POUK NA DALJAVO
PONEDELJEK, 23. 3. 2020
NAVODILA ZA DELO. KLINI TUKAJ.
UČNI LIST ZA MATEMATIKO: Prištevam in odštevam enice
UČNI LIST ZA SLOVENŠČINO: Male pisane črke j, p in g
ANGLEŠČINA: NAVODILA ZA DELO
MAT – Reši učni list in ustno ponovi poštevanko
SLJ – ponovi umetnostna in neumetnostna besedila na spletu:
https://www.thatquiz.org/sl/practicetest?1w4ln37w827c
SLJ – beri
ŠPO – razgibaj celo telo
- SLJ: Večkrat preberi v berilu str. 96 Sovica Oka.
2.,3. LUM: Izberi si eno vlogo iz berila Sovica Oka in zanjo izdelaj lutko iz kartona ter se pripravi za dramatizacijo v šoli.
- MAT: Reši en delovni list.
- NIT: Zmesi lahko ločujemo
Preberi snov v učb. str. 88, 89 in v zvezek napiši naslov in zapiši odgovore na Tri vprašanja iz str. 89.
Na list ali v zvezek reši še spodnjo skrivanko besed, ki jo najdeš v prilogi.
Priloga: Odpadki_skrivanka
NIZ – FRANCOŠČINA:
NIZ-RAČUNALNIŠTVO: NAVODILA ZA DELO
SLJ
- Nadaljujete z branjem knjige za DB in pisanjem dnevnika (3-5 povedi, v mali zvezek, vsak dan)
V kakšnem, katerem, čigavem vrtu? DZ , str. 66, 67/ 3.,5. naloga – reši naloge
MAT
- DZ str. 95., 96., 97 – Kombinirajmo na vse možne načine – reši naloge
DRU
– Zapiši v zvezek za DRU:
Bela krajina
Bela krajina je pokrajina na JV Slovenije. Na jugu jo proti Hrvaški omejuje reka Kolpa. Po pokrajini tečejo še reke Lahinja, Dobličica in Krupa. Večji kraji v Beli krajini so Črnomelj, Metlika in Semič.
Pokrajina je značilno kraška, prepoznavna po steljnikih in brezah.
STELJNIKI- To so kmetijske površine porasle z redkim brezovim gozdom in praprotjo.
NALOGA:
- Nariši ali prilepi sličice značilnosti Bele krajine (breza, belokranjska pogača, belokranjska pisanica, belokranjska narodna noša).
- Na zemljevidu SLO poišči Belo krajino, omenjene reke in večje kraje.
ANGLEŠČINA
5.B: NAVODILA ZA DELO
5.A: Preberi besedilo o odpadkih in recikliranju v učbeniku, na strani 88. (dostop na: https://folio.rokus-klett.si/?credit=SMSLO2UC&pages=88-89 ) V pomoč naj ti bosta ta dva prevoda.RUBBISH = smeti, LANDFILLS = odlagališča odpadkov. Reši tudi vajo 2. V zvezek napiši naslov RECYCLING in pod naslov nariši štiri koše za smeti iz strani 89. V posamezen koš nariši čim več odpadkov, ki spadajo tja.
NIZ – FRANCOŠČINA:
MATEMATIKA:
- delovni list-PISNO DELJENJE –kdor ga je že rešil, je ta ponedeljek prost reševanja nalog pri matematiki
SLOVENŠČINA:
Victor Hugo – V gosteh pri slonu
- – 2x preberi
- – avtor in naslov v zvezek za književnost
- -prepis malih učenosti
- – pripoved je tudi tvoja (naloge od 1-6)
- – ilustracija
- – ustna obnova besedila
LIKOVNA UMETNOST:
košarica iz časopisnega papirja druga ura
NARAVOSLOVJE: NAVODILA ZA DELO
HERBARIJ ROK ZA ODDAJO JE 15. MAJ
NIZ – FRANCOŠČINA:
ANGLEŠČINA:
Vaja slušnega razumevanja. Prijavi se na www.znamzavec.si in poišči vadnico z oznako 6+ (Nacionalno preverjanje znanja). V kazalu poišči preizkus 1 in naredi obe nalogi slušnega razumevanja. Vsako besedilo poslušaj večkrat. Če iz kakršnega koli razloga ne moreš poslušati, naredi vaje za besedišče in bralno razumevanje v preizkusu 1.
MATEMATIKA:
- delovni list-PISNO DELJENJE –kdor ga je že rešil, je ta ponedeljek prost reševanja nalog pri matematiki
SLOVENŠČINA:
Victor Hugo – V gosteh pri slonu
- – 2x preberi
- – avtor in naslov v zvezek za književnost
- -prepis malih učenosti
- – pripoved je tudi tvoja (naloge od 1-6)
- – ilustracija
- – ustna obnova besedila
LIKOVNA UMETNOST:
košarica iz časopisnega papirja druga ura
NARAVOSLOVJE: NAVODILA ZA DELO
HERBARIJ ROK ZA ODDAJO JE 15. MAJ
NIZ – FRANCOŠČINA:
SLOVENŠČINA:
Opis življenja določene skupine ljudi
V zvezek za jezik napiši sledeči povzetek:
OPIS ŽIVLJENJA SKUPINE LJUDI
To je besedilo, v katerem opišemo:
- kje neka skupina ljudi živi (bivališča)
- po katerih značilnih fazah jim poteka življenje od otroštva preko šolanja, zaposlitve do starosti
- kako se značilno prehranjujejo (hrana, pijača)
- kako se oblačijo (vsakdan, praznik)
- katere praznike praznujejo in katere običaje imajo
- s katerimi športi in drugimi prostočasnimi dejavnostmi se ukvarjajo
Če opisujemo sodobno življenje, uporabljamo sedanjik, če pa življenje v preteklosti, pa preteklik.
Nato v zvezek za jezik napiši »spis« Tako živimo na Cerkljanskem. Pri pisanju upoštevaj vseh šest točk iz zgornjega povzetka in bodi dovolj natančen. Lahko si pomagaš tudi z besedilom v DZ 19/2 o življenju Japoncev, ki si ga spoznal v prejšnjem tednu.
MATEMATIKA:
Navodila za delo najdete tukaj.
Dodatna navodila za delo, komunikacijo z učiteljema, povratne informacije…si preberite tukaj.
LIKOVNA UMETNOST:
GLASBENA UMETNOST: KLIKNI NA TO POVEZAVO IN ODPRI DOKUMENT: 7.R – Glasbene oblike renesanse.pptx
IP – NEMŠČINA:
Učenci, ki še niste napisali pisma za dopisovalca s partnerske šole oz. je bilo napisano pomanjkljivo (glede tega preverite povratno informacijo v e-pošti), ga napišite oz. dopolnite danes in ga pošljite na naslov anica.sola.cerkno@gmail.com Navodila si oglejte pri prejšnjem tednu. Nato rešite naslednje naloge:
UČB 55/12: V slovarčku na koncu učbenika poiščite pomen vseh šestih besed, prepišite jih v zvezke in zraven pripišite prevod. Ugotovite, na katero sličico se nanaša posamezna beseda.
UČB 55/13: Prepišite povedi tako, da bo v povedih ostala samo pravilna beseda. Če ste pozabili vsebino pogovora med Janom in Alicio, se prijavite na https://www.irokusplus.si/ in ponovno poslušajte pogovor.
UČB 55/14: Po vzoru pogovora v nalogi napišite za vsakega od svojih šolskih predmetov, kako se vam zdijo.
TIT :
Tokrat rešite učni list, ki ga najdete tukaj. Pri reševanju si pomagajte z učbenikom, ki je dostopen na povezavi https://folio.rokus-klett.si/?credit=PRAVATEH7UC&pages=50-51. V pomoč vam je lahko tudi ppt predstavitev iz prejšnjega tedna, odgovore pa seveda lahko poiščete tudi drugje na spletu.
Tisti, ki še niste rešili kviza iz prejšnjega tedna, to prosim storite čimprej. Če karkoli ni jasno ali pa imate kakšno dodatno vprašanje glede dela, mi pišite na naslov mbevk@os-cerkno.si.
SLOVENŠČINA:
- B – Na šolski spletni strani si oglej, kako so lanskoletni sedmošolci izvedli govorne nastope s pomočjo kamišibaj gledališča:
http://jagoda.os-cerkno.si/novica.php?id=3182
Nato spletu poišči, kaj je kamišibaj: https://slikovedke.com/kaj-je-kamisibaj/, na kratko zapiši povzetke v zvezek.
MATEMATIKA:
Navodila za delo najdete tukaj.
Dodatna navodila za delo, komunikacijo z učiteljema, povratne informacije…si preberite tukaj.
LIKOVNA UMETNOST:
ANGLEŠČINA:
Utrdi znanje besedišča in si preberi nasvete za hitrejše pomnjenje novih besed na strani 76. Za lažje učenje si izdelaj lističe (lahko uporabiš samolepilne listke)z besedami iz prvih treh stolpcev (Places, Shops, Directions). Vsak listek naj vsebuje angleški izraz, ki mu dodaj sličico, ki prikazuje besedo, na drugi strani pa še slovenski prevod. Nato popravi še napake v povedih v okvirčku “Correcting mistakes”.
IP – NEMŠČINA:
Učenci, ki še niste napisali pisma za dopisovalca s partnerske šole oz. je bilo napisano pomanjkljivo (glede tega preverite povratno informacijo v e-pošti), ga napišite oz. dopolnite danes in ga pošljite na naslov anica.sola.cerkno@gmail.com Navodila si oglejte pri prejšnjem tednu. Nato rešite naslednje naloge:
UČB 55/12: V slovarčku na koncu učbenika poiščite pomen vseh šestih besed, prepišite jih v zvezke in zraven pripišite prevod. Ugotovite, na katero sličico se nanaša posamezna beseda.
UČB 55/13: Prepišite povedi tako, da bo v povedih ostala samo pravilna beseda. Če ste pozabili vsebino pogovora med Janom in Alicio, se prijavite na https://www.irokusplus.si/ in ponovno poslušajte pogovor.
UČB 55/14: Po vzoru pogovora v nalogi napišite za vsakega od svojih šolskih predmetov, kako se vam zdijo.
TIT :
Tokrat rešite učni list, ki ga najdete tukaj. Pri reševanju si pomagajte z učbenikom, ki je dostopen na povezavi https://folio.rokus-klett.si/?credit=PRAVATEH7UC&pages=50-51. V pomoč vam je lahko tudi ppt predstavitev iz prejšnjega tedna, odgovore pa seveda lahko poiščete tudi drugje na spletu.
Tisti, ki še niste rešili kviza iz prejšnjega tedna, to prosim storite čimprej. Če karkoli ni jasno ali pa imate kakšno dodatno vprašanje glede dela, mi pišite na naslov mbevk@os-cerkno.si.
