaj, v času pandemije?
DKE:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
Človeštvo in prihodnost
– Kaj je globalizacija
– Globalni problemi človeštva, učbenik stran 79 – 82.
Preberi, razmisli in naredi miselne vzorce. Nauči se nove izraze.
Danes te vabim na virtualni ogled enega najbolj znanih in najlepših muzejev na svetu – muzeja Louvre v Parizu. Na spodnji povezavi lahko potuješ po različnih hodnikih in sobanah tega veličastnega gradu. Izberi si nekaj soban, ki se ti zdijo najbolj zanimive, sprehodi se skozi njih in si oglej umetnine, ki jih muzej skriva. Sprehajaš se preprosto s puščicami na tipkovnici.
https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne
GEOGRAFIJA:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
Obsredozemske pokrajine
- Flišne in kraške pokrajine, Učbenik stran 90 – 92.
Preberi in naredi miselne vzorce. Reši nalogo na strani 91 – dejavnosti – s svinčnikom na svojem zemljevidu.
- Tržaški zaliv, gospodarske dejavnosti. Učbenik stran 92,93.
Preberi in naredi miselne vzorce.
Reši nalogo na strani 93 s svinčnikom.
ZGODOVINA:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
Učbenik stran 63,64.
– Kolonije so postale nove države
– Boj Nelsona Mandele
– Boj palestinskega naroda
Preberi in naredi obnovo ali miselne vzorce.
Razširi znanje in razumevanje s pomočjo člankov na spletu.
SOŽALJE
Naučili se bomo, kako izražamo sočutje z nekom, ki občuti izgubo. Preberite besedili v DZ 65/1. Nato pisno rešite naloge od DZ 65/2 do 66/5. Rešite tudi naloge od 68/9 do 68/11, kjer boste utrjevali jezikovno znanje.
ŠPORT
Navodila za delo: klikni tukaj
Vsi tisti, ki še niste opravili športnega dneva ali poslali izpolnjen delovni list, je zadnji dan za oddajo, 17. 4. 2020
LIKOVNA UMETNOST: land art
FIZIKA navodilo za delo
BIOLOGIJA
MATEMATIKA:
Preveri in popravi tukaj.
IP -FRANCOŠČINA
Danes te vabim na virtualni ogled enega najbolj znanih in najlepših muzejev na svetu – muzeja Louvre v Parizu. Na spodnji povezavi lahko potuješ po različnih hodnikih in sobanah tega veličastnega gradu. Izberi si nekaj soban, ki se ti zdijo najbolj zanimive, sprehodi se skozi njih in si oglej umetnine, ki jih muzej skriva. Sprehajaš se preprosto s puščicami na tipkovnici.
https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne
GEOGRAFIJA:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
Obsredozemske pokrajine
- Flišne in kraške pokrajine, Učbenik stran 90 – 92.
Preberi in naredi miselne vzorce. Reši nalogo na strani 91 – dejavnosti – s svinčnikom na svojem zemljevidu.
- Tržaški zaliv, gospodarske dejavnosti. Učbenik stran 92,93.
Preberi in naredi miselne vzorce.
Reši nalogo na strani 93 s svinčnikom.
ZGODOVINA:
Navodila za delo od 14. 4. do 17. 4.
Učbenik stran 63,64.
– Kolonije so postale nove države
– Boj Nelsona Mandele
– Boj palestinskega naroda
Preberi in naredi obnovo ali miselne vzorce.
Razširi znanje in razumevanje s pomočjo člankov na spletu.
Preveri in popravi preverjanje. Rešitve najdeš tukaj.
ČETRTEK, 16. 4. 2020
ANGLEŠČINA: NAVODILA ZA DELO
SLJ – POPRAVLJALNICA IGRAČ
MAT – PONOVIMO Ustno ponovi poštevanko (množenje in deljenje) , DZ, str. 7
SPO – DEDIŠČINA
LIKOVNA UMETNOST: Prejšnji teden je bila naloga kar obsežna. Svoje likovne moči zato ta teden usmeri v lepe zapise v zvezke.
P.S.: Zapisala sem, da bom venčke objavila tudi na njihovi FB strani. Žal mi to ne bo uspelo, zato ga, če hočeš, lahko objaviš sam.
MAT: PISNO_DELJENJE_S_PREHODOM
SLJ: JEZIKOVNE_VAJE
ŠPO: SPORTNA_IGRA
DRU 4.B: PONOVIMO SNOV_DRU
DRU 4. A: Urejanje skupnega življenja
NIZ UMETNOST: Venčki so vam vzeli veliko časa. Zato ta teden mirujemo.
ANGLEŠČINA: NAVODILA ZA DELO
Dobro jutro , petošolci!
