V teh treh tednih smo spoznali, da je lahko učenje na daljavo tudi zabavno in učinkovito. Prav vsi smo se naučili nekaj novega, tako učenci kot tudi učitelji. Nas učitelje zelo razveseli, ko ste učenci odzivni, ko se na nas obračate s prošnjo za pomoč in pošiljate res lepe izdelke. Kar tako pogumno še naprej in ostanite zdravi 😊

 

Tone Pavček: Ljubezen (učenci 7. razreda), učenci so izdelali svoj butaj in likovno upodobili Pavčkovo pesem.

LIN ČADEŽ

ROK BOGATAJ

JAN PODOBNIK

NEŽA OBID

Opis postopka – ko doma pomagam kuhati in družino razveselim s posladkom (učenci 8. razreda)

MAJA LAHAJNAR

JAKA PREZELJ

JAKOB SERJUN

ZARA FISTER

VTISI SEDMOŠOLCEV:

Naloga z butajem se mi je zdela zelo zanimiva, ker smo morali narediti svoj butaj, saj smo lahko ustvarjali. Dela je bilo veliko, ampak na koncu mi je (tudi če ljudi ne znam dobro risati) naloga uspela.

Upam, da bomo še kdaj imeli podobno nalogo in se je že veselim, ker sem užival pri izdelovanju in risanju. Težko je bilo tudi spreminjati verze v slike.

Rok Bogataj

Ta naloga se mi je zdela zanimiva, ker smo tako združili več predmetov in na ta način spoznali del japonske kulture. Na začetku nisem vedel, iz katerega materiala bi naredil butaj, vendar zdaj se mi odločitev, da sem ga naredil iz lesa ne zdi tako slaba, saj je tako bolj stabilen, obenem pa sem se pri izdelavi še zabaval. Risanje mi ni tako pri srcu, vendar so po mojem mnenju ravno ilustracije tiste, ki naredijo sam butaj bolj zanimiv. Naloge takšne vrste bi lahko po potrebi še kdaj ponovili, saj ne predstavljajo velikega bremena.

Lin Čadež

Zanimivo delo, saj ponuja prosto izbiro materiala, kreativnost, ustvarjalnost. Pri izdelavi sem se zabaval in tudi nekaj novega naučil.

Jan Podobnik

Naloga se mi je zdela zelo zanimiva in domiselna. Zelo mi je bila všeč, saj rada ustvarjam in rišem. V prihodnje si še želim kakšno tako nalogo.

Neža Obid

 

 

(Skupno število obiskov 1.187, 1 obiskov danes)
Dostopnost