SLOVENŠČINA:
DELO ZA TRI šolske ure (PONEDELJEK, TOREK, SREDA in ČETRTEK, 24.-26. 3.)
8.S1, 8.S2, 8.S3
Ponovi značilnosti besedilne vrste OPIS POSTOPKA. V pomoč staršem skuhaj kosilo za vso družino ali kaj dobrega speci. S pomočjo telefona fotografiraj sestavine, pripomočke, pripravo, postrežbo (na fotografijah naj se vidi tebe pri delu), lahko pa posnameš tudi kratke filmčke, na katerih izvedeš in komentiraš postopek, snemajo pa te drugi družinski člani. Če znaš, pripravi filmček v programu Movie Maker, v kolikor tega znanja nimaš, pa s pomočjo fotografij pripravi PowerPoint projekcijo s kratkimi opisi. Nalogo nato pošlji na ogled do konca tedna.
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj. Samostojni delovni zvezek najdete v e-gradivih (iRokus).
Obvestilo o delu na daljavo najdete tukaj.
LIKOVNA UMETNOST
tonsko slikanje ali modelacija druga ura
ANGLEŠČINA:
S3
SLOVENŠČINA:
DELO ZA TRI šolske ure (PONEDELJEK, TOREK, SREDA in ČETRTEK, 24.-26. 3.)
8.S1, 8.S2, 8.S3
Ponovi značilnosti besedilne vrste OPIS POSTOPKA. V pomoč staršem skuhaj kosilo za vso družino ali kaj dobrega speci. S pomočjo telefona fotografiraj sestavine, pripomočke, pripravo, postrežbo (na fotografijah naj se vidi tebe pri delu), lahko pa posnameš tudi kratke filmčke, na katerih izvedeš in komentiraš postopek, snemajo pa te drugi družinski člani. Če znaš, pripravi filmček v programu Movie Maker, v kolikor tega znanja nimaš, pa s pomočjo fotografij pripravi PowerPoint projekcijo s kratkimi opisi. Nalogo nato pošlji na ogled do konca tedna.
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj. Samostojni delovni zvezek najdete med e-gradivi (iRokus).
Obvestilo o delu na daljavo najdete tukaj.
LIKOVNA UMETNOST:
tonsko slikanje ali modelacija druga ura
ANGLEŠČINA:
S3
SLOVENŠČINA:
Srečko Kosovel: Kons 4
Preberi pesem v berilu na str. 154. Pri razumevanju si pomagaj z razlago besed ob besedilu. Pesnik v pesmi podaja podobo negotovih, zmedenih razmer v svetu tedanjega časa, ob tem pa izraža tudi svoja občutja v njem. Po večkratnem branju poskusi ugotoviti, katerih osem vsebinskih enot sestavlja pesem. Vsako enoto obnovi s svojimi besedami. Nato v zvezek za književnost pisno reši še naloge na str. 155 (Raziskujmo besedilo).
MATEMATIKA:
Navodilo za delo dobite tukaj.
Obvestilo o delu na daljavo najdete tukaj.
ANGLEŠČINA:
Ponovitev izražanja prihodnosti. Prijavi se na www.znamzavec.si in poišči vadnico za 9. razred. V kazalu poišči zavihek Izražanje prihodnosti. Preberi razlago in rešuj vaje do konca poglavja. Če imaš probleme z razumevanjem besedišča, si pomagaj s spletnim slovarjem Pons ali slovarjem v knjižni obliki, če ga imaš doma.
FIZIKA
Navodilo za delo najdeš tukaj.
IPKEŽ navodilo za delo
IP-NEMŠČINA:
Ob pomoči učbenika (UČB 52/5, DZ 45/7a) in zapiskov v zvezku ponovite nemške izraze za oblačila in obutev ter končnice pridevnika za nedoločnim členom EIN(-E): UČB 53/MEMO – modri okvirček). Nato v zvezek napiši zase, kaj od oblačil in obutve je v tvoji »zimski« in kaj v »poletni« omari.
In meinem »Winterschrank« sind …
In meinem »Sommerschrank« sind …
V UČB 48-49 si oglej veliko in malo sliko Victorie in napiši, kaj od oblačil nosi. Uporabi tudi pridevnike. Npr.: Auf dem Foto von Victoria ist eine helle Jacke …
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
Obvestilo o delu na daljavo najdete tukaj.
BIOLOGIJA: NAVODILA ZA DELO
FIZIKA
Navodilo za delo najdeš tukaj.
IPKEŽ navodilo za delo
IP-NEMŠČINA:
Ob pomoči učbenika (UČB 52/5, DZ 45/7a) in zapiskov v zvezku ponovite nemške izraze za oblačila in obutev ter končnice pridevnika za nedoločnim členom EIN(-E): UČB 53/MEMO – modri okvirček). Nato v zvezek napiši zase, kaj od oblačil in obutve je v tvoji »zimski« in kaj v »poletni« omari.
In meinem »Winterschrank« sind …
In meinem »Sommerschrank« sind …
V UČB 48-49 si oglej veliko in malo sliko Victorie in napiši, kaj od oblačil nosi. Uporabi tudi pridevnike. Npr.: Auf dem Foto von Victoria ist eine helle Jacke …
UP Marija Urh Lahajnar – 8. razred
Dokončajte delo, ki je zapisano pri uri fizike za 8. razred. Če rabite pomoč ali pojasnila mi pišite na naslov: murh@os-cerkno.si.
DSP Irena Zajc – 7. razred (SLJ)
DSP Irena Zajc – 8. razred (SLJ)
TOREK, 24. 3. 2020
MAT – Utrjuj poštevanko preko spletne strani: https://interaktivne-vaje.si
Pojdi na 1. do 5. razred – računam do 100 – množenje – deljenje
SLJ – V berilu na strani 40 preberi pesem DOMIŠLJIJA
Nato pa vključi svojo domišljijo in v zvezek napiši zgodbo z naslovom KAJ BI BILO, ČE…
SLJ – beri
TJA – NAVODILA ZA DELO
GUM:
- MAT: Geometrijska telesa: DZ str. 51 – 54 (preberi in reši vse naloge). Poišči odpadno škatlico v obliki kvadra, jo pobarvaj ali polepi z barvnim papirjem, nato jo opiši v zvezek (robovi, oglišča, ploskve,…).
- SLJ: V zvezek napiši naslov Na smetišču. Zapiši pogovor med plastično vrečo, steklenico in konzervo, ki so se znašle na smetišču.
- B GUM: Prisluhni zvokom, glasovom v naravi in zapiši v zvezek ali na list kaj vse si slišal. Zapiši uganko za en slišan zvok.
4.A ŠPO: Gimnastične vaje, tek
- DRU 4.B:
Preberi snov v učb. str. 56,57 Dejavnosti v domačem kraju. Reši spodnjo križanko, jo prilepi ali prepiši v zvezek.
Priloga: DEJAVNOSTI V KRAJU
Učbenik za DRU je tudi na irokusu.
DRU 4.A:
Reši učni list (Priloga).
Domači kraj na letalskih fotografijah in načrtih_učni list
TJA: NAVODILA ZA DELO
NIZ-RAČUNALNIŠTVO: NAVODILA ZA DELO
SLJ:
PRIDEVNIK
Besede, po katerih se sprašujemo z besedami KAKŠEN, KATERI (oz. katere vrste) in ČIGAV, so PRIDEVNIKI. Dodamo jih samostalnikom. Npr.:
samostalnik PES
Pridevniki so besede, ki povedo, kakšno je kaj, katere vrste je ali čigavo je.
Pridevnik – DZ, str.67/ 6. naloga
str.68/ 7.,8. naloga
MAT
- Kombinatorični problemi – DZ str. 98, in str. 100
DRU
- Oglej si filme o Cerkniškem jezeru
https://www.youtube.com/watch?v=YHE2bJ10Ydw
Firbcilogi: https://www.youtube.com/watch?v=AFtC7UYvlrc
NIZ ŠPORT:
V povezavi 1 si preberi informacije o SMUČANJU, svoje znanje pa preveri v 2. povezavi:
Povezava 1:
– http://www2.arnes.si/~amrak3/SPORTNA%20VZGOJA/smucanje/smucanje.htm
Povezava 2:
– http://www2.arnes.si/~amrak3/KVIZI/smucanje/fispravil.htm
– http://www2.arnes.si/~amrak3/KVIZI/smucanje/vstavljanjebesed10fis.htm.htm
ANGLEŠČINA 5.A:
Reši vaje v delovnem zvezku na strani 42 in 43.
NIZ – RAČUNALNIŠTVO
ISP 3. razred:
Znanje poštevanke je zelo pomembno. Utrjuješ jo lahko tudi preko iger.
- Le kaj se skriva na sliki? Pravilno izračunaj račune in boš ugotovil/-a. https://bit.ly/2J9A4yV
- Koliko računov znaš pravilno rešiti? https://bit.ly/2QC8bE0
Vesela bom tvojega odziva, kako ti gre pouk na daljavo. Lahko mi napišeš sporočilo na: maja.tusaros@os-cerkno.si
ANGLEŠČINA:
Vaja slušnega razumevanja. Prijavi se na www.znamzavec.si in poišči vadnico z oznako 6+ (Nacionalno preverjanje znanja). V kazalu poišči preizkus 1 in naredi obe nalogi slušnega razumevanja. Vsako besedilo poslušaj večkrat. Če iz kakršnega koli razloga ne moreš poslušati, naredi vaje za besedišče in bralno razumevanje v preizkusu 1.
MATEMATIKA: 6.delovni list- POGLED NAZAJ 2
SLOVENŠČINA:
www.devetletka.net/gradiva/slovenscina/6
Simon, kaj delaš, naloge A,B,C,Č,D
NIZ ŠPORT:
V povezavi 1 si preberi informacije o SMUČANJU, svoje znanje pa preveri v 2. povezavi:
Povezava 1:
– http://www2.arnes.si/~amrak3/SPORTNA%20VZGOJA/smucanje/smucanje.htm
Povezava 2:
– http://www2.arnes.si/~amrak3/KVIZI/smucanje/fispravil.htm
– http://www2.arnes.si/~amrak3/KVIZI/smucanje/vstavljanjebesed10fis.htm.htm
NIP – FRANCOŠČINA:
Utrdi znanje z reševanjem vaj v delovnem zvezku na strani 23 in 24. Uporabi tudi svoj CD, priložen delovnem zvezku. Pri nalogah na str.24 pazi na to, da pridevniki v ženski obliki dobijo končnico -e, v množini pa -s.
ANGLEŠČINA:
Bralno razumevanje in vaje za besedišče. Prijavi se na www.znamzavec.si in poišči vadnico z oznako 6+ (Nacionalno preverjanje znanja). V kazalu poišči Preizkus 1 in naredi vaje za besedišče in bralno razumevanje.