Včeraj ste imeli kar veliko pisanja. Danes dokončate stvari, ki jih mogoče včeraj niste uspeli.
Zamudniki pa obvezno pošljite naloge, ki jih je bilo že potrebno poslati učiteljici, da jih pregleda.
Pri SLJ in MAT boste v prilogi odprli rešitve včeraj danih nalog. Natančno preglejte, kako ste reševali naloge
in če kaj ni bilo prav, popravite.
SLJ priloga: Določanje samostalnikov in pridevnikov_REŠITVE
MAT priloga: MAT – ŠTEVILSKI IZRAZI -2.URA – REŠITVE
DRU:
Pripravite si zemljevid Slovenije, saj boste na zemljevidu iskali kraje, pokrajine, reke…
Na učnem listu (Nema karta Kras) na črto pri dani številki ali črki vpišete ustrezno ime kraja, reke.,..
Pomagate si lahko tudi z zemljevidom v prilogi.
ZEMLJEVID dinarskokraske pokrajine
ŠPO: Vaje za krepitev hrbtnih mišic
ANGLEŠČINA – 5. A
Danes v učbeniku na strani 94 poslušaj pesmico o dedku in babici in vnukovem prijateljstvu, ki ga čuti do njiju njun vnuk. Če bo šlo, poskusi podobno, a krajšo pesmico napisati o enem svojem družinskem članu (mami, atu, bratu, sestri, teti, stricu, dedku, babici…). Pesmico lahko pošlješ učiteljici na naslov turk.sanja@gmail.com
Na spodnji povezavi si oglej predstavitveno pesem za mesece v angleščini. https://www.youtube.com/watch?v=5enDRrWyXaw&list=PLqv4y60m_3_BsDssdzvrCueiho5Tc-1j8
Po ogledu v zvezek napiši naslov MONTHS OF THE YEAR (MESECI V LETU). Pod naslov po vrsti v angleščini z različnimi barvami zapiši vse mesece v letu, od januarja do decembra. Pazi na to, da v angleščini mesece vedno pišemo z VELIKO začetnico. Nato si mesece naglas preberi. Si si jih vse zapomnil/a? Če imaš težave, si izdelaj male (lahko samolepilne) listke z meseci v angleščini in na drugi strani v slovenščini. Listke položi na kupček, tako da boš videl/a samo slovenski napis. Znaš povedati angleško besedo za ta mesec? Če je tako, listek lahko položiš na stran. Tisti meseci, ki jih ne znaš, grejo v nov »krog« igre. Tako se ti bo vsak krog število mesecev, ki jih ne znaš, zmanjševalo. Ko boš vse listke položil/a na stran, si zmagal/a 🙂 ! Če je ta vaja zate prelahka, lahko dodaš še dneve v tednu.
NIZ4 – RAČUNALNIŠTVO:
Ob 12.00 bomo imeli pouk na daljavo preko videokonference. Najprej si poglejte dva videoposnetka z navodili:
Prvi videoposnetek – kako vstopimo v spletno učilnico in Drugi videoposnetek – kako poteka pouk v spletni učilnici
Spodaj boste našli dva podatka, ki ju potrebujete za vstop.
POVEZAVA: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-ucilnica/
GESLO: vstop
NIZ UMETNOST: Venčki so vam vzeli veliko časa. Zato ta teden mirujemo.
GLASBENA UMETNOST – na tej povezavi odpri vsebino Prekmurska ljudska glasba
ANGLEŠČINA:
Naredi Extra exercises v učbeniku str. 72. Dodatna navodila in pomoč najdeš tukaj
MATEMATIKA:
SPOMNI SE, DA PREMIKAMO VEJICO VEDNO ZA DVE MESTI LEVO ALI DESNO, GLEDE NA VRSTNI RED PO VELIKOSTI MERSKIH ENOT ZA MERJENJE PLOŠČINE!!!
V zvezek prepiši pod včerajšnji prepis nalog: kilo-1000; hekto-100; deka-10; deci-1/10 ;centi-1/100 ; mili-1/1000 (/ piši kot ulomkovo črto) Na str. 149 reši nalogi 1 a), b) in 2 a),b) (ne pozabiti na skice) ter na str. 150 nal. 5 (a),b),c),č),d),e),f),g)
(FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
SLOVENSKI JEZIK:
Pojdi na you tube, vtipkaj lilliputput mravlja
Dvakrat si poglej risanko.
V zvezek za književnost napiši naslov LILLIPUTPUT-MRAVLJA
Napiši strnjeno obnovo risanke.
Ilustriraj risanko.
(FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
NIZ4 – RAČUNALNIŠTVO:
Ob 11. bomo imeli pouk na daljavo preko videokonference. Najprej si poglejte dva videoposnetka z navodili:
Prvi videoposnetek – kako vstopimo v spletno učilnico in Drugi videoposnetek – kako poteka pouk v spletni učilnici
Spodaj boste našli dva podatka, ki ju potrebujete za vstop.
POVEZAVA: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-ucilnica/
GESLO: vstop
LIKOVNA UMETNOST: košarica iz časopisnega papirja četrta ura_a
ANGLEŠČINA:
Naredi Extra exercises v učbeniku str. 72. Dodatna navodila in pomoč najdeš tukaj
MATEMATIKA:
SPOMNI SE, DA PREMIKAMO VEJICO VEDNO ZA DVE MESTI LEVO ALI DESNO, GLEDE NA VRSTNI RED PO VELIKOSTI MERSKIH ENOT ZA MERJENJE PLOŠČINE!!!
V zvezek prepiši pod včerajšnji prepis nalog: kilo-1000; hekto-100; deka-10; deci-1/10 ;centi-1/100 ; mili-1/1000 (/ piši kot ulomkovo črto) Na str. 149 reši nalogi 1 a), b) in 2 a),b) (ne pozabiti na skice) ter na str. 150 nal. 5 (a),b),c),č),d),e),f),g)
(FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
SLOVENSKI JEZIK:
Pojdi na you tube, vtipkaj lilliputput mravlja
Dvakrat si poglej risanko.
V zvezek za književnost napiši naslov LILLIPUTPUT-MRAVLJA
Napiši strnjeno obnovo risanke.
Ilustriraj risanko.
(FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
NIZ4 – RAČUNALNIŠTVO:
Ob 11. bomo imeli pouk na daljavo preko videokonference. Najprej si poglejte dva videoposnetka z navodili:
Prvi videoposnetek – kako vstopimo v spletno učilnico in Drugi videoposnetek – kako poteka pouk v spletni učilnici
Spodaj boste našli dva podatka, ki ju potrebujete za vstop.
POVEZAVA: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-ucilnica/
GESLO: vstop
LIKOVNA UMETNOST: košarica iz časopisnega papirja četrta ura_a
NARAVOSLOVJE: Naravoslovje 7a 16 4 2020
ANGLEŠČINA:
Rešuj vaje v delovnem zvezku str. 52, 53. Obvezno si pomagaj z učbenikom in zvezkom. Če ugotoviš, da ti temeljno besedišče za pomembne dogodke v življenju (Important events) še dela preglavice, delaj na tem, da se izraze naučiš. Slušno nalogo poslušaj večkrat.
LS1: Venčki so vam vzeli veliko časa. Zato ta teden mirujemo.
FRANCOŠČINA – IZBIRNI PREDMET
Danes te vabim na virtualni ogled enega najbolj znanih in najlepših muzejev na svetu – muzeja Louvre v Parizu. Na spodnji povezavi lahko potuješ po različnih hodnikih in sobanah tega veličastnega gradu. Izberi si nekaj soban, ki se ti zdijo najbolj zanimive, sprehodi se skozi njih in si oglej umetnine, ki jih muzej skriva. Sprehajaš se preprosto s puščicami na tipkovnici.
https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne
NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET: Verneinung mit »KEIN« + Farben (Zanikanje samostalnikov s KEIN + barve)
V prejšnjih urah smo se naučili izraze za šolske potrebščine in omenili, da se moramo v nemščini besede naučiti skupaj s členom DER, DAS, DIE, ki označuje spol samostalnika.
Danes pa se bomo naučili, kako zanikamo samostalnike. Če v nemščini zanikamo samostalnike, rabimo zanikani člen KEIN, ki se sklanja na isti način kot nedoločni člen EIN, npr.:
- Ich habe keinen Spitzer. (Nimam nobenega šilčka.) – Hast du vielleicht einen Spitzer? (Imaš mogoče ti šilček?)
- Die Lehrerin hat keine Kreide. (Učiteljica nima nobene krede.) – Sie braucht eine Kreide. (Ona rabi kredo.)
Oglej si tabeli MEMO v UČB 59/5,6. Nato se prijavi na https://www.irokusplus.si/ Maximal 1 (interaktivni delovni zvezek) in poslušaj posnetek pri nalogi v DZ 49/4a. (Na nakupovalnem seznamu s križci označi, kaj za šolo rabi Jan, kaj pa Alicia.) Nato reši nalogo DZ 50/4b. (Vstavi pravilni nedoločni ali zanikani člen KEIN.) Ponovno poslušaj posnetek in preveri rešitve.
Nato v zvezek zapiši razlago izrazov za barve in si jih zapomni. (Die Farben -LINK) Oglej si paleto v UČB 62/11 ter reši nalogo v DZ 50/5, DZ 70/1 (stolpec Farben) in UČNI LIST.
