Prejšnji teden je potekal športni dan na daljavo. Preberite in poglejte kam vse smo se odpravili…

ZALA BAŠELJ

Z družino smo se odpravili na Lajše. Šli smo od doma peš, po gozdni poti, vmes malo tudi po brezpotju, ker sta mami in ati malo pozabila kje je prava pot. Po poti smo se večkrat ustavili za kratek čas, malo popili in pojedli kakšno jabolko. Zelo je pihalo. Skoraj na vrhu smo zagledali lovsko opazovalnico, na katero smo tudi splezali. Na vrhu smo videli kapelico in strelišče. Pojedli smo nekaj grisinov in vsak eno frutabelo in se odpravili nazaj. Delno smo hodili po isti poti, delno pa po drugi.  Tak športni dan je vredu, fajn je iti z družino, fino pa je tudi iti s prijateljicami, sploh zdaj, ko smo že toliko časa doma.

ILENIJA PREZELJ

Z družino smo se odpravili na pot: Cerkno – Gradišče – Klovžarjeva ravan – Ravne – kmetija Zanjivar – Čelo – Cerkno. Ker smo na Klovžarjevi ravani imeli daljši postanek (športne vaje + malica), je cel pohod trajal cca 5,5h. S samo aplikacijo smo imeli kar nekaj težav. Najverjetneje zaradi slabega signala, se nam na zemljevidu ni označila pot Klovžarjeva ravan – Ravne. Izlet je bil drugače odličen.

LARA PETERNELJ

Zjutraj ob 10 uri smo se pripravili in z mojim bratom in očetom odšli na Blegoš. Šli smo na vrh. Ko smo šli z vrha Blegoša smo se pri koči ustavili ter popili malo vode. Hodili smo 2 uri in 18 minut. Ko pa smo prišli domov smo pojedli okusno kosilo. Tak športni dan mi je bil zelo všeč, z veseljem bi šla še na kakšnega.

ANJA CVEK

Z očetom sva se odpravila dne 8.4. 2020 na pohod.  Od doma sva štartala približno ob 3h popoldne. Odšla sva na Brce in nato nadaljevala pot do Sv. Jošta v Trebenčah. Tam sva si vzela 5 minut pavze in odšla naprej do maneže v Počeh. Pot sva nadaljevala v Labinje. Nato sva prišla do vasi Poljane in se od tam odpravila nazaj proti domu v Cerknem. Pohod je trajal 2 uri in 6 minut.

JASNA ČUFER

Na športni dan sem se odpravila z bratom in psom. Šli smo na Lehe od tam do lovske koče na Poreznu in po strmi poti do “paučnka” kjer je hiška na drevesu. Tam smo malicali in šli naprej proti cilju. Ko smo bili že skoraj doma pa smo se ustavili se pri kozolcu na balah.

INES ŠINKOVEC

V sredo, 8.4.2020 sem se s svojo mamo ter psom odpravila na daljši sprehod. Sprehod smo začeli tako, da smo pot nadaljevali od doma po cesti do Bolnice Franje. Do Bolnice Franje nam je sledil še naš maček, kateri se je nato odpravil nazaj domov. Pot smo nadaljevali do vasi Poljane od kjer smo se povzpeli do Labinjske cerkve. Imeli smo se zelo lepo, saj je bilo zelo lepo, sončno vreme.

LANA MAVRI

Naša pot je bila dolga 6km, hodili pa smo dobre tri ure. Hoditi smo začeli ob desetih od naše hiše. Šli smo po gozdu za našo hišo dokler nismo prišli na pot. Nato smo hodili po poti dokler nismo prišli na Meline. Na Melinah smo malo popili in se odpočili, nato pa ko smo pogledali na telefon smo ugotovili da nam je aplikacijo izklopilo in zato na fotografiji ne kaže celotnega dela poti. Ko smo to ugotovili smo popravili in šli naprej do Miklavževega turna. Tam smo posneli par fotografij in se odpravili naprej v Poče. Šli smo skozi Poče in prispeli v Trebenče. Od tam nismo šli po glavni ali po stari poti temveč po poti ki te pripelje na travnik za našo hišo. Pot je bila zelo dolga in zato smo bili vsi utrujeni. Pohod je bil zabaven, zanimiv ter na nekaterih mestih tudi poučen.