MATEMATIKA: 6.delovni list- POGLED NAZAJ 2
SLOVENŠČINA:
www.devetletka.net/gradiva/slovenscina/6
Simon, kaj delaš, naloge A,B,C,Č,D
GUM: KLIKNI NA TO POVEZAVO IN ODPRI DOKUMENT 6.R – Inštrumentalni komorni sestavi – posnetki.pptx
NIZ ŠPORT:
V povezavi 1 si preberi informacije o SMUČANJU, svoje znanje pa preveri v 2. povezavi:
Povezava 1:
– http://www2.arnes.si/~amrak3/SPORTNA%20VZGOJA/smucanje/smucanje.htm
Povezava 2:
– http://www2.arnes.si/~amrak3/KVIZI/smucanje/fispravil.htm
– http://www2.arnes.si/~amrak3/KVIZI/smucanje/vstavljanjebesed10fis.htm.htm
NIP – FRANCOŠČINA:
Utrdi znanje z reševanjem vaj v delovnem zvezku na strani 23 in 24. Uporabi tudi svoj CD, priložen delovnem zvezku. Pri nalogah na str.24 pazi na to, da pridevniki v ženski obliki dobijo končnico -e, v množini pa -s.
NARAVOSLOVJE:
ANGLEŠČINA:
Naloge v delovnem zvezku str. 47, 48, 49. Pomagaj si z učbenikom in zvezkom!
SLOVENŠČINA:
Oziralni zaimki
V zvezek za jezik napiši pravilo:
OZIRALNI ZAIMKI
S to vrsto zaimkov začenjamo stavke, ko opisno (»na dolgo«) odgovarjamo na vprašanja. Podobni so vprašalnim zaimkom in se večinoma končujejo na –R (KDOR študira …, KJER smo se srečali … ). Izjema je oziralni zaimek KI, ki je različica oziralnega zaimka KATERI. Veliko pogosteje se uporablja KI, daljša različica KATERI pa le za predlogi (npr.: fant, KI ga poznam …; fant, s KATERIM se poznam … ).
Primeri oziralnih zaimkov:
kdor, kar / kakršen, kateri (ki), čigar / kjer, koder, kamor / kadar / kakor …
V delovnem zvezku nato reši naloge od 25/1 do 28/7.
MATEMATIKA:
Navodila za delo najdete tukaj.
IP – FRANCOŠČINA :
Učbenik, stran 68
Oglej si slike, ki prikazujejo Klementinin dan. Najprej označi in kar v učbenik prevedi izraze, ki označujejo dele dneva (le matin…) Predvajaj si posnetek št. 141 na svojem CD.ju. Ob poslušanju glej slike in ugotovi, kaj je pri opisu dneva Klementina pozabila povedati. Besedilo si oglej še na strani 83 in ga še enkrat poslušaj. Nato poslušaj vprašanja na posnetku št. 142 in odgovori DRŽI, NE DRŽI. Reši še nalogo 3 (oštevilči Klementinina dejanja skozi dan v pravilnem vrstnem redu).
IP ROKOMET:
Prejšnji teden ste imeli za predelati rokometna pravila. Ker je nov teden, imate tokrat za odgovoriti na vprašanja iz rokometnih pravil. Vprašanja so dosegljiva na spletni strani: http://www.rokometna-zveza.si/si/files/default/Pravila%20rokometne%20igre/Rokometna%20pravila%20-%20katalog%20vpra%c5%a1anj_SLO_2018.pdf .
Za začetek rešite poglavja:
- IGRIŠČE
- IGRALNI ČAS, KONČNI SIGNAL IN PREKINITEV IGRALNEGA ČASA (TIME- OUT)
- ŽOGA
- MOŠTVO, MENJAVE, OPREMA, POŠKODBE IGRALCEV
SLOVENŠČINA: (dve uri)
- B – Na spletu razišči, kako je narejen butaj za kamišibaj gledališče. Nato izdelaj svoj manjši preprost butaj iz kartona, tršega papirja, do A4 format. (Poglej si: https://www.youtube.com/watch?v=ey-9CpVQdtE )
MATEMATIKA:
Navodila za delo najdete tukaj.
ANGLEŠČINA:
Učbenik, str. 77: Preberi Mattov zapis o njegovem mestu. Nato napiši kratek (turistični) opis Cerknega z naslovom ONE WEEKEND IN CERKNO. Izberi si tri kraje v Cerknem in opiši, kaj lahko počnemo tam. Zapis pošlji učiteljici na mail turk.sanja@gmail.com v popravek.
IP – FRANCOŠČINA :
Učbenik, stran 68
Oglej si slike, ki prikazujejo Klementinin dan. Najprej označi in kar v učbenik prevedi izraze, ki označujejo dele dneva (le matin…) Predvajaj si posnetek št. 141 na svojem CD.ju. Ob poslušanju glej slike in ugotovi, kaj je pri opisu dneva Klementina pozabila povedati. Besedilo si oglej še na strani 83 in ga še enkrat poslušaj. Nato poslušaj vprašanja na posnetku št. 142 in odgovori DRŽI, NE DRŽI. Reši še nalogo 3 (oštevilči Klementinina dejanja skozi dan v pravilnem vrstnem redu).
IP ROKOMET:
Prejšnji teden ste imeli za predelati rokometna pravila. Ker je nov teden, imate tokrat za odgovoriti na vprašanja iz rokometnih pravil. Vprašanja so dosegljiva na spletni strani: http://www.rokometna-zveza.si/si/files/default/Pravila%20rokometne%20igre/Rokometna%20pravila%20-%20katalog%20vpra%c5%a1anj_SLO_2018.pdf .
Za začetek rešite poglavja:
- IGRIŠČE
- IGRALNI ČAS, KONČNI SIGNAL IN PREKINITEV IGRALNEGA ČASA (TIME- OUT)
- ŽOGA
- MOŠTVO, MENJAVE, OPREMA, POŠKODBE IGRALCEV
SLOVENŠČINA:
DELO ZA TRI šolske ure (PONEDELJEK, TOREK, SREDA in ČETRTEK, 24.-26. 3.)
8.S1, 8.S2, 8.S3
Ponovi značilnosti besedilne vrste OPIS POSTOPKA. V pomoč staršem skuhaj kosilo za vso družino ali kaj dobrega speci. S pomočjo telefona fotografiraj sestavine, pripomočke, pripravo, postrežbo (na fotografijah naj se vidi tebe pri delu), lahko pa posnameš tudi kratke filmčke, na katerih izvedeš in komentiraš postopek, snemajo pa te drugi družinski člani. Če znaš, pripravi filmček v programu Movie Maker, v kolikor tega znanja nimaš, pa s pomočjo fotografij pripravi PowerPoint projekcijo s kratkimi opisi. Nalogo nato pošlji na ogled do konca tedna.
ANGLEŠČINA:
8S2
Prijavi se na www.znamzavec.si in poišči vadnico za 8. razred. V kazalu poišči naslov Future Simple & Going to Future. Preberi razlago in naredi vaje do konca poglavja. Če imaš probleme z razumevanjem besedišča, si pomagaj s spletnim slovarjem Pons ali slovarjem v knjižni obliki, če ga imaš doma.
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
LIKOVNA UMETNOST:
tonsko slikanje ali modelacija druga ura
KEMIJA navodilo za delo
IP – NEMŠČINA
V zvezke napišite naslov in novo besedišče:
Wir reisen (Potujemo)
die Fahrkarte – vozovnica, das Flugticket – letalska karta, die Fahrt – vožnja, der Flug – (po)let, abfahren – odpeljati, abfliegen – odleteti, ankommen – priti, prispeti, die Abfahrt – odhod (avtobusa, vlaka), der Abflug – odhod letala, die Ankunft – prihod, von (Bonn) nach (Berlin) – iz (Bonna) v (Berlin), der Preis – cena
Oglejte si tri ponudbe za potovanje (z avtobusom, železnico in letalom) – UČB 44/2. Ob pomoči slovarčka na koncu učbenika in spletnega slovarja PONS v zvezke zapišite prevod vseh treh besedil. Nato rešite nalogo v DZ 42/2a.
TIT:
Navodila za delo najdete tukaj.
Tisti, ki ste ppt predstavitve v letošnjem šolskem letu že izdelali, ste pri tem delu naloge tokrat prosti. Vseeno pa si poglejte posnetke delovanja posameznih vrst motorjev.
ZGODOVINA:
V priloženem gradivo preberi poglavje Vladarji v novem veku in njihove države. Odgovori na zastavljena vprašanja in jih zapiši v zvezek:
1. Naštej napomembnejše vladarje novega veka.
2. Naštej reforme vladarjev razsvetljenih absolutistov.
3. Zakaj so vladarji razsvetljeni absolutisti, tudi Napoleon, dovoljevali suženjstvo?
SLOVENŠČINA:
DELO ZA TRI šolske ure (PONEDELJEK, TOREK, SREDA in ČETRTEK, 24.-26. 3.)
8.S1, 8.S2, 8.S3
Ponovi značilnosti besedilne vrste OPIS POSTOPKA. V pomoč staršem skuhaj kosilo za vso družino ali kaj dobrega speci. S pomočjo telefona fotografiraj sestavine, pripomočke, pripravo, postrežbo (na fotografijah naj se vidi tebe pri delu), lahko pa posnameš tudi kratke filmčke, na katerih izvedeš in komentiraš postopek, snemajo pa te drugi družinski člani. Če znaš, pripravi filmček v programu Movie Maker, v kolikor tega znanja nimaš, pa s pomočjo fotografij pripravi PowerPoint projekcijo s kratkimi opisi. Nalogo nato pošlji na ogled do konca tedna.
ANGLEŠČINA:
8S2
Prijavi se na www.znamzavec.si in poišči vadnico za 8. razred. V kazalu poišči naslov Future Simple & Going to Future. Preberi razlago in naredi vaje do konca poglavja. Če imaš probleme z razumevanjem besedišča, si pomagaj s spletnim slovarjem Pons ali slovarjem v knjižni obliki, če ga imaš doma.
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
LIKOVNA UMETNOST:
tonsko slikanje ali modelacija druga ura
KEMIJA Povezovanje delcev
IP – NEMŠČINA
V zvezke napišite naslov in novo besedišče:
Wir reisen (Potujemo)
die Fahrkarte – vozovnica, das Flugticket – letalska karta, die Fahrt – vožnja, der Flug – (po)let, abfahren – odpeljati, abfliegen – odleteti, ankommen – priti, prispeti, die Abfahrt – odhod (avtobusa, vlaka), der Abflug – odhod letala, die Ankunft – prihod, von (Bonn) nach (Berlin) – iz (Bonna) v (Berlin), der Preis – cena
Oglejte si tri ponudbe za potovanje (z avtobusom, železnico in letalom) – UČB 44/2. Ob pomoči slovarčka na koncu učbenika in spletnega slovarja PONS v zvezke zapišite prevod vseh treh besedil. Nato rešite nalogo v DZ 42/2a.