IP-UBE dobimo se v spletni konferenci. Navodilo ste prejeli po e-pošti.
MATEMATIKA
Navodila za delo najdeš tukaj.
NARAVOSLOVJE: Naravoslovje 7b 16 4 2020
SLOVENŠČINA – KOZLOVSKA SODBA NA VIŠNJI GORI 5_KOZLOVSKA SODBA NA VIŠNJI GORI (NAVODILO), STRIP – Kozlovska sodba_strip (PAZI, NALOGE BO POTREBNO TUDI POSLATI.)
Še enkrat rešitve, če še nisi pregledal/-a REŠITVE 1, REŠITVE 2
LS1: Venčki so vam vzeli veliko časa. Zato ta teden mirujemo.
FRANCOŠČINA – IZBIRNI PREDMET
Danes te vabim na virtualni ogled enega najbolj znanih in najlepših muzejev na svetu – muzeja Louvre v Parizu. Na spodnji povezavi lahko potuješ po različnih hodnikih in sobanah tega veličastnega gradu. Izberi si nekaj soban, ki se ti zdijo najbolj zanimive, sprehodi se skozi njih in si oglej umetnine, ki jih muzej skriva. Sprehajaš se preprosto s puščicami na tipkovnici.
https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne
NEMŠČINA – IZBIRNI PREDMET: Verneinung mit »KEIN« + Farben (Zanikanje samostalnikov s KEIN + barve)
V prejšnjih urah smo se naučili izraze za šolske potrebščine in omenili, da se moramo v nemščini besede naučiti skupaj s členom DER, DAS, DIE, ki označuje spol samostalnika.
Danes pa se bomo naučili, kako zanikamo samostalnike. Če v nemščini zanikamo samostalnike, rabimo zanikani člen KEIN, ki se sklanja na isti način kot nedoločni člen EIN, npr.:
- Ich habe keinen Spitzer. (Nimam nobenega šilčka.) – Hast du vielleicht einen Spitzer? (Imaš mogoče ti šilček?)
- Die Lehrerin hat keine Kreide. (Učiteljica nima nobene krede.) – Sie braucht eine Kreide. (Ona rabi kredo.)
Oglej si tabeli MEMO v UČB 59/5,6. Nato se prijavi na https://www.irokusplus.si/ Maximal 1 (interaktivni delovni zvezek) in poslušaj posnetek pri nalogi v DZ 49/4a. (Na nakupovalnem seznamu s križci označi, kaj za šolo rabi Jan, kaj pa Alicia.) Nato reši nalogo DZ 50/4b. (Vstavi pravilni nedoločni ali zanikani člen KEIN.) Ponovno poslušaj posnetek in preveri rešitve.
Nato v zvezek zapiši razlago izrazov za barve in si jih zapomni. (Die Farben -LINK) Oglej si paleto v UČB 62/11 ter reši nalogo v DZ 50/5, DZ 70/1 (stolpec Farben) in UČNI LIST.
IP-UBE dobimo se v spletni konferenci. Navodilo ste prejeli po e-pošti.
MATEMATIKA
Navodila za delo najdeš tukaj.
SLOVENŠČINA (vse tri skupine, poslušaj posnetek) – POVODNI MOŽ (Polde Bibič)
ANGLEŠČINA – skupina 1
Reši Module 3 review (modre strani) na strani 66 in 67 v učbeniku. Ponovitev slovnice je sestavljena tako, da te preko preprostih primerov in razlag vodi do vaj, ki jih reši v zvezek.
ZGODOVINA
Tokrat se dobimo v spletni konferenci, kliknite na naslov: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-zgo8ab16042020/
geslo: zgo8ab
KEMIJA navodilo za delo
IP-MME dobimo se v spletni konferenci. Navodilo ste prejeli po e-pošti.
MATEMATIKA
Navodila za delo najdeš tukaj.
IP ŠPORT ZA ZDRAVJE: navodila za delo
SLOVENŠČINA (vse tri skupine, poslušaj posnetek) – POVODNI MOŽ (Polde Bibič)
BIOLOGIJA – Biologija 8b 16 4 2020
ANGLEŠČINA – skupina 1
Reši Module 3 review (modre strani) na strani 66 in 67 v učbeniku. Ponovitev slovnice je sestavljena tako, da te preko preprostih primerov in razlag vodi do vaj, ki jih reši v zvezek.
GLASBENA UMETNOST – dokumente odpiraj tako, kot so označeni po vrsti
ZGODOVINA
Tokrat se dobimo v spletni konferenci, kliknite na naslov: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-zgo8ab16042020/
geslo: zgo8ab
IP-MME dobimo se v spletni konferenci. Navodilo ste prejeli po e-pošti.