RENE PETERNELJ

Skupaj z mamo sva se odpravila na Porezen. Štartala sva na Razpotju in se po cesti odpravila proti Poreznu. Vmes sva tudi malo tekla. Do vrha sva rabila 1uro in 40minut. Bila sva kar hitra. Na vrhu je malo pihalo. Nazaj sva se vrnila po grebenu. Odšla sva še na Kopo ( Cimprovka ) , tam sem bil prvič. Iz Kope je čudovit razgeld na Novake vidi se tudi del Cerknega. Pridelal sem dva žulja , vseeno pa bolje to kot reševanje matematičnih nalog.

SARA BAVCON

Na športni dan sem se odpravila z mojo mamo. Začeli sva v Cerknem, šli čez Melino, v Trebenče in skozi trim stezo nazaj v Cerkno. Hodili sva približno eno uro in petnajst minut. Športni dan se mi je zdel zanimiv. Zdi se mi prav, da se malo razgibamo. Dve uri se mi nista zdeli preveč ampak ravno prav. Fotografije pa pošiljam posebej.

TIJA MOČNIK

Na športni dan sem se odpravila z mamo. Na športnem dnevu sem videla veliko dreves, trave in srno. Športni dan je potekal nemoteno, zato je bil dober. Pot naju je vodila od doma proti Lamku. Od tam sva pot nadaljevali v Trebenče od tam sva šli na Meline. Tam sva pomalicali (jabolko in frutabelo). Nadaljevali sva v Labinje in nazaj proti domu. Imeli sva lep dan.

ALJAŽ MAR

Na pot smo se odpravili v sredo popoldan. Pot je bila zelo razgibana saj je veliko vzponov in spustov. Hodili smo po urejenih poteh in po “kozjih stezicah”. Na poti smo lahko opazili veliko sledi divjih živali našli smo tudi ostanke italijanskih žičnic. Športni dan se mi je zdel zelo zanimiv in hkrati poučen, saj še nisem hodil po teh poteh. Šli smo iz Jesenice proti Gorjam, nato nas je pot vodila proti Zakrižu. Nadaljevali smo skozi Križ in pot spet zaključili v Jesenici.

KATARINA PAJNTAR

Z očetom in mojo sestrico Julijo smo v soboto 11.4 2020  šli okrog hriba Kojca. Pohod smo začeli doma na Bukovem.  Pot nas je vodila mimo vasi Orehk in  Jesenica. Videli smo veliko lepih ptic. Med potjo smo za zabavo tudi malo tekli. Ustavili smo se in se odžejali. Ata je pripovedoval različne zgodbe, ki jih je doživel. Čas je hitro tekel. Drugi odmor smo naredili na polovici poti okrog Kojce. Pojedli smo jabolko in nekaj oreščkov. Dobili sva energijo tudi za šalo.  Tekli sva, se mu skrili za neko zgradbo. Ko se je približal sva ga prestrašili. Nadaljevali smo pot. Opazovali smo različne gore in hribe in že smo prispeli v vas Zakojca. Do cilja je bilo le še pol ure in že smo prispeli domov. Imela  sem se zelo lepo.

JANA MOČNIK

Za moj športni dan sem se z mojo sestro in mojo teto odpravila na Porezen. Vreme je bilo lepo ampak je kar pihalo in sem mogla ves čas nositi kapo. Na poti gor smo se večkrat ustavile, da bi kaj popile. Večkrat smo se pa tudi ustavile, da bi moja teta govorila s kakšnim prijateljem, ki smo ga srečale po poti. Pot na Porezen se mi je zdela lahka saj sem bila že velikokrat gor. Nosila sem večji nahrbtnik kot bi ga ponavadi in, ker nisem bila navajena nositi nahrbtnike me je po športnem dnevu še dan ali dva bolela ramena. Štartale smo zelo zgodaj ob pol osmih in na vrh prišle ob desetih. Tak športni dan mi je kar všeč saj raje hodim sama na pohode kakor z drugimi ampak sem pa še zmeraj pogrešala pogovarjanje med potjo. V celoti mi je bil moj športni dan všeč.

Poglejte si še naslednje prispevke

Aljana Kacin Aljaž Platiše Aljaž Škvarča Ana Deja Prezelj Brina Kerčmar
Rok Peternelj Rok Podobnik Saša Peternelj Špela Majdič Tiana Lahajnar
Tija Venko Tim Božič Tim in Ajda Močnik Timotej Peternelj Urban Platiše
Žan Sedej  Kristjan Šturm
(Skupno število obiskov 1.654, 1 obiskov danes)