TIT:
Navodila za delo najdete tukaj.
Tisti, ki ste ppt predstavitve v letošnjem šolskem letu že izdelali, ste pri tem delu naloge tokrat prosti. Vseeno pa si poglejte posnetke delovanja posameznih vrst motorjev.
ZGODOVINA:
V priloženem gradivo preberi poglavje Vladarji v novem veku in njihove države. Odgovori na zastavljena vprašanja in jih zapiši v zvezek:
1. Naštej napomembnejše vladarje novega veka.
2. Naštej reforme vladarjev razsvetljenih absolutistov.
3. Zakaj so vladarji razsvetljeni absolutisti, tudi Napoleon, dovoljevali suženjstvo?
SLOVENŠČINA:
Konstruktivistična poezija
Ponovno preberi pesem Kons 4 (berilo, str. 154), nato v zvezek za književnost zapiši sledeči povzetek:
KONSTRUKTIVISTIČNA PESEM
Tovrstna pesem ni več zgrajena tradicionalno, ampak iz na prvi pogled nepovezanih besed in besednih zvez, ki šele kot celota dobijo smisel, sicer pa skoraj vsak verz deluje samostojno. Svet je poln dogodkov, zmeden, v njem se dogajajo razni pretresi … in podobo takšnega sveta podaja pesnik. Poleg tradicionalnega pesniškega jezika se pojavljajo matematični in drugi znaki. Opuščena sta rimanje in delitev na kitice, celotna pesem pa je zgrajena po načelu tehničnega sestavljanja iz samostojnih »gradbenih« delov, ki smisel dobijo šele v celoti.
Nato ponovno preberi pesem in pisno odgovori na vprašanja v berilu na str. 155 (Potujmo v svet književnosti)
BIOLOGIJA: NAVODILA ZA DELO
KEMIJA navodilo za delo
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
GLASBENA UMETNOST:
NAVODILA ZA DELO (Odpri to povezavo in izberi dokument: Značilnosti jazz glasbe.pptx)
SLOVENŠČINA:
Srečko Kosovel: Kons 4
Preberi pesem v berilu na str. 154. Pri razumevanju si pomagaj z razlago besed ob besedilu. Pesnik v pesmi podaja podobo negotovih, zmedenih razmer v svetu tedanjega časa, ob tem pa izraža tudi svoja občutja v njem. Po večkratnem branju poskusi ugotoviti, katerih osem vsebinskih enot sestavlja pesem. Vsako enoto obnovi s svojimi besedami. Nato v zvezek za književnost pisno reši še naloge na str. 155 (Raziskujmo besedilo).
ANGLEŠČINA:
Ponovitev izražanja prihodnosti. Prijavi se na www.znamzavec.si in poišči vadnico za 9. razred. V kazalu poišči zavihek Izražanje prihodnosti. Preberi razlago in rešuj vaje do konca poglavja. Če imaš probleme z razumevanjem besedišča, si pomagaj s spletnim slovarjem Pons ali slovarjem v knjižni obliki, če ga imaš doma.
KEMIJA navodilo za delo
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
GLASBENA UMETNOST:
NAVODILA ZA DELO (Odpri to povezavo in izberi dokument: Značilnosti jazz glasbe.pptx)
DSP Irena Zajc 8. razred:
SREDA, 25. 3. 2020
NAVODILA ZA DELO. KLIKNI TUKAJ.
UČNI LIST ZA SPO: Rastline rastejo
GLASBENA UMETNOST 2.B:
MAT – reši učni list, ustno ponovi poštevanko
SLJ – Danes je materinski dan.
V zvezek napiši mami lepo voščilo za materinski dan.
LUM – Ob voščilu za materinski dan nariši še risbo z barvicami.
GUM:
- SLJ: DZ str. 84 (13. naloga – preberi in prepiši v zvezek in 14. naloga a, b)
- MAT: Lastnosti geometrijskih likov – reši DZ str. 55. V zvezek s pomočjo likov na velikem ravnilu nariši raketo, vlak, ladjo in še poljubno figuro ter nato risbe pobarvaj.
- NIT: Odpadno embalažo lahko ponovno uporabimo – Preberi učbenik str. 93 in 94. Po navodilih na str. 94 izdelaj hiško.
- A GUM: Prisluhni zvokom, glasovom v naravi in zapiši v zvezek ali na list kaj vse si slišal. Zapiši uganko za en slišan zvok.
4.B GUM: Ponavljaj pesmice.
- ŠPO 4.B: Gimnastične vaje, tek
- DRU: Izdelaj voščilnico za materinski dan in vanjo zapiši lepo misel.
NIZ FRANCOŠČINA:
GOS – Dokončaj tkanje
- Speci belokranjsko pogačo (Recept za pogačo dobiš v prilogi)
- Priloga_GOS_5R_belokranjska pogača
ŠPO – Vadi naloge za ŠPORTNO ZNAČKO KRPAN:
- Preskakovanje kratke kolebnice (preskočiš 15 x povezano)
- Odbojka – zgornji odboj (Postavi se 2 metra od stene, vrzi žogo 50 cm v zrak in jo nato odbij z zgornjim odbojem v steno, nato žogo ujemi. Ponovi 10 x zaporedoma. Pazi, da ti žoga vmes ne pade na tla. )
- Nogomet – udarec žoge z nogo (Postavi se za črto, tako da si 2 metra oddaljen od stene. Z nogo udari žogo proti steni in odbito žogo zaustavi samo z nogo. Udarec je lahko s poljubnim delom stopala. Med opravljanjem naloge pazi, da ne prestopiš črte in da ti žoga ne uide po prostoru.
LUM
Na bel list, po opazovanju, nariši spomladansko cvetico. Uporabi svinčnik in barvice. Riši tako, da boš cvetico narisal povečano. Sliko spravi v mapo.
SLJ: Ker je danes materinski dan, lahko mami izdelaš voščilnico, napišeš voščilo, pesmico,…. Če si pesniško razpoložen, napiši na drugo stran lista, na katerega si narisal spomladansko cvetico, pesmico o pomladi.
Uživaj pri ustvarjanju!
MAT
– DZ za MAT 2.del, str. 99 – 8. naloga (a in b), minuta za deljenje
– naloge reši v zvezek za MAT
– I-učbeniki : https://eucbeniki.sio.si/
MATEMATIKA 5 – RAČUNSKE OPERACIJE IN NJIHOVE LASTNOSTI, POTENCA, naloge ( str. 309 do 311)
ANGLEŠČINA 5.B: NAVODILA ZA DELO
NIZ FRANCOŠČINA:
ANGLEŠČINA:
4. razred
OSTALI PREDMETI:
ISP 1. razred – razvijanje pozornosti in koncentracije (učiteljica Martina Bizjak)
Si že “priklopil” možgane na učenje? Na spodnji povezavi sem pripravila vaji, ki ti bosta pomagali, da boš lažje nadaljeval z učenjem.
Individualna in skupinska pomoč za pomoč učencem z zmanjšano pozornostjo in koncentracijo
Vesela bom vsakega odziva, tudi če mi napišeš samo, kako ti gre, poveš katere vaje si že danes naredil in ne pozabi na vaje, ki so v rubriki SVETOVALNA SLUŽBA – kratke vaje za razmiganje in ogrevanje možgančkov.
Pišeš mi lahko na: bizjakmartina@os-cerkno.si
ISP SOCIALNE VEŠČINE (1.-3. razred)
Do petka naredi vsaj 3 vaje iz priloženih kartic.Če imaš možnost, napiši kako ti je šlo, katera vaja ti je bila najbolj všeč, na janja.baselj@os-cerkno.si ali bizjakmartina@os-cerkno.si Če imaš težave pri organizaciji dela za šolo, si pomagaj z MOJ-DNEVNI-URNIK na desni strani pod naslovom Svetovalna služba.
KARTICE ZA VAJE BOŠ NAŠEL TUKAJ
ISP – 4. RAZRED (Maja Tušar)
Pri slovenščini reši naloge, ki sta jih za vas pripravili učiteljici. V kolikor potrebuješ kakšno pomoč, mi napiši sporočilo na: maja.tusaros@os-cerkno.si. Tudi sicer bom vesela sporočila, kako ti gre pri delu od doma.
Doma lahko ponoviš, kaj je značilno za neuradni telefonski pogovor in pokliči kakšnega sošolca ali sošolko oziroma prijatelje ter jih vprašaj, kaj počnejo v tem času, ko smo doma.
MATEMATIKA:
- delovni list-RAČUNANJE Z DECIMALNIMI ŠTEVILI
ANGLEŠČINA:
Rešuj vaje v DZ str. 40, 41. Pomagaj si z zvezkom in 5. poglavjem v učbeniku.
SLOVENŠČINA:
Poglej si poročila ob 19.00 na TV SLO 1
NIZ FRANCOŠČINA:
ANGLEŠČINA:
Bralno razumevanje in vaje za besedišče. Prijavi se na www.znamzavec.si in poišči vadnico z oznako 6+ (Nacionalno preverjanje znanja). V kazalu poišči Preizkus 1 in naredi vaje za besedišče in bralno razumevanje.
TIT:
Navodila za delo najdete tukaj.
Ppt predstavitev, ki vam bo v pomoč pri delu najdete tukaj.
NIZ RAČUNALNIŠTVO:
MATEMATIKA:
- delovni list-RAČUNANJE Z DECIMALNIMI ŠTEVILI
SLOVENŠČINA:
Poglej si poročila ob 19.00 na TV SLO 1
NIZ FRANCOŠČINA:
ANGLEŠČINA:
Ponavljamo besedišče za hrano in pijačo. Odpri učbenik na str. 68 in v zvezek prepiši naslov Food and drink. V zvezek prepiši besede od 1 do 22. Nato odpri spletni učbenik na www.iRokus.si , besedišče poslušaj in izgovarjaj – vajo naredi večkrat. Ko to končaš, odpri učbenik na str. 131 in isto ponovi z besedami za hrano in pijačo, ki jih najdeš tam. Nadaljuj z nalogo 2 na str. 68. V zvezek zapiši resnične trditve o sebi. Uporabljaj fraze: I like eating apples, …, I don’t like eating cabbage…, I sometimes eat ….. for breakfast / lunch /dinner., I don’t usually eat … I always eat … , I never eat … Napiši vsaj 5 povedi, še bolje je več. Pozabavaj se s Try this! Izzivom na str. 68. Koliko besed za hrano in pijačo uspeš sestaviti z danimi črkami?
TIT:
Navodila za delo najdete tukaj.
Ppt predstavitev, ki vam bo v pomoč pri delu najdete tukaj.
SLOVENŠČINA:
Oziralni zaimki (vaje)
V delovnem zvezku reši naloge od 28/8 do 31/15.