MATEMATIKA
Navodila za delo najdeš tukaj.
IP ŠPORT ZA ZDRAVJE: navodila za delo
ANGLEŠČINA:
Še vedno pričakujem pisne sestavke na temo Travelling, ki jih je bilo treba oddati včeraj. Pohvala vsem, ki ste nalogo že oddali. Današnja zaposlitev so Extra exercises v uč. str. 64. Če imaš možnost tiskanja, si naredi kopijo.
BIOLOGIJA: Biologija 9a 16 4 2020
SLOVENŠČINA
ZNAČILNOSTI NOVELE
Ob branju odlomka iz Kosmačeve Gosenice in reševanju nalog v berilu in na učnem listu si mimogrede spoznal značilnosti NOVELE ter ugotovil, da v tej Kosmačevi noveli zasledimo AVTOBIOGRAFSKE ZNAČILNOSTI in srečamo vrsto SIMBOLOV. Povzetek si zapiši v zvezek za književnost in si zapomni, KAJ JE ZNAČILNO ZA NOVELO (LINK).
Spomni se obravnavanih Cankarjevih besedil, zlasti črtice Bobi. Razmisli, kako se novela razlikuje od (Cankarjeve) črtice. Pozoren bodi zlasti na to, kaj je v ospredju pri noveli, kaj pa pri črtici. (Ali je to pripovedovanje o dogajanju ali so to čustva, notranji svet in doživljanje literarne osebe?)
MATEMATIKA:
Navodila za delo dobiš na videokonferenci ob 9.00. Za navodila glede dostopa do konference, preveri svoj e-mail naslov.
NEMŠČINA- IZBIRNI PREDMET
Victoria stellt sich vor (Victoria se predstavi)
V prejšnji uri ste si ogledali posnetek pogovora med Janom in Victorio, ki iz Avstralije prihaja na obisk k sorodnikom v domovino svoje mame – Nemčijo. Danes jo spoznajmo podrobneje. Kaj bo povedala o sebi in o Avstraliji? Prijavite se na https://www.irokusplus.si/ V interaktivnem delovnem zvezku Maximal 3 poslušajte posnetek ob nalogi DZ 47/10a (Victoria stellt sich vor). Nato označite, katere trditve so pravilne (R) in katere napačne (F).
Nato rešite še nalogo DZ 47/10b, kjer boste dopolnili končnice pridevnikov. Da ponovimo:
- pred sam. m. spola –ER (ein kalter Winter),
- pred sam. ž. spola –E (eine gute Familie),
- pred sam sr. spola –ES (ein heißes Land),
- v množini pa pred samostalniki vseh treh spolov –E (neue Freunde).
(Glede spola samostalnikov si pomagajte s spletnim slovarjem PONS.)
Ponovno poslušajte posnetek in preverite pravilnost rešitev. Najdete pa jih tudi tukaj – REŠITVE – LINK
Še vedno pričakujem pisne sestavke na temo Travelling, ki jih je bilo treba oddati včeraj. Pohvala vsem, ki ste nalogo že oddali. Današnja zaposlitev so Extra exercises v uč. str. 64. Če imaš možnost tiskanja, si naredi kopijo.
SLOVENŠČINA
ZNAČILNOSTI NOVELE
Ob branju odlomka iz Kosmačeve Gosenice in reševanju nalog v berilu in na učnem listu si mimogrede spoznal značilnosti NOVELE ter ugotovil, da v tej Kosmačevi noveli zasledimo AVTOBIOGRAFSKE ZNAČILNOSTI in srečamo vrsto SIMBOLOV. Povzetek si zapiši v zvezek za književnost in si zapomni, KAJ JE ZNAČILNO ZA NOVELO (LINK).
Spomni se obravnavanih Cankarjevih besedil, zlasti črtice Bobi. Razmisli, kako se novela razlikuje od (Cankarjeve) črtice. Pozoren bodi zlasti na to, kaj je v ospredju pri noveli, kaj pa pri črtici. (Ali je to pripovedovanje o dogajanju ali so to čustva, notranji svet in doživljanje literarne osebe?)
MATEMATIKA:
Navodila za delo dobiš na videokonferenci ob 9.00. Za navodila glede dostopa do konference, preveri svoj e-mail naslov.
KEMIJA: dobimo se v spletni konferenci v petek 17. 4. 2020 ob 9.00. Navodilo ste prejeli po e-pošti.
NEMŠČINA- IZBIRNI PREDMET
Victoria stellt sich vor (Victoria se predstavi)
V prejšnji uri ste si ogledali posnetek pogovora med Janom in Victorio, ki iz Avstralije prihaja na obisk k sorodnikom v domovino svoje mame – Nemčijo. Danes jo spoznajmo podrobneje. Kaj bo povedala o sebi in o Avstraliji? Prijavite se na https://www.irokusplus.si/ V interaktivnem delovnem zvezku Maximal 3 poslušajte posnetek ob nalogi DZ 47/10a (Victoria stellt sich vor). Nato označite, katere trditve so pravilne (R) in katere napačne (F).
Nato rešite še nalogo DZ 47/10b, kjer boste dopolnili končnice pridevnikov. Da ponovimo:
- pred sam. m. spola –ER (ein kalter Winter),
- pred sam. ž. spola –E (eine gute Familie),
- pred sam sr. spola –ES (ein heißes Land),
- v množini pa pred samostalniki vseh treh spolov –E (neue Freunde).
(Glede spola samostalnikov si pomagajte s spletnim slovarjem PONS.)
Ponovno poslušajte posnetek in preverite pravilnost rešitev. Najdete pa jih tudi tukaj – REŠITVE – LINK
MAT – SKLADNI LIKI Poglej si predstavitev
SPO – Oglej si predstavitev, ki jo je pripravil vaš sošolec Mihej KULTURNE ZNAMENITOSTI CERKLJANSKE
SLJ – BRANJE Z RAZUMEVANJEM
ŠPO – SKOK V DALJINO
ANGLEŠČINA: NAVODILA ZA DELO
MAT : Reši naloge v DZ str. 76, 77, 80.
NIT: – Preberi strip v učbeniku str. 107.
– Preberi snov in reši naloge v i-učbeniku str. 246 – 251 (Sorodniki so si podobni).
https://eucbeniki.sio.si/nit4/1378/index.html
ŠPO: MINUTA_ZA_ZDRAVJE
RU 4.B: Poglej si dodane prispevke svojih sošolcev na spletni strani šole KAJ DELAM.
SLJ: Oglej si PowerPoint UČIMO SE SKUPAJ_Tvorjenje pridevnikov
Nato reši naloge v DZ za SLJ 1.del str. 74 / 24., 25., in 26. naloga
MAT – DZ 2.del str.12 /14.naloga – Številske izraze reši v zvezek za MAT – Računaj na dolgo
LUM – NAVODILA ZA DELO
ANGLEŠČINA 5.B NAVODILA ZA DELO
GOS – Gospodinjstvo_vprašanja5
ISP – 2. razred (Maja Tušar)
Reši kratko vajo za koncentracijo pri branju. Vaja za koncentracijo pri branju
DSP – 5. B – TJA (Martina Bizjak, Ajda Podobnik)
Pri zadnji nalogi preverjanja znanja si pomagaj z naslednjimi osebki oziroma kratkimi svojilnimi zaimki:
jaz – I —- moje – MY; ona – SHE —- njeno – HER; on – HE —- njegovo – HIS; ono (za žival/predmet) – IT —- od onega – ITS; mi – WE —- naše – OUR; ti/vi – YOU —- tvoje/vaše – YOUR; oni – THEY —- njihovo – THEIR
V kolikor si še nisi izdelal spominske kartice za imena mesecev in vrstilne števnike, si to naredi sedaj in z njimi utrjuj znanje.
ANGLEŠČINA:
Danes ponavljamo in utrjujemo besedišče s pomočjo vaj na spletu. Sledi povezavam in vadi v vseh treh okvirčkih.
https://www.gamestolearnenglish.com/concentration/
https://www.gamestolearnenglish.com/describer/
https://www.gamestolearnenglish.com/fast-phrases/
MATEMATIKA:
Na str. 150 reši nal. 6 -a),b),c),č) nal.7-a),b) nal.8,9 (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
KDOR ŽELI LAHKO REŠI TUDI NALOGE POD ZMOREM TUDI TO!!! (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
SLOVENSKI JEZIK:
VZROK-KER
POSLEDICA-ZATO
Na str. 52 reši nalogi 19 in 20 (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
NARAVOSLOVJE – Naravoslovje 6ab 17 4 2020
ZGODOVINA, 16.4.2020
Napiši naslov ZAKAJ SO NASTALI SAMOSTANI
V učbeniku prepiši v zvezek kar je obarvanega »Menihi so zgradili….«
Prepiši pojme.
Preriši samostan Pleterje in dopiši kje je delavnica, prostor menihov…
Preberi si celo stran in odgovori na vprašanja PONOVIMO.
(FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
GOSPODINJSTVO: Navodila za delo_gospodinjstvo
MATEMATIKA:
Na str. 150 reši nal. 6 -a),b),c),č) nal.7-a),b) nal.8,9 (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
KDOR ŽELI LAHKO REŠI TUDI NALOGE POD ZMOREM TUDI TO!!! (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
SLOVENSKI JEZIK:
VZROK-KER
POSLEDICA-ZATO
Na str. 52 reši nalogi 19 in 20 (FOTOGRAFIRAJ IN POŠLJI)
NARAVOSLOVJE – Naravoslovje 6ab 17 4 2020
ZGODOVINA
Tokrat se dobimo v spletni konferenci, kliknite na naslov: https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-zgo6b17042020/
geslo: zgo6b
GOSPODINJSTVO: Navodila za delo_gospodinjstvo
ANGLEŠČINA:
Preveri rešitve vaj v delovnem zvezku tukaj
SLOVENŠČINA
V dneh pandemije veliko govorimo o zdravju in bolezni. O tej témi nam marsikaj povedo tudi pregovori iz različnih kultur sveta. Prepišite jih v zvezek za jezik in k vsakemu dodajte svoje pojasnilo, svojo razlago, kaj pomenijo. Pregovori o zdravju in bolezni – LINK
ANGLEŠČINA
Iz učbenika na strani 83 izpiši tedensko horoskopsko napoved za dvojčka. (V zelenem okvirju). V napovedi manjkajo določeni izrazi. Poslušaj napoved in dopolni z manjkajočimi besedami. Če je potrebno, posnetek vmes lahko večkrat ustaviš. Reši še vaje v delovnem zvezku na straneh 51, 52 in 53.
NARAVOSLOVJE – Naravoslovje 7b 17 4 2020
ANGLEŠČINA:
SKUPINI 1 in 3
Na strani 68 v učbeniku preveri, ali znaš prevesti vse besede pod naslovom VOCABULARY AND EXPRESSIONS. Če katere ne razumeš, si pomagaj s slovarjem in jo prevedeno prepiši v svoj slovar v zvezku.
Preberi besedilo o nakupovanju v Londonu v učbeniku na strani 69. V dokumentu pod temi navodili so vaje, ki se nanašajo na to besedilo. Reši jih (kar v ta isti dokument) in rešeno do nedelje zvečer pošlji učiteljici na naslov turk.sanja@gmail.com
8. S2
Najprej preveri rešitve vaj v DZ tukaj. Glasno ponavljaj The if poem (nal. 5, str.43). Cilj je, da se jo naučiš na pamet. Glede pravilne izgovorjave si pomagaj s poslušanjem na www.iRokus.si.
SLOVENŠČINA – ROMANTIKA
FILMSKA VZGOJA: Nadaljujemo z delom slikofrca. Poleg tega opozarjam zamudnike, da mi pošljejo odgovore na vprašanja o filmčku Oče in hči. Trije ste na filmsko vzgojo, glede na odziv, povsem pozabili. Potrudite se, naredite zadano in pošljite vaše naloge na moj mail.
RU: Kot smo se zadnjič dogovorili, se na kratko slišimo preko Vox konference ob 13h. Povezava:
https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-razrednaura/
geslo: 1234vstop
FIZIKA navodilo za delo
ANGLEŠČINA:
SKUPINI 1 in 3
Na strani 68 v učbeniku preveri, ali znaš prevesti vse besede pod naslovom VOCABULARY AND EXPRESSIONS. Če katere ne razumeš, si pomagaj s slovarjem in jo prevedeno prepiši v svoj slovar v zvezku.
Preberi besedilo o nakupovanju v Londonu v učbeniku na strani 69. V dokumentu pod temi navodili so vaje, ki se nanašajo na to besedilo. Reši jih (kar v ta isti dokument) in rešeno do nedelje zvečer pošlji učiteljici na naslov turk.sanja@gmail.comSHOPPING IN LONDON
8. S2
Najprej preveri rešitve vaj v DZ tukaj. Glasno ponavljaj The if poem (nal. 5, str.43). Cilj je, da se jo naučiš na pamet. Glede pravilne izgovorjave si pomagaj s poslušanjem na www.iRokus.si.
SLOVENŠČINA – ROMANTIKA
BIOLOGIJA – Biologija 8b 17 4 2020
RU – Konferenca bo ob 13h.
https://vox.arnes.si/os-cerkno_si-razredna/
g:razredna
FILMSKA VZGOJA: Nadaljujemo z delom slikofrca. Poleg tega opozarjam zamudnike, da mi pošljejo odgovore na vprašanja o filmčku Oče in hči. Trije ste na filmsko vzgojo, glede na odziv, povsem pozabili. Potrudite se, naredite zadano in pošljite vaše naloge na moj mail.