ANGLEŠČINA:
Prijavi se na www.znamzavec.si in poišči vadnico za 7. razred. V kazalu poišči naslov Present Simple & Present Continuous. Preberi razlago in naredi vaje do konca poglavja. Če imaš probleme z razumevanjem besedišča, si pomagaj s spletnim slovarjem Pons ali slovarjem v knjižni obliki, če ga imaš doma.
V primeru, da ti spletna povezava ne deluje, iste strukture ponovi s pomočjo učbenika str. 74, 75. Preštudiraj razlage v okvirjih in v zvezek naredi vaje pod njimi.
MATEMATIKA:
Navodila za delo najdete tukaj.
NARAVOSLOVJE:
IP ONA:
NARAVOSLOVJE:
GUM: KLIKNI NA TO POVEZAVO IN ODPRI DOKUMENT: 7.R – Glasbene oblike renesanse.pptx
ANGLEŠČINA:
Rešite vaje v delovnem zvezku na straneh 55 in 56.
IP FRANCOŠČINA:
MATEMATIKA:
Navodila za delo najdete tukaj.
SLOVENŠČINA:
DELO ZA TRI šolske ure (PONEDELJEK, TOREK, SREDA in ČETRTEK, 24.-26. 3.)
8.S1, 8.S2, 8.S3
Ponovi značilnosti besedilne vrste OPIS POSTOPKA. V pomoč staršem skuhaj kosilo za vso družino ali kaj dobrega speci. S pomočjo telefona fotografiraj sestavine, pripomočke, pripravo, postrežbo (na fotografijah naj se vidi tebe pri delu), lahko pa posnameš tudi kratke filmčke, na katerih izvedeš in komentiraš postopek, snemajo pa te drugi družinski člani. Če znaš, pripravi filmček v programu Movie Maker, v kolikor tega znanja nimaš, pa s pomočjo fotografij pripravi PowerPoint projekcijo s kratkimi opisi. Nalogo nato pošlji na ogled do konca tedna.
LIKOVNA UMETNOST:
tonsko slikanje ali modelacija druga ura
IP – NEMŠČINA:
V zvezke zapišite prevode vprašanj:
Wie lange dauert …? – Kako dolgo traja …?
Was kostet …? – Koliko stane …?
Wann fährt …? – Kdaj pelje …?
Nato si oglejte nalogi v DZ 42/2b in 43/2c. Najprej povežite dele vprašanj, da bodo vprašanja smiselna, v nalogi c) pa odgovorite na vprašanja. Razberite jih iz rešene naloge a).
MATEMATIKA.
Navodilo za delo najdete tukaj.
ANGLEŠČINA:
S1
Prijavi se na www.znamzavec.si in poišči vadnico za 8. razred. V kazalu poišči naslov Present Simple & Present Continuous. Preberi razlago in naredi vaje do konca poglavja. Če imaš probleme z razumevanjem besedišča, si pomagaj s spletnim slovarjem Pons ali slovarjem v knjižni obliki, če ga imaš doma.
BIOLOGIJA:
GLASBENA UMETNOST:
SLOVENŠČINA:
DELO ZA TRI šolske ure (PONEDELJEK, TOREK, SREDA in ČETRTEK, 24.-26. 3.)
8.S1, 8.S2, 8.S3
Ponovi značilnosti besedilne vrste OPIS POSTOPKA. V pomoč staršem skuhaj kosilo za vso družino ali kaj dobrega speci. S pomočjo telefona fotografiraj sestavine, pripomočke, pripravo, postrežbo (na fotografijah naj se vidi tebe pri delu), lahko pa posnameš tudi kratke filmčke, na katerih izvedeš in komentiraš postopek, snemajo pa te drugi družinski člani. Če znaš, pripravi filmček v programu Movie Maker, v kolikor tega znanja nimaš, pa s pomočjo fotografij pripravi PowerPoint projekcijo s kratkimi opisi. Nalogo nato pošlji na ogled do konca tedna.
IP – NEMŠČINA:
V zvezke zapišite prevode vprašanj:
Wie lange dauert …? – Kako dolgo traja …?
Was kostet …? – Koliko stane …?
Wann fährt …? – Kdaj pelje …?
Nato si oglejte nalogi v DZ 42/2b in 43/2c. Najprej povežite dele vprašanj, da bodo vprašanja smiselna, v nalogi c) pa odgovorite na vprašanja. Razberite jih iz rešene naloge a).
KEMIJA navodilo za delo
FIZIKA navodilo za delo
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
ANGLEŠČINA:
S1
Prijavi se na www.znamzavec.si in poišči vadnico za 8. razred. V kazalu poišči naslov Present Simple & Present Continuous. Preberi razlago in naredi vaje do konca poglavja. Če imaš probleme z razumevanjem besedišča, si pomagaj s spletnim slovarjem Pons ali slovarjem v knjižni obliki, če ga imaš doma.
GLASBENA UMETNOST:
SLOVENŠČINA:
Konstruktivistična poezija
Ponovno preberi pesem Kons 4 (berilo, str. 154), nato v zvezek za književnost zapiši sledeči povzetek:
KONSTRUKTIVISTIČNA PESEM
Tovrstna pesem ni več zgrajena tradicionalno, ampak iz na prvi pogled nepovezanih besed in besednih zvez, ki šele kot celota dobijo smisel, sicer pa skoraj vsak verz deluje samostojno. Svet je poln dogodkov, zmeden, v njem se dogajajo razni pretresi … in podobo takšnega sveta podaja pesnik. Poleg tradicionalnega pesniškega jezika se pojavljajo matematični in drugi znaki. Opuščena sta rimanje in delitev na kitice, celotna pesem pa je zgrajena po načelu tehničnega sestavljanja iz samostojnih »gradbenih« delov, ki smisel dobijo šele v celoti.
Nato ponovno preberi pesem in pisno odgovori na vprašanja v berilu na str. 155 (Potujmo v svet književnosti)
BIOLOGIJA: NAVODILA ZA DELO
LIKOVNA UMETNOST:
FIZIKA navodilo za delo
IP – ROM:
UP BIO Tanja Marinac 8. razred
DSP Irena Zajc 7. razred Matematika
ČETRTEK, 26. 3. 2020
TJA —NAVODILA ZA DELO
NAVODILA ZA DELO (OB KLIKU NA LINK BOŠ NAŠEL DVA DOKUMENTA. ODPRI DOKUMENT 2razred_ cet.docx)
UČNI LIST: RAČUNAJ
MAT – reši učni list in ponovi poštevanko, bodi vsak dan malo hitrejši/a
SLJ – branje z razumevanjem
Preberi besedilo o kamilici, na dolgo dogovori v zvezek. Potrudi se pri pisavi.
SPO – na Lilibi ponovi o Sloveniji in državnih simbolih
Greš na: mestni trg – SPO – jaz in družba – Slovenija
https://www.lilibi.si/mestni-trg/spoznavanje-okolja/jaz-in-druzba/slovenija/o-sloveniji
https://www.lilibi.si/mestni-trg/spoznavanje-okolja/jaz-in-druzba/slovenija/pobarvaj-grb-in-zastave
1. SLJ: Večkrat preberi berilo str. 21 Vzorček in v zvezek prepiši kitico, ki jo govori zelena barva na str. 22. (Žabica po vodi…)
2. MAT: Simetrija DZ str. 64 – 67.
3. 4.B DRU: Urejanje skupnega življenja – Preberi snov v učb. str. 58,59. V zvezek napiši naslov in opiši kako ti vse skrbiš za urejenost svoje okolice.
4.A GUM: Ponavljaj pesmice.
ŠPORT: NAVODILA ZA DELO
TJA: NAVODILA ZA DELO
NIT – Vzvod – učbenik str. 69 – 71
( preberi, še sam preizkusi, če zapisano res drži)
- I-Učbeniki: https://eucbeniki.sio.si/
Izberi NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA 5 (KAZALO, GIBANJE SE PRENAŠA, KAKO DVIGNITI – VZVOD ( str. 277 – 282)
SLJ
- Zapiši v velik zvezek za SLJ:
VRSTE PRIDEVNIKOV
- Knjiga za DB – Zapis ( miselni vzorec) o prebrani knjigi
(*Pomoč: – Priloga SLJ)
Priloga_SLJ_5R_Miselni vzorec o prebrani knjigi
ŠPO
- Zapleši z nami
https://www.youtube.com/watch?v=JkxEsDyC9ao
GLASBENA UMETNOST:
NADALJUJ NALOGO IZ PREJŠNJEGA TEDNA. DOKUMENT BOŠ NAŠEL TUKAJ.
ANGLEŠČINA 5.B:
ISP 3. razred – branje v družbi psičke Bore
Pozdravljeni bralci!
Vem, da branje brez Bore ni tako zabavno, vendar je le-to pomembno za ohranjanje in napredek v tekočnosti branja. Torej ne pozabi na izpolnjevanje bralnega dnevnika, ki si ga dobil.
Želim ti prijetno branje!
Martina Bizjak
DSP – 4. razred (Martina Bizjak)
Si že utrujen od današnjega pouka? Naredi nekaj minut odmora in se sprosti ob risanju simetrične risbe. Povezavo najdeš spodaj. Najprej nariši like, ki ste jih spoznali pri pouku matematike.
Veliko zabave ti želim!
SLOVENŠČINA:
www.devetletka.net/gradiva/slovenscina/6
Glej in se čudi, naloge A,B, C, Č, D, E,F, G, H
ZGODOVINA:
Gradbeništvo v srednjem veku – 2x preberi, prepiši naslov, pojme, odgovori na vprašanja PONOVIMO, PRERIŠI srednjeveški grad in srednjeveško mest-ne pozabi pripisati besed na risbo, nauči se!!!
GOS 6:
ANGLEŠČINA:
Ponavljamo besedišče za hrano in pijačo. Odpri učbenik na str. 68 in v zvezek prepiši naslov Food and drink. V zvezek prepiši besede od 1 do 22. Nato odpri spletni učbenik na www.iRokus.si , besedišče poslušaj in izgovarjaj – vajo naredi večkrat. Ko to končaš, odpri učbenik na str. 131 in isto ponovi z besedami za hrano in pijačo, ki jih najdeš tam. Nadaljuj z nalogo 2 na str. 68. V zvezek zapiši resnične trditve o sebi. Uporabljaj fraze: I like eating apples, …, I don’t like eating cabbage…, I sometimes eat ….. for breakfast / lunch /dinner., I don’t usually eat … I always eat … , I never eat … Napiši vsaj 5 povedi, še bolje je več. Pozabavaj se s Try this! Izzivom na str. 68. Koliko besed za hrano in pijačo uspeš sestaviti z danimi črkami?