ANGLEŠČINA:
Naredi vaje v DZ str. 46. Ponovi snov 5. in 6. poglavja in se pripravi na preverjanje naslednji teden. Učni list za ponovitev temeljnega besedišča najdeš tukaj
SLOVENŠČINA
TVORNIK IN TRPNIK (Glagolski način)
Že pri pouku angleščine ste verjetno omenili, da poznamo dva različna glagolska načina: tvornik (aktiv), pri katerem v ospredje postavimo vršilca dejanja, in trpnik (pasiv), pri katerem je v ospredju tisti, ki ga dejanje prizadeva. V zvezek za jezik si zapišite razlago Tvornik in trpnik – LINK.
Nato rešite naloge od DZ 58/1 do 60/5.
KEMIJA: dobimo se v spletni konferenci ob 9.00. Navodilo ste prejeli po e-pošti.
MATEMATIKA:
Navodilo za delo dobite tukaj. Rešene naloge o stožcu so tukaj in tukaj.
ANGLEŠČINA:
Naredi vaje v DZ str. 46. Ponovi snov 5. in 6. poglavja in se pripravi na preverjanje naslednji teden. Učni list za ponovitev temeljnega besedišča najdeš tukaj
SLOVENŠČINA
TVORNIK IN TRPNIK (Glagolski način)
Že pri pouku angleščine ste verjetno omenili, da poznamo dva različna glagolska načina: tvornik (aktiv), pri katerem v ospredje postavimo vršilca dejanja, in trpnik (pasiv), pri katerem je v ospredju tisti, ki ga dejanje prizadeva. V zvezek za jezik si zapišite razlago Tvornik in trpnik – LINK.
Nato rešite naloge od DZ 58/1 do 60/5.
LIKOVNA UMETNOST: land art druga ura
KEMIJA: dobimo se v spletni konferenci. Navodilo ste prejeli po e-pošti.
MATEMATIKA:
Navodilo za delo dobite tukaj. Rešene naloge o stožcu so tukaj in tukaj.
KARMEN LAPANJA
ANA KOREN
UČITELJA PREDMETA ŠPORT
IP ŠPORT ZA SPROSTITEV: SZS_9__1
Vaje za drugi teden (23. 3. – 27. 3.) za vse učenec od 6. do 9. razreda.
Vaje za tretji teden (30. 3. – 3. 4.) za vse učence od 6. do 9. razreda.
IRENA NOVAK
SVETOVALNA SLUŽBA
Za vsa vprašanja in pomoč smo dosegljivi na:
JANJA BAŠELJ: janja.baselj@os-cerkno.si
MARTINA BIZJAK: bizjakmartina@os-cerkno.si
AJDA PODOBNIK: apodobnik@os-cerkno.si
IRENA ZAJC: izajc@os-cerkno.si
JANJA REJEC: jrejec@os-cerkno.si
Splošne vaje za vse učence:
Vaje za učence z _doktorsko_ pisavo
Kratke vaje za razmiganje in ogrevanje možgančkov
MOJCA LIPUŽIČ MORAVEC
STALNO DELO:
Za učence 8. razredov stalno velja branje domačega branja:
- Ivan Tavčar: Visoška kronika (https://view.publitas.com/os/visoska_kronika/page/1)
Dokument si lahko preneseš na računalnik ali telefon, po želji ga lahko pošljem tudi na elektronski naslov
Učenci 7. razreda se naučijo pesem na pamet:
- Tone Pavček: Ljubezen (za besedilo kliknite tukaj), branje DB do prihoda v šolo
Učenke 8. razreda, ki opravljate raziskovalno delo, naloge prejemate preko elektronske pošte.
ROMAN EBERLINC
MARIJA URH LAHAJNAR
IP MME- naredite PowerPoint za svojo izbrano temo.
MARKO BEVK
Gradiva za TIT bodo objavljena enkrat tedensko. V ponedeljek za sedmi razred, v torek za osmi in sredo za šesti razred. Delo si sami razporedite glede na to, kdaj imate omenjeni predmet na urniku.
Ker je nabiralnik mbevk@os-cerkno.si hitro poln, mi informacije in slike o vašem delu, vprašanja, predloge… pošiljajte na naslov marko.bevk62@gmail.com.
MIJA BAVCON VENKO
ANICA SVETIK
TANJA MARINAC:
IP SPH 9: Učenci, ki ste bili izbrani za obisk Mesoteke, poiščite na spletu recept za omako za burger ali pa poskušajte ustvariti povsem svojo. Recept za omako in fotografijo omake mi pošljite na gospodinjstvonadaljavo@gmail.com
ZLATA KUHALNICA: Vsi, ki si še vedno želite sodelovati na tekmovanju za Zlato kuhalnico preberite dokument: Zlata kuhalnica