SLOVENŠČINA:
www.devetletka.net/gradiva/slovenscina/6
Glej in se čudi, naloge A,B, C, Č, D, E,F, G, H
GOS 6:
ANGLEŠČINA:
Pojdi na povezavo https://interaktivne-vaje.si/anglescina/vocabulary/vocabulary.html , kjer najdeš interaktivne vaje za učenje angleškega besedišča. Začni z vajami v prvem okvirju levo zgoraj z naslovom Fast English. S klikom na ta napis se ti odprejo zavihki Games, Vocab, Phrases, Spelling, Describer. Priporočam zavihka Vocab in Describer. Najprej izberi hitrost (Slow, Fast), nato pa temo (food, clothes, home, …). Vadi hrano in drugo besedišče, ki si se ga že kdaj učil(a).
IP NEMŠČINA:
Oglejte si fotografijo Janovih učiteljev in učiteljic – UČB 56/17a. V zvezek zapišite:
der Herr – gospod, die Frau – gospa; der Lehrer – učitelj, die Lehrerin – učiteljica
Nato po vzoru besed na vrhu obeh stolpcev napišite, učitelj/-ica katerega predmeta je posamezna oseba. Sličice nakazujejo predmet.
Rešite nalogo UČB 57/18: v dvogovor med Janom in babico Elke po vrsti vstavite besede: (Schule), Klasse, Stundenplan, macht, Lehrerin, Handy, Lehrer. Dvogovor prepišite v zvezke in zraven še prevod v slovenščino. (Pomagajte si s slovarčkom na koncu učbenika.)
IP UBE nadaljuj z delom in oblikovanjem projektne naloge
ANGLEŠČINA:
Prijavi se na www.znamzavec.si in poišči vadnico za 7. razred. V kazalu poišči naslov Past Simple. Preberi razlago in naredi vaje do konca poglavja. Če imaš probleme z razumevanjem besedišča, si pomagaj s spletnim slovarjem Pons ali slovarjem v knjižni obliki, če ga imaš doma.
V primeru, da ti spletna povezava ne deluje, iste strukture ponovi s pomočjo učbenika str. 74, 75. Preštudiraj razlage v okvirjih in v zvezek naredi vaje pod njimi.
IP FRANCOŠČINA:
Reši vaje v delovnem zvezku na straneh 55 in 56
NARAVOSLOVJE:
SLOVENŠČINA:
- B – Naučil/-a si se pesem Toneta Pavčka: Ljubezen. Za vsako kitico nariši sliko, s pomočjo katere boš ob recitaciji prikazal/-a vsebino vsake kitice. Bodi inovativen/-a, tehnika ni važna, barve naj bodo močne in pazi na nevidni rob. Velikost prilagodi na svoj preprost butaj. Nalogo boš ob vrnitvi v šolo predstavil/-a. V kolikor imaš kakšno vprašanje, potrebuješ pomoč, piši na: mojca.sola.cerkno@gmail.com
IP NEMŠČINA:
Oglejte si fotografijo Janovih učiteljev in učiteljic – UČB 56/17a. V zvezek zapišite:
der Herr – gospod, die Frau – gospa; der Lehrer – učitelj, die Lehrerin – učiteljica
Nato po vzoru besed na vrhu obeh stolpcev napišite, učitelj/-ica katerega predmeta je posamezna oseba. Sličice nakazujejo predmet.
Rešite nalogo UČB 57/18: v dvogovor med Janom in babico Elke po vrsti vstavite besede: (Schule), Klasse, Stundenplan, macht, Lehrerin, Handy, Lehrer. Dvogovor prepišite v zvezke in zraven še prevod v slovenščino. (Pomagajte si s slovarčkom na koncu učbenika.)
IP UBE nadaljuj z delom in oblikovanjem projektne naloge
IP FRANCOŠČINA:
Reši vaje v delovnem zvezku na straneh 55 in 56
NARAVOSLOVJE:
SLOVENŠČINA:
DELO ZA TRI šolske ure (PONEDELJEK, TOREK, SREDA in ČETRTEK, 24.-26. 3.)
8.S1, 8.S2, 8.S3
Ponovi značilnosti besedilne vrste OPIS POSTOPKA. V pomoč staršem skuhaj kosilo za vso družino ali kaj dobrega speci. S pomočjo telefona fotografiraj sestavine, pripomočke, pripravo, postrežbo (na fotografijah naj se vidi tebe pri delu), lahko pa posnameš tudi kratke filmčke, na katerih izvedeš in komentiraš postopek, snemajo pa te drugi družinski člani. Če znaš, pripravi filmček v programu Movie Maker, v kolikor tega znanja nimaš, pa s pomočjo fotografij pripravi PowerPoint projekcijo s kratkimi opisi. Nalogo nato pošlji na ogled do konca tedna.
ZGODOVINA:
Konec vladavine Napoleona
Na spletni strani http://zgodovina.si/napoleon-bonaparte/ preberi prispevek o politični in vojaški poti enega največjih francoskih voditeljev. V zvezek zapiši najpomembnejše mejnike, ki jih je doživel od vzpona na francoski prestol, do izgona na otok Sv. Helene, kjer je tudi umrl.
IP ŠZZ (ŠPORT ZA ZDRAVJE):
V tem času ko imate pouk na daljavo, veliko časa tudi presedite. Ker je vaše zdravje pomembno, je vsakodnevna telesna aktivnost še kako dobrodošla. Ta teden boste na povezavi: https://www.youtube.com/watch?v=y7xEtrJ3jbs&t=626s , našli video, ki je primeren za vas. Prikazuje vadbo za zdrave šolarje, katere cilj je poskrbeti za ohranjanje moči večjih mišičnih skupin, razvoj koordinacije celega telesa ter gibljivost kolkov in ramenskega obroča. Vključuje vaje, ki izhajajo iz naravnih oblik gibanja, in jih lahko izvedete kjerkoli – potrebujete samo prostor v velikosti telovadne podloge in palico. Vadba traja 20 minut.
Po končani vadbi, za sprostitev odplešite Just dance:
– Shakira: Waka Waka: https://www.youtube.com/watch?v=gCzgc_RelBA
– Lil Nas X: Old town road: https://www.youtube.com/watch?v=_g4CYKBN9L0
– lahko kakšnega poiščeš tudi po svoji izbiri
KEMIJA navodilo za delo
IP MME nadaljuj z delom in oblikovanjem projektne naloge
ANGLEŠČINA:
S1
Reši vaje v delovnem zvezku na straneh 42 in 43.
SLOVENŠČINA:
DELO ZA TRI šolske ure (PONEDELJEK, TOREK, SREDA in ČETRTEK, 24.-26. 3.)
8.S1, 8.S2, 8.S3
Ponovi značilnosti besedilne vrste OPIS POSTOPKA. V pomoč staršem skuhaj kosilo za vso družino ali kaj dobrega speci. S pomočjo telefona fotografiraj sestavine, pripomočke, pripravo, postrežbo (na fotografijah naj se vidi tebe pri delu), lahko pa posnameš tudi kratke filmčke, na katerih izvedeš in komentiraš postopek, snemajo pa te drugi družinski člani. Če znaš, pripravi filmček v programu Movie Maker, v kolikor tega znanja nimaš, pa s pomočjo fotografij pripravi PowerPoint projekcijo s kratkimi opisi. Nalogo nato pošlji na ogled do konca tedna.
ZGODOVINA:
Konec vladavine Napoleona
Na spletni strani http://zgodovina.si/napoleon-bonaparte/ preberi prispevek o politični in vojaški poti enega največjih francoskih voditeljev. V zvezek zapiši najpomembnejše mejnike, ki jih je doživel od vzpona na francoski prestol, do izgona na otok Sv. Helene, kjer je tudi umrl.
IP ŠZZ (ŠPORT ZA ZDRAVJE):
V tem času ko imate pouk na daljavo, veliko časa tudi presedite. Ker je vaše zdravje pomembno, je vsakodnevna telesna aktivnost še kako dobrodošla. Ta teden boste na povezavi: https://www.youtube.com/watch?v=y7xEtrJ3jbs&t=626s , našli video, ki je primeren za vas. Prikazuje vadbo za zdrave šolarje, katere cilj je poskrbeti za ohranjanje moči večjih mišičnih skupin, razvoj koordinacije celega telesa ter gibljivost kolkov in ramenskega obroča. Vključuje vaje, ki izhajajo iz naravnih oblik gibanja, in jih lahko izvedete kjerkoli – potrebujete samo prostor v velikosti telovadne podloge in palico. Vadba traja 20 minut.
Po končani vadbi, za sprostitev odplešite Just dance:
– Shakira: Waka Waka: https://www.youtube.com/watch?v=gCzgc_RelBA
– Lil Nas X: Old town road: https://www.youtube.com/watch?v=_g4CYKBN9L0
– lahko kakšnega poiščeš tudi po svoji izbiri
IP MME nadaljuj z delom in oblikovanjem projektne naloge
ANGLEŠČINA:
S1
Reši vaje v delovnem zvezku na straneh 42 in 43.
BIOLOGIJA:
SLOVENŠČINA:
Literarno ustvarjanje – konstruktivistična pesem
Po vzoru Kosovelove pesmi Kons 4 in pesmi »lepljenk« – konstruktivističnih pesmi lanskih devetošolcev – (spomni se njihovih izdelkov, ki so viseli v učilnici SL2 in so bili narejeni iz izstriženih časopisnih naslovov) ustvari svojo konstruktivistično pesem. V njej po Kosovelovem zgledu izrazi podobo sveta v teh dneh in svoje občutje v njem. Pesem naj bo po vsebini, obliki in dolžini primerljiva s Kosovelovo pesmijo Kons 4, njen naslov pa naj bo Kons: marec 2020.
BIOLOGIJA: NAVODILA ZA DELO
IP – NEMŠČINA:
Was ist in Victorias Koffer?
S pomočjo slovarčka zadaj v učbeniku prevedi besede v DZ 46/8 (leva stran), nato napiši pridevnike ob samostalnikih (desna stran). Pri tem pazi na pravilne končnice glede na spol. Pomagaj si s preglednico v UČB 53/MEMO (modri okvirček). Preberi tudi besedilo v DZ 31/14 (Trendsport Laufball) in dopolni začete povedi o tem športu.
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
ANGLEŠČINA:
Topics in the news – v zvezek napiši naslov in nadaljuj z vajo 1 na str. 58 v učbeniku. Najprej si iz okvirja izpiši besede in besedne zveze za poimenovanje različnih tematik v poročilih. S pomočjo slovarja ugotovi, kaj pomenijo. Potem preberi iztočnice od 1 do 9 in jih poveži z ustreznimi tematikami iz okvirja. S poslušanjem na www.iRokus.si preveri pravilnost povezav. Izpiši si poimenovanja za različne televizijske oddaje, ki jih najdeš na str. 126 v učbeniku. Za vsako zvrst poskušaj najti naslov oddaje, ki si jo gledal(a) na televiziji. Nato na str. 58 naredi nal. 2 A (poslušanje, branje, novo besedišče) in 2 B – Povedi dopolni z besedami iz zgornjega besedila – piši v zvezek. Prepiši razlago Present perfect + just iz modrega okvirja v nal. 3. Reši nal. 4A na str. 59.
SLOVENŠČINA:
Literarno ustvarjanje – konstruktivistična pesem
Po vzoru Kosovelove pesmi Kons 4 in pesmi »lepljenk« – konstruktivističnih pesmi lanskih devetošolcev – (spomni se njihovih izdelkov, ki so viseli v učilnici SL2 in so bili narejeni iz izstriženih časopisnih naslovov) ustvari svojo konstruktivistično pesem. V njej po Kosovelovem zgledu izrazi podobo sveta v teh dneh in svoje občutje v njem. Pesem naj bo po vsebini, obliki in dolžini primerljiva s Kosovelovo pesmijo Kons 4, njen naslov pa naj bo Kons: marec 2020.
IP – NEMŠČINA:
Was ist in Victorias Koffer?
S pomočjo slovarčka zadaj v učbeniku prevedi besede v DZ 46/8 (leva stran), nato napiši pridevnike ob samostalnikih (desna stran). Pri tem pazi na pravilne končnice glede na spol. Pomagaj si s preglednico v UČB 53/MEMO (modri okvirček). Preberi tudi besedilo v DZ 31/14 (Trendsport Laufball) in dopolni začete povedi o tem športu.
KEMIJA navodilo za delo
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
ANGLEŠČINA:
Topics in the news – v zvezek napiši naslov in nadaljuj z vajo 1 na str. 58 v učbeniku. Najprej si iz okvirja izpiši besede in besedne zveze za poimenovanje različnih tematik v poročilih. S pomočjo slovarja ugotovi, kaj pomenijo. Potem preberi iztočnice od 1 do 9 in jih poveži z ustreznimi tematikami iz okvirja. S poslušanjem na www.iRokus.si preveri pravilnost povezav. Izpiši si poimenovanja za različne televizijske oddaje, ki jih najdeš na str. 126 v učbeniku. Za vsako zvrst poskušaj najti naslov oddaje, ki si jo gledal(a) na televiziji. Nato na str. 58 naredi nal. 2 A (poslušanje, branje, novo besedišče) in 2 B – Povedi dopolni z besedami iz zgornjega besedila – piši v zvezek. Prepiši razlago Present perfect + just iz modrega okvirja v nal. 3. Reši nal. 4A na str. 59.
SLOVENŠČINA:
Literarno ustvarjanje – konstruktivistična pesem
Po vzoru Kosovelove pesmi Kons 4 in pesmi »lepljenk« – konstruktivističnih pesmi lanskih devetošolcev – (spomni se njihovih izdelkov, ki so viseli v učilnici SL2 in so bili narejeni iz izstriženih časopisnih naslovov) ustvari svojo konstruktivistično pesem. V njej po Kosovelovem zgledu izrazi podobo sveta v teh dneh in svoje občutje v njem. Pesem naj bo po vsebini, obliki in dolžini primerljiva s Kosovelovo pesmijo Kons 4, njen naslov pa naj bo Kons: marec 2020.
DSP GEOGRAFIJA
Si že prebral/a vso učno snov o Avstraliji in Novi Zelandiji? Na spodnji povezavi preizkusi koliko si si zapomnil/a. Veliko uspaha pri reševanju!
https://eucbeniki.sio.si/geo8/2579/index3.html
UP KARMEN LAPANJA 9. RAZRED BIOLOGIJA:
PETEK, 27. 3. 2020
UČNI LIST: Sadno drevo in letni časi
POMLAD – UTRJEVANJE (KLIKNI NA POVEZAVO IN V UČILNICI BOŠ NAŠEL DVA DOKUMENTA. ODPRI DOKUMENT pomlad-utrjevanje.pttx)
MAT – reši učni list, ponovi poštevanko
SLJ – na Lilibi naredi nekaj vaj na:
Mestni trg – slovenščina – jezikarija
https://www.lilibi.si/mestni-trg/slovenscina/jezikarija
SLJ – beri
ŠPO – Če je vreme primerno, pojdi teči. Drugače pa naredi razgibalne vaje.
TJA – NAVODILA ZA DELO
- NIT: Dokončaj hiško in preberi učbenik str. 95
- MAT: DZ str. 90, 91, 92 – 7. naloga, 93 – 8. naloga.
- ŠPO 4.B: Igre z žogo
- SLJ: V zvezek napiši zgodbo, pravljico v kateri nastopajo različne živali. Upoštevaj tri odstavke (uvod, jedro, zaključek). Naslov določi sam.
- TJA: NAVODILA ZA DELO
NIT
- Zapiši v zvezek za NIT:
RABA PREPROSTIH NAPRAV
- GUGALNICE
Poznamo prevesne in nihalne gugalnice. Na nihalni gugalnici se najlažje guga en otrok, na prevesni gugalnici pa dva.
- VZVOD
Vzvod je preprosto orodje, sestavljeno iz droga, deske ali palice, ki ima vrtišče. Z vzvodom povečamo silo s katero delujemo na telo in tako breme lažje dvignemo.
- ŠKRIPEC
Škripec je preprosto orodje s katerim dvigujemo bremena. S škripcem dvignemo predmet višje kot z uporabo vzvoda.
- DVIGALO
Poleg škripca za dvigovanje bremen in oseb uporabljamo tudi dvigala. Sodobna dvigala poganja motor.
- ČRPALKA
Črpalke omogočajo, da tekočine poganjamo navzgor, iz nižje v višjo lego.
Naloga: Nariši gugalnico nihalko in gugalnico prevesnico. Označi in
poimenuj sestavne dele obeh gugalnic.
SLJ
DZ za SLJ 1.del. str. 69 – 11., 12., in 13. naloga
MAT
– I-učbeniki: https://eucbeniki.sio.si/
MATEMATIKA 5 – RAČUNSKE OPERACIJE IN NJIHOVE LASTNOSTI
BESEDILNE NALOGE, naloge ( str. 300 do 303)
ANGLEŠČINA 5.B:
ISP – 2. razred
Učna pomoč in ideje pri pouku SLOVENSKEGA JEZIKA:
V pomoč pri odgovarjanju na vprašanja:
VERZ je vrstica v pesmi.
KITICA je sestavljena iz dveh ali več verzov.
RIMA: (Tine –Bine; žoga – joga)
Katere rime pa ti najdeš v pesmi?
Da bo branje pesmi Zajec in pes bolj zabavno, lahko vsako kitico prebereš z drugačnim čustvom.
Na primer: 1. kitico – žalostno, 2. kitico – veselo, 3. kitico – jezno, 4. kitico – presenečeno.
Vesela bom tvojega odziva, kako ti gre pouk na daljavo. Lahko mi napišeš sporočilo na: maja.tusaros@os-cerkno.si
DSP – 4. razred (Martina Bizjak)
SLJ – pri pisanju zgodbe uporabi čim več besed za opisovanje živali, ki jih boš izbral npr. velik, košat, rjav, prijazen, lovski, gozdni, plašen, vesel, lačen, dolgodlak … Zelo se bi razveselila, če mi zgodbo pošlješ na naslov bizjakmartina@os-cerkno.si.
DSP – 5. razred (Martina Bizjak, Ajda Podobnik)
Včeraj ste pri pouku slovenskega jezika spoznavali pridevnik. Na spodnji povezavi preveri koliko si si zapomnil.
https://uciteljska.net/kvizi/HotPot/PRIDEVNIKI/2_Vrste_pridevnikov.htm
Veliko uspeha!
MATEMATIKA:
8. delovni list – KOLIKO ZNAM?
SLOVENŠČINA:
Na You Tubu poišči risanko Liliput put – Kobilica
- 2x si jo poglej
- V zvezek za književnost napiši naslov Liliput put – Kobilica
- Poišči nauk te risanke, ga zapiši in risanko ilustriraj
ANGLEŠČINA:
Pojdi na povezavo https://interaktivne-vaje.si/anglescina/vocabulary/vocabulary.html , kjer najdeš interaktivne vaje za učenje angleškega besedišča. Začni z vajami v prvem okvirju levo zgoraj z naslovom Fast English. S klikom na ta napis se ti odprejo zavihki Games, Vocab, Phrases, Spelling, Describer. Priporočam zavihka Vocab in Describer. Najprej izberi hitrost (Slow, Fast), nato pa temo (food, clothes, home, …). Vadi hrano in drugo besedišče, ki si se ga že kdaj učil(a).
NARAVOSLOVJE:
MATEMATIKA:
8. delovni list – KOLIKO ZNAM?
SLOVENŠČINA:
Na You Tubu poišči risanko Liliput put – Kobilica
- 2x si jo poglej
- V zvezek za književnost napiši naslov Liliput put – Kobilica
- Poišči nauk te risanke, ga zapiši in risanko ilustriraj
ZGODOVINA:
V učnem gradivu preberi poglavje Gradbeni materiali. Odgovori na naslednja vprašanja in odgovore zapiši v zvezek:
1. Katere gradbene materiale so uporabljali gradbeniki skozi zgodovino pri gradnji javnih stavb in bivališč?
2. Katere pripomočke so rimljani uporabljali za dvigovanje težkih bremen?
Pojasni neznane pojme:
KAPITEL, KUPOLA, BAZA, PREZBITERIJ
NARAVOSLOVJE:
SLOVENŠČINA:
Anekdota
V berilu preberi anekdote o književnikih (str. 115 – Prežihov Voranc, str. 183 – Oscar Wilde, str. 195 – Tone Partljič). Poskusi ugotoviti, kaj je značilno za to vrsto besedil. Nato v zvezek za književnost napiši povzetek:
ANEKDOTA
To je po obliki zelo stara, kratka in vedra zgodbica, ki nam določeno resnično osebnost ali situacijo predstavi naglo, presenetljivo prodorno. Sam način vedenja ali nepričakovana izjava nam nenadoma osvetlita značaj določenega človeka.
Nato sam po spominu zapiši vsaj dve anekdoti (raje pa več) iz svojega šolskega, družinskega, taborniškega … življenja.
LIKOVNA UMETNOST:
ANGLEŠČINA:
Prijavi se na www.znamzavec.si in poišči vadnico za 7. razred. V kazalu poišči naslov Past Continuous. Preberi razlago in naredi vaje do konca poglavja. Če imaš probleme z razumevanjem besedišča, si pomagaj s spletnim slovarjem Pons ali slovarjem v knjižni obliki, če ga imaš doma.
V primeru, da ti spletna povezava ne deluje, iste strukture ponovi s pomočjo učbenika str. 74, 75. Preštudiraj razlage v okvirjih in v zvezek naredi vaje pod njimi.
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
Pri preverjanju in dopolnjevanju si lahko pomagate z ZAPISKI
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
Pri preverjanju in dopolnjevanju si lahko pomagate z ZAPISKI
ANGLEŠČINA:
Prijavi se na www.znamzavec.si in poišči vadnico za 7. razred. V kazalu poišči naslov Past Simple. Preberi razlago in naredi vaje do konca poglavja. Če imaš težave z razumevanjem besedišča, si pomagaj s spletnim slovarjem Pons ali slovarjem v knjižni obliki, če ga imaš doma.
NARAVOSLOVJE:
SLOVENŠČINA:
8.S1, 8.S2, 8.S3 – DAN ZA BRANJE: Ivan Tavčar – Visoška kronika
Reši učni list – Ivan Tavčar: TRŽAČAN (priloga) Ivan Tavčar
FIZIKA navodilo za delo
ANGLEŠČINA:
S1 IN S3
Prijavi se na www.znamzavec.si in poišči vadnico za 8. razred. V kazalu poišči naslov Future Simple & Going to Future. Preberi razlago in naredi vaje do konca poglavja. Če imaš težave z razumevanjem besedišča, si pomagaj s spletnim slovarjem Pons ali slovarjem v knjižni obliki, če ga imaš doma.
S2
Prijavi se na www.znamzavec.si in poišči vadnico za 8. razred. V kazalu poišči naslov Past Simple & Past Continuous. Preberi razlago in naredi vaje do konca poglavja. Če imaš probleme z razumevanjem besedišča, si pomagaj s spletnim slovarjem Pons ali slovarjem v knjižni obliki, če ga imaš doma.
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
Pri preverjanju in dopolnjevanju si lahko pomagate z ZAPISKI
FILMSKA VZGOJA:
Danes nimamo nove naloge. Tiste, ki mi še niste oddali razmišljanj o videnih filmih prejšnje ure naprošam, da to oddate do ponedeljka.
SLOVENŠČINA:
8.S1, 8.S2, 8.S3 – DAN ZA BRANJE: Ivan Tavčar – Visoška kronika
Reši učni list – Ivan Tavčar: TRŽAČAN (priloga) Ivan Tavčar
ANGLEŠČINA:
S1 IN S3
Prijavi se na www.znamzavec.si in poišči vadnico za 8. razred. V kazalu poišči naslov Future Simple & Going to Future. Preberi razlago in naredi vaje do konca poglavja. Če imaš težave z razumevanjem besedišča, si pomagaj s spletnim slovarjem Pons ali slovarjem v knjižni obliki, če ga imaš doma.
S2
Prijavi se na www.znamzavec.si in poišči vadnico za 8. razred. V kazalu poišči naslov Past Simple & Past Continuous. Preberi razlago in naredi vaje do konca poglavja. Če imaš probleme z razumevanjem besedišča, si pomagaj s spletnim slovarjem Pons ali slovarjem v knjižni obliki, če ga imaš doma.
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
Pri preverjanju in dopolnjevanju si lahko pomagate z ZAPISKI
FILMSKA VZGOJA:
Danes nimamo nove naloge. Tiste, ki mi še niste oddali razmišljanj o videnih filmih prejšnje ure naprošam, da to oddate do ponedeljka.
BIOLOGIJA:
SLOVENŠČINA:
Uradna prošnja
V delovnem zvezku Slovenščina za vsak dan 9 na kratko pisno reši nalogi na str. 53/1 in 2. Nato si oglej, kakšno obliko mora imeti uradna prošnja (DZ 54/3). Obliko že poznaš iz 7. razreda (uradno pismo). Nato pisno reši naloge od 54/4 do 55/8. V zvezek za jezik pa zapiši pravilo:
URADNA PROŠNJA
To je uradno besedilo, ki ima značilno obliko in sestavne dele uradnega dopisa. Namenjena je temu, da bi si z njo pridobili kakšno ugodnost (npr. štipendijo, socialno pomoč, sprejem v dijaški dom ipd.). Napisana mora biti na belem listu formata A4.
KEMIJA navodilo za delo
ANGLEŠČINA:
V zvezek napiši naslov Been and gone. Iz delovnega zvezka str. 90 si prepiši razlago s primeri pod št. 20. Nadaljuj z nal. 4B in C v učbeniku str. 59. Piši v zvezek. Nato naredi nalogo 6. na isti strani. Odgovore v 6C piši v zvezek. Naredi tudi naloge v DZ str. 42, 43. Posebno pozornost nameni razumevanju besedišča. Po potrebi uporabljaj slovar.
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
SLOVENŠČINA:
Uradna prošnja
V delovnem zvezku Slovenščina za vsak dan 9 na kratko pisno reši nalogi na str. 53/1 in 2. Nato si oglej, kakšno obliko mora imeti uradna prošnja (DZ 54/3). Obliko že poznaš iz 7. razreda (uradno pismo). Nato pisno reši naloge od 54/4 do 55/8. V zvezek za jezik pa zapiši pravilo:
URADNA PROŠNJA
To je uradno besedilo, ki ima značilno obliko in sestavne dele uradnega dopisa. Namenjena je temu, da bi si z njo pridobili kakšno ugodnost (npr. štipendijo, socialno pomoč, sprejem v dijaški dom ipd.). Napisana mora biti na belem listu formata A4.
ANGLEŠČINA:
V zvezek napiši naslov Been and gone. Iz delovnega zvezka str. 90 si prepiši razlago s primeri pod št. 20. Nadaljuj z nal. 4B in C v učbeniku str. 59. Piši v zvezek. Nato naredi nalogo 6. na isti strani. Odgovore v 6C piši v zvezek. Naredi tudi naloge v DZ str. 42, 43. Posebno pozornost nameni razumevanju besedišča. Po potrebi uporabljaj slovar.
MATEMATIKA:
Navodilo za delo najdete tukaj.
UP NAR Tanja Marinac 6. RAZRED
UP NAR KARMEN LAPANJA 6. RAZRED:
OBVESTILA UČITELJEV
ANA KOREN
Dragi učenci in starši!
Dva tedna prilagojenega dela je za nami. In ni ga bilo malo za nikogar. Kljub temu kot razredničarka in kot učiteljica različnih predmetov opažam, da nekaterih nalog učenci še niste opravili.
Naprošam vas, da ste s pošiljanjem odgovorov učiteljem na spletno pošto dosledni, saj le tako vidimo kako vam gre in ali imate težave, pri katerih vam lahko pomagamo. V kolikor imate kakšne težave ali vprašanja, mi prosim sporočite na: akoren@os-cerkno.si ali ustvarjam.vsepovrsti@gmail.com.
Ostanite zdravi!
SVETOVALNA SLUŽBA
Za učence, ki imate dodano strokovno pomoč je šolska svetovalna služba skupaj z učiteljicami, ki izvajajo DSP, pripravila nekaj vaj za OGREVANJE MOŽGANČKOV IN VAJE ZA OGREVANJE . Seveda lahko vaje naredite tudi vsi ostali učenci.
Za vsa vprašanja in pomoč smo dosegljivi na:
JANJA BAŠELJ: janja.baselj@os-cerkno.si
MARTINA BIZJAK: bizjakmartina@os-cerkno.si
AJDA PODOBNIK: apodobnik@os-cerkno.si
IRENA ZAJC: izajc@os-cerkno.si
JANJA REJEC: jrejec@os-cerkno.si
Splošne vaje za vse učence:
Vaje za učence z _doktorsko_ pisavo
Kratke vaje za razmiganje in ogrevanje možgančkov
KRATKE VAJE ZA UMIRITEV IN SPROSTITEV
RAZVIJANJE VEŠČIN SLUŠNE POZORNOSTI
MOJCA LIPUŽIČ MORAVEC
Učenci, za vprašanja in pomoč sem vam stalno na voljo na elektronskem naslovu: mojca.sola.cerkno@gmail.com
STALNO DELO:
Za učence 8. razredov stalno velja branje domačega branja:
- Ivan Tavčar: Visoška kronika (https://view.publitas.com/os/visoska_kronika/page/1)
Dokument si lahko preneseš na računalnik ali telefon, po želji ga lahko pošljem tudi na elektronski naslov
Učenci 7. razreda se naučijo pesem na pamet:
- Tone Pavček: Ljubezen (za besedilo kliknite tukaj), branje DB do prihoda v šolo
Učenke 8. razreda, ki opravljate raziskovalno delo, naloge prejemate preko elektronske pošte.
ROMAN EBERLINC
Učne vsebine, ki so vidne na urniku za ponedeljek, 16. marca, razporedite do 26. marca na dneve, kot so na šolskem urniku.
MARIJA URH LAHAJNAR
IPUBE: V Wordu nadaljuj s pisanjem svoje projektne naloge. Premisli, kaj že imaš narejeno in od tam nadaljuj. Če potrebuješ svoj osnutek mi piši na mail: murh@os-cerkno.si
IP MME- naredite PowerPoint za svojo izbrano temo.
MARKO BEVK
Navodila za brezplačen dostop do e-gradiv boste našli na tej povezavi.
Gradiva za TIT bodo objavljena enkrat tedensko. V ponedeljek za sedmi razred, v torek za osmi in sredo za šesti razred. Delo si sami razporedite glede na to, kdaj imate omenjeni predmet na urniku.
Ker je nabiralnik mbevk@os-cerkno.si hitro poln, mi informacije in slike o vašem delu, vprašanja, predloge… pošiljajte na naslov marko.bevk62@gmail.com.
MIJA BAVCON VENKO
Ure matematike so za vse skupine enake, snov, ki jo objavimo, si razporediš glede na dneve, kot so po šolskem urniku (4 ure na teden).
ANICA SVETIK
Učenci IP NEMŠČINA iz 7., 8. in 9. razreda poiščite svoja uporabniška imena in gesla za dostop do eTwinninga in se nanj prijavite, ker bomo v prihodnje kakšno stvar delali tudi preko eTwinninga.
UČITELJA PREDMETA ŠPORT
Vaje za prvi teden (16. 3. – 20. 3.) za vse učenec od 6. do 9. razreda.
IP ŠPORT ZA SPROSTITEV: SZS_9__1
Vaje za drugi teden (23. 3. – 27. 3.) za vse učenec od 6. do 9. razreda.
TANJA MARINAC:
Ideje so primerne za učence od 6. – 9. razreda.
IP SPH 9:
ZLATA KUHALNICA:
IRENA ZAJC:
Če je kdo pozabil geslo za vstop v Scratch ali Tynker ali Moj Arnes, naj mi piše na elektronski naslov izajc@os-cerkno.si in mu bom poslala geslo. Prav tako mi pišite, če imate kakršnakoli vprašanja.
MIJA BAVCON VENKO
Kdor bi želel v tem času reševati še dodatne in zanimive naloge jih najdete tukaj.
Glede na zasedenost prostora (pri pošiljanju pošte), mi lahko svoje delo pošiljate na novi naslov:
nadaljavomatematika@gmail.com